sain leikkausajan!
5 posters
sain leikkausajan!
Nyt se viimein selvisi, minut leikataan OYS:ssa 10.10.! Oon tosi innoissani, vaikka toki pelottaakin samalla. Pitkä tie on kuljettu ja pitkä tie on vielä edessä, mutta nyt se alkaa, uuden elämän ensimmäinen päivä. Aloitin aamulla eneilyn, ja todella, todella toivon, että pystyn sen tiukasti pitämään. Onneksi viime viikolla selvisi ravitsemusterapeutin ryhmäkäynnillä, että pussien lisäksi saa syödä kasviksia. Ja minä kun luulin, että pelkästään näillä "ihanan" makuisilla pusseilla pitää selvitä. Nyt kaipaisinkin jos jollain on hyviä vinkkejä näitten pussien rikastamiseen, vai oliko jossain jo viestiketjua tähän asiaan.
ei mikään keijukainen- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 22.08.2011
Vs: sain leikkausajan!
Kauuanko kesti, että sait Oysiin ajan?
Kuulin toukokuussa, että jonot olisi 4 vuotta. Onko todellakin noin pitkät?
Kuulin toukokuussa, että jonot olisi 4 vuotta. Onko todellakin noin pitkät?
Nähtävästi riippuu tapauksesta, kauanko jonottaa. En tiedä miten ne priorisoi, mutta ehkä liitännäissairaudet vaikuttaa tähän, ja ehkä sekin, kuinka kova motivaatio itellä on laihtua. Minä sain neuvoksi, että soitella väliin jonohoitajalle ja kysellä. Yhdessä vaiheessa munkin paperit oli jääny jumittaan jonnekin väärään paikkaan, ja oli hyvä, että soitin ja kyselin tilannetta.
Onnittelut leikkausajasta "Ei mikään keijukainen"
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Mahtava ja varmaan hermostuttavakin asia saada leikkausaika.jan, niin on tosi kyseessä. Näin olen itsekin ajatellut, että sitten kun saa ajan on tosi kyseessä. Onnea!
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
kiitos onnitteluista, oon vieläkin ihan intoa täynnä tästä, neljäs päivä eneilyä siis nyt menossa, ja toki vaikealta tuntuu, ja nälkä on lähes koko ajan, mutta ekaa kertaa elämässäni oon nyt pysynyt tiukasti enellä
Onnea, Täällä kans neljäs päivä eneä menossa. Et hengessä mukana ollaan Mulla kans leikkuri 10.10 Helsingissä jos kaikki menee vaan korvausasioden suhteen niin kun toivoisin..
pillipulla- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 18.03.2011
Similar topics
» Sain kutsun labroisin ja yhteispoliklinikkalle.
» Sain todellisen Joululahjan!
» posti toi leikkausajan!!!!!!
» Leikkausajan saanut ja onnellinen!
» Sain todellisen Joululahjan!
» posti toi leikkausajan!!!!!!
» Leikkausajan saanut ja onnellinen!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa