leikkauksesta nyt 2 kk
5 posters
leikkauksesta nyt 2 kk
Tulosta tulee. Kaksi kuukautta sitten minut leikattiin ja nyt on -20 kg
Mulla vaivaa väsymys...alkoi pari viikkoa sitten. Labrat kunnossa.Saan ihan hyvin ja monipuolisesti syötyä. Onko muilla tällaista ollut?
Mulla vaivaa väsymys...alkoi pari viikkoa sitten. Labrat kunnossa.Saan ihan hyvin ja monipuolisesti syötyä. Onko muilla tällaista ollut?
SataSalama- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 11.08.2011
Vs: leikkauksesta nyt 2 kk
moi, mä en kyllä muista et väsynyt.
Mulla alko jumittaa 2kk leikkuusta.
Mulla alko jumittaa 2kk leikkuusta.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Onnea pudonneista kiloista =)
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Moi!
Mulla tulee 2 kuukautta leikkauksesta muutaman viikon päästä. Olin lukenut täältä väsymyksestä ja osasin varautua siihen. Yllättävää on kuitenkin ollut se että väsymys on tullut vasta nyt parin viikon sisällä. Voisin nukkua kellon ympäri ja vielä senkin jälkeen voisin ottaa tunnin päikkärit. En ole kuitenkaan huolissani asiasta. Kun väsyttää, menen nukkumaan
Z
Mulla tulee 2 kuukautta leikkauksesta muutaman viikon päästä. Olin lukenut täältä väsymyksestä ja osasin varautua siihen. Yllättävää on kuitenkin ollut se että väsymys on tullut vasta nyt parin viikon sisällä. Voisin nukkua kellon ympäri ja vielä senkin jälkeen voisin ottaa tunnin päikkärit. En ole kuitenkaan huolissani asiasta. Kun väsyttää, menen nukkumaan
Z
zelda- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011
Hiilarit väsyttää, mitä proteiinipitoisempaa ruokaa syö, sitä vähemmän väsyttää.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa