Huomenna kysiin ja ti puukosta
+10
ritu
hansu
Krisu75
BLOCCO
maija
Aries
Soile
eräpena
Rullukka
anne.heide
14 posters
Huomenna kysiin ja ti puukosta
Se ois huomenna sairaalaan lähtö ja ti sit itse leikkaus,pelottaa
Kävin " viimeisellä aterialla " hesellä
toivottavasti maksa on kutistunut tarpeeks,viimeks kun ultrasivat se oli 6cm yli levee mut oon laihtunu toukokuusta n.24kg ja nyt enellä n.10kg 3 viikossa
Kävin " viimeisellä aterialla " hesellä
toivottavasti maksa on kutistunut tarpeeks,viimeks kun ultrasivat se oli 6cm yli levee mut oon laihtunu toukokuusta n.24kg ja nyt enellä n.10kg 3 viikossa
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Vs: Huomenna kysiin ja ti puukosta
Voimia ja enkeleitä mukaan leikkoon!
Minut on leikattu KYSissä vuosi sitten, reissu oli mielenkiintoinen ja kaikki meni hyvin.
Rullukka
Minut on leikattu KYSissä vuosi sitten, reissu oli mielenkiintoinen ja kaikki meni hyvin.
Rullukka
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Hyvin se menee.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea matkaan:) Varmasti kaikkia hiukan pelottaa tuossa kohtaa mutta hyvin se menee:) Itse olen menossa gastroon ja kirurgia tapaamaan...olen kyllä ajatellut jo, että jos alkaa näillä kuolemantapauksilla pelottelemaan niin ei tee vaikutusta koska ne ovat oikeesti niin harvinaisia....että suurempi riski on kuolla johonkin muuhun esim. korkeaan verenpaineeseen.
Tai autokolarissa tai mitä vaan.
Oikein levollista yötä ja pikaista toipumista, mielenkiinnolla odottelen sitä kun palaat kirjoittelemaan tunnelmistasi ja toipumisestasi:)
Tai autokolarissa tai mitä vaan.
Oikein levollista yötä ja pikaista toipumista, mielenkiinnolla odottelen sitä kun palaat kirjoittelemaan tunnelmistasi ja toipumisestasi:)
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Anne.heidelle hirveästi tsemppiä ja onnea matkaan!! Itse istuskelen varmasti samoihin aikoihin viikon päästä tässä yhtä jännittyneenä, oma leikkaus 14.11.
Voimia ja enkeleitä matkaasi!!!!!!!!!! Halit
Voimia ja enkeleitä matkaasi!!!!!!!!!! Halit
Aries- Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 11.05.2011
Kysissä olet hyvissä käsissä! Tsemppiä matkaan, olet ajatuksissa!
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Tuolla jo toisaalla vaihdettiin ajatuksia, mutta vielä kerran onnittelut hienosti onnistuneesta ENEilystäsi
- jätä nyt vaan ne heset ja röökit sinne leikkauspöydälle - niillä ei uudessa elämässäsi ole sinulle mitään annettavaa!
Sinulle jos kelle soisin onnea myös leikkauksen jälkeiseen elämään. Olet sen verran paljon saanut kokea kaikenlaista, jotta nyt voit olla oikeutetusti terveesti itsekäs ja hoitaa tämän projektin kunnialla ja saada uuden keveämmän olomuodon onnellista elämää varten!
Sinne vaan ammattilaisten käsiin - varjelusta matkaan!
- yhtäkkiä humpsahdat uneen ja kun heräilet olet hyvissä käsissä...
voit olla varma, että olet ajatuksissamme tiistaina!
- jätä nyt vaan ne heset ja röökit sinne leikkauspöydälle - niillä ei uudessa elämässäsi ole sinulle mitään annettavaa!
Sinulle jos kelle soisin onnea myös leikkauksen jälkeiseen elämään. Olet sen verran paljon saanut kokea kaikenlaista, jotta nyt voit olla oikeutetusti terveesti itsekäs ja hoitaa tämän projektin kunnialla ja saada uuden keveämmän olomuodon onnellista elämää varten!
Sinne vaan ammattilaisten käsiin - varjelusta matkaan!
- yhtäkkiä humpsahdat uneen ja kun heräilet olet hyvissä käsissä...
voit olla varma, että olet ajatuksissamme tiistaina!
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
Tsemppiä sulle!!!
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Onnea matkaan, kohta kuulut pikkumasuisten porukkaan. Minulla isä samassa talossa tiistaina leikattavissa, tosin on eri vaivat ja leikkausriski paljon, paljon suurempi. Kyse lähinnä henkiin jäämisestä.
Ja ei sitä Heseä tarvitse hyvästellä. Minä syön nykyään Juustoaterian, jossa ranskalaiset korvaan pikkuporkkanoilla ja kahvi yleensä kyytipojaksi. Hyvän kokoinen annos syödä.
Ja ei sitä Heseä tarvitse hyvästellä. Minä syön nykyään Juustoaterian, jossa ranskalaiset korvaan pikkuporkkanoilla ja kahvi yleensä kyytipojaksi. Hyvän kokoinen annos syödä.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
anne.heide, se on sitten meillä tasan kaksivuotta noilla syntymäpäivillä kun minut leikattiin 9.11.2009 KYSissä siellä olet hyvissä käsissä, Onnea leikkaukseen
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
tsemppiä ! nyt onuusi mahdollisuus avoin , laitathan kuulumisesi
susanna68- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 30.01.2011
Sinut on jo varmaan leikelty kun tätä kirjootan muta silti toivotan sulle tsemppiä uuden masusi kanssa
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kiitos kaikille,olette ihania leikkaus oli ti ja onnistui hyvin ,eilen to pääsin jo kotiin ja olo on uskomattoman hyvä tänään kävin jo vähän kävelylläkin ja syömisen /juomisen opettelua on tosiaan ollut maha on koko ajan ihan täysi ja ei oo syöny juuri mitään mun mittakaavassa kalorit tälle päivää ehken n.500.kcal.Ihanaa olla pikkumahainen vaikkei se kyllä päällepäin näykkään
Hienoa kuulla onnistuneesta operaatiosta!Nyt maltilla toipumaan ja kohti uutta elämää
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Ihanaa Anne et kaikki meni hyvin! Olet ollut mielessä!
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Moiks.
Hienoa, että kaikki meni hyvin. Toivotaan, että olosi on hyvä jatkossakin.
Tuota olotilaa odotellessa
Hienoa, että kaikki meni hyvin. Toivotaan, että olosi on hyvä jatkossakin.
Tuota olotilaa odotellessa
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Kiitos teille,voin tosi hyvin,olen suorastaan elämäni kunnossa kipulääkkeittä en oo tosiaan tarvinnut kotona kertaakaan!! joka päivä olen käynyt kävelyyllä kerran,pari ja mikä parasta paino on pudonnut viikossa 5kg!!!! jee ihan huippua olla pikku mahainen syön parin tunnin välein,n.1dl kerrallaan maximissaan!
Hienoa anne.heide, että olet antanut kuulua itsestäsi - olit leikkauspäivänä meidän monen mielessä!
Hyvä, että sinullakin on kaikki mennyt hyvin. Kipulääkitys on hyvä jättääkin mahd. aikaisessa vaiheessa, jotta tuntee omat rajansa. jos on kova lääkitys päällä, niin helpommin "repii itsensä".
Ja kyllä tässä uudelleen syömään opettelussa menee niin paljon aikaa ja tarmoa, että helposti jää tänne palstalle kirjoittelukin väliin.
On sikäli tärkeää, että silloinkin, kun meillä on kaikki onnistunut, muistamme raportoida täälläkin, sillä leikkausta harkitsevat ja sitä odottavat saavat helposti väärän kuvan, mikäli keskustelupalstalla raportoidaan vain niistä tapauksista, joissa jotain on mennyt pieleen. (Toki tärkeää sekin, jotta kukin tykönään saa käsiteyksen niistä riskeistä mitä tähänkin savottaan sisältyy).
Mutta iloitkaamme siitä että hommat ovat menneet tähän asti hienosti.
Se kannustakoon tähän loppuleon kestävään uuden ruokailutavan
- ja rytmin opetteluun. Lets rock!
onnittelut ja tsemppiä!
Hyvä, että sinullakin on kaikki mennyt hyvin. Kipulääkitys on hyvä jättääkin mahd. aikaisessa vaiheessa, jotta tuntee omat rajansa. jos on kova lääkitys päällä, niin helpommin "repii itsensä".
Ja kyllä tässä uudelleen syömään opettelussa menee niin paljon aikaa ja tarmoa, että helposti jää tänne palstalle kirjoittelukin väliin.
On sikäli tärkeää, että silloinkin, kun meillä on kaikki onnistunut, muistamme raportoida täälläkin, sillä leikkausta harkitsevat ja sitä odottavat saavat helposti väärän kuvan, mikäli keskustelupalstalla raportoidaan vain niistä tapauksista, joissa jotain on mennyt pieleen. (Toki tärkeää sekin, jotta kukin tykönään saa käsiteyksen niistä riskeistä mitä tähänkin savottaan sisältyy).
Mutta iloitkaamme siitä että hommat ovat menneet tähän asti hienosti.
Se kannustakoon tähän loppuleon kestävään uuden ruokailutavan
- ja rytmin opetteluun. Lets rock!
onnittelut ja tsemppiä!
Kiitos BLOCCO sait mun silmäkulmat kostumaan kun luin sun nätin viestin ennen leikkuuta kysin koneelta just sanoin ukolleni et te ootte niin mahtavia kun ootte täällä ja ymärrätte miljoona kertaa paremmin nää asiat kun yksikään mun ystävistä mä en saa päähäni kyllä kuka oot?tiedän kyllä missä muualla on keskusteltu mut silti en vaan vaan lahopää muista laita vaik yksityisviestinä niin ei tartte arpoo kiitti!
Hienoa että kaikki on mennyt hyvin! Onnea uuteen elämään!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
heh- laitoin anne.heide sulle yv:n, mutta en tiedä onko se lähtenyt edes - kun en taida osata käyttää. (näkyy lähtevissä mutta ei lähetetyissä?). Eli mitähän tein väärin. - en tohdi meidän teinejä vaivata tällä asialla...
Juu ei ole tavattu, mutta täällä palstalla voi toisesta toki muodostaa käsitystä kirjoitusten perusteella. Olen sinusta vaikuttunut ja haluan sinulle kaikkea hyvää - hyvä jos se edes osin on välittynyt tekstissä;-)...
Juu ei ole tavattu, mutta täällä palstalla voi toisesta toki muodostaa käsitystä kirjoitusten perusteella. Olen sinusta vaikuttunut ja haluan sinulle kaikkea hyvää - hyvä jos se edes osin on välittynyt tekstissä;-)...
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa