Huomenna!!
+7
Pallokala
sari78
millaida
eräpena
katka
tigertytto
Sinde
11 posters
Huomenna!!
Huomenna olisi noustava leikkuupöydälle, ei ole jännittäny ennen tätä mut nyt tuosta yheksästä asti on jännittäny ihan samperisti ja nukkuman pitäs muka alkaa kun aamulla 6.55 täytys olla sairaalalla. Taitaa tulla uneton yö veikkaisin
Sinde- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 33
Registration date : 31.08.2010
Vs: Huomenna!!
Onnea Leikkuuseen ja kyllä kaikki hyvin menee Tulet sitten kertomaan meille muille kuulumisiasi kunhan jaksat
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Hui..Mahtavaa!Onnea matkaan ja hyviä unia
Kun heräät niin alkaa uusi elämä!
Kun heräät niin alkaa uusi elämä!
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Kauniita unia.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea leikkaukseen!!!!!!!!!!
millaida- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 12.03.2011
Onnea leikkaukseen ja kohti keveämpää elämää :-)
sari78- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 26.05.2011
Nyt se varmasti on jo ohi! Onnea ja kerrohan sit miten meni.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Sindelle pikaista toipumista ja rauhallista uuden elämän opettelua!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kotona
Vihdoinkin kotona. Eilen pääsin sairaalasta. Leikkaus meni ihan hyvin paitsi että heräämössä olin joutunut olemaan pidempään kun oli verenpaineet olleet leikkauksen jälkeen yli 200. Minut leikattiin 12 aikaan ja 6 aikaan pääsin osastolle, heräämöstä ei ole kun tosi katkinaisia muisti kuvia kun en saanu silmiä auki :D Kun pääsin osastolle sain pidettyä itteä sen aikaa hereillä että soitin kotipuoleen et hengissä ollaan olin jotain muutakin höpötelly vaikka itsellä ei kyllä ole asiasta paljon muistikuvaa :D 9 aikaan illalla nousin sit ylös ja sain ite käydä vessassa. yö ja tiistai päivä meni nukkuessa ja kävellessä aika lailla, sanottiin tiistaina että jos ruoka menee alas ja jos liikun niin saan lähtee keskiviikkona kotiin eli kävelin pitkin käytäviä että pääsisin keskiviikkona kotio :) Anrovat aina kipupiikin kun pyysin joka ei ilmeisesti oikeen sopinut mulle kun pisti pään aika sekasin sillä varmaan nukuin niin paljon :D Ei ne paljon seuraillu paljon join tai söin toi ne muka tiistaina sen listan siihen mihin olis pitänyt merkitä mut ei sitä kukaan muistanu pitää ajan tasalla ja kun kysyin et paljon pitäs vähintään saada syötyä ja juotua niin ei ne oikeen vastannu mitään. Nyt ollaan kotona ja noin.12 sulavaa tikkiä mahasssa, kipuja on vielä aika paljon en tiedä onko ihan normaalia (!?!??) pamol-f 500mg menee vielä noin 6päivässä. Nälkää en tunne en sen puolin kyllä täyttymystäkään desin kerralla syön ja yritän vettä juoda vähän joka välissä kun on tälläiset helteet.Toivottavasti ei ollut kovin sekavaa tekstiä :D
Sinde: tehtiinkö sleeve vaiko by pass? millaisia ne kivut on? onko pahoja?nopeaa toipumista sulle!
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Hienoa Sinde!
Siitä se alkaa!! Kuuntele uutta mahaasi, se kertoo, miten pitää syödä. Minun mahani kertoo heti, jos en pureskele kunnolla tai syön jotain, mikä ei ole hyväksi. Kurkkuun nousee pala ja on pakko lopettaa siltä erää syöminen. Vettä tosiaan pitää lipittää joka välissä, että elimistö ei kuivu. Nyt on hyvä aika toipua leikkuusta, sillä monet talvella leikatut valittavat palelusta ja vilunväristyksistä vällyjenkin alla! Oikein hyvää vointia sinulle!!!
Siitä se alkaa!! Kuuntele uutta mahaasi, se kertoo, miten pitää syödä. Minun mahani kertoo heti, jos en pureskele kunnolla tai syön jotain, mikä ei ole hyväksi. Kurkkuun nousee pala ja on pakko lopettaa siltä erää syöminen. Vettä tosiaan pitää lipittää joka välissä, että elimistö ei kuivu. Nyt on hyvä aika toipua leikkuusta, sillä monet talvella leikatut valittavat palelusta ja vilunväristyksistä vällyjenkin alla! Oikein hyvää vointia sinulle!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hienoa Sinde, nyt voi kesä alkaa.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Täytyy myöntää tietämättömyyteni että en tiedä kumpi on tehty kun en nuista termeistä mitään ymmärrä mutta siis vatsalaukkuun tehtiin noin desin kokonen pussukka ja ohitettiin 1.5m suolta ja yhdistettiin siihen uuteen mahaan jos yhtään selvensi asiaa Kivut ei ole niin kovat että nitten kanssa ei voisi elää ja osa syy on kans varmaan siinä et en välillä osaa ottaa rauhallisesti ja levätä, mutta kivut hälvenee koko ajan tänäänkään ei ole ollut yhtään niin kipeä kun eilen ja kipu minulla on sellasta pistävää kipua välillä kyljessä ja välillä vaikea kävellä kun on sellainen jännä kiristävä "kipu" että tuntuu ettei saa selkää kunnolla suoraksi. Mutta syömisen kanssa ei ole minulla mitään ongelmia kaikki menee alas eilenkin söin mökillä kalaa ja yhen purasun pihviä (vaikkei olisi varmaan saanu) niin ei tullut mitään oireita. vähän huono olo tulee välillä jos ei malta syödä rauhallisesti. Tänään olen yrittäny ottaa ihan levähmisen kannalta että ei taas äityisi kylki kipeäksi maannut laiturilla ja ottanut arskaa uimaan olisi haluttanu mutta harmi vaan ei vielä saa mennä mutta jos sitä sitten viikon päästä pääsis jo saunaan ja pulahtamaan järvessä
Onnittelut Sindelle onnistuneesta operaatiosta!
Tuo sinulle tehty leikkaus on kuvaksesi perusteella GBP eli Gastric By Bass, meidän omalla kielellä vatsalaukun ohitusleikkaus .
Mulle tehtiin sama operaatio 24.5 ja edelleen on kipuja vasemmalla puolella vatsaa, kaipa se on sitten ihan normaalia ja tästä vielä joskus tokenee....
Tsemppiä sullekin toipumiseen!
Tuo sinulle tehty leikkaus on kuvaksesi perusteella GBP eli Gastric By Bass, meidän omalla kielellä vatsalaukun ohitusleikkaus .
Mulle tehtiin sama operaatio 24.5 ja edelleen on kipuja vasemmalla puolella vatsaa, kaipa se on sitten ihan normaalia ja tästä vielä joskus tokenee....
Tsemppiä sullekin toipumiseen!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa