Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

by bass leikkaus

+2
Tikrustiina75
paksu
6 posters

Siirry alas

by bass leikkaus Empty by bass leikkaus

Viesti kirjoittaja paksu Ti Kesä 02, 2009 10:15 pm

hei!
Olen uusi täällä ja tuntuu oudolta:)
Olen tiennyt leikkauspäivän jo aika kauan, se on maanataina 8.6. Jännittää ihan kamalasti. Tänään soitin sairaalaan ja sain tietää, että tehdään by bass, kirjoitettiinkohan se noin. Olen Nutraillut jo kuukauden. Tuntuu, että mömmöt tulee korvistakin ulos.
Olisin kiitollinen jos joku kertoisi leikkauksestaan, siis by bass. Miten meni ja onko toipuminen ollut hyvää.
Tällähetkellä olen aivan paniikissa, itkettää koko ajan.......Onkohan tämä viisasta:)
Lokakuusta painoa on tippunut 29kg ja on tällähetkellä 111kg

paksu

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 02.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

by bass leikkaus Empty Vs: by bass leikkaus

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Ke Kesä 03, 2009 2:49 am

Moikka

Itselleni tehdään sama leikkaus muoto eli GBP. Mutta leikkaus päiväni on 1.9. Kertoileppa kuulumisia leikkauksen jälkeen. Koska itseäni kanssa askarruttaa siitä parantuminen ym.
Tsemppiä leikkaukseen
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009

Viesti kirjoittaja möhrötti Ke Kesä 03, 2009 12:52 pm

Kuule kyll se leikkaus hyvin menee. Mut leikattiin pari vuotta takaperi tyksis ja hengiss ollaan Very Happy
Hyvin ne siellä leikkaa ja pitää huolta ei kannata sen suurempii murhettuu. Sitten vaa muistaa leikkauksen jälkeen et se syöminen alotettava pikkuhiljaa omaa kroppaa kuulostellen.
Pienet annokset ja varovasti kokeillen kaikkee uutta.
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Viesti kirjoittaja paksu Ke Kesä 03, 2009 2:19 pm

KIITOS kannustuksesta, sitä tarvitaan:)
Olen lupautunut tutkimukseen, enkä siis itse voinut valita leikkausta. Arpa heitti kohdalleni GBS. Olin jotenkin mieltänyt itselleni, että SLEEVE olisi jotenkin helpompi. Toipuminen nopeampaa jne. Mulla taitaa olla hyvä mielikuvitus.
Nyt kun leikkaus on jo niiin lähellä pelottaa ihan kamalasti, kaikki mörköt tulee mieleen.
Möhrötti kirjoitaa hienosti asioist. Jaksaa kannustaa, KIITOS!

Miten pitkiä sairaslomia olette saaneet?

paksu

by bass leikkaus Empty GBS leikkauksessa ollut

Viesti kirjoittaja onnellinen Ke Kesä 03, 2009 4:18 pm

paksu kirjoitti:KIITOS kannustuksesta, sitä tarvitaan:)
Olen lupautunut tutkimukseen, enkä siis itse voinut valita leikkausta. Arpa heitti kohdalleni GBS. Olin jotenkin mieltänyt itselleni, että SLEEVE olisi jotenkin helpompi. Toipuminen nopeampaa jne. Mulla taitaa olla hyvä mielikuvitus.
Nyt kun leikkaus on jo niiin lähellä pelottaa ihan kamalasti, kaikki mörköt tulee mieleen.
Möhrötti kirjoitaa hienosti asioist. Jaksaa kannustaa, KIITOS!

Miten pitkiä sairaslomia olette saaneet?

Nyt on kulunut vastaavasta leikkausesta n. puolitoista kuukautta. Viisi pientä n.1,5cm leikkaushaavaa ja kasipientä "reikä"haavaa joissa oli ne nesteenpoistoletkut. Nyt kaikki on jo umpeutuneet ja vaaleenpunaiset.tulevaisuudessa ei pitäis olla rumempia arpia. Leikkaus sujui suunnitelmien mukaan ja kesti kolmisentuntia. Osastolle siirryttäessä sain jalkaani ihanat hieromasukat verenkierron edistämiseen. seuraavana aamuna olin jo jalkeillani ja pääsin suihkuun hoitajan avustamana. Siitä sitten pikkuhiljaa istumista ja omatoimista liikkeelle lähtöä. Sairaalassa olin 5 päivää ja sairaslomaa senjälkeen kaksi viikkoa.
Syöminen oli tosi vähäistä n. puoli dl. kerralla jotain nestettä, aluksi vettä,sitten lihalientä ja lopuksi sokeritonta mansikkahyytelöa, sitä kesti kaksiviikkoa. Sen jälkeen aloitin maitotuotteilla n. kolmisenviikkoa ja nyt voi sitten alkaa totuttelemaan tavalliseen ruokaan. Itse viiden lapsen äitinä olen tullut siihen tulokseen että "uudelleen" syömään opettelu sujuu kuten vastasyntymeellä lapsella, ekaks maitoa ja muita nesteitä ja jos syöt liikaa pulpahtaa ulos. Ilmaa kertyy myös syödessa joten pitää pitää pieniä taukoja ja röyhtästä välillä, jos et tee sitä tulee ilma sitten alapäänkautta pahoina hajuina tai kovina mahan kipristyksinä. Tämä ajattelutapa on ainakin minua auttanut suhtautumisessa syömiseen.
Painon lasku sujuu minulla ainakin kuten laihduttamisessa konsanaan. Parin eka viikon aikana paino putoaa rutkasti sen jälkeen pysyy lähes samana kilo laskua ja taas se sama kilo nousua (kroppa tottuikin siihen pieneen ravintomäärään ja käyttäytyy sen mukaan)nyt sitten puolentoista kuukauden päästä paino on lähtenyt taas laskuun. Eli kuten laihduttajilla yleensäkkin, ensin laihtuu ja sitten ei millään ja siinä vaiheessa yleensä lannistutaan ja laihdutuskuuri meni mönkään, mutta tässä tämä leikkaus tulee avuksi. Vaikka et tekis mitään tämä siirtymä vaihe menee ohi ja laihtuminen jatkuu.
Itse aikoinaan luvin todella seikkaperäisen sepustuksen tästä GBS leikkauksesta intternetin kautta otsikosta "minut leikattiin Peijaksessa", siinä mies kertoo kaikki vaiheet kuvien kera.

JOten lykkyä tykö ja tervetuloa seuraamme.

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009

by bass leikkaus Empty by bass

Viesti kirjoittaja paksu To Kesä 04, 2009 1:39 pm

Kiitos vastauksesta.
Mukava kuulla, että sinulla on mennyt noin kivasti, helpotti hiukan oloani.
Soittivat eilen sairaalasta ja siirsivät leikkauspäivää, se on nyt tiistaina. Joudun jännittämään vielä yhden lisäpäivän.
Eilisen päivän olin aika rauhallinen, kävin jopa uimassa Smile
Jos jaksatte, niin kertokaa lisää kokemuksianne ko.leikauksesta. Luin Matin kertomuksen, itseasiassa ainakin kahteen kertaan, se on hyvä.

paksu

Viesti kirjoittaja Tuulikki79 Ti Heinä 07, 2009 5:24 pm

paksu kirjoitti:hei!
Olen uusi täällä ja tuntuu oudolta:)
Olen tiennyt leikkauspäivän jo aika kauan, se on maanataina 8.6. Jännittää ihan kamalasti. Tänään soitin sairaalaan ja sain tietää, että tehdään by bass, kirjoitettiinkohan se noin. Olen Nutraillut jo kuukauden. Tuntuu, että mömmöt tulee korvistakin ulos.
Olisin kiitollinen jos joku kertoisi leikkauksestaan, siis by bass. Miten meni ja onko toipuminen ollut hyvää.
Tällähetkellä olen aivan paniikissa, itkettää koko ajan.......Onkohan tämä viisasta:)
Lokakuusta painoa on tippunut 29kg ja on tällähetkellä 111kg

Moikka cheers
Ihanaa kun löysin tänne, täällä paljon saman kokeneita ja kiva lukea muiden tarinoita. Itselleni tehtiin vatsalaukun ohitusleikkaus 1.6, n. 1½ vuotta lähetteen teosta. Eli nyt leikkauksesta hieman yli kuukausi ja olo on mitä mahtavin ja mieli pirteä Very Happy Painoa tippunut leikkausen jälkeen n.7kg, eli yhteensä noin 16kg jos otetaan mukaan se mitä painoin ennen kun aloitin niukkaenergisen dietin 4vkoa ennen leikkausta. Syöminen on opeteltava ihan alusta ja olen aika paljon joutunut karsimaan mitä voin syödä ja mitä en kun jotkut aiheuttaa pahaa oloa niin ei tee toista kertaa mieli koittaa, ainakaan ihan heti. Mutta kevyistä ruuista vatsa tykkää eikä kenkkuile, maitotuotteita voin nauttia normaalisti, ei aiheuta oireita. 5 pientä arpea näkyy vatsalla leikkauskesta muistona Smile En kadu tätä päätöstäni yhtään, kuinkas siellä mennyt leikkaukkauksen jälkeen?

Tuulikki79

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 07.07.2009

Viesti kirjoittaja paksu Ke Heinä 08, 2009 8:11 pm

hei kaikille!
Leikkauksesta on nyt 1kk, ja olo alkaa pikkuhiljaa kohenemaan. Alku on ollut aikas vaikeaa. Minua on vaivannut huono olo, etoava tunne heti ruokailun jälkeen, vaikka olisi syönyt mitä. Lopulta päättelin että, sen olon aiheuttaa Nexium. Lääkäri kyllä oli epäilevä, kun se on niin hyvin siedetty. Olin ilman 3pv ja olo oli ihan toinen. heti kun otin pillerin huono olo palasi. Nyt pitää miettiä olenko kokonaan ilman vaiko vaihdetaan merkkiäSmile. Kiloja on pudonnut 5kg, mutta ennen leikkausta tippui jo 30kg. Joten vauhti taitaa olla ihan hyvä, kerkiää nahkatkin mukaan paremmin.
Nyt alkaa olla selainen olo, että elämä voittaa, ensi viikolla aloitan kuntosalilla.
Aurinkoisia kesäpäivä kaikille.

paksu

by bass leikkaus Empty Onnea Paksu!!!

Viesti kirjoittaja Norsu Ke Heinä 08, 2009 10:54 pm

Kuulostaa hyvältä tuo sinun kertomasi. Onnea alkaneelle painon putoamiselle. Perässä tullaan...

T. elephant
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics