Leikkaus pelottaa..
3 posters
Leikkaus pelottaa..
Hei vaan!
Olen uusi tällä palstalla. Olen juuri saanut ajat sairaalaan leikkausharkintaan, ravitsemusterapeutin, laboratoriolähetteet ja sisätautilääkärin. Mielialani vaihtelee edelleen, välillä olen empiväinen leikkauksen suhteen edelleen. BMI mulla 44 ja kaikki mahdolliset muut laihdutusyritykset on moneen kertaan käyty läpi, osin onnistuneesti. Iän puolesta ei kovin kauan leikkausta kannata siirtää. Pelkään vain leikkauksen jälkeistä tilannnetta, vaikka varmaan kivut ja pahoinvointi helpottavat ajan myötä. Haluaisin kuulla kokemuksista muilta.
Olen uusi tällä palstalla. Olen juuri saanut ajat sairaalaan leikkausharkintaan, ravitsemusterapeutin, laboratoriolähetteet ja sisätautilääkärin. Mielialani vaihtelee edelleen, välillä olen empiväinen leikkauksen suhteen edelleen. BMI mulla 44 ja kaikki mahdolliset muut laihdutusyritykset on moneen kertaan käyty läpi, osin onnistuneesti. Iän puolesta ei kovin kauan leikkausta kannata siirtää. Pelkään vain leikkauksen jälkeistä tilannnetta, vaikka varmaan kivut ja pahoinvointi helpottavat ajan myötä. Haluaisin kuulla kokemuksista muilta.
tupu- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 30.11.2011
Vs: Leikkaus pelottaa..
Mä olin vähemmän kipeä kuin sappikivi- ja umpisuolileikkauksesta. Tietysti me ollaan yksilöitä, mutta kunnon kipulääkityksellä pärjäilee kyllä ja pikkuhiljaa syöminen normalisoituu.
Voit kieltäytyä missä vaiheessa vaan jos et ole varma että haluat, leikkausharkinnasta leikkaukseen voi mennä tosi pitkä aika, joten ehdit pohtia asiaa monelta kantilta.
Tsemppiä matkallesi!
Voit kieltäytyä missä vaiheessa vaan jos et ole varma että haluat, leikkausharkinnasta leikkaukseen voi mennä tosi pitkä aika, joten ehdit pohtia asiaa monelta kantilta.
Tsemppiä matkallesi!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Eiköhän meistä useimpia tuo leikkaus pelota ja kannattaa harkita tarkkaan meneekö vai ei ja pystyykö muuten saavuttamaan tulokset ja pysymään siinä, toivon viisautta päätöksessäsi.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Kiitos vastauksista. Ajattelin myös, että kypsyn päätökseen sairaalakäyntien aikana. Lähipiiriltäni olen kyllä saanut paljon kannustusta leikkauspäätöksen suuntaan. Toivon,että saan kunnolla ohjausta syömiseen leikakuksen jälkeen jne.
terv tupu
terv tupu
tupu- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 30.11.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa