Kysymys Turvotuksesta
2 posters
Sivu 1 / 1
Kysymys Turvotuksesta
Onko teillä muilla tai onko kenelläkään ollut "lihavana"aikana sellaista vaivaa kuin turvotus??
Itselläni on sillälailla että jos iltapäivällä tai illalla uskallan syödä vähänkin jotain suolaista niin seuraavana aamuna olen niin totaalisen turvoksissa että melkein sattuu silmien alla on pussit niinkuin olisi jollain ruiskulla täytetty vettä.
Tämän vaivan takia olenkin syönyt joka aamu 1kpl amitrid mite nesteenpoisto lääkettä,mitään elimillistä vikaa ei pitäisi olla kun kaikki mahdollinen on tutkittu verikokein.
Alion vaan ajattelemaan että voikohan tälläinen turpoaminen johtua tästä läskistä mitä kannan?
Itselläni on sillälailla että jos iltapäivällä tai illalla uskallan syödä vähänkin jotain suolaista niin seuraavana aamuna olen niin totaalisen turvoksissa että melkein sattuu silmien alla on pussit niinkuin olisi jollain ruiskulla täytetty vettä.
Tämän vaivan takia olenkin syönyt joka aamu 1kpl amitrid mite nesteenpoisto lääkettä,mitään elimillistä vikaa ei pitäisi olla kun kaikki mahdollinen on tutkittu verikokein.
Alion vaan ajattelemaan että voikohan tälläinen turpoaminen johtua tästä läskistä mitä kannan?
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: Kysymys Turvotuksesta
mä turpoan myös, varsinkin nilkat, sormet ja kasvot -missä vika?
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Vs: Kysymys Turvotuksesta
just samat paikat täällä ja vikaa ei ole löydetty
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa