Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta

+14
Mies220
hansu
Piuku
Pallokala
eräpena
katka
Hansu46
dunbar
Soile
kissus nytkö jo
Aries
Kelsius
Aurora
Helka
18 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta - Sivu 2 Empty Vs: Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta

Viesti kirjoittaja hansu La Loka 22, 2011 11:09 pm

Mua noi lähinnä naurattaa... Mulla on aina ollut vähän hurtimman sortin huumori. Kyllähän se joskus on kirpaissut tuollainen ilkeämielinen kommentti, mutta ne menee kuin vesi hanhen selästä. Eipähän noita kannata murehtia.

Kirjoittelimpahan noita kommentteja ihan vain teitäkin huvittaakseni. Että sitä voi kaikkea hauskaa kuulla itsestään... Ja kyllähän noita sensuroimattomia kommentteja tulee, kun mustakin on yli 1/3 hävinnyt. Kovinkaan moni ei edes tunnista mua.

Ja soile. Minäkin rakastan tota prätkää. Siinä silmä lepää ja sielu rauhoittuu ajaessa. En olisi uskonut nauttivani ajamisesta niin paljoa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta - Sivu 2 Empty Vs: Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Loka 24, 2011 12:01 am

Oltiin viikonloppuna yksissä juhlissa, joissa oli sellaisia ihmisiä paljon joita en ole muutamaan vuoteen nähnyt. Mielenkiintoisia kommentteja tuli:

- oletpa muuttunut eduksesi

- onnittelut laiheliini

- herran jestas ootpa sä laihtunut

Ja sitten oli muutamia, joita olen vuosien saatossa useinkin nähnyt, mutta en nyt pariin vuoteen, jotka esittelivät itsensä, kun eivät tunnistaneet Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Loka 24, 2011 12:59 am

Siistiii Smile sunny
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa