Jee, posti toi kirjeen oyssista
+2
anne.heide
Möhköfantti
6 posters
Jee, posti toi kirjeen oyssista
30.9 olisi sitten oyssissa sairaanhoitajan, kirurgin ja anestesialääkärin tapaaminen . Nyt kyllä jännittää et antaako ne leikkuu ajan kuinka kauas?
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Vs: Jee, posti toi kirjeen oyssista
Vautsi,hienoa toivottavasti saat ajan
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Onnittelut . Johan sinä olet ssanutkin sitä kutsua odotella. Toivottavasti asiat etenevät suotuisissa tuulissa.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Oyssissa käyty tapaamassa sairaanhoitajaa, fysioterapeuttia, leikkaavaa kirurgia ja anestesialääkäriä. Ja ei mitään estettä leikkuulle. Ja 13.10 on sitten ryhmätapaaminen ravitsemusterapeutin kanssa ja enen aloitus kuulemma viimeistään. Nytte vain ootellaan millon jononhoitaja ilmottaa ajan.
Leikkuuajat saattaa tulle nopeastikin, minulle soitettiin alle kolmen viikon, että on leikkausaika jo valmiina
Oysissa minutkin leikattu, viime maanantaina
Oysissa minutkin leikattu, viime maanantaina
Muhku- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 30.08.2011
Meit oli 4 henkilöö siel käymässä ja se fysioterapeutti sano et mehän nähdäänki kaikkien kans 2-6 viikon sisällä, ja mulle sano lääkäri et aloita ene mahdollisimman pian ja muille ei ollut sanonut enen aloituksesta mittää kummempaa. Ja hui huomenna se sit alkaa. Et kovasti jännittää et miten ja millo aika tulee
Nonnii, oyssista kuuluu taas kummia Lisäleikkaus päivä leiko osastolla Lauantaina 12.11 ja neljä leikataan sinä päivänä
Ja minä olen päivän ensimmäinen leikattava
Ja minä olen päivän ensimmäinen leikattava
Vautsi vau, hienoa! Toivotan nopeaa toipumista!
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Niin se vaan aika kului ja viimeistä nutrilet päivää vietellään Sitten kaks päivää kevyttä kenttälounasta ja lauantai aamuna vähä jälkeen kuuden matka alkaa oyssia kohden.
Nyt on sitten myös ensimmäisen kerran leikkaus tullut myös uniin.. että vissiin alkaa jo jännitys hiipiin elämään..
Nyt on sitten myös ensimmäisen kerran leikkaus tullut myös uniin.. että vissiin alkaa jo jännitys hiipiin elämään..
Nonnii, pientä päivitystä
Eli eneä kesti viisviikkoo ja 5päivää ja painoa katosi 17kg.
Ja lauantaina 12.11 leikattiin ja maanantaina sitten pääsin kotiin. Leikkaus meni suunnitelmien mukaan, mitä ny olin oksennellu leikkaussalissa ja verenpaineet oli meinannu nousta korkeelle, heräämössä sain siihen lääkettä ja paineet asettu normi lukuihin.Heröömöön siirretty 11 aikaan ja Kahden maissa sitten vietiin osastolle ja viiden aikaan sitten nousin jo ekan kerran ylös. Yllättävän vähän kipua, tottakai noi haavanseudut on kipeet mut pärjää kyllä.
Nyt sitten vaan opetellaan syömään ja juomaan, hankalaa ku mitään ei tee mieli eikä nälkää oo ollenkaan
Eli eneä kesti viisviikkoo ja 5päivää ja painoa katosi 17kg.
Ja lauantaina 12.11 leikattiin ja maanantaina sitten pääsin kotiin. Leikkaus meni suunnitelmien mukaan, mitä ny olin oksennellu leikkaussalissa ja verenpaineet oli meinannu nousta korkeelle, heräämössä sain siihen lääkettä ja paineet asettu normi lukuihin.Heröömöön siirretty 11 aikaan ja Kahden maissa sitten vietiin osastolle ja viiden aikaan sitten nousin jo ekan kerran ylös. Yllättävän vähän kipua, tottakai noi haavanseudut on kipeet mut pärjää kyllä.
Nyt sitten vaan opetellaan syömään ja juomaan, hankalaa ku mitään ei tee mieli eikä nälkää oo ollenkaan
Onnittelut pienimahaiselle! Nyt vasta se vauhti kiihtyy
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa