samiko esittäytyy
+4
hansu
haidi66
Soile
samiko
8 posters
Sivu 3 / 4
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: samiko esittäytyy
, ei mulle ainakaan tuu huonoa oloa, suklan makuisita juomista se tulee liian makeesa syömisestä
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
moikka
kyllä me ollaan avoimesti kerrottu ihmisille mun laikkauksesta ja kaikki on vaan innoissaan.kyllä mulla tulee dumpingi karkin syömisestä ja on tullut myös kerran leivästä mutta voin sanoa että tein mokan kun yritin syödä vaaleeta leipää se ei sovi ollenkaan kun ei saa purtua niin pieniksi paloiksi...töissä syöminen on jopa helpompaa kuin kotona,töissä jotenkin pysyy rytmi mikä ei kotona oikein onnistu...kyllä sun asia sitten etenee ja kohta olet leikkaus pöydällä..tsemppiä..
kyllä me ollaan avoimesti kerrottu ihmisille mun laikkauksesta ja kaikki on vaan innoissaan.kyllä mulla tulee dumpingi karkin syömisestä ja on tullut myös kerran leivästä mutta voin sanoa että tein mokan kun yritin syödä vaaleeta leipää se ei sovi ollenkaan kun ei saa purtua niin pieniksi paloiksi...töissä syöminen on jopa helpompaa kuin kotona,töissä jotenkin pysyy rytmi mikä ei kotona oikein onnistu...kyllä sun asia sitten etenee ja kohta olet leikkaus pöydällä..tsemppiä..
samiko- Viestien lukumäärä : 72
Registration date : 12.11.2011
Mistäköhän mahtaa johtua että toisille tulee tota dumppingia ja toisille ei??
Onhan se varmaan hyvä että ei tulisi mutta ihmettelen vaan että olenko tosiaan osannut mukamas syödä oikealla tavalla tai jotain kun mulle ei oo tullut tota koskaan..esim yhtenä päivänä sorruin tosi pahasti ja söin 2 riviä fazerin punaista suklaata ja ei tullut mitään oloja jotenkin tulee sellanen olo että olisi parempi kun tulis se huono olo niin ei ainakaan pystyisi syömään mitään herkkuja.
Onhan se varmaan hyvä että ei tulisi mutta ihmettelen vaan että olenko tosiaan osannut mukamas syödä oikealla tavalla tai jotain kun mulle ei oo tullut tota koskaan..esim yhtenä päivänä sorruin tosi pahasti ja söin 2 riviä fazerin punaista suklaata ja ei tullut mitään oloja jotenkin tulee sellanen olo että olisi parempi kun tulis se huono olo niin ei ainakaan pystyisi syömään mitään herkkuja.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
No mä ilmoittelen seuraavasta avoimesta kokoontumisesta täällä sulle vaikka yksärillä. Oli maaliskuussa, mut pistin johonkin talteen se lapun...
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Hei!Olisi kiva, kiitos:) Mielellään osallistun kokoontumiseen ellen sitten ole juuri leikkuupöydällä!!!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
musta tuntuu että dumping tulee omasta virheestä joten sä olet pystynyt syömään oikein...mä ite mokasin ja siksi mulle tuli dumping...pitää vaan ottaa itseä niskasta kiinni ja asennoitua oikein.ei tässä muuten ole mitään pahempaa sattunut.vaimo on nyt laihtunut -45kg eli sillä menee todella hyvin...
moikka pitkästä aikaan...laihtuminen on kivasti jatkunut nyt on tippunut jo -19kg ja kivasti menee myös henkisesti...joko soile on saannut kutsun leikkaukseen?sen verran on muuttunut syöminen että mitään suklaa tai sokeripitoista ei kärsi maha ollenkaan...mutta suolanen menee alas...
Mukava kuulla Samiko:) Juu...täällä eka ENE-viikko ohi ja leikkaus on 7.2. Huomenna ja ti labroja, EKG, keuhkokuva...Ja 26.1. Lahdessa haastattelut ja vielä jotain labroja. Kyllä alkaa oleen hienolla mallilla! -3kg lähti ekalla ene-viikolla ja "määräys" oli -8kg eli eiköhän se onnistu! Sisko toi eilen tulppaaneita "silmillä syötäväksi" ja kävelylenkkejä oon tehnyt nyt viikonloppuna. Hiukan oli aluksi suonenevetoa ja lihaskramppeja mutta kun aloin syömään sokerittomasta liemestä suolakurkkuja niin helppasi:)
Hienosti sulla on painoa alas mennyt, muutaman vaatekoon verran jo!!!Onnea siitä ja että menee mukavasti! Kuulumisiin:)
Hienosti sulla on painoa alas mennyt, muutaman vaatekoon verran jo!!!Onnea siitä ja että menee mukavasti! Kuulumisiin:)
eli sullakin on sitten hyvää tulossa kun leikkaus on noinkin lähellä...onnea siihen..on tässä kivasti painoa pudonnut ja sählykin on alkanut menee mukavasti ja kummasti jaksaa juosta.
Jep, mukava kuulla:) Kolmen viikon päästä olen kuin tulisilla hiilillä eli leikkausta edeltävä päivä silloin. Onneksi on työ ja kaikenlaista ohjelmaa niin meni aika nopeesti. Tänään sain kipeeseen olkapäähän kortisonipiikin työterveyslääkäriltä joka aikanaan lähetteen teki ja innoissani hänelle kerroin leikkausajasta. Aika erikoinen oli vastaus:no kyllähän sitä sitten varmasti laihtuu kun ei pysty kanamunaa enempää syömään ja kysyi sitten vielä että ihanko siitä sairauslomast maksetaan palkkaa. No just.
odottavan aika on hidasta vai mitä....mutta pitkä matka siinä tehdään ja sit jo ollaan perillä.olin muuten kaupassa ihan robinhoodissa ja löysin jo mulle sopivan takin sieltä ja ei tarvittu kuin XL olin aika otettu kun mahdun niin pieneen kokoon...tästä se lähtee
Hieno juttu Samiko:) Mä odotan, että saan joskus vielä kaivaa kaapeista mun kivoja vaatteita koossa 38/M...Niitä mulla riittää, ei tarvii edes kauppaan mennä...Mutta kaikki liian isoiksi jäävät aion heittää juhannuskokkoon...no joo jotain hyvii vois lahjottaa jollekulle tarvitsevalle...mun kokohan on nyt 42/44 että uskoisin käyttäjiä tuolle koolle olevan. Mie kun olen niitä "pienimpiä" jotka leikkuuseen pääsee, ja sairauksien takia. Mä haaveilen, että pystyisin pyöräilemään vielä niin että se olis ihan mukavaa...(nuorena oon fillaroinut saimaan ympäri)...
Mites Samiko muuten töissä ruokailut sujuu? Ollaanko siellä tietoisia sun operaatiosta? Onko tullut kommenttia millasta?
Mites Samiko muuten töissä ruokailut sujuu? Ollaanko siellä tietoisia sun operaatiosta? Onko tullut kommenttia millasta?
moikka soile kyllä meillä töissä aina kyselijöitä löytyy mutta ollaan ihan avoimesti kerrottu niille leikkauksesta.ruokailu onnistuu hyvin kun otan aina omat eväät mukaan...hyvää palautetta ollaan saatu,varsinkin kun ollaan niin laihduttu.meillä vaimo olisi kiinnostunut sun vanhoista vaatteista jos vaan haluat niistä luopua...
Ootte ollu rohkeita...mä en ole kertonut operaatiosta kun yhdelle työkaverille ja siskolleni, mieheni ja lapset toki tietää Ovat kannustaneet ja suhtautuvat hyvin. Töissä en kyllä aio enempää kertoakkaan, meillä on sellasta porukkaa joka ei välttämättö suhtaudu niin avoimesti ja sitten on niitä juorukelloja jotka puhuu joka paikassa ihmisten yksityisasioista. Olen kerran tehnyt virheen luottamalla liikaa, nyt en aio niin tehdä.
Hieno juttu jos tätä kautta löydän vaatteilleni uuden käyttäjän!!! On kuiteenkin osa niin hyviä ettei ihan haaskuun kannata heittää. Suurin osa on kyllä mustia, mut löytyy musta-valkosta nanson tunikaa yms. Mutta palataan asiaan sitten mun sairaslomalla, mikäli silloin vielä kelpaavat???Jos vaimosi on täällä niin hänhän voi laittaa vaikka ysäriviestiä minulle jos haluaa:) Voitaisiin mun puolesta treffata joskus helmikuussa vaikka porukalla?! Sellastahan mun on pitänyt täällä myöskin udella että millasissa vaatteissa menitte sairaalaan operaatiopäivänä? Eli minkälaiset vaatteet on helppo laittaa operaation jälkeen? Ei varmaan mitään tiukkoja voi ajatellakkaan... Vinkkejä taas kiitos:)
Hieno juttu jos tätä kautta löydän vaatteilleni uuden käyttäjän!!! On kuiteenkin osa niin hyviä ettei ihan haaskuun kannata heittää. Suurin osa on kyllä mustia, mut löytyy musta-valkosta nanson tunikaa yms. Mutta palataan asiaan sitten mun sairaslomalla, mikäli silloin vielä kelpaavat???Jos vaimosi on täällä niin hänhän voi laittaa vaikka ysäriviestiä minulle jos haluaa:) Voitaisiin mun puolesta treffata joskus helmikuussa vaikka porukalla?! Sellastahan mun on pitänyt täällä myöskin udella että millasissa vaatteissa menitte sairaalaan operaatiopäivänä? Eli minkälaiset vaatteet on helppo laittaa operaation jälkeen? Ei varmaan mitään tiukkoja voi ajatellakkaan... Vinkkejä taas kiitos:)
Siis tarkoitan, että millasissa vaatteissa on helppo lähteä kotiin...Sairaalassahan toki pidetään sairaalan vaatteet!
mä käytän yleensä aika löysiä vaatteita ja siksi sairaalasta lähin ihan verkkareissa ja löysällä takilla,sukat oli aika hankalat pukea päälle...tottakai ne vaatteet aina kelpaavat. meillä on ollut koko työpaikka mukana tässä leikkauksessa ja siksi ihan avoimesti ollaan puhuttu asiasta ja tultiin töissäkin käymään melkein heti...pitää harkita sitä treffaamista jos vaikka jossain vaiheessa kerettäisi tavata jossain kahviossa kouvolassa...
Juu...se olis kiva ja saan sitten antaa niitä vaatteita. Osa on todella lähes uudenveroisia, kun oli pakko hankkia että on pystyny töissä käymään, vaikka tiedossa on tää tiputushomma. Niin ja tämän 8. ene-päivän saldo:Positiivista -5kg painosta ja Negatiivista: Söin tänään kermapullan. Mut se oli eka retkahdus ja joka palalla mietin, että tällasta kokonaista en sitten enää tule koskaan syömään. Eikä hirvittänyt yhtään.
ei yksi kermapulla mitään tee,mä söin viimeisenä iltana mäkkärissä ja sipsiä kotona ja lihoin kilon ja kyllä ne mut kumminkin leikkasi vaikka tuhmuuksia tein.nyt leikkauksen jälkeen ei siedä yhtään sokeri tai suklaa pitoisia herkkuja,menee vatsa ihan sekaisin siitä.en tiedä mistä johtuu ja samalla tulee myös dumping ihan pienestä palasta suklaata.sullahan on mukavasti lähtenyt putoomaan paino siitä vaan jatkat samaa matkaa eteenpäin...paljonko sun pitää pudottaa ennen leikkausta?mulle ei tee yhtään pahaa kun töissä ihmiset mättää ruokaa suuhun kuin viimeistä päivää.ajattelen vain joskus olin myös tuollainen mutta en enää koskaan...
Hienoa kun pystyt olemaan tiukkana ruokavalion suhteen eikä tee pahaa kun toiset "mättää". No mulla oli tässä tän puolentoista viikon aikana jo kolmas tilaisuus missä tarjottiin herkkuja, kahdesta aiemmasta pystyin kyllä kieltäytymään mutta tänään annoin periksi just ehkä siksi että painoa jo tippunut noin paljon ja 2½-viikkoa vielä aikaa...Ja "määräys" oli 8,4kg joten ei paljoa enää...toki saa mennä enemmänkin! Toivottavasti silti leikkaavat:) Hih...toi vähän niinkun vitsinä.
Kyllähän sitä kuitenkin vähän jännittää kun ei tiedä miten se maksa pienee, siksihän mulla toi ene onkin, ei niinkään että painoo muuten olis leikattavaksi liikaa. Itseasiassa ensiviikolla pääsen alle sadan. Ja en mä näis lukemissa ole onneksi ollutkaan kun tän muutaman kuukauden. Mutta tässä on 30 kg liikaa mun terveydelle!
Ps.Itseasiassa siitä pullasta jäi äklö maku suuhun ja mulla alkoi päätäkin särkemään, ehkä siksi että jätin sitten yhden pussin väliin. No mut tällanen päivä.
Mukava fiilis kun on teitä jotka jaksaa olla kiinnostuneita tästä minunkin prosessista:) On töiden jälkeen muutenkin kiva aina tulla kurkkaamaan tänne että mitä täällä tapahtuu...ja mitä kellekin kuuluu! Hyvä me
Kyllähän sitä kuitenkin vähän jännittää kun ei tiedä miten se maksa pienee, siksihän mulla toi ene onkin, ei niinkään että painoo muuten olis leikattavaksi liikaa. Itseasiassa ensiviikolla pääsen alle sadan. Ja en mä näis lukemissa ole onneksi ollutkaan kun tän muutaman kuukauden. Mutta tässä on 30 kg liikaa mun terveydelle!
Ps.Itseasiassa siitä pullasta jäi äklö maku suuhun ja mulla alkoi päätäkin särkemään, ehkä siksi että jätin sitten yhden pussin väliin. No mut tällanen päivä.
Mukava fiilis kun on teitä jotka jaksaa olla kiinnostuneita tästä minunkin prosessista:) On töiden jälkeen muutenkin kiva aina tulla kurkkaamaan tänne että mitä täällä tapahtuu...ja mitä kellekin kuuluu! Hyvä me
tsemppiä soile! ja samiko kans!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Kiitti HyeeNa! Kiva kun jaksat tsempata! Enitenhän tässä ene:llä motivoi se tieto ettei nämä kilot tule takaisin koskaan enää!!!
Niinpä, voin kyllä uskoa. (: On ihan mukava kun oon saanu seurata että miten sä oot päässy matkallas eteneen, oot vaan pari kuukautta ennen mua rekisteröityny tänne. (:
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
kyllä eneilyssä se inspiroi että paino putoaa kokoaika...leikkauksen jälkeen kyllä se paino putoaa vaikka vähän söisikin väärin...kunhan ei tule tavaksi..mutta olen huomannut että kun sählyä olen nyt pelannut ja painoa siitä kun viimeksi pelasin on nyt -25 ja ylikin niin ei tule hiki niin nopeasti ja jaksaa huomattavasti enemmän juosta ja on muutenkin pirteämpi.
Hienoa:) Itse olen huomannut kanssa että pirteämpi olen kun aikoihin. Minulla oli todella väsyttäviä hetkiä jopa väkisin nukahtamisen tunnetta, vaikka kuinka olisin ollut hyvin nukkunut...oli todella taistelua selvitä työpäivistä. Mulla oli 2006 raskausdiabetes johon jouduin 2 viikkoa insuliinia pistämään vaikka kuinka hyvin noudatin diettiä, nyt kun on seurailtu niin hiukan ollut verensokeri koholla ja sisätautipkl:lla lekuri antoi diagnoosiksi metabolinen oireyhtymä, eli myös verenpaine ollut koholla. Vaikka mulla on aina ennen ollut hyvinkin alhaiset lukemat. En tiedä kumpaan tää eneily vaikuttaa vai molempiin mutta nyt ei sillai tule niitä uuvahdushetkiä!!! Ja kun sorruin siihen yhteen pullaan niin mullehan tuli huono olo ja päänsärkyä(: Joten veikkaan että verensokeri se temppuili. Näistä ongelmista toivon leikkauksella pääseväni ja saavani lisää tilaa keuhkoille, jotka ovat sairaat ja ahtaalla.
Upeaa että sullakin sähly tuntuu mukavalta, niin se vaan menee että tämä painonpudotus tulee vaikuttamaan niin monella elämän alueella
Upeaa että sullakin sähly tuntuu mukavalta, niin se vaan menee että tämä painonpudotus tulee vaikuttamaan niin monella elämän alueella
niinpä...mulla oli kakkosluokan diepetes mutta leikkauksen jälkeen lääkäri sano että saa jättää lääkkeen jo pois jos ei nouse yli 10 arvot mulla on ollut noin 6 ja kivasti on mennyt ilman lääkettä.joo se pulla saatto heitelle sitä verensokeria ja sen takia on pänsärkyä ja muita vaivoja..maanantaina mulla on kuusaalla kirralla tapaaminen kössin kanssa saa nähä mitä se sanoo mun tilanteesta tai oikeastaan että mitä asiaa sillä on?kai se kattoo noi haavat ja muutenkin jutellaan vaan voinnista
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 3 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa