Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

samiko esittäytyy

+4
hansu
haidi66
Soile
samiko
8 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

samiko esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: samiko esittäytyy

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 20, 2012 12:44 am

Eiköhäns se ole ns. jälkitarkastus, että kaikki on mennyt hyvin. Ja sullahan on:) Varmasti on tyytyväinen. Ja kiva kuulla että tulee tänne kuusaalle ettei tarvii Lahteen mennä niin montaa kertaa. Mulla se haastattelu Lahdessa viikon päästä ja piti ottaa siihen vuosilomapäivä.
Menitkö muuten itse leikkaukseen taksilla vai miten? Kun tuossa kutsussa sanotaan ettei saa omalla autolla mennä niin ovat täällä neuvoneet, että taksilla voi mennä ja omavastuu on vajaa 10e suuntaansa. Haitko sä maksusitoumuksen mistä? Se mulla tässä on viel vähän avoin kysymys...Niin ja enhän mä edes tiedä vielä 100% varmuudella että leikataanko ja jos leikataan niin kumpi leikkaus tehdään. Jänskättää. Mites nää viikot nyt matelee...(:
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja samiko Pe Tammi 20, 2012 1:43 am

uskoisin että on tyytyväinen toi lääkäri,onhan tota painoakin pudonnut.jännä juttu on vaan se että kössi tapasi mut kuusaalla ennen leikkausta ja ei kumminkaan leikannut ja nyt on taas aika sille??mut vietiin aamulla lahteen,munhan piti alunperin mennä lahteen jo sunnuntaina mutta sain sovittua että meen vasta maanantaina aamulla 7.00 kun leikkaus oli 9.00.ja sit pääsin seuraavana päivänä eli tiistaina kotiin ja oli noutajat silloinkin.vaimo leikattiin peijaksessa niin se joutu kotona vielä piikittämään jotain piikkejä jotka estää veritulppien tulemisen mutta mä en sellaisia saannut oli vaan jalassa sellaiset ponttoonit jotka tärisytti jalkoja..ehkä oli parempi etten saannut piikkejä,en niitä niin rakasta...kyllä ne sut leikkaa,leikkashan ne mutkin vaikka en täyttänyt sitä 8prosenttia mitä piti...

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Registration date : 12.11.2011

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 20, 2012 3:05 am

Kuka siellä sitten leikkaa?----Mä sovin kanssa että menen sinne aamulla klo 7:00 ravinnotta. Ens olin aatellu että menen omalla autolla. Miehellä on epämääräset työajat (rekkakuski) ja sitten kun mulla on tuo iltatähti, kohta 6v niin silläkin tarvii olla täällä hoitoon viejä/hakija ja huolehtija ja sitä virkaa toimittaa tytär 17v ... sisko on sitten illalla täällä vielä jeesaamassa...kun miehen vuoroja ei yhtään tiädä ja viikonlopuksi sovin jo että poitsu menee varmuuden vuoksi hoitoon, kun tykkää serkkulassa olla. Joten ei sitten ole oikeen sitä kyytiä.
Tosiaan tuntuu olevan hiukan erilaiset nuok käytänteet, mutta hyvinhän tuolla Lahdessa on nuo hommat sujuneet niin luotetaan heidän arviointikykyyn ja ammattitaitoon:)
Juu, en mä siinä mielessä epäile että leikkaavatko, aika varmasti pääsen painontiputustavoitteeseen ja varmasti ylikin, mutta mistä sitä maksasta voi tietää tai jos vielä siinä leikkausvaiheessa ilmeneekin jotain esteitä...kun sitä gastroa ei saatu tehtyä. Tottunut tässä elämässä että mikään tässä elämässä ei oo niin varma kun epävarma. Mut kolmen viikon päästä sen jo tietää ja ehkä olen jo kotiutunutkin. Aika kiiruulla siekin kotiin pääsit:) Mulla olisi silloin leikkausviikon perjantaina pojan valatilaisuus Vekaralla mutta se täytyy delekoida siskolle eli kummitätsylle:) Poika kyllä ymmärsi ja pyysi vaan sairaslomalla sitten leipomaan hänelle kaikkii herkkuja vietäväksi... Jännät ajat tässä molemmilla.
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 20, 2012 3:17 am

Olin lähettävinäni sinulle samiko ysärin niistä vaate-asioista...mutta en näe sitä tuolla lähetetyissä...eli hävisiköhän jonnekin olemattomiin?
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja koskpir Pe Tammi 20, 2012 5:50 am

Huomasin myös, että yksärit eivät näy lähetetyissä vaan lähtevissä. Silti olivat menneet perille.
koskpir
koskpir

Viestien lukumäärä : 68
Registration date : 10.10.2011

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 20, 2012 6:00 pm

Ne näkyy käsittääkseni lähtevissä niin kauan kunnes toinen on ne lukenut, kun ne on luettu niin ne muuttuu lähetetyiksi.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja samiko Pe Tammi 27, 2012 3:02 am

moikka kaikki hyvin on mennyt...lääkärin mukaan suorastaan loistavasti vaikka onkin nyt vähän tyssännyt pudottaminen.mutta ollaan hyvässä vauhdissa kuulemma.nyt on aika kriittiinen hetki mulla kun olen 100g vailla -20kg....huomenna ei ole kyllä alle sen kun tänään on kuuluisa herkkupäivä ja huomenna taas tosisaan,pakko välillä pitää herkku päiviä vaikka ei pitäisi,mutta tekee hyvää vaihtelua päivittäisiin ruokiin ja ei sitä paljon voi herkutella kun ei mahdu oikein mitään....

samiko

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 27, 2012 3:22 am

kiva kuulla:) saakos kysyä mitä olet herkutellut tänään? itse kävin tänään paluumatkalla Lahden haastattelusta Nastolan Hesellä syömässä kerroshampurilaisen...paino oli tippunut -6kg ja viel on 11 päivää jäljellä lopun 2 kg:n tiputtamiseen...eikhän se onnistu.
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja samiko Pe Tammi 27, 2012 4:52 am

kyllä se onnistuu...sen verran ostin että vähän nakkeja,ne nyt on pieni pahe mutta ostin vähän suolaista ja jäätelöä mutta jäätelö jää kokonaan pakkaseen kun ei oikein maistu nyt...ei tänään..suolaset on mennyt alas.kävin aamulla mittaamassa painon ja olen siitä lihonnut kun äsken kävin niin 500g eli ei pahasti.huomenna taas sählyyn ja tiputtamaan kaloreita ja parantamaan kuntoa,mikä muuten on todella hyvä kun on tippunut viimeisistä peleistä ennen leikkausta niin lähelle -30kg.ei hikoiluta niin paljon ja kivempi juosta

samiko

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 27, 2012 1:01 pm

Tsemppiä Samiko!Joskus on annettava pienille paheillekin lupa, jaksaa sitten paremmin kaikenkaikkiaan! Jee...mä toivon, että pystyn pyöräilemään enskesänäSmile Ihan oli tyytyväisiä siellä Lahdessa ja mä oon kuulemma pieni, aika hauskaa kuulla tuollasta kun viimeset 10v kaikissa keuhkolääkärin kirjotuksissa lukee "obeesi" tai "vahvasti keskivartalolihava"...Toivottavasti ei kauaa!
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja samiko Ma Tammi 30, 2012 1:38 am

kiva varmasti kuulla että on pieni...kohta olet vielä pienempi...kyllä sä pystyt sitten jo ajamaan pyörällä jos mäkin voin jo pelata sählyä ihan tosissani.koska saisin kuvia niistä vaatteista jotta voisin näyttää vaimolle mitä olisi mahdollisuus saada joskun ja voisi samalla katsoa niitä hintoja mitä niistä haluat....

samiko

Viesti kirjoittaja Soile Ma Tammi 30, 2012 5:19 am

Kiitos tsemppauksesta:) Toivotaan näin!!! En ole vielä ottanut kuvia kun vasta keräilen niitä vaatteita tuohon kassiin sitä mukaa kun jäävät pieniksi...kyllä niitä tulee varmaan aika paljon kuitenkin. Haluan toki niistä eroon mutta ensin haluan että käyn sielä leikkauksessa, ettei tule mitään hätiköityä eli luovuttua liian aikaisin. Jotenkin jänskättää että jos eivät jostain syystä voikkaan leikata. Esim. maksan tilanne hiukan jännittää, kun tuo alfa1-antitrypsiinin puutos aiheuttaa sekä keuhko- että maksavaurioita. Mulla oli 6-vuotta sitten viimesen raskauden lopulla hurjia maksa-arvoja jostain syystä, on kyllä tasoittunut normaaliksi mutta silti jännittää että onko kaikki sittenkään hyvin. Ja kun se gastroskopiakin meni pienee. Niin ja mihin laitan niitä kuvia sitten?En tiedä osaanko laittaa linkkiä tänne. Tai no varmaan tyttö neuvoo. Mutta helpompi ehkä sähköpostiin? Ja onko käyttöä tuolle koolle 40-42-44...mun oma painotavoite on leikattuna tuolla 60 kg:n paikkeilla ja nyt menee vielä noi 40/42 tosin alkavat olee isoja jo ja 44 ovat jo pois käytöstä. Ajattelin että voitas treffata sitten kun olen s-lomalla, leikattu TOIVOTTAVASTI ja kotiudun nopeesti...Nyt alkaa varmaan se viimesen viikon jännitys. Hiukan harmittanut se, että sinne suuntaan ei voi mennä omalla autolla eikä yleiset kulkuneuvot kulje niin aikaisin että seitsemäksi ehtisi ja sitten ei kuitenkaan saa taksilupaakaan. Vaan kotiutumiseen. Nyt sitten jännitetään että saako mies sellasen vuoron että pystyy mut viemään, muuten on mentävä jo edellisenä iltana ja se ei sitten kyllä huvittaisi yhtään eikä olis lapsillekkaan kivaa. Aika eri talvalla näköjään nää matkakorvauksetkin menee. Täällä nimenomaan mulle sanottu että taksilla voi mennä ja maksaa vaan omavastuun. Täällä Kouvolassa - Lahdessa tää käytäntö ei päde. No onneksi tuo matka ei nyt ihan mahdoton ole, mutta yleiset ei kyl kulje niin aikasin että täält peräkylältä pääsis.
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja samiko Ma Tammi 30, 2012 4:24 pm

moikka soile laitoin sulle yksityisviestin jossa on mun sähköposti osoite voit sinne sit laitella kuvia kun niitä saat...vaimolle kävisi varmaan noi 44 vaatteet ja muutenkin voidaan ottaa myös muita kokoja mitä sulla on ja mistä viittii luopua..mulle tarjottiin kotiin lähdöksi sairaalasta taksi lippua että kyllä silläkin pääsee kotiin jos nouto ei onnistu...

samiko

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: