Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta

+14
Mies220
hansu
Piuku
Pallokala
eräpena
katka
Hansu46
dunbar
Soile
kissus nytkö jo
Aries
Kelsius
Aurora
Helka
18 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta Empty Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Helka Ke Loka 12, 2011 6:16 pm

Olen tässä oman projektini aikana saanut enimmäkseen pelkkää positiivista palautetta leikkaukseen menostani ja laihtumisestani mutta muutama kommentti on särähtänyt aika pahasti korvaan. Eräs kaverini on kommentoinut jo useampaan otteeseen, jo ennen kun olin kunnolla edes lahtunut, että "muista sitten, ettei sinusta ikinä tule hoikkaa". Siis TÄH?! En tosiaankaan edes haaveile missin/mallinmitoista, mutta mistä tämä ihminen tietää että minusta ei ikinä muka voi saada hoikkaa?! Kyseinen ihminen on tuntenut minut pelkästään lihavana, eli ei ole nähnyt miltä näytän hoikkana (millainen olen ollut viimeksi joskus alle 25-vuotiaana), vaan on tuominnut minut ikuisiksi ajoiksi ei-hoikaksi. Ihan tulee sellainen olo, että pelkääköhän hän jos oikeasti minusta tulisikin hoikka? Vai haluaako ystävänä vaan "varoitella" ettei kannata tavoitella kuuta taivaalta ettei pettymys sitten olisi liian suuri? Tiedä häntä...

Toinen aika uskomaton kommentti eräältä kaveriltani on (tämäkin siis sanottu monta kertaa), että "kun sä olet noin pitkä niin kyllähän sulla tuota painoakin on tosi paljon". Juu, olen naiseksi aika pitkä (179cm) mutta mitä tekemistä pituudella on sairaalloisen ylipainon kanssa?! Voihan lyhyetkin olla sairaalloisen ylipainoisia! Oikeuttaako siis keskivertoa isompi pituus sairaalloisen ylipainon? Mun mielestä tuo väite on sama kun jos sanoisi, että "kun sä olet noin lyhyt niin kyllähän sitä voi olla vähän huonompi näkö"! Mad Lisäksi tämän kaverini mielestä lopullinen painotavoitteeni, eli normaalipainon yläraja n.80kg, on aivan liian pieni paino minulle. Tämä ystäväni on minua noin 7cm lyhyempi ja todella hoikka, paino tällä hetkellä luultavasti noin 60kg. Tiedustelinkin tältä ystävältäni, että tietääkö hän, että meidän ns. suositellut normaalipainot eroaa toisistaan noin 7-10kg, johtuen juurikin tuosta 7cm pituuserosta. Kaveri tokaisi siihen, ettei ole ajatellut asiaa noin. Just joo...

Yksi mieltä kaihertava asia on myös se, että lihavia ihmisiä pidetään automaattisesti myös vankkarakaneteisina ja ns. romuluisina. Itse olen kuitenkin todistanut, että monesta sairaalloisesti lihavasta on kuoriutunut varsinainen keijukainen, kun on saatu kuorittua läski pois! Kuka tahansa näyttää isoluiselta ja vankkarakenteiselta jos on päällä 70kg ylipainoa! Laughing Itse tiedän etten ole mikään linnunluinen rakenteeltani vaan oikeastaan aika "normi", reidet ja peffa ovat hallisevia myös hoikempana mutta ihan sopusuhtaiset kuitenkin. Wink Läski vaan hämää päällepäin ja moni oikeasti ihan siro ihminen saattaa näyttää todella norsumaiselta jos on paljon painoa päällä.

Summa summarum, omasta mielestäni normaalipainoisten kommentit jaksavat välillä hämmästyttää. Joitakin tosiaan varmaan vähän pelottaa, kun kaveri ei enää olekaan se läski-kaveri vaan alkaa puhkeamaan kukkaan ja muuttuu kukaties vähän turhamaisemmaksikin. Olenkin päättänyt että jatkossa en enää juttele normaalipainoisten kavereiden kanssa tästä projektistani niin paljon vaan keskitän keskustelun mieluummin vaikka tänne nettipalstoille. Se joka ei ole kokenut sairaalloista lihavuutta ja miten paljon se vaikutta henkisesti ja fyysisesti ihan jokapäiväiseen elämään, ei voi loppuviimeeksi ymmärtää millaista elämä on sairaalloisen lihavana.

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta Empty Vs: Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Aurora Ke Loka 12, 2011 8:57 pm

No mulle ei normaalipainoiset ole kommentoineet muuten kun kannustavasti. Mutta yhtä ylipainoinen kaveri sanoi että varo ettei ala naama roikkua kun yhdellä tutulla joka vanheni 10v ja kuulemma naamasta ihan harmaa Very Happy
Käski mun varata aikaa kasvojen kohotukseen.

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011

Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta Empty Vs: Normaalipainoisten kommentit laihtumisesta ja leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Kelsius To Loka 13, 2011 12:42 am

Eipä ole ainakaan kuulteni mitään negatiivista sanottu. Päinvastoin kannustavaa ja positiivista kommenttia.

Kelsius

Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011

Viesti kirjoittaja Aries To Loka 13, 2011 1:59 am

Mä ymmärrän täysin Helka sun mielipiteet noista kommenteista. Mulle yksi kaverini, kun kuuli leikkauksesta sanoikin, että aijaa, no toivottavasti ei nouse sit hattuun ku oot jo muutenki nätti... Miksi se pitäisi hattuun nousta, jos haluaa olla pienemmän kokoinen ensiksikin tietysti ihan terveyden takia ja vasta toiseksi myös sen, että näyttää kivemmalta omissa silmissään? Ja se, että joskus vois ostaa vaatteita kaupasta ilman, että pitää mennä perimmäiseen nurkkaan etsimään sitä isojen tyttöjen osastoa... Saas nähdä mitä aika näyttää ja tuo tullessaan korviin kuultavaksi...

Aries

Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 11.05.2011

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Loka 13, 2011 2:04 am

No mulla on menny parin ystäväni kanssa välit kokonaan poikki kun musta on tullutkin normaalipainoinen...Muakin on kielletty usealta suunnalata laihtumasta...Hohhoijaa.... Twisted Evil
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja Soile To Loka 13, 2011 3:37 am

Kiinnostavia kokemuksia ihmisillä tästäkin asiasta. Ihmisiä kun on niin moneen lähtöön. Itse en aio kertoa kun muutamalle läheiselle leikkauksesta ja se saa riittää. Ihmetelkööt sitten ja kommentoikoon jos kehtaavat. Olen tosiaan ollut suht. normaalipainoinen vielä 10v sitten ja siedettävä pari vuotta sitten, 40 kg ylipaino on tullut kymmenessä vuodessa, 20kg viimeisen kahden vuoden aikana. Itse toivon, että ne lähtee myös vähintääkin yhtä nopeasti. Haluan entisen kehoni takaisin, vaikka tiedän että roikkoja tulee ja ikää kaikenaikaa, mutta erityisesti haluan että saan sairauksia/lääkityksiä vähemmälle ja liikkuminen ym. olisi helpompaa!!! Tsemppii teille kaikille:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja dunbar La Loka 15, 2011 1:49 am

Uskon, että normaalipainoisten hassut kommentit johtuvat siitä, että heidän turvallisuuden tunteensa meitä lihavia kohtaan järkkyy. Mulla on kans pari ystävää olleet vähän vähempi ystäviä, kun ovat ottaneet niin herneet nenään mun laihtumisesta. Olen saanut useita kommentteja, et älä sit sairastu anoreksiaan ja eihän sun enää tarvitse laihtua... Joo painoa vielä 93kg... Et silleen.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Hansu46 La Loka 15, 2011 6:02 pm

osa on ollut positiivista,niistä jotka tietävät.Eräs,joka kuuluu lähimpiin ystäviini ei ole suhtautunut kannustavasti,vaan sanonut suoraan,ettei usko moiseen leikkaukseen,että hänellekin on tarjottu leikkausta,mutta ikipäivänä hän ei menisi sellaiseen ja miten minä en ole ajatellut asioita tarpeeksi pitkälle.Tiedän itse,että leikkaus on mun juttu ja se ei pelaa joka pelkää.Olen ajatellut asian loppuun asti,leikattiin 7.9.11 ja koskaanhan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan.Niille,jotka ovat oikeasti kannustaneet,anna ison kiitoksen.Ensi torstaina on polikäynti Taysissa ja sitä ennen labroihin.Tsemppiä kaikille!

Hansu46

Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 24.07.2011

Viesti kirjoittaja katka Su Loka 16, 2011 3:05 pm

Mä oon avoimesti kertonu aika monelle ja oon saanu korvaamatonta tukea ja kannustusta.Tälläsiä outoja kommentteja isommilta kavereilta,että en kestä kun oot kohta paljon pienempi kun minä?Huh,onhan se tietty kiva kun joku on itseä isompi,mut ihan kaikkee ei tartte ääneen sanoo.Yks kaveri sano,että sä oot semmonen "isoluinen" että eihän susta kovin siroa tule!Mä en todellakaan haaveile laihuudesta vaan siitä,että olisin edes siedettävän kokonen.Yks sano,että sustahan tulee sitten tosi kaunis,kun oot nytkin nätti..En sitäkään ihan kovin kohteliaisuutena ottanu..
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010

Viesti kirjoittaja eräpena Su Loka 16, 2011 4:27 pm

Anna joutavien huudella. Tosiystävät ymmärtävät. sunny
eräpena
eräpena

Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Pallokala Pe Loka 21, 2011 12:35 am

Mun psyyke ei kestäs kovin suurta kritisointia mun leikkauspäätöksestä. Siksi en ole halunnut kertoa oikeen kenellekkään perheen ulkopuolella.

Yksi työkaveri on tällä hetkellä lähes vihamielinen mua kohtaan kun minä olen laihtunut ja hänelle on viimeisen parin vuoden aikana tullut varmasti lähemmäs 20 kg lisää.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja Helka Pe Loka 21, 2011 12:54 am

Joidenkin ihmisten reaktiot on totta tosiaan jokus outoja. Shocked Monen kohdalla kommentit voivat olla myös tietämättömyyttä, ne vaan pistävät väkisinkin vihaksi kun niitä asioita on pyöritellyt niiiin monta vuotta ja varmasti tietää itse totuuden parhaiten!

Minulla on yksi kaveri joka jo ennen leikkausta antoi ymmärtää ettei ole leikkauspäätöksestäni samaa mieltä. Enpä ole sen koommin ollut aktiivisesti tekemisissä ko. ihmisen kanssa. Ei olla missään riidoissa mutta en tässä vaiheessa elämääni kaipaa ihmisiä, jotka eivät voi elää mukana tässä isossa elämänmuutoksessani.

Helka

Viesti kirjoittaja Piuku Pe Loka 21, 2011 2:21 am

Kerroin leikkauksesta yhdelle "luotettavalle" työkaverilleni, joka on myös työpaikan työsuojeluvaltuutettu, ja mielestäni myös yksi ystävistäni. Leikkauksesta on kulunut nyt 4kk, ja pieniä merkkejä on ilmassa, että asiasta tietää jo muutama muukin. Mutta olen päättänyt, että en tartu heidän syötteihin, koska mun ei tarvitse. Toisaalta taas, sisareni on oikein mestari kertomaan salaisuuksia eteenpäin. Ja olen tähän päivään mennessä ollut yllättynyt, kun lähi sukulaiset eivät kukaan tiedä, vaikka hän itse sanoi kuultuaan leikkauksesta että valehtelet ja että sä oot hullu. En olisi hänellekkään kertonut, mutta kun sattui tulemaan kylään samana päivänä, kun kotiuduin sairaalasta ja olin vähän vielä huonossa hapessa, vaikka kipeä en ollutkaan. Niimpä tulin kertoneeksi.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja katka Pe Loka 21, 2011 3:04 am

Mä en vaan jaksa ymmärtää,että keneltä se on pois jos joku haluaa leikkaukseen mennä,että sais ees muutaman elinvuoden lisää???
Mä oon tullu siihen tulokseen,että kaikilla "normaaleilla" ihmisillä pitää olla joku "läski luuseri" sukulainen,kaveri,työkaveri,tuttu,wtf,että vois tuntee jonkinlaista sairasta ylemmyydentunnetta.Mä en jaksa oottaa sitä,että mä pienenen niin paljon,että tämmöset ihmiset joutuu kattomaan peiliin ja kärsimään sen tuskan,että katka ei ookkaan enää se ruma läski epäonnistuja jonka rinnalla oma elämä ja ulkonäkö ei tuntunu nii karmivalta mitä se todellisuudessa on...Niiiin prkl!!!
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010

Viesti kirjoittaja hansu Pe Loka 21, 2011 1:11 pm

Nooh... Eilen istuin käräjiä lautamiehenä. Toinen peräkkäinen istuntopäivä menossa ja siinä kiireessä söin liian nopeasti ruuan. No mahahan siinä alkoi kouristella ja hetken tuumin että se on wc:hen lähtö käsillä vielä kesken juuri jatkuvan istunnon.

Vieressä istuva vanhempi lautamiesherra huomasi, että ongelmia on. Alkoi kysellä mikä hätänä ja siinä aikanai kierreltyäni sanoin, että minulle on tehty GBP leikkaus. Yritin selittää, että ongelma nyt ohimenevää, ei hätää. Lipsautin siinä sitten, että painoa on lähtenyt sen 50 kiloa, johon vanha herra "kohteliaasti" totesi, että sähän olet painanut yhtä paljon kuin suuri emakkosika... Huomasi kyllä huonon sanavalintansa ja yritti nolona korjailla. Ei muuten ollut normaalipainoinen tuo kommentoijakaan...

Eilen jotenkin kalskahti korvaan, nyt lähinnä naurattaa. Eiköhän tästäkin tule röhkittyä lävitse... Maajussien suusta lienee kuuluu totuus.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Mies220 Pe Loka 21, 2011 1:55 pm

Tässä aiheessa taitaa näkyä sukupuolten välinen ero. Itse en nimittäin ole saanut ensimmäistäkään negatiivista palautetta leikkauspäätöksestä tai itse leikkauksesta. Pelkästään kannustavia kommentteja on tullut. Jätkäsaunassa eilen ihmeteltiin arpia ja arvailtiin miten paljon paino jatkossa tippuu.

Minulla onkin muodostunut sellainen käsitys, että naiset ovat paljon enemmän huolissaan kanssasisartensa ulkomuodosta kuin miehet.

Mies220

Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 19.03.2011

Viesti kirjoittaja Piuku Pe Loka 21, 2011 2:14 pm

Juuri näin se on. Ainut henkilö oli sisareni, joka mulle sanoi että olen "hullu" (asiasta kuultuaan). Mutta arvatenkin säikähti tiedosta. Sen jälkeen on kyllä kannustanut lähinnä kehuilla. Toisaalta en ole leikkauksesta monelle kertonutkaan. Mutta aika moni on kyllä kehuvaan sävyyn maininut hoikistumisesta ja "kaunistumisesta". Kyselyjä on kyllä satanut, että millä konstilla olet onnistunut pudottamaan painoa. Ja onhan tässä kieltämättä välillä tullut huono omatunto, kun on pitänyt omasta mielestä kertoa muunneltua totuutta siitä miten olen laihtunut. Onneksi niitä tarkemmin "tikuttajia" on vähemmän.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja zelda Pe Loka 21, 2011 6:40 pm

Tänään kävin sokerirasituskokeessa, sekä sydänfilmissä. Razz Matka jatkuu!!

Mä olen kertonut leikkaushaaveistani ja suunnitelmistani vain miehelleni, vanhemmilleni, parhaille ystäville joten Salaisuuten tietää siis vain 6 ihmistä minun lisäkseni, sekä tietty te täällä palstalla. Laihdutettuani Painonvartijoissa v.2003 normaalipainon ylärajaan, alkoi jo silloin kuulua kommentteja: "nyt et kyllä enää saa laihtua yhtään, alat näyttää anorektiselta". PAH, sanon minä! Pohdittuani asiaa ymmärsin kommenttejen johtuvan siitä että kaikki ovat tottuneet minuun pullukkana ja sitten kun olen juuri normaalipainon ylärajalla muutos oli niin radikaali. Nyt olen päättänyt ummistaa korvani kaikilta väheksyviltä kommenteilta, saavat kaikki tottua siihen että minä olen tämän läskin alla pieni ja siro.
Mä olen aina ottanut kaikki kommentit painostani, lihomisestani ja laihduttamisestani vastaan pystypäin. En ole koskaan antanut kenenkään huomata että sanat osuivat kohteeseensa ja kirpaisivat kovasti. Rolling Eyes

MINUN EI TARVITSE OLLA PULLUKKA (lue lihava) VAIKKA KAIKKI OVAT TOTTUNEET MINUUN TÄLLAISENA. MINÄ SAAN OLLA HOIKKA TAI VAIKKA LAIHA JOS SE MINUSTA TUNTUU HYVÄLTÄ!!
Olen päättänyt kertoa ihmisille totuuden, jossa jätän vain pienen yksityiskohdan kertomatta.
Minä laihdutan ruokavaliolla lääkärin ohjeiden mukaan ja lääkärin valvonnassa
pirat
Zelda[u]
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Viesti kirjoittaja paksuleidi Pe Loka 21, 2011 6:49 pm

Mulla on ainakin muutama "kaveri" jotka ovat aina tunteneet olevansa parempia ihmisiä, vain siitä syystä etteivät ole lihavia kuten minä...aikojen saatossa olenkin näiden ihmisten seuraa vältellyt...Leikkauksesta olen kertonut vain perheelleni ja yhdelle hyvälle ja luotettavalle ystävälle. Ystäväni on mallinmitoissa, eikä ole kertaakaan kritisoinut leikkaus asiaa, päinvastoin on vaan hengessä mukana. Äitini on kyllä vähän lörppö...sitä tässä mietinkin, että kuinka monelle hänen mielestään luotettavalle sukulaiselle on mahtanutkaan lipsauttaa asian...Äitini ei kerro varmaankaan pahat mielessä, mutta ei vaan osaa kaikkia asioita pitää omana tietonaan...

Viime viikolla kerroin työnantajalle, oli vähän pakko kun hän oli niin huolestunut, että miksi ramppaan tyksissä kaikenmaailman tutkimuksissa. Hän on siinä asemassa että vaitiolovelvollisuus on vieläkin korostetumpi kuin yleensä. Leikkauksesta aion kertoa jos joskus näen sen tarpeelliseksi. Asia on mielestäni niin henkilökohtainen asia ettei minun tarvitse sitä kenellekkään kertoa, ellen itse näe sitä tarpeelliseksi. Minun elämä, minun asia. Mukavaa päivän jatkoa kaikille kanssa sisarille ja veljille Smile

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja Aries Pe Loka 21, 2011 8:06 pm

Mä olen Katkan kanssa samaa mieltä siinä, että taitaa olla yleinen käsitys ainakin joillakin ihmisillä, että joka kaveriporukkaan on kuuluttava se yksi "läski luuseri", joka on aika usein myös se hauskuuttaja tyyppi kenen kustannuksella enemmän ja vähemmän voi laskea leikkiä. Ihmiset vaan taitaa aika usein kokoon katsomatta olla epävarmoja itsestään ja omasta olemuksestaan, että sitä on helppo pönkittää toisen jonkinasteisella huonommuudella.
Mutta sitä en ymmärrä, että miksi vetää herne nenään toisen laihtumisesta? Eikö ennemminkin pitäisi olla ylpeä ystävästään, joka on tehnyt ennenkaikkea henkensä puolesta ison päätöksen?! Ei tähän yleensä kukaan mitenkään helpolla lähde, kyllä siinä on paljon läpi käyty.
Sitä vähän jännitän, että saako jatkossa kuulla, että helppohan sun nyt on pysyä hoikempana, kun oot leikattu (ja jätetään sanomatta kun et itte siihen muuten pystyny)...

Tsemppiä teille ja meille kaikille, jotta osataan jättää omaan arvoonsa toisten kommentit, vaikka se hel**tin vaikeaa välillä onkin. En usko, että laihtumisesta voi kuulla paljoakaan pahempia kommentteja kuin mitä jo ollaan lihavina saatu kuulla... Toivon ainakin näin Smile

Halit kaikille ihanille vielä isoille ja jo pienenneille palstalaisille flower

Aries

Viesti kirjoittaja Aries Pe Loka 21, 2011 8:09 pm

Ihanat kommentit Zeldalta! Smile

Aries

Viesti kirjoittaja Helka Pe Loka 21, 2011 9:11 pm

Komppaan Zeldaa ja Zeldan ajatuksia! Very Happy

Sen olen huomannut jo tällä valtavalla kohta viiden viikon leikattunaolemisen kokemuksellani, että kyllä näiden kilojen karistaminen käy edelleen työstä, leikkauksesta huolimatta. Mulla on syöminen vähän liiankin helppoa, syön pieniä annoksia enkä ole edes testaillut paljonko menis ennen kun tulee paha olo, mutta mikään ei siis töki. Pitää olla siis jatkossakin tarkkana että tulee syötyä oikein ja oikeita määriä. Paino on pudonnut noin 9kg leikkauksesta, tosi hyvin, mutta viimeisen parin viikon aikana on pudonnut vain 1,5kg. En stressaa, tiedän että paino kyllä tästä putoaa kunhan vaan noudatan ohjeita, mutta ei tämä mikään taikakonsti kuitenkaan ole. Eli siis ihan turha mun mielestä tuntea huonoa omaatuntoa siitä että paino muka putoaa liian helpolla. Tämä leikkaus on ihan loistava apukeino tässä painon pudotuksessa mutta se työ on silti tehtävä itse.

Helka

Viesti kirjoittaja hansu La Loka 22, 2011 1:38 am

Kyllähän nuo kommentit vaihtelevat. Kaikkea saa kuulla. Tänään viimeeksi minua tuntematon herra toivotteli minut tervetulleeksi normaalipainoisten porukkaan. Oli viimeeksi nähnyt minut ennen leikkausta. Ja kaikkein huvittavinta oli, että kyseinen herra oli ylipainoisempi kuin minä... Eilisestä porsaasta siis kuoritunut normaalipainoinen ihminen. Kummasti sitä herättää muiden ihmisten huomiota enemmän kuin aiemmin. Kaveriporukka on onneksi hyväksynyt valintani ja tukee täysillä.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Soile La Loka 22, 2011 2:48 am

Jes Hansu!Smile Mä niin tykkään tosta sun prätkästä!!! Itse olen aina ollut vähän "erilainen" enkä ole välittänyt suuresti muiden sanomisista/ajatuksista mutta jos rehellinen olen niin kyllä tää ylipaino hävettää, vaikka siihen on monia syitä joihin en ole voinut vaikuttaa. Kovasti odotan leikkaukseen pääsyä ja terveellisempää loppuelämää. Muiden ajatuksista viis veisaan.
Soile
Soile

Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja Helka La Loka 22, 2011 3:15 am

Siis oikeesti, joku oikein onnitteli normaalipainoisten kerhoon pääsystä!? Shocked OMG!!! Ja nyt nyt sitten olet "yhteiskuntakelpoinen"?! Voi elämä, toi kommentti oikeestaan naurattaa! Laughing

Helka

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa