Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HyeeNa! tässä hei.

+81
outsa
Yasmiini
Pyllerö
Kerppinen
hellu
emmiliini
Emmuu
Annniina
MatamiMimmi
Vesinokkaeläin
Miumau
Lellukka
ibid
Tuplanainen
Valopää
Mievaan
MANTA1
tunis87
Ano
apila
Viipe
Mirana
lihava89
Nanne Napaneera
satumummu
t.si
Malla
Lovely
Helmiäinen
Sammakkoprinsessa
meevin
Simppa83
papepa
trintilla
pilvipouta
etana
anjuska
Piajakisut
matamiina
Rosmariini
Tiinzku
Huugibuugi
tuulahdus
Luisfigo
Tuhti
Krisu75
Punapippuri
toiveikas
Metsänpeikko
Fia
nosp
Massiivi
zelda
Soile
Saara-79
Mili
PiJoHe
Pallokala
Äitikarhu
Mama XXL
Elämä edessä
koskpir
kissus nytkö jo
tigertytto
Emppu81
Pandoria
perhonen88
hansu
Kimby
haidi66
BLOCCO
anne.heide
susanna68
Saranna
Laihduttava
Bulla65
eräpena
Aurora
Leppis
Lyltsy
Minni67
85 posters

Sivu 6 / 23 Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Seuraava

Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile Ti Helmi 07, 2012 5:20 am

Kiitos HyeeNa! Tulen kyllä kertomaan reissustani heti kun kotiudun ja koneelle jaksan:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Helmi 07, 2012 5:45 pm

NONIIII ja kuukauden päästä sisätautilääkärille! Oikeastaan se lähete laitettiin mulle diabeteksen tablettihoitoon liittyen mutta lääkäri käski ottaa leikkausasia siellä esille, ettei tarvitse uutta aikaa varailla ja odotella taas kauheen kauan. säästämme siis aikaa. : D
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile To Helmi 09, 2012 8:52 pm

Kaikki hyvin;) Tiistaina operaatio puolilta päivin ja sitten eilen illalla jo kotiin! Väsynyt ja vähän kipujakin ja piereksittää! Mut kyl tää tästä! Tänään jo parempi kun eilen.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Helmi 10, 2012 1:25 pm

Hieno kuulla Soile! (: Päivä päivältä niin siitä se lähtee olo koheneen! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Saara-79 La Helmi 11, 2012 6:34 am

Mitäs mitäs Very Happy sisätautilääkärille, hyvä hyvä Very Happy Mä täällä ootan kauhunsekaisin tuntein sitä ravitsemusterapeutin aikaa... tuli aika kauheen näkönen tost ruokapäiväkirjast, ku tuli ihan hirvee stressi sen täyttämisestä ja kaikki pisteiden- ja kalorienlasku angstit iski päälle ja söin ihan mitä sattuu... kehtaiskohaa sielt pyytää uuen lomakkeen Crying or Very sad
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Helmi 11, 2012 5:20 pm

Eiköhän se mene tuollakin mikä sulla nyt on, tuskin se sun leikkaukseenpääsyä estäis, korkeintaan hidastaisi. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 11, 2012 5:43 pm

Heipsan Saara! Älä nyt turhaan panikoi sitä ravitsemusterapeuttia! Ovat aika topakkaa väkeä ja antavat tiukkojakin ohjeita, mutta ei he näitä asioita viimekädessä määrää, kirurgi se on joka leikkauksen päättää! Toki on totta että pitää saada painoa pois erityisesti sisäelinten/maksan ympäriltä että näkevät leikkausalueen, joten siksi täytyy koittaa tsempata!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Saara-79 Ti Helmi 14, 2012 9:45 pm

No juu, mut ku pelottaa vaa, että ite jotenki sössin tän jutun. Mul on taipumusta semmosiin Mr. Bean tyyppisiin mokailuihin ja ku jännittää ni viimenenki järjen hiven poistuu päästä. No ja ku tää leikkaus on mulle mun elämäni tärkein juttu täl hetkel.
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Massiivi Ke Helmi 15, 2012 3:33 am

Minullakin on "piiskatäti" huomenna aamulla ja piiskaa tulee mutta aiheesta. Ajattelin että voin syödä vähän enemmän kun käyn lenkillä mutta tuli jotenkin laskettua kalorit väärin ja paino ei pudonnut yhtään. Nyt olen palannut tiukalle ENE:lle.

Massiivi

Viestien lukumäärä : 134
Paikkakunta : tampere
Registration date : 30.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile Ke Helmi 15, 2012 6:12 am

Tulkaas sitten kertoon, mitä se "piiskatäti" on sanonut;) Mä pääsin itse kovin vähällä, kun en ole tavannut ravitsemusterppaa kun kerran vain ja soiteltu on muutaman kerran. Ja nyt 2-viikon päästä menen hyvillä mielin ja ylpeenä tapaamiseen! Täältä mä kaikki parhaat neuvot olen saanut!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Massiivi Ke Helmi 15, 2012 3:02 pm

No, meni yllättävän hyvin. Kerroin miten asiat olivat ja sain sitten jonkun ummetuslääkkeen nimen. Täytyy sitä alkaa nauttia. Sitä RT varoitteli että monille tulee näin loppusuoralla "kisaväsymystä" ENE:n kanssa. Täytyy nyt vain olla skarppina nämä 2 viimeistä viikkoa. Jos taas flunssan jälkeen jaksaisi käydä vähän kävelyllä niin se auttaisi varmaan vatsankin toimintaa.

Massiivi

Viestien lukumäärä : 134
Paikkakunta : tampere
Registration date : 30.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Saara-79 Ti Helmi 28, 2012 12:18 am

AAARGH kissa hyppäs näppiksen päälle, olin kirjottanu pitkän jutun tän päiväsest ravitsemusterapeutin tapaamisest. Alotin uuden jutun kirjottamisen ni arvatkaa mitä se kissa paino tassullaan jotaa namikkaa ni taas hävis tekstit Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Kolmaskerta toden sanoo... Siis tänään oli ravitsemusterapeutin vastaanotto. Jälkimaku suussa tapaamisesta on hieman paskainen, asiat joihin hän kiinnitti huomiota ei mun mielestä liity tähän mun paino-ongelmaan mitenkään. Noottia tuli vuorokausirytmistä, en tajunnut sanoa että se on ihan tyypillinen vuorokausirytmi ravintola-alalla olevilla, eli hieman eri kuin ns. "oikeissa" töissä olevilla, kuten ravitsemusterapeutilla.

Ravitsemusterapeutti myös näki suuren ongelman siinä, että mulla on bipolaarihäiriö, kas kun tk-lääkäri maininnut siitä Shocked juttelin kyllä psykiatrini kanssa viimeviikolla aiheesta eikä hän sanonut muuta kuin että ootko ihan varma, kun ne leikkaa sieltä kauheest tavaraa pois. No nyt pitää toimitaa ravitsemusterapeutille kirjallinen lausunto psykiatrilta.... WTF Evil or Very Mad Tulee mieleen sellainen vanha tietoisku missä naisia varoitettiin käyttämästä mustia alushousuja koska ne aiheuttavat emätintulehdusta tai vanha kansanlääketieteellinen keino lapsen sukupuoleen vaikuttamiseen, että jos hääyönä mies lyö naistaan aktin jälkeen helavyöllä niin tulee poikalapsi. Mun bipolaarihäirö on ihan toinen juttu kun mun lihavuus.

Ihan nöyrin mielin menin siihen tapaamiseen, mutta ei sieltä oikein mitään uutta ( fak nyt tuli toinen kissa pöydälle siis ihan oikea kissa ) tietoa tullut. Aloitan parin päivän päästä "harjoitus" eneilyn ja terapeutti näki koneelta että toukokuulle on varattu endokrinologin aika päivää se ei nähny, toivottavast ei pääsykoepäivänä...
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile Ti Helmi 28, 2012 4:10 am

Hei Saara!Kurjaa että oli vähän ikävä tapaaminen sinulla...ja tosiaan kuulostaa, että tää kyseinen ravitsemusterapeutti puuttui asioihin jotka hänelle eivät kuulu. Tsemppiä sulle kaikesta huolimatta ja homma etenee kyllä kun niin haluat ja olet sisukas ja päättäväinen!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Saara-79 Ti Helmi 28, 2012 4:23 am

Kiitos tsempistä Smile
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Helmi 28, 2012 1:12 pm

Kyllä se siitä Saara! Tsemppiä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Maalis 01, 2012 6:11 pm

Nyt alkaa jännittää, ensiviikolla sisätautilääkärille. (: Koska lähete ei koske leikkausta niin voi olla että se haluaa sitten eri lähetteen vielä, kokeillaan nyt kuitenkin jos samalla lähetteellä menisi kun lääkäri käski niin tehdä.

Mulla on kyllä aivan mahtava diabeteshoitaja! Kävin tänään pitkästä aikaa morjenstamassa sitä ja keskusteltiin tästä leikkauksesta ja hän kyllä oli ehdottoman puoltavalla asenteella ja lupasi jopa ympäripuhua mun lääkäriä jos se ei suostu heti laittamaan sitä lähetettä, jos sisätautilääkäri sen vielä sitten haluaa. Wink Halusi myöskin että soitan hänelle kun olen sisätautilääkärillä käynyt ja kerron miten meni ja lähteekö homma etenemään. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja hansu To Maalis 01, 2012 9:53 pm

Tuon leikkauksen voi katsoa suoraan olevan osa diabeteksen hoitoa. Hyvällä lykyllä pääset prosessissa suoraan eteenpäin. Nämä asiat kun kulkevat käsi kädessä. Pidetään peukkuja sulle Surprised
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Maalis 01, 2012 11:08 pm

Niinpä, toivotaan parasta! Ei kauheesti innostais ootella taas kolme kuukautta seuraavaa sisätautilääkärin aikaa. (: Kiitos!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja nosp Pe Maalis 02, 2012 3:21 am

Muistat vaan itte olla vaativa... jos se sisätautilääkäri on ankean oloinen, niin et anna periksi. Selität, että mitä aiemmin lihavuusleikkaukseen pääsee kun diabetes puhjennut, niin sitä suotuisampi se on diabeteksen tulevaisuuttakin ajatellen. Puhunko höpiä? Katsoin pari päivää sitten Studio 55:n ohjelman, jossa oli Victorzon, ja muistaakseni se sanoi jotain tuohon tyyliin.

Mulla oli edellisellä paikkakunnalla (PSHP) niin vaikea lääkäri, joka ei itsepäisesti suostunut tekemään lähetettä (leikkaukseen liittymättömän asian suhteen), ja jouduin sitten tekemään siitä valituksen johtajaylilääkärille. Kaksi päivää siitä kun olin kirjallisen valituksen laittanut menemään, tuli soitto siltä itsepäiseltä lekurilta, joka sitten vähän häntä koipien välissä laittoi asian eteenpäin ja sitä kautta kaikki meni hyvin.

Ei tuollaiset valitukset kivoja ole, mutta tässä nykysysteemissä on pakko pitää omia puoliaan.

Hyvin se menee sulla kuitenkin Smile

nosp

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 19.10.2011

http://lihavuusleikkaus.info

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Maalis 02, 2012 6:57 pm

Joo itse katsoin myös samaisen ohjelman ja tuli kyllä sellainen fiilis että pakko se leikkaus on saada. (:
Kiitos tsemppauksesta! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty hei

Viesti kirjoittaja Fia Ma Maalis 05, 2012 5:35 pm

Hei !

Kirjoittelin aaulla mutten näe että oisin lähett.tän mitään kun puhelu tuli mull jäi varmaan kesken.Elikä hienoa että olent oik.paikk.menossa ja ajattelin että aina voi lähettävälle lääkärille sanoa toivomuksen että jos haluaa nopeaa päästä leikk.että hän laittaisi sellaisen lähetteen.Kerro rohkeasti ajatuksesi ja tuntemuksesi hänelle jos olet päättänyt asian niin ei ole mitään järkeä pitkittää asiaa.En kuitenkaan voi suositella leikkausta koska se on niin yksilöllistä ett miten kaikki menee mut niinhän se on kaiken muunkin kanssa.omalla kohdallani kirurgi oli järkevä ja mietti mun kuntoa jatkossa.Ja kyllä oen ollut niin iloinen leikkauksesta mut tosi tarkkaan pitää syödä.Onpa hienoa että opiskelet-misä oppilaitoksesssa olet? Onko se kokopäiväistä?

Kevätterveisin Ulla

Fia

Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : Kokkola
Registration date : 16.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Maalis 05, 2012 9:40 pm

Moi Ulla!
Joo en kyllä ole mitään viestiä sinulta saanut että varmaan on jäänyt koko kesken tai kadonnut bittiavaruuteen. (:
Täytyy vaan muistaa että täytyy osata olla rohkea ja sanoa asiat suoraan lääkärille. (: Mä opiskelen työkkärin valmentavalla kurssilla. (: Sosiaali- ja terveysalan valmentava kurssi. (: Miksikään en valmistu mutta saan hyvän pohjan jatkokoulutuksiin. (: Ja on ihan kokopäiväistä opiskelua. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Metsänpeikko Ti Maalis 06, 2012 6:01 pm

Onnea matkaan huomenna!

Enpä olis uskonut, että saan kehiteltyä itelleni tällasen jännityksen ennen sisätautilääkäriä... Soitin äsken polille, että voinko tulla lääkärin luo vauva kainalossa, kun etukäteen kaavailtu hoitaja on kuumeessa, enkä nyt yhtäkkiä keksinyt ketään muutakaan. No, eiköhän se kuitenkin ihan hyvin mene, mutta jännittää, jännittää... Olis ihan hirveetä, jos leikkaushaaveet jostain syystä tyssäisivätkin tähän, kun on viimein vuosien mietiskelyn ja arkailun jälkeen saanut tsempattua ittensä ottamaan härkää sarvista. Onneksi aika on aamulla, niin ei mene koko päivä panikoidessa Razz

Tuun tänne huomenna vakoilemaan, kuinka sun kävi Very Happy

Metsänpeikko

Viestien lukumäärä : 25
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Maalis 06, 2012 11:13 pm

Tsemppiä sullekkin! Jännittää kyllä! Sulla on sentään aamusta, mulla on vasta päivällä aika niin pittää koko päivä jännittää. : D En tiiä kyllä jaksanko mennä huomenna kouluun kun on taas yritysvierailuja eikä juuri kiinnosta ja sitte varmasti vielä vähemmän kun saa jännittää tuota lääkäriä! : D Apuaaa.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Maalis 07, 2012 10:25 pm

Noniin nyt on käyty. Ei tullu automaattista vihreetä mutta ei myöskään punaista! Eli sanotaan että keltainen valo. (: Ensin käydään vähän labroissa ja sen jälkeen katsotaan että miten ois. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 6 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 23 Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa