Kysymys `??????
4 posters
Kysymys `??????
Onko Vaasan sairaalasta saannut mukaansa sellaista korttia missä on lääkärin allekirjoitus että saisi tilattua ravintoloissa puolia annoksia tai lastenannoksia..???? :?:
jappa- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 13.08.2010
Vs: Kysymys `??????
Todella hyvä kysymys! Samaa olen pohtinut, kun olen lukenut jostain, että useimmat paikat eivät suostu myymään aikuisille lastenannoksia. Itselläni on (mahdollinen) leikkaus vielä hamassa tulevaisuudessa (Vaasassa myös) ja varmaan sitä joskus haluaisi / joutuu käymään ulkona syömässä.
Onko ainoa vaihtoehto sitten tilata ns. normaaliannos ja napsia siitä pieniä palasia ja jättää suurin osa roskiin heitettäväksi? Mielestäni se on suurta tuhlausta! Kertokaa leikkauksessa käyneet, missä paikoissa esim. täällä vanhassa Vaasan läänissä on laihdutusleikkausystävällisiä ravintoloita?
Onko ainoa vaihtoehto sitten tilata ns. normaaliannos ja napsia siitä pieniä palasia ja jättää suurin osa roskiin heitettäväksi? Mielestäni se on suurta tuhlausta! Kertokaa leikkauksessa käyneet, missä paikoissa esim. täällä vanhassa Vaasan läänissä on laihdutusleikkausystävällisiä ravintoloita?
kuunsisar- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Registration date : 24.05.2010
Minut leikattiin Eiran sairaalassa (yksityinen Helsingissä) josta sain kortin, jonka toisella puolella on tiedot lääkärille, jos minulla äkillisiä vatsavaivoja tai jos joudun onnettomuuteen enkä pysty itse kertomaan tilanteestani ja toisella puolella komeilee lause että henkilölle suositellaan ravintoloissa puolikkaita annoksia tai lasten annoksia. Kannattaisi varmaan ottaa puheeksi siel julkisella puolella, et josko tämmösen kortin voisi sieltäkin saada.
Ja dogipakit on olemassa, et ainahan loput annoksesta voi pyytää mukaan
Ja dogipakit on olemassa, et ainahan loput annoksesta voi pyytää mukaan
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
juu on ja kyllä ne uskoivat ainakin seinäjoen ravintolassa (joku raxin) tapanen paikka sain syödä lasten hinnalla!!
tomppa75- Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 49
Registration date : 15.01.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa