Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
+24
rolli82
Virpsu
Massiivi
lisbet
Pandoria
peikkomuori
Soile
Leppis
hansu
Natte
HyeeNa!
PiJoHe
Emppu81
Mili
katka
Bulla65
paksuleidi
Elämä edessä
toukka79
Aurora
Sun
Tertsukka
eräpena
Orkidea
28 posters
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Hienoa että kaikki sulla hyvin:) Olisikin kaikki lääkärit yhtä lempeitä ja mukavia...vaan ei ihan niin mene, mutta koitetaan silti pärjäillä! Täällä parannellaan tulehdusta/tulehdusarvoja ab-kuurilla. Eikhän sitten väsymyskin ala helpottamaan. Paino tippuu suunnilleen kilon viikossa ja se on kyllä ihan sopiva vauhti tässä vaiheessa. Varmaan tulee vielä hidastumaankin mutta kohta pääsee kuntosalille ja uimaan taas:)
Ihanaa kevättä kaikille - paistaa!!!
Ihanaa kevättä kaikille - paistaa!!!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Vs: Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Kiitos Soile!
Onneksi menit kokeisiin ja sait nyt lääkkeet!! Joko aloitit työt? Miten sujunut? Vai siirsikö tulehdus töihin paluuta?
Minulla on tippunut 6 viikon aikana 8kg(läskiä )+2,2kg nestettä, jotka tuli leikkauksen jälkeen tipasta eli nestettä vaan! Enen aikana minulta tippui se 2kg viikossa ja nyt tämä vauhti tuntuu niin hitaalta... Mutta tiedän, että tämä on normaalia ja hyvä vauhti, että nahka ehtii mukaan. Siitä muuten vielä Pipsa sanoi, että vatsanahka on lähtenyt hyvin vetäytymään eli vielä ei ainakaan ole muodostunut roikkoa. Mutta onhan sillä mahalla vielä paljon täytettä!
Aurinkoista päivää kaikille!
Onneksi menit kokeisiin ja sait nyt lääkkeet!! Joko aloitit työt? Miten sujunut? Vai siirsikö tulehdus töihin paluuta?
Minulla on tippunut 6 viikon aikana 8kg(läskiä )+2,2kg nestettä, jotka tuli leikkauksen jälkeen tipasta eli nestettä vaan! Enen aikana minulta tippui se 2kg viikossa ja nyt tämä vauhti tuntuu niin hitaalta... Mutta tiedän, että tämä on normaalia ja hyvä vauhti, että nahka ehtii mukaan. Siitä muuten vielä Pipsa sanoi, että vatsanahka on lähtenyt hyvin vetäytymään eli vielä ei ainakaan ole muodostunut roikkoa. Mutta onhan sillä mahalla vielä paljon täytettä!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Kyllä mä menin töihin jo kun työkirja oli jo tännä asiakkaita ja palaverejä ja pärjään kyllä kun sain lääkityksen. Tosin väsymystä on vielä jonkun verran mutta pitää mennä vaan ajoissa nukkumaan, heti kun saa nuorimmaisen maate niin itse kanssa;) Ihan mukavalta työt tuntuu ja ei ole fyysisesti raskasta. Mutta juominen tekee haastetta, että ehdin siis riittävästi juomaan vuorokauden aikana, vaikka on pullo koko ajan mukana. Mut kait sekin tästä. Sairaslomaviikot meni kyllä älyttömän nopeasti! Mitään "rästihommia", mitä olin kuvitellut tekeväni (kaappien siivoilu, valokuvien laitto) en todellakaan ennättänyt.
Mukava kuulla Orkidea että vatsanahka on hyvin palautunut...samaa itsekin toivon ja rasvailen 2 x päivässä masua jollain ihme kiinteyttävällä rasvalla. Kun itse "haaveilen" siitä ettei sitä abdominoplastiaa tarvis tehdä. Kun saan kuurin loppumaan ja tulehdusarvot normaaleiksi niin alan käymään taas salilla ja uimassa. Nähtäväksi jää miten roikkojen kanssa käy.
On se tosiaan hyvä kuunnella itseään ja hakee apua jos siltä tuntuu!
Ihanaa kun päivät pitenee! Onhan se tosiaan hidastunut tuo painonpudotusvauhti mutta ei pidä hosua, suunta on kuitenkin oikea;)
Mukava kuulla Orkidea että vatsanahka on hyvin palautunut...samaa itsekin toivon ja rasvailen 2 x päivässä masua jollain ihme kiinteyttävällä rasvalla. Kun itse "haaveilen" siitä ettei sitä abdominoplastiaa tarvis tehdä. Kun saan kuurin loppumaan ja tulehdusarvot normaaleiksi niin alan käymään taas salilla ja uimassa. Nähtäväksi jää miten roikkojen kanssa käy.
On se tosiaan hyvä kuunnella itseään ja hakee apua jos siltä tuntuu!
Ihanaa kun päivät pitenee! Onhan se tosiaan hidastunut tuo painonpudotusvauhti mutta ei pidä hosua, suunta on kuitenkin oikea;)
Minä tarvitsen liinkuntakärpäsenpureman!!!! Olen vähän käynyt kävelyillä, mutta pitäisi kyllä tehdä enemmänkin! BLAAH!!!
Mutta aamulla kun menin puntarille, niin painoni on nyt laskenut taas uudelle kymmenluvulle. JEEEEE! Miten hyvältä tuntuukaan nähdä aina vain pienemmät luvut! Muistaakseni olen viimeksi ollut tämän painoinen noin 6 vuotta sitten. Salakavalasti kiloja tuli vuosi vuodelta vaan lisää ja lisää... Mutta ei enään!
Soile: Kiva kuulla, että jaksat hyvin jo töissä. Minullakin on vesipullo melkein koko ajan kädessä, mutta siltikin joinain päivinä tuntuu vaikealta saada juotua se 1,5l.
Mutta aamulla kun menin puntarille, niin painoni on nyt laskenut taas uudelle kymmenluvulle. JEEEEE! Miten hyvältä tuntuukaan nähdä aina vain pienemmät luvut! Muistaakseni olen viimeksi ollut tämän painoinen noin 6 vuotta sitten. Salakavalasti kiloja tuli vuosi vuodelta vaan lisää ja lisää... Mutta ei enään!
Soile: Kiva kuulla, että jaksat hyvin jo töissä. Minullakin on vesipullo melkein koko ajan kädessä, mutta siltikin joinain päivinä tuntuu vaikealta saada juotua se 1,5l.
Se liikunnan aloittaminen on tärkeetä ja keksiä sellanen laji mistä tykkää...sitten siihen jää niinkun itsestään koukkuun;) Itse yritän päästä taas kuntosaleilun ja uinnin alkuun...ja tavoitteena olis pystyä pyöräilemään taas ens kesänä (pitkästä aikaa)... jep jep--toivottavasti orkidea säkin saat jonkun liikuntakärpäsenpureman! Tietty siinä auttaisi jos on joku kaveri pyytää mukaan...niin on veto-apua...Mä rakastan käydä kyllä uimassa yksin, nautin siitä rauhasta vastapainoksi kaikelle kiireelle mutta salilla on kiva kun tytär tai kaveri lähtee mukaan!
No niin leikkauksesta on tänään kulunut tasan 7 viikkoa. Aika on mennyt hurjaa vauhtia ja kaikki on todella hyvin! Yhteispudotus on nyt siis -30kg! JEEEEE!!! Tuntuu todella hyvältä! Eli olen saanut pois leikkauksen jälkeen -10kg ja ne 2,2kg mitä tuli leikkauksessa. BMI on laskenut jo yli kymmenellä!! Niin ja vaatekoot on muuttunut jo aika paljon... Yläosat oli marraskuussa vielä kokoa 54 ja nyt ne on 48!! Alaosat oli marraskuussa kokoa 56 ja nyt 50! Samoin talvitakkini oli kokoa 56 ja eilen sovitin kevättakkia ja siitä meni mukavasti koko 50! Eniten omasta mielestä olen kaventunut kasvoista ja vatsaa on lähtenyt paljon, joten olen saanut vyötärön takasin! Nyt jo on naisellisempi olo!
Muutenkin elämä leikkauksen jälkeen tuntuu suht helpolta! Ainoat asiat mitkä on muuttunut, että kotoa lähteminen kestää kauemmin, kun teen eväitä mukaan ja täyttelen vesipulloa, jne.. Niin ja sitten kelloa pitää seurata vielä tässä vaiheessa, ettei tule liian pitkät välit ruokailuihin, vaikka kyllä kropassa rupee olemaan jo sisäinenkello tähänkin! Viikonloppuna kokeilin maistella kivennäisvettä, join 0,5l pullosta noin 1/3 pikkuhiljaa. Aina kun otti kulauksen, tuli rintalastan alle paineen tuntu, mutta se meni nopeasti ohi. Muuten ei suurempia tuntemuksia sen aikana tai sen jälkeen.
Muutenkin elämä leikkauksen jälkeen tuntuu suht helpolta! Ainoat asiat mitkä on muuttunut, että kotoa lähteminen kestää kauemmin, kun teen eväitä mukaan ja täyttelen vesipulloa, jne.. Niin ja sitten kelloa pitää seurata vielä tässä vaiheessa, ettei tule liian pitkät välit ruokailuihin, vaikka kyllä kropassa rupee olemaan jo sisäinenkello tähänkin! Viikonloppuna kokeilin maistella kivennäisvettä, join 0,5l pullosta noin 1/3 pikkuhiljaa. Aina kun otti kulauksen, tuli rintalastan alle paineen tuntu, mutta se meni nopeasti ohi. Muuten ei suurempia tuntemuksia sen aikana tai sen jälkeen.
Vai 7 viikkoa, eihän siitä ole kuin hetki kun sinut leikattiin; niin se aika vain menee. Onnea hienon tuloksen takia!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Hienoa Orkidea! Aattele mikä määrä kiloja lähtenyt ja vaatteet senkun kutistuu Täällä perässä tullaan, eneilyä reilu kolme viikkoa takana ja ensi viikolla tuleva koitos. Tulipa viime viikolla testattua, ettei eneily ja liikunta sovi yhteen. Olimme lapissa viikon hiihtolomalla. Kolmena päivänä hiihdimme yhteensä 60km (puuhpplääh...), aivan kauhiaa, kun energiat eivät oikein riittäneet, mutt sisulla hiihdin perheen perässä. Kolmena päivänä laskettelimme Luostolla ja Pyhällä, ne meni ihan ok, ainoastaan jalkalihaksissa välillä tuntui, kun huusivat hiilareita. Onneksi tämä viikko on rauhallisempi, koiran kanssa rauhallisia iltakävelyjä tiedossa.
Virpsu- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012
Kiitos Massiivi ja Virpsu!!
Massiivi, en itsekään usko, että siitä on jo 7 viikkoa, mutta niin se näytti, kun kalenterista laskin! Aika menee lujaa eteenpäin ja onneksi siinä samassa tulee tulosta!
Virpsu, itsekin olin välillä aika väsynyt enen aikana ja liikuntaa ei kauheesti jaksanut, mutta sinähän olet ihan super liikkuja!! HUH HUH! Minulle tuli jo hiki ajatuksestakin! Paljon voimia loppurutistukseen!
Massiivi, en itsekään usko, että siitä on jo 7 viikkoa, mutta niin se näytti, kun kalenterista laskin! Aika menee lujaa eteenpäin ja onneksi siinä samassa tulee tulosta!
Virpsu, itsekin olin välillä aika väsynyt enen aikana ja liikuntaa ei kauheesti jaksanut, mutta sinähän olet ihan super liikkuja!! HUH HUH! Minulle tuli jo hiki ajatuksestakin! Paljon voimia loppurutistukseen!
No niin, 3kk on jo leikkurista vierähtänyt ja painoa on yhteensä lähtenyt -36kg, joista on leikkauksen jälkeen lähtenyt -16kg.
Olo on kyllä nykyään paljon kevyempi, vaikka vieläkin on reipaasti pudotettavaa. Polvet voivat todella paljon paremmin, hiki ei enään virtaa koko ajan ja eikä tarvi jokaisen rappusen/askeleen jälkeen huohottaa. Niin ja siis mahdun käsinojallisiin tuoleihin paremmin, olen notkeampi ja vaikka mitä!!!
Olen kokeillut syödä melkein kaikkea minkä voi ajatella olevan suht terveellista ja oikeastaan ainoat asiat mitkä ei sovi on jogurtti, josta tulee huimaus ja pahaolo, sekä sienet, joista tulee maha kipeäksi. Makeaa pystyy syömään todella pienen määrän kerrallaan, joka on todella hyvä! Kovin rasvaisia ruokia en ole edes syönyt! Vaaleaa leipää myöskään en ole kokeillut, koska en näe mitään tarvetta syödä sitä. Kivennäisvettäkin olen muutamia kertoja juonut ja se sujuu ihan mukavasti.
Vatsan aluseni ei ole tulehtunut leikkauksen jälkeen, mutta nyt sunnuntaina suihkussa huomasin sinne tulleen noin 0,5 halkaisijaltaan olevan vuotavan reikä. Olen sitä yrittänyt hoitaa, mutta se on alkanut haisemaan, joten varasin juuri lääkärille ajan. :/ Toinen ikävä juttu on, että minulla on tässä ollut noin 10päivän jumi.... Blaaah!!! Ärsyttävää, kun paino ei putoa! Mutta onneks uskon siihen, että joku aamu se taas lähtee vauhdilla alas. Hermoja vaan koetellaan!
Kaiken kaikkiaan olen edelleen todella tyytyväinen! Elämäni paras päätös!!
Olo on kyllä nykyään paljon kevyempi, vaikka vieläkin on reipaasti pudotettavaa. Polvet voivat todella paljon paremmin, hiki ei enään virtaa koko ajan ja eikä tarvi jokaisen rappusen/askeleen jälkeen huohottaa. Niin ja siis mahdun käsinojallisiin tuoleihin paremmin, olen notkeampi ja vaikka mitä!!!
Olen kokeillut syödä melkein kaikkea minkä voi ajatella olevan suht terveellista ja oikeastaan ainoat asiat mitkä ei sovi on jogurtti, josta tulee huimaus ja pahaolo, sekä sienet, joista tulee maha kipeäksi. Makeaa pystyy syömään todella pienen määrän kerrallaan, joka on todella hyvä! Kovin rasvaisia ruokia en ole edes syönyt! Vaaleaa leipää myöskään en ole kokeillut, koska en näe mitään tarvetta syödä sitä. Kivennäisvettäkin olen muutamia kertoja juonut ja se sujuu ihan mukavasti.
Vatsan aluseni ei ole tulehtunut leikkauksen jälkeen, mutta nyt sunnuntaina suihkussa huomasin sinne tulleen noin 0,5 halkaisijaltaan olevan vuotavan reikä. Olen sitä yrittänyt hoitaa, mutta se on alkanut haisemaan, joten varasin juuri lääkärille ajan. :/ Toinen ikävä juttu on, että minulla on tässä ollut noin 10päivän jumi.... Blaaah!!! Ärsyttävää, kun paino ei putoa! Mutta onneks uskon siihen, että joku aamu se taas lähtee vauhdilla alas. Hermoja vaan koetellaan!
Kaiken kaikkiaan olen edelleen todella tyytyväinen! Elämäni paras päätös!!
oi , miten ihanalta kuulostaa. Onnea hirmuisesti pudotuksesta mä vasta haaveilen ja toivon et työterveyslääkäri olisi suotuisa minua kohtaan ja tekisi lähetteen eteenpäin. mut se selviää vasta ensiviikolla.
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Mahtavia tuloksia!Onnittelut siitä! Minulla on huomenna 3kk leikkauksesta, tulokset paljon vaatimattomammat eli -10 kg leikkauksesta, yhteensä 17kg. Mutta hyvä näinkin. Olo on paljon parempi ja veriarvot huippuhyvät! Puolet pitäs viel lähtee niin olisin normipainoinen;)
Onnea upeasta pudotuksesta!
Kiva lukea ikätoverin kokemuksia aiheesta, itsellä vasta ene menossa ja kovasti jännittää!
Kiva lukea ikätoverin kokemuksia aiheesta, itsellä vasta ene menossa ja kovasti jännittää!
Suuri kiitos onnitteluista!
Minä täällä jo odottelen elämäni ensimmäisiä "nelikymppisiä", jotka ovat nyt tasan 2kg päässä. On se vaan hurja määrä!!! Mulla on muutama hyvin pienikokoinen ystävä ja he painavat noin 50kg, joten olen kohta pudottanut yhden ystäväni verran massaa itsestäni. Eli voisin ottaa ystäväni reppuselkään ja kokeilla, kuinka raskasta se oli ennen liikkua!!! Ja tämä muutos on tapahtunut vuoden 2011 marraskuun alusta!! Todella outo ajatella!!!
Vaatekoko on alaosassa muuttunut 56 -> 46/48 ja yläosassa 54 -> 42/44. Nyt löytyy jo yläosia helposti normikokoisten osastoilta ja kaupoista, joihin en ennen edes uskaltanut mennä sisälle. Kun menen normaalikokoisten vaateosastolle, niin mulle tulee jotenkin sellanen tunne, etten kuulu sinne ja että myyjä tulee sanomaan minulle, ettei täällä ole sinulle mitään sopivaa... Pää tosiaankaan ei pysy mukana muutoksessa! Tällä viikolla, kun selvisin 12päivän jumista ja paino alkoi taas laskea, niin menin shoppaileen uusia vaatteita! Löysin kaikkea ihanaa ja todella VÄRIKÄSTÄ enään ei tarvi piiloutua aina mustaa "turvaväriin".
Rolli82: Pidän sinulle peukkuja, että lähete lähetetään eteenpäin ja pääset lähemmäksi pikkumasuisuutta!
Soile: Onnittelut sinullekin! Hienoa, hienoa! Minä kävin juuri perjantaina verikokeissa ja kuulen tulokset tiistaina, kun minulla on sisätautilääkärin tapaaminen. Toivotaan, että kaikki on kunnossa.
Sallan: Tsemppiä myös sinulle!
Minä täällä jo odottelen elämäni ensimmäisiä "nelikymppisiä", jotka ovat nyt tasan 2kg päässä. On se vaan hurja määrä!!! Mulla on muutama hyvin pienikokoinen ystävä ja he painavat noin 50kg, joten olen kohta pudottanut yhden ystäväni verran massaa itsestäni. Eli voisin ottaa ystäväni reppuselkään ja kokeilla, kuinka raskasta se oli ennen liikkua!!! Ja tämä muutos on tapahtunut vuoden 2011 marraskuun alusta!! Todella outo ajatella!!!
Vaatekoko on alaosassa muuttunut 56 -> 46/48 ja yläosassa 54 -> 42/44. Nyt löytyy jo yläosia helposti normikokoisten osastoilta ja kaupoista, joihin en ennen edes uskaltanut mennä sisälle. Kun menen normaalikokoisten vaateosastolle, niin mulle tulee jotenkin sellanen tunne, etten kuulu sinne ja että myyjä tulee sanomaan minulle, ettei täällä ole sinulle mitään sopivaa... Pää tosiaankaan ei pysy mukana muutoksessa! Tällä viikolla, kun selvisin 12päivän jumista ja paino alkoi taas laskea, niin menin shoppaileen uusia vaatteita! Löysin kaikkea ihanaa ja todella VÄRIKÄSTÄ enään ei tarvi piiloutua aina mustaa "turvaväriin".
Rolli82: Pidän sinulle peukkuja, että lähete lähetetään eteenpäin ja pääset lähemmäksi pikkumasuisuutta!
Soile: Onnittelut sinullekin! Hienoa, hienoa! Minä kävin juuri perjantaina verikokeissa ja kuulen tulokset tiistaina, kun minulla on sisätautilääkärin tapaaminen. Toivotaan, että kaikki on kunnossa.
Sallan: Tsemppiä myös sinulle!
Kiitos Orkidea ja Onnittelut vielä upeasta saavutuksesta! Uskon että kokeissakin kaikki on hyvin!
Onnea Orkidea!! Kuinka hyvin sun nahka on pysynyt vauhdissa mukana?
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Kiitos Leppis!
Nahka on mahasta lähtenyt ihmeen hyvin vetäytymään, koska siltä alueelta minulta on eniten lähtenyt senttejä. Myös reisissä nahka on vetäytynyt, vaikka hirveiltä vielä reidet näyttävätkin. Käsivarsien "allit" on kylläkin nyt jo aika järkyttävät!!! Jos oikein lujaa heilutan käsiäni, luulen, että voisin jopa melkein lentää niillä heltoilla!
Vaatteet päällä mielestäni näytän jo aikas hyvältä!
Nahka on mahasta lähtenyt ihmeen hyvin vetäytymään, koska siltä alueelta minulta on eniten lähtenyt senttejä. Myös reisissä nahka on vetäytynyt, vaikka hirveiltä vielä reidet näyttävätkin. Käsivarsien "allit" on kylläkin nyt jo aika järkyttävät!!! Jos oikein lujaa heilutan käsiäni, luulen, että voisin jopa melkein lentää niillä heltoilla!
Vaatteet päällä mielestäni näytän jo aikas hyvältä!
Sisätautilääkärin tapaaminen oli tänään. Kaikki veriarvot oikein hyviä ja pudotukseen oli tyytytväinen! Sain kehuja!
TAYSin vaaka näytti hieman vähemmän kuin koti vaaka, joten sekin oli mukava yllätys!
TAYSin vaaka näytti hieman vähemmän kuin koti vaaka, joten sekin oli mukava yllätys!
IHANAAAAA! VIHDOIN SE TULI TÄYTEEN -40KG!!!!
Nyt on hyvä fiilis! Minulla on lähtenyt aikalailla päivälleen 2kuukauden aikana -10kg! eli -5kg kuussa on aikas hyvä vauhti!
Aurinko paistaa ja kilot karisee, voihan vitsi, että asiat on hyvin!
Mukavaa tiistaita kaikille!
Nyt on hyvä fiilis! Minulla on lähtenyt aikalailla päivälleen 2kuukauden aikana -10kg! eli -5kg kuussa on aikas hyvä vauhti!
Aurinko paistaa ja kilot karisee, voihan vitsi, että asiat on hyvin!
Mukavaa tiistaita kaikille!
Hienoa Orkidea!!!! Täällä perässä tullaan, 6 päivän päästä 2kk leikkauksesta, toivottavasti 10kg sitten rikki. Kyllä tässä päivä päivältä piristyy enemmän ja enemmän, kun paino tippuu ja vaatteet isonee, jes
Virpsu- Viestien lukumäärä : 58
Registration date : 20.02.2012
Upeita saavutuksia:) Hienoa naiset!!! Mä jumitan ... mutta luotan että kyllä se taas humpsahtaa jossain vaiheessa...
Kiitos Virpsu ja Soile!
Virpsu, sinullakin näyttää menevän oikein loistavasti! Hienoa!!! Minullakin varsinkin yläosan koko pienenee nopeaan, niin on tässä vaatekerrat tullut vaihdettua jo aika moneen kertaan! Onneksi shoppailu on nyt mielekästä, kun kivat vaatteet alkaa jo mahtumaan! Pidän sinulle peukkuja, että saat -10kg nopeasti rikki!
Soile, tuo jumitus on kyllä todella ärsyttää, mutta kun vaan yrittää saada itselleen rennon asenteen, kun tietää, että kohta se paino nytkähtää vähän reilummin kerralla alas! Stemppiä ja pitkiä hermoja!
Virpsu, sinullakin näyttää menevän oikein loistavasti! Hienoa!!! Minullakin varsinkin yläosan koko pienenee nopeaan, niin on tässä vaatekerrat tullut vaihdettua jo aika moneen kertaan! Onneksi shoppailu on nyt mielekästä, kun kivat vaatteet alkaa jo mahtumaan! Pidän sinulle peukkuja, että saat -10kg nopeasti rikki!
Soile, tuo jumitus on kyllä todella ärsyttää, mutta kun vaan yrittää saada itselleen rennon asenteen, kun tietää, että kohta se paino nytkähtää vähän reilummin kerralla alas! Stemppiä ja pitkiä hermoja!
Kiitos Orkidea:) Tuota pitkämielisyyttä olen yrittänyt harrastaa...
Nyt se on totta!!!!
Minäkin olen nyt pudottanut -50kg! Aivan huikeeta, vaikka itse sanonkin!
Elämänlaatu on parantunut roimasti, jopa paljon enemmän kun koskaan osasin kuvitellakaan! Kaikki on mennyt uskomattoman hyvin, vaikka siis välillä on ollut hieman vaikeuksiakin, mutta ei tämän pitänytkään olla mikään taikatemppu. Jatkuva makeanhimo on hieman taas alkanut vaivata... Mutta yritän pysyä kovana! Joskus tietenkin jotain makeaa hieman syön, mutta se ei saa olla jatkuvaa, ettei määrät kasva ja sitten tiedättekin loput...
Minulla on nyt niin iloinen fiilis!
Matka on vielä pitkä normaalipainoiseksi, mutta "alle sadan kerhoon" minun pitäisi päästä onneksi jo suht nopeasti! Ehkä siihen menee vielä 2-4kk, mutta siinä seuraava tavoite ja motivaattori!
Paljon stemppiä kaikille leikkaukseen pyrkiville ja leikatuille!!
Tämä on ollut elämäni paras päätös!!!
Minäkin olen nyt pudottanut -50kg! Aivan huikeeta, vaikka itse sanonkin!
Elämänlaatu on parantunut roimasti, jopa paljon enemmän kun koskaan osasin kuvitellakaan! Kaikki on mennyt uskomattoman hyvin, vaikka siis välillä on ollut hieman vaikeuksiakin, mutta ei tämän pitänytkään olla mikään taikatemppu. Jatkuva makeanhimo on hieman taas alkanut vaivata... Mutta yritän pysyä kovana! Joskus tietenkin jotain makeaa hieman syön, mutta se ei saa olla jatkuvaa, ettei määrät kasva ja sitten tiedättekin loput...
Minulla on nyt niin iloinen fiilis!
Matka on vielä pitkä normaalipainoiseksi, mutta "alle sadan kerhoon" minun pitäisi päästä onneksi jo suht nopeasti! Ehkä siihen menee vielä 2-4kk, mutta siinä seuraava tavoite ja motivaattori!
Paljon stemppiä kaikille leikkaukseen pyrkiville ja leikatuille!!
Tämä on ollut elämäni paras päätös!!!
Onnea Orkidea! Ihan uskomaton saavutus sinulla!Omasta leikkauksestani on myös suunnilleen ½-vuotta...olen laihtunut paljon vaatimattomammin eli kaikkiaan noin 20 kg. Nyt ollut jo pitkään jumi päällä. No mukava tämä 85-kiloisenakin on olla mutta tavoitteeseen on vielä kyllä se 10-20 kiloa. Vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan!?
Kesäterkuin Soile
Kesäterkuin Soile
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa