Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

+53
Palleroinen
Paksu perhonen
Nanne Napaneera
Lynni79
Merja
Jaksaa jaksaa
pilvipouta
Simppa83
rolli82
nosp
Piuku
stina66
nanay
sasa
Tuhti
Tiekarhu
Leppis
Rosmariini
marriit
HyeeNa!
suski76
Muhku
Kimby
Hansu46
Rullukka
lisbet
tigertytto
Nancy
BLOCCO
Rovatar
kissus nytkö jo
MRA123
dunbar
Ann
Bulla65
Paloma
Suffeli72
Tancy
lilli
Tepa43
bulleriina
vimpula
kyllönen
Fatman
papis73
Tirlittan
countrywoman
ukkomara
V.Hepo
musti0205
FatLady
pipsafi
Admin
57 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Helmi 21, 2012 1:39 pm

Hyvin sulla on tippunu! (: Tsemppiä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja marriit Ma Maalis 05, 2012 11:54 pm

Tänään 10.pv pussiruokaa ja kohta pääsee itku, kun ne on niin kuvottavan makuisia. Kaivoin täältä esiin sen ruoka-aineilla eneilyn ja taidan siirtyä siihen. Eneileekö täällä muita??

marriit

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Maalis 06, 2012 12:51 am

Olen syönyt silloin tällöin Modifastin suklaata ja kahvia. Ei tee tiukkaakaan. Cool Nutriletin suklaa menee (pussi 4dl veteen sekotettuna) kun ei ajattele...
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja marriit To Maalis 08, 2012 11:28 pm

Kauan eläköön ruokaeneily! Ehdin tuota ihanuutta nauttia 2 pv ja sit kohtasin vahvemman: viime yönä iski hirmuinen ripuli, siis kulkutauti. Tänään ei arvaa kaalisoppaa maistella, vaihtui piimä-mustikkasoppa -sekoitukseen.
Varmaankin viimeistään la ruotuun!

marriit

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Leppis La Maalis 10, 2012 4:37 am

Modifastin suklaa on mulle jo liian hyvää ja nutrilettin suklaa ei mee ollenkaan alas. Nutrilettin mocca sen sijaan uppoo. Marriit piimä-mustikkasoppa kuulostaa mielenkiintoiselta. Smile Paranemisiin!

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Tiekarhu Pe Toukokuu 18, 2012 8:13 am

Viikko takana eneilyä,5kg pudonnut.Vielä 3 viikkoo jäljellä,leikkaus olis 11.6

Tiekarhu

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Turku
Registration date : 18.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Tuhti La Toukokuu 19, 2012 12:57 am

Minulla vajaa viikko eneilyä nyt takana, hiukan alle 4 kg pudonnut (tietysti suurin osa nestettä näin alussa)... vaihdellen olen syönyt Nutriletin kasviskeittoa, mokkaa ja Naturdietin metsämansikka-vanilijaa. Mikään ei suuremmin houkuttele mutta menee alas. Kasviskeittoon olen lisännyt välillä kukkakaalta tai pari jalapenorengasta pilkottuna. Lisäksi olen syönyt tomaattia ja paprikaa, ja kerran tein kasvissosekeiton johon tuli porkkanaa ja lanttua ja vähärasvainen lihaliemikuutio ... oli kuitenkin aika mautonta mutta parempaa kuin pussikeitot. Täältä annetuissa ohjeissahan on se 500 g kasviksia (ei tietysti joka laatua) mutta mun syömät määrät on kyllä jääneet sen alle.

Nyt ostin tänään Naturdietin 10 pussin pakkauksen mustikka-vanilija-smoothieta, sellaista ei ole ennen tullutkaan vastaan joten odotan mielenkiinnolla Smile

Pääosin tekee kuitenkin mieli suolaista ja voisin vaikka murhata jonkun jos saisin pari ihanaa lihapullaa tai ekstrajuustoisen pitsan Very Happy mutta periksi ei anneta!
Tuhti
Tuhti

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta :
Registration date : 28.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja sasa Pe Kesä 15, 2012 5:10 pm

Mulla ainakin ravitsemusterapeutti ohjeisti, että ei ENE:ä jos jokin tavallisesta poikkeava lääkekuuri meneillä. Jotenka alottelen taas uudestaan 4viikon ENE:n kun lääkekuuri loppuu. Kävin lähtöpunnituksessa taas kertaalleen ja uusi startti Very Happy
sasa
sasa

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 08.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja nanay Pe Syys 07, 2012 2:39 pm

kolmas päivä eneä menossa ja vointi yllättävän hyvä, päänsärkyyn auttaa veden juominen...nukkunut olen hiukkasen enemmän vaikka pirteämpi olen päivisin, varsinkin töissä Razz olen hieman soveltanut eneä, esim. aamuisin syön kaksi ruisleipää Laughing

nanay

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 19.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja nanay Su Syys 09, 2012 2:22 pm

olen käyttänyt ene-dieettiä vaikka ei ole leikkausta vielä päätetty, mutta paino jämähtänyt vikoiksi paikoilleen, nyt on lähtenyt hyvin laskemaan ja motivaatio on taas kohdillaan...kohta tulee viikko täyteen ja 4,5kg on pudonnut...eikun vesijuoksuun tänään Very Happy

nanay

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 19.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja stina66 Su Syys 09, 2012 11:12 pm

Täälläkin eneillään, vaikka leikkausaikaa ei ole vielä tullut. Todennäköisesti lokakuu Razz sano jonosairaanhoitaja. Olen asiakaspalvelutyössä ja ketoosi-tuoksahtaa, voisiko käyttää sokerittomia pastelleja?
stina66
stina66

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : Savo
Registration date : 16.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Piuku Ma Syys 10, 2012 2:08 am

Kunhan päivän ene kalorimäärä ei ylety. Sokerottimissakin on hiilareitä paljon=kaloreita.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Piuku Ma Syys 10, 2012 2:12 am

Otetaas uusiksi. Varsinaisena ene aikana tärkeää, ettei kalorimäärä ylity. Sokerioimattomissakin saattaa olla hiilihydraatteja paljon ja näin ollen myös kaloreita.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja nosp Ma Syys 10, 2012 6:48 am

Joo, mutta ei niitä kaloreita siltikään kannata ottaa hiilareista, vaikka pitäisi kalorit alle sallitun.

Riippuu ihmisestä millä hiilarimäärällä menee ketoosiin, mutta ilman ketoosia ENEily on tuskasta jatkuvan nälän vuoksi.

Nyrkkisääntönä varmaan alle 50g hiilareita päivä riittää useimmille siihen, että menee ketoosiin. Korjatkaa jos on erilaisia kokemuksia.


@stina66: ksylitolilla makeutettuja pastilleja ainakin voi. Samoin täysksylitolipurkkaa voi aika hyvin ottaa, useamman palasen päivässä huoletta.

nosp

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 19.10.2011

http://lihavuusleikkaus.info

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja nanay Ma Syys 10, 2012 1:40 pm

stina66, mä olen myös asiakaspalvelutyössä, ja otan silloin tällöin sokerittoman pastillin...ihan pakko Smile
vielä on hakusessa kalorimäärät...olen lukenut eri versioita 400/600/800kcal
päivässä, mikä näistä pitää paikkaansa?

nanay

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 19.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Syys 11, 2012 1:57 pm

no minä en ainakaan ole kuullut 400kcal enestä. vihkonen minkä sain Kys:ltä niin siinnä on 600/800/1200lcal.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Syys 11, 2012 2:53 pm

Leikkaukseen menevien enestä kun puhutaan (ja sairaalasta saamien ohjeiden mukaan) kalorimäärä täytyy jäädä alle 800. Kun se pysyy tuon alle niin valtaosalla nälän tunne häviää viimeistään 3 päivässä ja laihtuminen on "taattu". Jos taas menee yli 800 kacl, on varmasti nälkä koko ajan. Itse käytin enen aikana nutrilet pussikeittoja 5pss/pv + (joskus keitin sekaan pakaste juureksia) ja salaattia joka päivä (juurekset ja vihannekset max 500gr/pv). Miehet saa syödä 6pss/pv. Lisäksi lipittelin fun light mehuja ja vettä. Tämä toimi mulla. Halusin varmistaa että saan päivässä kaikki tarvittavat ravintoaineet, joten käytin pääasiallisesti noita pusseja. Välillä vaihtelun vuoksi vaihdoin Easy Diet pusseihin, mutta niitä naiset saa syödä vain 3pss/pv.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Simppa83 Ti Syys 11, 2012 3:17 pm

itsekkin käytin nutriletin sheikkejä "pelkästään mansikkaa Very Happy" kokonaisuudessa lipitellyt niitä sen 18 viikkoa Very Happy 10viikkoa ene:ryhmässä ja 8 ennen leikkausta
Simppa83
Simppa83

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 40
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja nosp Ti Syys 11, 2012 3:34 pm

1200 ei ole enää kyllä VLCD/ENE, 800 on se virallinen raja. Riippuen sitten tuotteista kaloreita tulee kaikkea väliltä 500-800, mutta ei pitäis enempää tulla jos virallisen VLCD:n mukaan mennään. Wikipediassa enemmän.

nosp

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 19.10.2011

http://lihavuusleikkaus.info

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja nanay Ti Syys 11, 2012 6:40 pm

tutkailtuani vähän asiaa, Duodecimin Terveyskirjasto palstalla mainitaan että ene dieetti saa sisältää 400-600 kcal...mä olen kyllä itse pitänyt tota alle 800 kcal ja hyvin toimii...light mehut auttaa kun tuntuu että vesi tulee korvista ulos...mistä voi ostaa Allevo-tuotteita? Lähinnä jotain patukoita? Kiitos etukäteen vastauksesta Very Happy

nanay

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 19.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja pilvipouta Pe Tammi 18, 2013 7:24 pm

:suspect:


Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm Pe Huhti 12, 2013 12:41 am, muokattu 1 kertaa

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Piuku La Tammi 19, 2013 6:15 am

Leikkauksen jälkeen on tarkoitus elämänhallinnan ja ruokailutottumusten olla sen suuntainen, ettei painonhallinta enää olisi pussien varassa. Toki hätä varana hyvä vaihtoehto esim. töissä.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Jaksaa jaksaa Ti Toukokuu 14, 2013 1:42 pm

On ihmisiä jotka ei voi käydä eneä läpi ja olen yksi heistä. En kertakaikkiaan voinut syödä niitä ene juttuja. Mutta kuitenkin pääsin leikkaukseen tiputtamalla ruokatottumusten vaihdolla -22. söin normi ruokia säänöllisesti 3-4 tunnin välein ja pieniä annoksia, minkä katsoin olevan hyväksi, laihduti ja pääsin leikkaukseen nyt 10/kk myöhemmin paino tippunut -51

Jaksaa jaksaa

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Stadi
Registration date : 14.05.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Merja Ti Toukokuu 14, 2013 2:02 pm

Vaude, onneksi olkoon.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Lynni79 Pe Loka 04, 2013 1:31 pm

Mäkin söin/join varmaan 10pussia nutrilettia ja sit riitti ne. Sen jälkeen siirryin syömään ruokaa (terveellisesti) alle 1000kcal päivä.
Tavallaan ruvin miettimään et jos tätä terveellistä ruokavalioo jatkais ni ei ees mitää leikkausta tarttis.
MUTTA tunnen itseni ja olisin jossain vaiheessa TAAS retkahtanu Smile n:100 diettiä läpikäyneenä tiedän sen.. Nii ja 30kg tiputin ennen leikkuria.

Lynni79

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Mäntsälä
Registration date : 02.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 3 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa