posti toi leikkausajan!!!!!!
+3
Aries
tigertytto
lisbet
7 posters
posti toi leikkausajan!!!!!!
No niin, nyt se olis sitten kalenterissa, nimittäin leikkausaika! Marraskuun lopussa se on, joten mukavat kolme kuukautta on aikaa vielä henkisesti valmistautua koitokseen, tähän asti kun se on ollut jotenkin jossin takana kokoajan koko leikkaukseen pääsy. Aivan mahtavaa! Mutta myöskin jännittävää!
Hyvä päivä siis tänään!
p.s. Taitaa TYKS vetää ihan ok, koska viikko sitten kävin gastrossa ja tänään jo tuli aika ja VAIN 3 kk päähän. Hyvä näin tietenkin, mutta jtnkn ajattelin, että tiukille vetää, että tämän vuoden puolella leikkuriin pääsis. Olen enemmän kuin tyytyväinen
Hyvä päivä siis tänään!
p.s. Taitaa TYKS vetää ihan ok, koska viikko sitten kävin gastrossa ja tänään jo tuli aika ja VAIN 3 kk päähän. Hyvä näin tietenkin, mutta jtnkn ajattelin, että tiukille vetää, että tämän vuoden puolella leikkuriin pääsis. Olen enemmän kuin tyytyväinen
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Vs: posti toi leikkausajan!!!!!!
Hurjasti onnitteluja sinulle laikkuu ajastasi
Muistan (vaikka muuten en juuri muuta muistakkaan)tuon päivän kun posti kulki,kosti polki mulle leikkuu ajan se oli koko päivän yhtä hymyä..naama oli kuin hangon keksi koko päivän
Muistan (vaikka muuten en juuri muuta muistakkaan)tuon päivän kun posti kulki,kosti polki mulle leikkuu ajan se oli koko päivän yhtä hymyä..naama oli kuin hangon keksi koko päivän
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Ihania uutisia sinulle lisbet! Onnea!!
Aries- Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 11.05.2011
Onnittelut lisbet!
Sinulla on hyvin "pieni" paino, olet tehnyt jo itse ison työn ja leikkuu hoitaa loput!!!
Sinulla on hyvin "pieni" paino, olet tehnyt jo itse ison työn ja leikkuu hoitaa loput!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onnittelut leikkuuajasta, mahtavaa kun tietää nyt milloin se on!
Itsekin olen aivan täpinöissäni kun sain oman leikkuuaikani viime viikolla, olen leikkuupöydällä jo vajaan kuukauden kuluttua!
Itsekin olen aivan täpinöissäni kun sain oman leikkuuaikani viime viikolla, olen leikkuupöydällä jo vajaan kuukauden kuluttua!
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
On ollu nopeaa toimintaa. Onnittelut. Tuntuu jotenki oudolle, että esim oulussa tuohon samaan menee vuosi kausia ja jossain muualla suomea sama homma hoituu puolessa vuodessa..
m30/157- Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 27.01.2010
Joo, tasan ei käy nallekarkit eli aika eriarvoisessa asemassa leikkaukseen hakeutuvat ovat eri puolella Suomenmaata. Liekö joskus käytännöt muuttuvat yhtenäisemmäksi, pohjoisessa tilanne lienee pahin tällä hetkellä.
HUS-alueella ei itse leikkaukseen ole jonoja, jos vaan ensin läpäiseen seulan, eli suorittaa ene-ryhmän hyväksyttävästi jne.
HUS-alueella ei itse leikkaukseen ole jonoja, jos vaan ensin läpäiseen seulan, eli suorittaa ene-ryhmän hyväksyttävästi jne.
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Lisbet upeeta! Sulla on ollut aikalailla samat lähtöpainot kun mulla, mut en saanut läheskään noin valtavasti kiloja pois ennen leikkausta. Nyt vasta olen lukemissa 96 kg.
Varmaan on kirurgi tyytyväinen sun tekemään urakkaan ja sustahan tulee sutjakka nopeesti leikkauksen jälkeen!
Varmaan on kirurgi tyytyväinen sun tekemään urakkaan ja sustahan tulee sutjakka nopeesti leikkauksen jälkeen!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa