Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta
+14
Mies220
hansu
Piuku
Pallokala
eräpena
katka
Hansu46
dunbar
Soile
kissus nytkö jo
Aries
Kelsius
Aurora
Helka
18 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta
Mua noi lähinnä naurattaa... Mulla on aina ollut vähän hurtimman sortin huumori. Kyllähän se joskus on kirpaissut tuollainen ilkeämielinen kommentti, mutta ne menee kuin vesi hanhen selästä. Eipähän noita kannata murehtia.
Kirjoittelimpahan noita kommentteja ihan vain teitäkin huvittaakseni. Että sitä voi kaikkea hauskaa kuulla itsestään... Ja kyllähän noita sensuroimattomia kommentteja tulee, kun mustakin on yli 1/3 hävinnyt. Kovinkaan moni ei edes tunnista mua.
Ja soile. Minäkin rakastan tota prätkää. Siinä silmä lepää ja sielu rauhoittuu ajaessa. En olisi uskonut nauttivani ajamisesta niin paljoa.
Kirjoittelimpahan noita kommentteja ihan vain teitäkin huvittaakseni. Että sitä voi kaikkea hauskaa kuulla itsestään... Ja kyllähän noita sensuroimattomia kommentteja tulee, kun mustakin on yli 1/3 hävinnyt. Kovinkaan moni ei edes tunnista mua.
Ja soile. Minäkin rakastan tota prätkää. Siinä silmä lepää ja sielu rauhoittuu ajaessa. En olisi uskonut nauttivani ajamisesta niin paljoa.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Vs: Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta
Oltiin viikonloppuna yksissä juhlissa, joissa oli sellaisia ihmisiä paljon joita en ole muutamaan vuoteen nähnyt. Mielenkiintoisia kommentteja tuli:
- oletpa muuttunut eduksesi
- onnittelut laiheliini
- herran jestas ootpa sä laihtunut
Ja sitten oli muutamia, joita olen vuosien saatossa useinkin nähnyt, mutta en nyt pariin vuoteen, jotka esittelivät itsensä, kun eivät tunnistaneet
- oletpa muuttunut eduksesi
- onnittelut laiheliini
- herran jestas ootpa sä laihtunut
Ja sitten oli muutamia, joita olen vuosien saatossa useinkin nähnyt, mutta en nyt pariin vuoteen, jotka esittelivät itsensä, kun eivät tunnistaneet
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» 2 kk leikkauksesta
» 9kk LEIKKAUKSESTA
» leikkauksesta nyt 2 kk
» -40 kg rikki ja 5kk leikkauksesta.
» 5kk LEIKKAUKSESTA
» 9kk LEIKKAUKSESTA