Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tyhmä kysymys

4 posters

Siirry alas

Tyhmä kysymys Empty Tyhmä kysymys

Viesti kirjoittaja *Aurinko83* Su Maalis 06, 2011 3:31 am

Heips! Eneily käynnissä.. Aivan kamalaa litkua :D joo.. Mutta asiaan. Jäi hämäämään ravitsemusterapeutin tapaaminen kun kysyin häneltä mikä on mun tavoitepaino tai että mihin pääsen tän leikkauksen avulla niin sanoi että johonkin 90kg. Niin kysymys on että enkö laihdu siitäkin jos noudatan terveellistä elämäntapaa yms.. Eikö mun oo mahdollista saavuttaa normaalipainoa? :scratch: vai mitä se tarkotti? Tuntuu ihan idiootti blondilta :lol!: ja Sitten muutes ne melkein niinkuin "pakotti" ottaan sen ohituksen vaikka olin sleeveä miettiny kun pelottaa imeytymis jutut yms.. Sano että ne tekee ohituksia vaan jos ei oo joku erityistapaus.. tai syy :scratch:
*Aurinko83*
*Aurinko83*

Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 28.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyhmä kysymys Empty Vs: Tyhmä kysymys

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Maalis 06, 2011 3:59 am

Sanoisin että se on paljon itsestä kiinni mihin asti paino laskee ja missä se sitten pysyy.

Pitkäaikaistutkimukset GBP.stä kertovat että 2 vuoden jälkeen keskimäärin 80% ylipainosta on poissa ja 10 vuoden jälkeen 60% ylipainosta on edelleen poissa.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Piipi 70 Su Maalis 06, 2011 4:08 am

Hei *Aurinko 83*!sunny

Kuullostaa oudolta varsinkin tuo kohta missä pakottivat ottamaaan ohituksen??? Crying or Very sad Itse olen Peijaksen asiakas ja siellä ainakin saan ihan itse päättää kumman halua!! Kirurgi suositteli ohitusta, mutta silti minä päätän! Laughing
Kerron sitten tulotarkastuksessa 5.4. kumman haluan, mutta sielläkin voi vielä esittää kysymyksiä, jos ei ole varma.. Shocked

Minä sen sijaan tykkään noista ene-"pirtelöistä" varsinkin Allevon suklaasta (suklaasta kun tykkään muutenkin!), mutta parsakeittokin on ihan hyvää lämpimänä ja yritän syödä vaihtelevasti myös muita, etten kyllästy..

Suosittelen lukemaan Sannikaarinan tekstejä!! Ne on todellinen menestystarina ohitusleikkauksesta! Auttoivat ainakin minua; ja taidanpa päätyä ohitukseen minäkin.. flower

Piipi 70

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 03.03.2011

Viesti kirjoittaja perhonen Ti Maalis 08, 2011 5:38 am

Tyhmät kysymykset on minun mieleen............sleeve,,,,,,,,,,,,,,ohitus ja epäröivä, tietämätön ihmismieli. Sleeveä on tehty jo vuosia Ruotsissakin, ainakin tuttavalleni siellä mm. Miksi Suomessa suositaan ohitusta, olemmeko koekaniineja vai onko suosio kasvanut niin suureksi, että ihmisiä harhautetaan ajattelemaan ja miettimään muuta vaihtoehtoa. Sitä mitä me oikeastaan haluamme ennen kuin teemme päätöksen ja siinähän aika kuluu. Provosointi ja manipulointi ovat olleet ja edelleen ovat vallankäyttövälineitä ihmisillä, joilla on siihen mahdollisuus ja tilaisuus sitä käyttää.

perhonen

Viestien lukumäärä : 56
Registration date : 03.05.2009

Viesti kirjoittaja *Aurinko83* Pe Maalis 18, 2011 12:22 am

Hei taas! Sellanen tuli mieleen tosta ene ohjeesta kun siihen jää "soveltamisen" varaa että pitääkö vettä juoda pirtelöitten päälle vielä 2 litraa.. vai pirtelöt mukaan laskettuna 2l. pirtelöistäkin kertyy vettä 1,25l.. Enellä on pudonnut nyt 5kg/ 2,5 vkoa takana onko se ok? ens viikolla on kaikki ultrat yms niin jännittää jos ne hylkää mut jos en ole saanut tippuun tarpeeksi.. Shocked
*Aurinko83*
*Aurinko83*

Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 28.09.2010

Viesti kirjoittaja Piipi 70 Pe Maalis 18, 2011 2:00 am

Hei!
Olen melko varma siitä, että nestettä pitää mennä vielä pirtelöitten lisäksi 2l.. Sulla on todella hieno pudotus!!! Onnea!! Ollaan alettu eneilemään samoihin aikoihin. Minä päivää myöhemmin ja lähtenyt vähän enemmän (7,5 kg), mutta mun kroppa on aina ollut "hyvä laihtumaan" eli vaikkei näkyvää nestettä näy kerääntyneen, sitä on jossain piilossa.. Painonvartijoissa aikoinaan ihmeteltiin oikein urakalla, kun viikon nousu (suolaista ja herkkuja syötyäni) saattoi olla + 3,5 kg ja seuraavan viikon pudotus ( ruotuun palattuani) jopa -5 kg.. Mulla tulotarkastus vasta 5.4. ja leikkaus 18.4. joten vielä ehtii vaikka mitä!! Tsemppiä!!

Piipi 70

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 03.03.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa