samiko esittäytyy
+4
hansu
haidi66
Soile
samiko
8 posters
Sivu 2 / 4
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: samiko esittäytyy
mulle tehtiin ohitus ja hyvin toimii ainakin mulla, tietty alkuvaikeuksien jälkeen ja onhan niitä haluja viellä mut onneks ei maha vedä niin paljon ku mieli tekis, eli näillä eväillä nyt mennään ja paino tippuu, kuin myös ne sentit, vettä kuintan saada noin 1-1.5 litraa juotuu ja se kyllä riittää, pitää myös muistaa se, et jos alkaa vettä kiskoo esim 4 litraa päivässä niin se ei oo enään hyvä vaan omat elimistön nesteet alkaa laimenemaan ja seurauksena on sit sairaala reissu hyvä esimerkki entinen missi karita tuomola joutu sairaalaan liian veden juonnin takia, eihän me sentään mitään kameleita olla
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
No juu, eipä sitä pidä tyhmä olla...Ja olen tosiaan itsekin sairaanhoitaja ja aika paljon ravitsemusasioiden kanssa myös tekemisissä syömishäiriöisten kanssa että tietää kyllä pitkälti mikä on terveellistä. Mutta tietenkin se elämä pikkumahan kanssa on erilaista.
Sen verran on mun homma edennyt että tiistaina olin keuhkolääkärillä ja hän antoi leikkausluvan. Nyt pitäs paperit olla ja mahdollisesti heliko-vastaus sisätautilääkärillä joka laittaa lähetteen PÄKS:iin. Odottelen siis vielä ulostenäytteen vastausta. Ja sitten alan odottelemaan leikkuu aikaa että tietää koska ruveta eneilemään. Veikkaan että eneilyä on tammikuu ja leikkuu mahdollissesti helmikuu...mikä olisi aivan loistava aika, olisi kesäksi jo vähän pienempi ja helpompi olla:)
Sen verran on mun homma edennyt että tiistaina olin keuhkolääkärillä ja hän antoi leikkausluvan. Nyt pitäs paperit olla ja mahdollisesti heliko-vastaus sisätautilääkärillä joka laittaa lähetteen PÄKS:iin. Odottelen siis vielä ulostenäytteen vastausta. Ja sitten alan odottelemaan leikkuu aikaa että tietää koska ruveta eneilemään. Veikkaan että eneilyä on tammikuu ja leikkuu mahdollissesti helmikuu...mikä olisi aivan loistava aika, olisi kesäksi jo vähän pienempi ja helpompi olla:)
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
kuulostaa hyvältä,sun jatko siis.toivottavasti kaikki menee hyvin,mulla vaan paino putoaa kun ruokamäärät on niin pienet.nyt on pudonnut 5 päivässä niin -5kg.
samiko- Viestien lukumäärä : 72
Registration date : 12.11.2011
Mahtavaa on painonpudotus sinulla, hienoa! Ootko muuten voinut hyvin? Mikä on ollut hankalinta? Monta viikkoa muuten sait sairaslomaa ja millasta duunia teet? Tsemppii!!!
olen voinnut todella hyvin,vähän tuntuu että jotain olisi sisällä tehty ja tikit vähän kipeenä.hankalinta on ollut muistaa syön noin kahden tunnin välein pieniä määriä.saikkua sain 3 viikkoa mutta kunto taotaa olla niin hyvä että menen kyllä aikaisemmin töihin jos jotain ei tule.työkseni teen toimistotyötä.
Tuo kolme viikkoa taitaa olla yleinen s-loman pituus, jotkut tarvii enemmän, jotkut vähemmän. Mutta kannattaa toipua rauhassa, kyllä niitä töitä kerkee tekemään...Mä jo haaveilen että mitä kaikkee pientä ehtis tehdä saikulla siinä toipuessa ja syömistä harjotellessa (olis intohimoja laittaa valokuvia, tehdä käsitöitä ja opiskella)...No ei pidä kyllä liikoja suunnitella jos ei vaikka menekkään yhtä näpsäkästi.
kyllä tassä täytyy ihan kunnolla toipua mutta mulla on aika löysä työ...saadaan jopa maata työn ohessa jos siltä tuntuu.usko tai älä.saikulla on ihan kiva olla mutta kun on työnarkomaani niin tylsä välillä vaan maata tai kävellä ulkona kun voisi jo lähteä vaan töihin,mutta ei vielä.kyllä uskon että sullakin menee kaikki hyvin leikkauksen suhteen ja toipumisessa.
Oho, onpa sulla miellyttävä työ jos ihan noin saa levätäkin välillä...Itse olen sairaanhoitaja ja töitä riittää kyllä aina niin ettei meinaa taukoja ehtiä pitämään, mikä tluee olemaan haaste leikkauksen jälkeiselle syömään oppimiselle...Olen ollut töissä 25v ja kerran muistan "levänneeni" lavetilla ihan pikku hetken kun viimestä lastani odotin ja alkoi huippaamaan siinä loppuraskauden vaiheessa..Mutta täytyy sanoo että tykkään kyllä työstäni mutta välillä on liian kiirettä, aika tosin ei ole koskaan käynyt pitkäksi. Mun uusi työkaveri sanookin meidän työpaikkaa "hiukkaskiihdyttimeksi" kun hänen mielestään aina on ma ja aina on pe kun menee niin vauhdilla viikko.
Tsemppiä toipumiseen edelleen! Ja rohkaiseviahan nämä kertomukset täällä useimmiten ovat.
Tsemppiä toipumiseen edelleen! Ja rohkaiseviahan nämä kertomukset täällä useimmiten ovat.
hyvin on toipuminen mennyt,pitää jo soitella joulukuussa soitella lääkärille että koska pääsee pelamaan sählyä kun on ollut kieleettyä ennen leikkausta ettei tule mitään polvi leikkausta väliin ja nyt olisi kuntoa että jos saisi joulukuussa jo pelata tai viimeistään tammikuussa.
Juu, kyllä tuo liikunta tekee hyvää..juuri tulin kuntosalilta...ja uimassa tykkään käydä myös...ja varmasti homma on helpompaa kun pääsee näistä ylimääräisistä kiloista! Toivottavasti sä kanssa pääset pikasesti pallon perään.. Miten sulla muuten tuo juominen sujuu, kun moni valittelee että siinä on sitä urakkaa??
no kun toi maha täyttyy niin pienestä niin eihän tota juomaa mahu niin paljon,mutta aina mulla on lasi vieressä mistä ottaa pieniä huikkia.
mutta juoma tippuu alas ilman suurempaa ongelmaa? miten muuten onko sulla huonoja oloja ollut ollenkaan??? Toivottavasti ei:)
menee juoma ihan hyvin alas,eikä ole huonoja oloja ollut ollenkaan.ihan välillä tuntuu siltä että onko ne tehnyt mitään siellä mahassa.
Tuo on mukava kuulla:) JOkos on puntarin mittari värähtänyt alaspäin?
onhan toi mittari kokoaika pudonnut nyt on leikkauksesta 9 päivää ja pudotusta -7kg joten pikkuhiljaa...
Hienoa:)
kaikki täällä kunnossa kiva että on tällänen paikka missä voi keskustella muiden kanssa jotka on joko menossa leikkaukseen tai ovat jo leikatut....
mitäs tänne kuulluu pitkästä aikaan??onko soilella asia edennyt yhtään??painoa on nyt sitten pudonnut sellanen -8kg ja pikku hiljaa putoaa kokoaika mutta nyt on vähän tyssännyt se vähänksi aikaan mutta uskon että kohta taas putoaa...
Moikka!Kiva kuulla että pikkuhiljaa edistyy painon pudotus, malttia täytyy tietenkin olla! Itselläni on tilanne se että lähete on mennyt Lahteen. Vielä en ole ehtinyt kysellä leikkuuaikaa eikä postia tai soittoa ole vielä tullut. Odottelen siis.
Kouvolassa on leikattujen ja leikkaukseen menevien tapaaminen tiistaina, jos kiinnostaa. Ilmoitus asiasta LILE:n sivustoilla. Täällä siitä ei ole näkynyt tietoa. Mukaan varmaankin mahtuu, jos halua on.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Moikka!Kiitos tiedosta:) Täytyykin kurkata tonne LILE - sivustolle:)
moikka
taas pitkstä aikaa ollaan täällä...tässä on vähän kiireitä ollut kun pääsi taas töiden makuun...paino putoaa pikkuhiljaa ja elämä hymyilee.pari kertaa on ollut dumping ja ei ole kivaa...mitens soilen asia??
taas pitkstä aikaa ollaan täällä...tässä on vähän kiireitä ollut kun pääsi taas töiden makuun...paino putoaa pikkuhiljaa ja elämä hymyilee.pari kertaa on ollut dumping ja ei ole kivaa...mitens soilen asia??
Moi Samiko ja muutkin tietysti, mukava kuulla kuulumisia:) Hyvinkö Samiko oot jaksanut töissä ja miten syömiset siellä? Onko tullut ihmettelyjä? Oletko monelle kertonut operaatioista?
Mun asiat odottaa. Tai siis lähete on kirjoitettu POKS:ssa 4.12. mutta viimeviikolla eivät PÄIKS:ssä olleet sitä vielä saaneet...johonkin maaliskuuhun tällä hetkellä menee leikkuuajat. Oisikin silloin!!!Peukkuja! Ei jaksaisi millään odottaa... Nyt oon sairastellut kaikkea muuta, flunssaa ja poskiontelo- ja keuhkoputkentulehdusta. Niistä kun selvisin niin jymähti niskat ja olen potenyt kamalia kipuja ja särkyjä jo viikon. Kovat lääkkeet ja oli jäätäva sairaslomalle. Kun ei päässyt kuntosalille hoitamaan itseä niin sitten tuli tämä. Tai se on ainakin mun teoria. Hieronta tuon kuitenkin laukaisi. (: Mutta kait tää tästä.
Mun asiat odottaa. Tai siis lähete on kirjoitettu POKS:ssa 4.12. mutta viimeviikolla eivät PÄIKS:ssä olleet sitä vielä saaneet...johonkin maaliskuuhun tällä hetkellä menee leikkuuajat. Oisikin silloin!!!Peukkuja! Ei jaksaisi millään odottaa... Nyt oon sairastellut kaikkea muuta, flunssaa ja poskiontelo- ja keuhkoputkentulehdusta. Niistä kun selvisin niin jymähti niskat ja olen potenyt kamalia kipuja ja särkyjä jo viikon. Kovat lääkkeet ja oli jäätäva sairaslomalle. Kun ei päässyt kuntosalille hoitamaan itseä niin sitten tuli tämä. Tai se on ainakin mun teoria. Hieronta tuon kuitenkin laukaisi. (: Mutta kait tää tästä.
Ps. Ei sitten tullu kirjauduttua tonne LILE-sivustolle kun on maksullinen(:
Tuleeko tuo dumping makeista syötävistä, siksi että niissä on sokeria vai tuleeko se myös esim. suklaanmakuisista proteiinijuomista?
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 2 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa