Huomenna leikkaukseen
+8
Leenukka
MRA123
2FatToFly
eräpena
tigertytto
Lovely
Jonsku
Poks
12 posters
Huomenna leikkaukseen
Pelottaa.
Kauan olen tätä harkinnut, nyt se on oikeasti edessä. Paniikki. Onneksi olen lukenut vain hyviä kokemuksia operaatiosta, se vähän rauhoittaa mieltä. Kiitos että olette tietämättänne olleet tukenani
Kauan olen tätä harkinnut, nyt se on oikeasti edessä. Paniikki. Onneksi olen lukenut vain hyviä kokemuksia operaatiosta, se vähän rauhoittaa mieltä. Kiitos että olette tietämättänne olleet tukenani
Poks- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 24.03.2011
Vs: Huomenna leikkaukseen
Onnea matkaan !! Hyvin se menee ja päätös on paras! Mulla viiko takana ja oon niin tyytyväinen!
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
Pelko pois Poks
Olet aatoksissain
Olet aatoksissain
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Tsemppiä sinulle poks leikkuuseen..tuuhan sitten kun kynnelle kykenet kertomaan kokemuksistasi
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Enkeleitä vierellesi.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hyvin se menee, pakko mennä. Tulehan kertomaan kuulumisia hetkohta kun kykenet.
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Onnea leikkaukseen, aivan varmasti jännittää, kuuluu asiaan...
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnea vaan. Mulla on ensi keskiviikkona.
Leenukka- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 16.03.2011
Onnea leikkaukseen! Ja toipumisia!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Minä huomaan aina nämä ilmoitukset liian myöhään. Mutta oikein paljon onnea uuteen elämään ja parantumiseen!
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Toivottavasti kaikki meni hyvin! Onnea uudelle taipaleelle.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Nyt jo kotona. Leikkaus tehtiin, sen jälkeen huomattiin että vuodan jostain verta. Uusi leikkaus ja kolme pussia verta. Säikähdin, mutta nyt muutaman päivän päästä rupean uskomaan että elämä voittaa..
Vielä vähän olen hämilläni, mutta varmasti helpottaa kun en enää ole kipeä.
Tänään uskaltauduin vaa'alle, kaksi kiloa vähemmän kun ennen leikkausta
Vielä vähän olen hämilläni, mutta varmasti helpottaa kun en enää ole kipeä.
Tänään uskaltauduin vaa'alle, kaksi kiloa vähemmän kun ennen leikkausta
Hyvä ettei pahempaa. Onnea uuteen elämään.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Nopeasti toipuminen käynnistyy kun kivut helppaa. Miten ruokailut ja juomiset kuinka on kotioloissa lähtenyt sujumaan
Meillä taitaa olla yhtä uudet masut
Meillä taitaa olla yhtä uudet masut
Nyt on pari viikkoa leikkauksesta. Alkuun kotona oli vaikeaa koska ei tehnyt mieli syödä yhtään mitään. Nyt ruoka maistuu taas. Hassua on kun ei oikeasti tule nälkä, tulee vain heikko olo jos ei ole syönyt. Mutta syöminen ei tuota vaikeuksia, etenkin iltaisin tekee mieli vaikka mitä. En myöskään tunnista koska olen syönyt tarpeeksi. N. desin syön kerralla mutta tuntuu että voisin syödä vaikka kuinka paljon enemmän.. Eli sama juttu kun ennen leikkausta. Onko kellään muulla samanlaista? Ja meneekö kenties joskus ohi? Heti leikkauksen jälkeen painoni putosi alle viikossa 7kg, nyt on yli viikon pysynyt samassa. Kait se siitä pikkuhiljaa? Ehkä?
mul kans toi sama et tulee huono olo jos ei syönny..ja tulee semmonen olo et oksettaa mut heti kun syön tai juon se menee ohi. mulla kans menee se desi kerral..salaattia menee enempi. ja huomaan et esim. ananas tai appelsiini mehu tekee mulle vatsankipeeks.Nyt on tullu väsymystä..vaikka ei oikeastaan väsytä.(vaikee selittää mitä tarkoitan) Mä kokeillu melkein kaikkea syyä ja aika äkkiä huomaa mikä sopii ja mikä ei..vaaleet leivät ei sovi..eikä mikään rasvane.
mä muuten testasin et paljonko masukka vetää..ja vetihän se..ja loppu tulos oli jotain aivan kauheeta.=( tyhmäkö oon.salaattia söin Mäkin puolikkaan kipon..ja luoja et voin huonosti..en suosittele..tuskanhiki valu ja tuntu et olis ollu kännis sokerit kait nous ja yritin oksentaa, tuli vaan sappinesteitä ylös.meni onneks ohi se pahin tuska noin puol h. ja sit olin seuraavan päivän viel niin täys ja masu meni sekasin.Samoin kävi ku söin patonkia mini palan mut se meni ohi samantien ku kävin oksentamas, niin kauheel paineel et tuli verta kummastakin sieraimesta =( et ei kannata kerralla vetää paljon vaan vaikka syö sit myöhemmin hieman lisää.
Mulla ei onneks oo viel tullu tommosii juttui, kerran söin liian monta siskonmakkaraa liian nopeasti, seurauksena 10 tunnin päästä karsea ripuli joka kesti melkein koko päivän. Mutta oireet tosiaan alkoi vasta toooosi pitkän ajan jälkeen.
Mutta, valitettavasti uskon että tulen kokemaan samanlaiset tuskan hetket kun sinäkin Jonsku, tyhmä pää oppii aina kantapään kautta
Mutta, valitettavasti uskon että tulen kokemaan samanlaiset tuskan hetket kun sinäkin Jonsku, tyhmä pää oppii aina kantapään kautta
Kait se niin on että rajojaan on kokeiltava, minä onneton söin jäätelöätikun tai siis jäätelön siitä tikun ympäriltä ja muutaman tunnin päästä vatsa tyhjeni kunnolla Oksennuttanut ei ole kertaakaan, olen kyllä aina ollut hidas syömään, joten tuntuu että ihan tavallista tahtia menee edelleen.
Päivä kerrallaan mennään ja ootellaan mitä seuraavaks.
Upeita pudotuksia teillä Poks ja Jonsku
Päivä kerrallaan mennään ja ootellaan mitä seuraavaks.
Upeita pudotuksia teillä Poks ja Jonsku
Hei Jonsku!
Ihme juttu, että sinut voitiin leikata, vaikka Heliko oli mahassa!! Minulta se häädettiin 2:lla kuurilla!!!
Ihme juttu, että sinut voitiin leikata, vaikka Heliko oli mahassa!! Minulta se häädettiin 2:lla kuurilla!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Multa ei koko helikoa edes tarkistettu, ei myöskään tarvinnu niellä letkua. Oikeastaan kävin vain ravintoterapeutin ja kirurgin juttusilla. Sanoivat että jos mahassa jotain olisi niin oireilisin kyllä, tämän takia ei tarvinnu niellä letkua. Ja heliko-bakteerista sanoivat että se joko on tai sitten ei, se ei leikkausta estä.
Similar topics
» Leikkaukseen huomenna jo!!!!!
» Huomenna leikkaukseen
» huomenna leikkaukseen
» Huomenna leikkaukseen
» Huomenna aamulla leikkaukseen!!!!
» Huomenna leikkaukseen
» huomenna leikkaukseen
» Huomenna leikkaukseen
» Huomenna aamulla leikkaukseen!!!!