Terve terve, tässä on Ämmämmä.
+6
tigertytto
Möhköfantti
Maiski
Tepa43
Inka
Ämmämmä
10 posters
Terve terve, tässä on Ämmämmä.
Hei,
Olen 36-vuotias nainen, joka on suurimman osan elämästään ollut ylipainoinen. Kymmenisen vuotta sitten olin "kitudieetillä" ja onnistuin pudottamaan painoa yhdeksässä kuukaudessa reilut 60 kg. Dieetin jälkeen onnistuin pitämään painon normaalina nelisen vuotta, mutta sitten se alkoi vähitellen kivuta ylöspäin ja nyt ollaan taas samoissa lukemissa kuin ennen dieettiä: pituus 170 cm ja paino 132,4 kg. BMI 45,81.
Olen miettinyt laihdutusleikkausta jo pitkään, mutta rohkeus ei ole riittänyt kysyä lääkäriltä. Nyt sitten olin käymässä yksityisellä muun vaivan takia ja lääkäri kysyi itse, että olenko harkinnut leikkausta. Hänellä oli siitä omakohtaista kokemusta (leikattu muutamia vuosia sitten) ja suositteli sitä lämpimästi. Ja niinhän siinä sitten kävi, että kyseinen herra kirjoitti minulle lähetteen arvioon OYSiin. Tiedän toki, että kutsua sairaalaan saa odotella pitkän tovin, mutta hyväähän saa aina odottaa!
Olen tällä foorumilla vieraillut ennenkin, mutta päätin nyt lopultakin rekisteröityä. Ihanaa, että on paikka, jossa kukaan ei arvostele kilojasi, vaan tsemppaa.
Olen 36-vuotias nainen, joka on suurimman osan elämästään ollut ylipainoinen. Kymmenisen vuotta sitten olin "kitudieetillä" ja onnistuin pudottamaan painoa yhdeksässä kuukaudessa reilut 60 kg. Dieetin jälkeen onnistuin pitämään painon normaalina nelisen vuotta, mutta sitten se alkoi vähitellen kivuta ylöspäin ja nyt ollaan taas samoissa lukemissa kuin ennen dieettiä: pituus 170 cm ja paino 132,4 kg. BMI 45,81.
Olen miettinyt laihdutusleikkausta jo pitkään, mutta rohkeus ei ole riittänyt kysyä lääkäriltä. Nyt sitten olin käymässä yksityisellä muun vaivan takia ja lääkäri kysyi itse, että olenko harkinnut leikkausta. Hänellä oli siitä omakohtaista kokemusta (leikattu muutamia vuosia sitten) ja suositteli sitä lämpimästi. Ja niinhän siinä sitten kävi, että kyseinen herra kirjoitti minulle lähetteen arvioon OYSiin. Tiedän toki, että kutsua sairaalaan saa odotella pitkän tovin, mutta hyväähän saa aina odottaa!
Olen tällä foorumilla vieraillut ennenkin, mutta päätin nyt lopultakin rekisteröityä. Ihanaa, että on paikka, jossa kukaan ei arvostele kilojasi, vaan tsemppaa.
Ämmämmä- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 50
Registration date : 04.07.2011
Vs: Terve terve, tässä on Ämmämmä.
Tervetuloa mukaan. Minulla on sleeve leikkauksesta kuusi päivää. Ihmetyttää, että voin olla näin pienellä kalorimäärällä toimintakykyinen . Kalorit n. 900.
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Tervetuloo porukkaan!!!
Omasta kokemuksesta voin vain sanoo että tää on upeinta mihin oon lääkärin pyynnöstä mennyt.(GBP 15.12.-09)....-09 huhtikuu BMI 45 nyt BMI 23 maha ja tisuroikot korjattu toukokuussa ja lujaa menee!!!
TSEMPPPIIIIIIIII
Omasta kokemuksesta voin vain sanoo että tää on upeinta mihin oon lääkärin pyynnöstä mennyt.(GBP 15.12.-09)....-09 huhtikuu BMI 45 nyt BMI 23 maha ja tisuroikot korjattu toukokuussa ja lujaa menee!!!
TSEMPPPIIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tervetuloa mukavaan porukkaan.
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Tervetulloo joukkoon suureen pienenemään
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Tervetuloa minunkin puolestani
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Heipä vaan ja tervetuloa palstalle saamaan tietoa ja oppimaan, mitä uusi elämä pikkumasun kanssa voi tuoda eteen! Kokemuksia löytyy joka lähtöön, hyviä ja vähemmän hyviä! Samalla toivotan kaikille palstalaislille oikein hyvää Eino Leinon päivää!!!
Heittäydy elämän valtaan; anna sille kaikkesi, niin elämä antaa kaikkensa Sinulle.
Norman Vincent Peale
Heittäydy elämän valtaan; anna sille kaikkesi, niin elämä antaa kaikkensa Sinulle.
Norman Vincent Peale
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tervetuloa mukaan Ämmämmä! Hurjan määrän olet kyennyt aikanaan laihduttamaan ja lyhyessä ajassa, aika sisukas ihminen taidat olla kun jotakin päätät tehdä .
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Tervepäterve ja tervetuloa minunkin puolestani!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
tervetuloa mukaan täällä on ihanaa porukkaa
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa