Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
+24
rolli82
Virpsu
Massiivi
lisbet
Pandoria
peikkomuori
Soile
Leppis
hansu
Natte
HyeeNa!
PiJoHe
Emppu81
Mili
katka
Bulla65
paksuleidi
Elämä edessä
toukka79
Aurora
Sun
Tertsukka
eräpena
Orkidea
28 posters
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Jee, yksi kilo vähemmän, pitkästä aikaa! Mulla ollut nyt ongelmana se, etten ole voinut käydä salilla/uimassa kun olen sairastellut. Sappirakko poistettiin viikko sitten ja kolmatta viikkoa vaivannut niska-hartia-käsi kipu, joka on ollut todella vammauttavaa ja julmaa. Kaularangan MRI-kuvaus 6.8. Ja kaikille lohduksi/tiedoksi, nämä vaivat ei johdu leikkauksesta, ovat olleet riesa jo ennen leikkausta.
Kuulumisia ihmiset ja jaksuja jokaiselle omalla taipaleella!
Kuulumisia ihmiset ja jaksuja jokaiselle omalla taipaleella!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Vs: Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Onnea Orkidea!
Mulla vauhti suunnilleen sama
Mulla vauhti suunnilleen sama
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Kiitos paljon Soile ja Pallokala (joka on jo kaukana pallosta )!
Onnea myös teille molemmille hienoista pudotuksista!
Soile: Minulla oli myös vähän aika sitten pitkä jumi, mutta ajattelin kokeilla, että mitä tapahtuu, jos syön yhden ateria enemmän päivän aikana ja johan alko taas paino putoamaan! Eli kuudesta ateriasta nostin seitsemään kertaan! Ja tietenkin vettä se min. 1,5l ja protskut, eli nämä tutut neuvot!
Tässä minun uusi mottoni:
"One must eat to live, not live to eat."
-Molière (1622-1673)
Onnea myös teille molemmille hienoista pudotuksista!
Soile: Minulla oli myös vähän aika sitten pitkä jumi, mutta ajattelin kokeilla, että mitä tapahtuu, jos syön yhden ateria enemmän päivän aikana ja johan alko taas paino putoamaan! Eli kuudesta ateriasta nostin seitsemään kertaan! Ja tietenkin vettä se min. 1,5l ja protskut, eli nämä tutut neuvot!
Tässä minun uusi mottoni:
"One must eat to live, not live to eat."
-Molière (1622-1673)
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Kiitti Orkidea!Juominen mulla varmaan menee ok mut toi voikin olla, että syön liian harvoin, oikeesti kun en muuta ongelmaa keksi tässä. Tai sitten se on vaan sitä että tullu kesällä jonkunverran juotuu siiderii ja viiniä eli turhia kaloreita. Mut katsellaan. On tässä onneksi jo paljon kevyempi ja helpompi olo ja veriarvot kohillaan mikä on loistojuttu! Eli mulla verensokerit ja verenpaine normalisoituneet:)
Hienoa Orkidea ja muut!
Minulle taisi nyt vasta löytyä ensimmäinen ruoka-aine, jota tekisi mieli syödä, mutta siitä aiheutuu ylämahan polttelua! Mansikka!!! Aika jännä juttu on, että kun lisäsit päivääsi yhden ruokailuajan lisää, se vauhdittikin painon putoamisesta! Minä mietin tässä, että koska minulla ei ole ollut vielä ihan rehellistä nälän tunnetta, tuleekohan se myöhemmin? Tilastollisesti katsottuna leikatuilla herkästi alkaa paino 2v. leikkuun jälkeen nousta, jos suurentaa ruoka-annoksiaan. Minä otan vakavasti tuon tiedon ja haluan opetella syömään loppuelämäksi pieniä ruoka-annoksia, jotta pysyisin siinä painossa, johon minun on mahdollista päästä! Otin tavoitteekseni, että loppuvuodesta painoni alkaa 8:lla ja tottahan minä siihen pääsen! Kun painoni on 87 kg, on BMI:ni sen 32, joka vaaditaan kunnalliseen roikkoleikkaukseen! Jee!!! Toiveeni on päästä maharepusta eroon vuoden päästä!!!
Minulle taisi nyt vasta löytyä ensimmäinen ruoka-aine, jota tekisi mieli syödä, mutta siitä aiheutuu ylämahan polttelua! Mansikka!!! Aika jännä juttu on, että kun lisäsit päivääsi yhden ruokailuajan lisää, se vauhdittikin painon putoamisesta! Minä mietin tässä, että koska minulla ei ole ollut vielä ihan rehellistä nälän tunnetta, tuleekohan se myöhemmin? Tilastollisesti katsottuna leikatuilla herkästi alkaa paino 2v. leikkuun jälkeen nousta, jos suurentaa ruoka-annoksiaan. Minä otan vakavasti tuon tiedon ja haluan opetella syömään loppuelämäksi pieniä ruoka-annoksia, jotta pysyisin siinä painossa, johon minun on mahdollista päästä! Otin tavoitteekseni, että loppuvuodesta painoni alkaa 8:lla ja tottahan minä siihen pääsen! Kun painoni on 87 kg, on BMI:ni sen 32, joka vaaditaan kunnalliseen roikkoleikkaukseen! Jee!!! Toiveeni on päästä maharepusta eroon vuoden päästä!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Elämä edessä, tsemppiä sinulle myös! Olet tosiaan jo lähellä tavoitettasi! Kurja kuulla että ruoka ei maistu. Itse syön melkein mitä vain mutta 2 dl on aivan maximi, mieluiten alle sen ja kolmen tunnin välein. Mansikoita olen vaniljakastikkeen kanssa syönyt nyt kesällä lähes päivittäin. No, vaalea leipä on sellainen joka tekee minulle edelleen huonon olon, mutta ilman sitäkin voi toki olla kun olen muutenkin ruisleivän ystävä. Itsekin aion päästä tavoitteeseeni ja pysyä sitten siinä! Ja tokihan ihminen lihoo leikkauksesta huolimatta jos saa liikaa energiaa joten tasapainoiluahan tämä tulee olemaan, mutta kyllä se on sitten helpompaa kun on normaalipainoinen! Minä uskon siihen!
Ihanaa kesää kaikille!
Ihanaa kesää kaikille!
Rakastan ruisleipää, mutta välillä herkuttelen myös paahdetulla vaalealla leivällä
Päivä päivältä kohti normaalipainoo:)
Päivä päivältä kohti normaalipainoo:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Todellakin nyt on vuosi siitä kun aloitin eneilyn... Kylläpä aika on lentänyt ja samalla ONNEKSI myös kilot karissut! -59kg!!! Se on kyllä aikas hurja määrä! Niin ja kylläpä tuntu ihanalta mennä aamulla vaa'alle, kun lukemat meni alle sadan!!!! WAUUUUUUU!!!!
Valtavan hienon työn olet jo tehnyt, onnea siitä
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Suuri kiitos Maria-76!!
Paljon stemppiä sinulle tulevaan Sleeveen ja eneilyyn!
Paljon stemppiä sinulle tulevaan Sleeveen ja eneilyyn!
Kiitos Orkidea, kyllä nää pussikeitot tökkii jo aikalailla ja päiviä lasken leikkuriin. Mutta, omaksi parhaaksihan tää on, en malta odottaa leikkauksen jälkeistä elämää, kun ei tarvi enää nutreja maistella
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa