Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

+53
Palleroinen
Paksu perhonen
Nanne Napaneera
Lynni79
Merja
Jaksaa jaksaa
pilvipouta
Simppa83
rolli82
nosp
Piuku
stina66
nanay
sasa
Tuhti
Tiekarhu
Leppis
Rosmariini
marriit
HyeeNa!
suski76
Muhku
Kimby
Hansu46
Rullukka
lisbet
tigertytto
Nancy
BLOCCO
Rovatar
kissus nytkö jo
MRA123
dunbar
Ann
Bulla65
Paloma
Suffeli72
Tancy
lilli
Tepa43
bulleriina
vimpula
kyllönen
Fatman
papis73
Tirlittan
countrywoman
ukkomara
V.Hepo
musti0205
FatLady
pipsafi
Admin
57 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja dunbar To Syys 30, 2010 2:30 am

Linkistä: Kylläpä ihmetytti se asia, että 10 viikon enellä pitää pudota vain >5% painosta!? Käsitinkö asian oikein? Kysyin Jorvin lääkäriltä kuinka paljon ene-ryhmässä pitää painon pudota, jotta pääsee leikkaukseen. Lääkäri antoi ymmärtää, että reilusti ainakin se keskimääräinen 15kg ja enemmänkin...

Toinen asia mitä ihmettelin, että 40-50 BMIllä ei pääse leikkaukseen, mikäli ei ole toistuvia sairaslomia tai liitännäissairauksia. Mullahan tuo 50 BMI on tosin ylittynyt pari vuotta sitten, mutta olen jo pitkään ollut alle 50 BMI. Olen saanut Jorvista leikkaukseen lähetteen ja sisätautilääkäri sanoi, että olen ihanne leikattava, koska mulle ei ole ehtinyt vielä kertyä liitännäissairauksia.. Voiko kirurgi vielä perua leikkauksen, koska minulla ei ole niitä sairauksia? Hermot menee... Tämä projekti on mulla kestänyt jo puolitoista vuotta.


dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja MRA123 To Syys 30, 2010 2:52 am

Kyllä mä jouduin eneilemään ennen lähetteen tekoa sairaalaan. Mutta sen jälkeen onkin kaikki menny tosi nopsasti. Lääkäri sanoi suoraan että haluaa testata mua ja mun motivaatiota leikkauksen suhteen koska ene on vaativa juttu ja helposti "kaatuu" jos ei ole motivoitunut hommaan= rääkätä itseään vapaaehtoisesti. :))
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Paloma To Syys 30, 2010 4:26 am

Dunbar, minullakaan ei ole yhtäkään liitännäissairautta, mutta niin vaan olen leikkaukseen menossa. Päiväkin on sovittu.
Tosin olen kova kuorsaamaan ja tuki- ja liikuntaelinongelmia on ihan riittävästi. Alun alkujaan tuo bmi:kin oli "vain" reilut 44...
Sinnikkyyttä vaan ja motivaatiota ne testaa ihan selvästi, ja monella eri tavalla.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Suffeli72 To Syys 30, 2010 3:04 pm

Hei!

Eli ENEily vaaditaan täällä etelässä. Tosin omalla kohdallani en sitä ymmärrä. Olen sairaanhoitaja ja jojoillut 20 vuotta. Olen ollut sairaalassa laihdutushoidossa 2 viikkoa (siis sisällä), painonvartijoissa useita kertoja ja yhdellä kerralla laihtunut -70kg (130kg ->60kg), kokeillut kaikki mahdollisimmat dieetit. Nyt ei enää pää eikä kroppa kestä.

Nyt olen eneillyt, ja ihan täydellisesti. En ole kertaakaan lipsunut yms., koska haluan lähetteen leikkaukseen. MUTTA ene-tuotteet ei sovi minulle. Olen soijalle allerginen ja olen joutunut syömään vatsansuojalääkkeitä + antibioottikuurin ja kipee olen koko ajan. Hermot alkaa mennä! Siis kivun takia. Vielä pitäisi jaksaa ainakin 3½ viikkoa, mutten tiedä missä kunnossa olen silloin.

Sitten toinen juttu. Tuolla linkissä sanottiin, että täytyy laihtua >5% (kohdallani yli 8kg), mutta terveydenhoitaja sanoi, että minun pitää laihtua enemmän, ainakin 20kg. Ja koska nämä vatsaoireet aiheuttaa (mitkään vatsansuojalääkkeet ei ole auttaneet, koko ajan vaihdetaan toiseen ja toiseen) painonlaskun pysähtymistä, niin minun pitää eneillä paljon pidempään! Nyt olen laihtunut lähes 8kg ja se on kuulemma 3½ viikossa liian vähän!!! (tänään on punnitus 4½ viikon osalta).

Suffeli72

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 51
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 29.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Ann To Syys 30, 2010 4:41 pm

Edelleen täytynee todeta, että käytännöt ovat kovin kirjavat... harmi, koska ei pitäisi olla tuurista kiinni mikä käytäntö omalle kohdalle lankeaa.
Itse sain lähetteen ja ajanvarauksen jo endo-polille ilman eneilyjä. Ene-ryhmä olisi ollut sitten sairalaassa. Mutta loppujenlopuksi päädyin omasta tahdostani yksityiseen leikkaukseen.
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 02.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja dunbar To Syys 30, 2010 4:53 pm

Suffeli- mulle tuli kamala ihottuma ene-tuotteista ja sain ohjeet ruokavaliolla laihduttamiseen. Mulle se on taas haastavaa, koska koko ajan pitää taiteilla ja miettiä mitä ruokia syö... Salaatit pursuaa kohta korvista ulos. Mulla tämä ene-dietti ei ole mennyt ihan putkeen koko ajalta. Lomat yms muut henk koht syyt on stressanneet. Olen saanut painoa pois noin 8 kg reilussa neljässä viikossa. Tuskailin tätä siskolleni ja hän lohdutti mua sillä, että enhän tarvitsisi leikkausta, jos onnistuisin laihduttamaan noin vain...

Jos terveydenhoitaja ei tajua sun ongelmia, hae lähete yksityiseltä. Mä oisin saanut Jorvista lähetteen heti leikkaukseen, mikäli olisin joskus eneillyt. Oisitkohan sinäkin saanut leikkauspäätöksen ilman eneilyä?

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Loka 01, 2010 12:13 pm

Mulle sanottiin että pitäisi eneillä ja pyysin neuvoja insuliinin kanssa eneilyyn sitte ei tarvinnutkaan kuin ennen leikkausta eneillä. ?? Ihme touhua
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Rovatar La Loka 02, 2010 2:25 am

Mulle sanottiin Oulussa kun kerroin että ravitsemusterapeutti kehoitti kokeilemaan muutaman viikon eneä aivan kokeeksi.Olen kokeillut muutaman päivän silloin tällöin ja ei oikeen tuota motivaatioita ole ollut silloin vielä kun ei tiennyt mistään ajoista mihinkään vielä.
Jonohoitaja sanoi että älä stressaa turhaan enen kanssa.Sitten vasta kun tulee se leikkausta edeltävä pakollinen.
Ei kuulemma ole hyvä eneillä useaa kuuria "jojottaamalla".
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Loka 02, 2010 3:03 am

Mä oon nyt keventäny 1100kcal päivässä ja tiukkaa tekee viel ku sais tohon alle tuhannen niin olis helppoa siirtyä enelle nyt se kohta on pakollinen minulla..
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja BLOCCO To Loka 28, 2010 8:30 am

Täällä TAYSissa siis Tampereella heti ekalla ravitsemusterapeutin käynnillä annettiin ohje, jonka mukaan ensin vajaa pari viikkoa (suositus on viikko) yritin olla "pre-ENE" kuurilla, jolla laskeudutaan ENEen. Hyvät oli ohjeet ja onnistui.
Sitten päätettiin ENEn aloitus ja tämä ENE on 6 vko pitkä - nyt on toinen viikko menossa. Tällä ilmeisesti testataan, jotta olenko kykenevä sitten siihen 4 vko ENEen, joka on ennen leikkausta. Se olisi minun tapauksessa joskus toukokuussa jos nyt 3.11. lääkärikäynnillä asia varmentuu...
Mulla on tää ENE menny tähän asti aika hyvin. Alussa oli kyllä pinna tiukalla ja nyt on vuorokausirytmi sekaisin, mutta ohjeet on hyvät ja niitä pilkuntarkasti noudattamalla tulee näemmä ainakin näin aluksi tulostakin...?

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Marras 02, 2010 6:47 pm

Mulla ainakin tippuu paino ihan silmissä, ruoka ene alkaa tänään...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Rovatar Ti Marras 02, 2010 7:48 pm

Kissus nytkö jo .
En jaksa selailla läpi sivuja taas etsien vastausta niin aattelin kysyä sinulta(kun me ollaan aika perättäin hiihtämässä leikkaukseen).
Tuosta eneilystä.Oletko ollut niillä pusseilla nyt sen määrätyn ajan ...kun tuossa sanoit aloittavasi ruoka enen tänään?
Minulla menossa kolmas päivä pusseilla.Ei ainakaan vielä ongelmaa.
Soitin tänään ravits.terap. kysyäkseni että voiko olla puolet viikosta ruoka enellä ja puolet pusseilla jotta saisi edes vähän maistaa leipää tai puuroa.
Ei suositellut.Mieluiten viikko ja viikko.Tai sitten ruoka eneilyllä kokonaan ja yksi ateria korvata pussilla,mutta ei liha/kalaa saa jättää pois.
On niin erilaisia käytäntöjä.
Minun tekee niin mieli puuroa joten ...miten on...voikohan aamulla tai illasta ottaa puuron ja jättää siten pussiannoksen neljään päivässä ?
Onko siellä Oulussa miten suositeltu ?


Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Marras 02, 2010 8:07 pm

Moro Rovatar mulla on niin hirveä ripuli et ne käski siirtyä ruoka enelle ei suosittele seka eneilyä.
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Rovatar Pe Marras 05, 2010 2:13 am

Kissus ! Kysyyn sinulta kun huomasin että sinun sisukset ei kestä pusseja.
Olen nyt ollut viisi päivää pusseilla.
Tänään maha meni aivan sekaisin :(
Kuuluukohan se alussa näin asiaan,kun maha tyhjenee?
Aivan kuralla ja suolet mouruaa.
Kahvi tekee vähän häijyä,ei tahdo maistua samalla lailla.
Maistuu jotenkin voimakkaammalta.
Miten kauan kestää suussa tämä kamala maku kun on nyt ketoosissa?
Persilja helpottaa mutta onkohan tämä tuoksu ja maku koko eneilyn ajan
suussa,ei viitsi persijanippu mukana kulkea :):)
Muuten on olo aika hyvä.Ei pääkipua,ei heikotusta.

Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Nancy Pe Marras 05, 2010 2:30 am

Minulla oli myös maha kuralla ENEDin aikana. Ei ollu yhtään kivaa. Kipuja ei ollut, mutta se jatkuva vessassa juokseminen oli ärsyttävää.

Nancy

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Heinä 27, 2011 11:55 pm

Onko herneissä kaloreita?ostin tytölle tänään herneitä ja mansikoita ja mietin saiskohan muutaman herneen syödä vaikka on enellä???
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja lisbet To Heinä 28, 2011 3:03 am

herneissä muistaakseni on n. 60-65 kaloria/100g ja mansikoissa 40-45 kaloria/100g, jos nyt muistan oikein...

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Rullukka To Heinä 28, 2011 2:04 pm

Tigertyttö,

Finelin mukaan herneissä on kaloreita 69/100g ja mansikoissa 47/100g.

Kannattaa tutustua tuohon Finelin sivustoon www.fineli.fi , ainakin minulle siitä oli iso apu, kun mietin eneillessä ja muutenkin kaloreita.

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 62
Paikkakunta : Savo
Registration date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Hansu46 Ke Elo 17, 2011 5:17 pm

Hei!Olen noudattanut juuri tuota sairaalasta saamaani ENEä ruoka-aineita käyttäen.Olen sortunut 2-3 kertaa,mutta jatkanut taas sinnikkäästi.Tänään tuli 3 viikkoa aloituksesta ja vaaka näytti-6,5 kg vähemmän.Vielä olisi 3 viikkoa aikaa leikkaukseen,joka on 7.9.Aion olla tämän 3 viikkoa vain "pusseilla",koska huomaan että huijaan itseäni ja syön enemmän kuin sen 800 kcal.Pusseilla se on vain ja just se 800 kcal,kun ei syö muuta.Pitäisi vielä saada toiset 6,5 kg lähtemään,että BMI olisi lääkärin toivoma ja maksa pienenisi tarpeeksi.Tuli rimakauhu.Minulla on insuliini- ja tablettihoitoinen diabetes ja 3n viikon ENEn aikana pistettävä lääke on vähentynyt puoleen ja tänään käytyäni diabeteshoitajalla pitkäaikaisokerikin oli laskenut tuntuvasti ja verenpaine oli laskenut.Nyt motivaatio on niin kova,että sisulla kohti leikkausta! Laughing

Hansu46

Viestien lukumäärä : 29
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.07.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Elo 17, 2011 5:57 pm

Aika isot on Hansun pussit jos pelkästään niistä tulee 800 kcal. Tolla määrällä ei välttämättä ikinä saavuta ketoosia. Viimeiset suositukset mitä minä olen kuullut on alle 700 kcal miehille ja alle 600 kcal naisille. Miehet vetää 6 pussia ja naiset 5 päivässä (esim. Nutrilett joka on 111 kcal/pussi).
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Hansu46 To Elo 18, 2011 12:45 am

Taysin antaman 800 kcal:n ENE dieetin ruoka-aineita käyttäen kerrotaan vastaavan 5 ENE-pussia päivässä,tällainen dokumentti minulle on annettu.Mutta aina oppii uutta,ei se sitten pitänytkään paikkaansa täysin.Erittäin vaikeahoitoisen diabetekseni vuoksi syön pusseja kuin miehet,6 pussia päivässä,vaikka olenkin nainen.Kiitos tiedosta kuitenkin. Laughing

Hansu46

Viestien lukumäärä : 29
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.07.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Muhku Ma Syys 05, 2011 4:16 pm

Tänään on sitten ene-pussikuurin aloituspäivä, litkin tässä ensimmäistä kanakeittoateriaa ja onhan tuo kamalaa litkua. Vaan nyt on yritettävä. Tuntuu ihan kamalalta jos tätä oikeasti pitää syödä monta viikkoa. Rolling Eyes En saa alas montaakaan vaihtoehtoa pussikuuri ruoista. Tämä on ainoa siedettävä. Nyt kyllä tarvii kovasti tsemppiä =)

Muhku

Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Haukipudas
Registration date : 30.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Hansu46 Ma Syys 05, 2011 5:31 pm

Shocked Mulla oli 5 ja puoli viikkoa Eneilyä viime perjantaina takana ja 11 kg lähti.Keskiviikkona 7.9. 11 pitäisi olla leikkaus,esikäynnillä olin tuolloin 2.9.11.
Atooppisen ihottumani vuoksi sain allergiaoireita kaikista muista pussimössöistä paitsi kanakeitosta ja metsämarjasta.Aika puuta vetää niitä kahta pelkästään.Tosin välillä oli ateriapatukka tai smoothie käytössä,tuli vähän vaihtelua,mutta niistähän meni aina se 2 pussia periaatteessa.
Muhkulle paljon tsemppiä,uskon,että selviät.Mulla insuliinimäärät vähentyneet tuntuvasti jo Eneilyn aikana,toivottavasti jäävät tulevaisuudessa kokonaan pois,vaikka tabletit jäisivätkin.Keskiviikkona koittaa hetki,jota olen odottanut pian 2 vuotta.Help!

Hansu46

Viestien lukumäärä : 29
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.07.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja BLOCCO Pe Syys 09, 2011 2:33 am

Tsemppiä Muhku, alku on hankalinta, mutta kun muutama päivä menee niin homma käy kuin tanssi;-) Aloitin tässä tänään ENE:n ja kuunvaihteessa sitten puuukolle. Tee ruokapäiväkirja kaikesta mitä suuhusi laitat. Siten minä viime vuonna loppusyksystä onnistuin. Ei pidä kiinnittää huomiota siihen miltä nämä nutriletit tai allevot maistuu, vaan pitää motivoida itsensä noudattamaan loppuelämän kannalta tärkeää projektia. Ja jos tällainen tumpelo äijä osaa rakentaa näilläkin eväillä vaihtelevat ateriat, niin miksei se sinulta onnistuisi...

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Helmi 21, 2012 1:58 am

Mä en kans saa alas noita pusseja, oksentelin niiden kanssa kolme päivää ja luovutin...nyt ite otan vitamiinit purkista, syön lämminkupin keittoja (alle 100 kaloria/pss.), syön nutrin patukoita ja naturdietin valmista suklaa juomaa...eli alle 700 kaloria päivässä...viikko nyt takana ja -5 kg.
13.3 olis aika leikuuseen, ja mulle ei annettu mitään kilomäärää, mitä pitää olla pois Smile

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen - Sivu 2 Empty Vs: Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa