Pelottaa ja vaan pelottaa
+16
Lovely
silkkiuikku
Sokerihiiri
toukka79
lisbet
Bulla65
Mama XXL
Elämä edessä
Piitu
bulleriina
hansu
Lyltsy
Piuku
Leppis
ritu
tigertytto
20 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa
Toivottavasti en nyt munaa mitään kun join noi 1 dl kanakeittoa...??en ole syönyt tänään mitään muuta vain vettä juonut ja nyt uskalsin juopotella tätä kanakeittoa vähäsen
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Höpöhöpö tuollaiset ajatukset! Ei yksi kanakeitto mitään pilaa. Tsemppiä loppuiltaan ja onnea huomiselle!
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
olikin hyvää ja hyvä tietää että ei haittaa...mä olen koittanut tyhjentää koko suoliston juomalla vaan pelkkää vettä,,ja eilen otin kakki pillereitä et saisin tosissaan kaikki pois tuolta massusta että oli hyvä leikata
Zemppiä leikkuuseen Tigertyttö!
Itse soittelin hetimiten herättyäni kaverilleni Saksaan...joten kyllä se onnistuu, mitä nyt pikkuisen huppelissa
Itse soittelin hetimiten herättyäni kaverilleni Saksaan...joten kyllä se onnistuu, mitä nyt pikkuisen huppelissa
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
hei vielä yksi kysymys kuinka pian pääsee jalkeille ? itse pissalle? miten teillä ohitusleikatuilla on kivut ollut ? onko se jotenkin erilaista kuin esim. sappileikkauksen jälkeen?
Hei taas Tiikerityttö!
Yleistää ei voi, koska jokaisella menee niin omallalaillaan! Minä nousin sängystä ylös aika pian osastolle paluun jälkeen, varmaan muutaman tunnin pötköteltyäni. Varovasti istuin ensin sängyn laidalla ja kuulostelin oloani. Siitä pikkuhiljaa olo varmentui ja läksin pissapussin kanssa notkumaan nettiin, eli tänne palstalle kirjoittelemaan. Minulle tehtiin ohitus ja en suuremmin tuntenut kipuja. Heti heräämössä tunsin ylävatsalla painetta, johtui varmaan sisään pumpatusta hiilihaposta vatsaontelossa. Vasemmalla kyljelläni en kylläkään voinut nukkua juuri sen vuoksi, että silloin tuntui mahassa jotain arkuutta. Kun leikkuri oli keskiviikkona, ehkä lauantaina nukuin myös vasemmalla kyljellä. Ihanaa, että sinulla on pian leikkuu ohi!!!!!
Yleistää ei voi, koska jokaisella menee niin omallalaillaan! Minä nousin sängystä ylös aika pian osastolle paluun jälkeen, varmaan muutaman tunnin pötköteltyäni. Varovasti istuin ensin sängyn laidalla ja kuulostelin oloani. Siitä pikkuhiljaa olo varmentui ja läksin pissapussin kanssa notkumaan nettiin, eli tänne palstalle kirjoittelemaan. Minulle tehtiin ohitus ja en suuremmin tuntenut kipuja. Heti heräämössä tunsin ylävatsalla painetta, johtui varmaan sisään pumpatusta hiilihaposta vatsaontelossa. Vasemmalla kyljelläni en kylläkään voinut nukkua juuri sen vuoksi, että silloin tuntui mahassa jotain arkuutta. Kun leikkuri oli keskiviikkona, ehkä lauantaina nukuin myös vasemmalla kyljellä. Ihanaa, että sinulla on pian leikkuu ohi!!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tigertytto: Paljon onnea leikkaukseen kyllä se hyvin menee ja huomenna tähänaikaan ihmettelet itsekkin kuinka helppoa se oli
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Mulla ei ollut pussia herätessä lainkaan vaan kävelin vessaan talutettuna kun hätä tuli siinä myöhään iltapäivällä.
Hatanpäällä ollaan anestesian erityisosastolla (eri kuin heräämö) 1 yö ja sitten loput normaalilla kirurgian osastolla.
Hatanpäällä ollaan anestesian erityisosastolla (eri kuin heräämö) 1 yö ja sitten loput normaalilla kirurgian osastolla.
Tsemppiä hurjasti leikkaukseen tiikerityttö! Äläkä yhtään ajattele, että veisit paikan joltain oikeasti sitä tarvitsevalta. Uskon kyllä, että kaikki leikataan ketkä sitä todella tarvitsee ja koska sinulla ei ole vielä vakavia sairauksia niin sinullehan se suurin hyöty tulee jos pystyt yhtään niitä sairauksia tämän leikkauksen avulla ennalta ehkäisemään!
Ja usko vaan, ei se elämä ole helppoa leikkauksen jälkeenkään joten voit unohtaa mokomat "pintaliito"-ajatukset.
Tsemppiä tsemppiä!!
Ja usko vaan, ei se elämä ole helppoa leikkauksen jälkeenkään joten voit unohtaa mokomat "pintaliito"-ajatukset.
Tsemppiä tsemppiä!!
silkkiuikku- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010
Heräämössä pääsin käveleen vessaan
Itselle ohitus oli helpompi kun tähystämällä tehty sappileikkaus noin 17 vuotta sitten
Tsemppiä
Itselle ohitus oli helpompi kun tähystämällä tehty sappileikkaus noin 17 vuotta sitten
Tsemppiä
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Kiitos kiitos ja vielä kerran kaikille kiitos
Mun läheiset on niin hassuja ja ne pelkää niin kovasti etten tule tuolta enää takaisin että ne on saaneet mutkin ihan hermoraunioksi
Mutta kiitos kun te täällä jaksatte kannustaa..ja te tästä peremmin tiedättekin koska olette itse kokeneita omat ihmiseni tuskin ovat lukeneet tästä montakaan sanaa :/ Nyt on pakko koittaa saada unesta kiinni vaikka vaikeaa seonkin..tulen heti kun jaksan(toivottavasti pian) kertomaan teille kuulumisiani
Mun läheiset on niin hassuja ja ne pelkää niin kovasti etten tule tuolta enää takaisin että ne on saaneet mutkin ihan hermoraunioksi
Mutta kiitos kun te täällä jaksatte kannustaa..ja te tästä peremmin tiedättekin koska olette itse kokeneita omat ihmiseni tuskin ovat lukeneet tästä montakaan sanaa :/ Nyt on pakko koittaa saada unesta kiinni vaikka vaikeaa seonkin..tulen heti kun jaksan(toivottavasti pian) kertomaan teille kuulumisiani
Odottelemme täällä kuulumisia. Palailehan palstalle kun vointi sen sallii. Onnea leikkaukseen, kaikki menee hyvin. Olet ajatuksissa.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Nyt pitäs homma olla jo voiton puolella. Toivottavasti voi hyvin ja tulet siitä pian meille kertomaan!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Heips kaikillle
Pernaan oli tullut verenvuoto josta oli vuotanut 1.5 litraa verta..no hb nyt sit niin huono että ei jaksa paljoa valveilla olla,eli sairaalassa ollaan vieläkin..on mulla jos jotakin ongelmaa mutta kirjoitan niistä sitten kunhan kotiudun..
Pernaan oli tullut verenvuoto josta oli vuotanut 1.5 litraa verta..no hb nyt sit niin huono että ei jaksa paljoa valveilla olla,eli sairaalassa ollaan vieläkin..on mulla jos jotakin ongelmaa mutta kirjoitan niistä sitten kunhan kotiudun..
Paranemisiin! Johtuuko pernan vuoto auto-onnettomuudesta?
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä toipumiseen, kyllä se hemppa sieltä taas nousee ja vointi kohenee
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Voi hitsit sun kanssas... No nyt se äitees pääsee sanomaan "Että mitä minä sanoin..." Koitahan parannella rauhassa. Toivottavasti ei tullut isompia ongelmia jatkoon.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Nyt vauvan askelin eteenpäin
Lisää kuulumisiasi odotellaan
Hyviä vointeja Tigertytto
Lisää kuulumisiasi odotellaan
Hyviä vointeja Tigertytto
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Voih tigertyttö, olipas harmillista luettavaa,mutta nyt vaan kovasti voimia toipumiseen
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Voi ei..Kovasti voimia ja kyllä se siitä varmasti pikku hiljaa!
Heips taas kaikille
sairaalassa vieläkin ollaan olo on vähän parempi..sain viime yönä 2 pussia verta niin hb oli noussut yli sadan..tulehdus arvot oli lasku suunnassa.
tänään tulee vielä kaksi pussia verta.
Nyt Kysymys ohitusleikatulille!!!!onko normaalia että ylä mahalla tuntuu seisomaan noustessa ja seisoessa sellainen repivä kipu ??ihan niinkuin joku roikkuisi mun mahassa kiinni tai vetäisi sitä alaspäin sekä syvään hengitys on hankalaa....
sairaalassa vieläkin ollaan olo on vähän parempi..sain viime yönä 2 pussia verta niin hb oli noussut yli sadan..tulehdus arvot oli lasku suunnassa.
tänään tulee vielä kaksi pussia verta.
Nyt Kysymys ohitusleikatulille!!!!onko normaalia että ylä mahalla tuntuu seisomaan noustessa ja seisoessa sellainen repivä kipu ??ihan niinkuin joku roikkuisi mun mahassa kiinni tai vetäisi sitä alaspäin sekä syvään hengitys on hankalaa....
Jep jep, jos on laitettu syviä tikkejä, tuntuu juuri tuolta. Kipulääkettä kehiin tasaisesti, parin viikon aikana helpottaa! Otat ylösnousut vaan tosi varovasti.
Tsemppiä tigertyttö!
Tsemppiä tigertyttö!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
kiitos lytsy...joo mulle on jouduttu laittamaan enemmän tikkejä kuin normaalisti tuonne sisuksiin...ei kai ne repeä kamalan helpolla?nyt pelkäään sit sitä nousen kyl hitaasti mut mulla on jotenkin vaikeaa toi kyljen kautta nouseminen tai se ei mun mielestä mene niinkuin pitäis..kunpa selviäis vaan hengissä tästä tällä hetkellä kaduttaa että lähdin tähän..mutta toivon todella että se päivä koittaa kun olen mielissäni tästä
Pyydä hoitsua kattomaan että nousetko oikein sängystä. Ja pyydä kipulääkettä lisää. Kipeänä ei tarvi olla.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Tigertytto: niin minuakin kadutti kun tuli komplikaatioita mutta kyllä se siitä iloksi muuttuu ja vaikka alku olisi kuinka hankalaa niin lopussa ollaan tyytyväisiä tähän leikkaus päätökseen ja pääasia että olet hengissä.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa