Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uusi palstalainen ilmoittautuu!

+2
Tikrustiina75
Selma
6 posters

Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Selma La Huhti 18, 2009 11:15 pm

Hei vaan kaikille! Very Happy

Olen täällä tovin käynyt lueskelemassa viestejänne, ja nyt päätin itsekin rekisteröityä, ja liittyä remmiin! Smile
Odottelen leikkauspäivämäärää Kysistä. Aiemmin talvella sain postia, että ajankohta on huhti-toukokuussa...nooh, kiirettä kohta pitää, jos meinaavat vielä ehtiä.. Smile Odottavan aika on tunnetusti pitkä, mutta eiköhän se posti kirjeen kanna lähiaikoina..kai..
Selma
Selma

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Savo
Registration date : 18.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Su Huhti 19, 2009 2:47 am

Tervetuloa joukkoon. Kyllä se posti pian kirjeen kotiin kantaa uskon ainakin niin. lol!
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja ritu Su Huhti 19, 2009 5:14 pm

Moikka Selma toivottavasti aika pian tulee sillä KYS ei leikkaa kesällä ja ajat jo annettu kevään leikkauksiin sinun kannattaa soittaa ja tiedustella milloin sinun aikasi on sillä ne tietävät sen ja pitäähän aika tietää 4viikkoa ennen leikkausta että voi nutrata sen ajan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty kysille menijä

Viesti kirjoittaja isomummi Su Huhti 19, 2009 5:29 pm

minullekkiin luvattiin leikkaus kysillä helmikuussa, mutta leikkaus on 22.4. soittelin osastolle monta kertaa ennenkuin sanoivat ajan. paperit saatuani leikkaukseen ei ollut ihan neljää viikkoa, joten 4 viikon dietti ei aivan toteutunut. toivottavasti leikkaavat ennen kesää.

isomummi

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : rautalampi
Registration date : 21.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Selma Su Huhti 19, 2009 11:27 pm

isomummi kirjoitti:minullekkiin luvattiin leikkaus kysillä helmikuussa, mutta leikkaus on 22.4. soittelin osastolle monta kertaa ennenkuin sanoivat ajan. paperit saatuani leikkaukseen ei ollut ihan neljää viikkoa, joten 4 viikon dietti ei aivan toteutunut. toivottavasti leikkaavat ennen kesää.

Hei taas kaikille, ja kiitos vastauksistanne!!!

"Isomummille" hyvää matkaa leikkaukseen! Sinulla onkin jännät paikat, kun päivä on noin lähellä!! Very Happy

Pari kertaa olen osastolle soitellut, viimeksi torstaina..ei ollut vielä aikaa annettu, mutta sanoi laittavansa merkintää tietoihini, että olen asiaa kiirehtinyt. Täytyy varmaan kiirehtiä jälleen ensi viikolla, jos ei sieltä ala postia kuulua.
Dieettiä olen tässä kyllä pitänyt vaihtelevalla menestyksellä ja metodeilla jo oikeastaan tammikuusta asti.
Tässä yksi päivä juuri mietinkin, että mahtaavatko leikata Kysissä kesäaikaan..se kun olisi ollut minulle kaikinpuolin ihan hyvä ajankohta, olisi ollut vähemmän järjestämistä täällä kotipuolessa, kun koululaiset lomailee. Täytyy kyllä sanoa, että sitten harmittaa, jos tämä syksyyn asti venyy.. Shocked
Selma
Selma

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Savo
Registration date : 18.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja ritu Ma Huhti 20, 2009 1:58 pm

Sane kirjoitti:
Tässä yksi päivä juuri mietinkin, että mahtaavatko leikata Kysissä kesäaikaan..se kun olisi ollut minulle kaikinpuolin ihan hyvä ajankohta, olisi ollut vähemmän järjestämistä täällä kotipuolessa, kun koululaiset lomailee. Täytyy kyllä sanoa, että sitten harmittaa, jos tämä syksyyn asti venyy..



Ritu kirjoitti
Moikka Selma toivottavasti aika pian tulee sillä KYS ei leikkaa kesällä ja ajat jo annettu kevään leikkauksiin sinun kannattaa soittaa ja tiedustella milloin sinun aikasi on sillä ne tietävät sen ja pitäähän aika tietää 4viikkoa ennen leikkausta että voi nutrata sen ajan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Selma Ti Huhti 28, 2009 9:40 pm

Heippa vaan taas kaikille!!
Kiitos, että olette lukeneet ja vastailleet kirjoitukseeni. Smile
Tänään taas soittelin Kuopioon ja kyselin, että eiköhän jo alkaisi päivämäärää löytyä...mutta ei...jonossa olen vaan edelleen...huoh ..
Samalla kysyin, että eivätkö tosiaan tee näitä leikkauksia kesäaikaan ollenkaan, mutta tämä hoitaja sanoi, että hänen mielestään tekeevät.. Jotenkaan en ole oikein vakuuttunut..ei tuntunut oikein muutenkaan osaavan sanoa mitään..ainoastaan, että tänne kyllä kannattaa aina soitella, että merkitseevät tietoihin, että on kyselty tilannetta..siis mitä hiton järkeä tuossa nyt sitten muka on?!? Pitääkö mun nyt joka viikko tiistaisin ja torstaisin kysellä, että mikähän mahtaa olla tilanne?!? Ruuhkautuu siinä linjat vähemmästäkin, jos jokaiselle leikkaukseen menevälle noin sanotaan!

Nojoo..tämä oli tälläinen "purkaus" turhautuneelta odottajalta....
Mukavaa vappua kaikille!! Ja aurinkoisia kevätpäiviä muutenkin!!

Very Happy sunny
Selma
Selma

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Savo
Registration date : 18.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ke Huhti 29, 2009 1:49 am

Kuopiossa olen jonossa minäkin ja odottelen edelleen kovasti asioiden etenemistä... ja odottavan aika on niiiin piiiitkä bounce
Mulle sanottiin, että kesällä ei leikata, kun henkilökuntaa on lomilla ja "pakollisetkin" on vaikea toteuttaa.
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Selma Ke Huhti 29, 2009 2:03 pm

Tangotar-70 kirjoitti:Kuopiossa olen jonossa minäkin ja odottelen edelleen kovasti asioiden etenemistä... ja odottavan aika on niiiin piiiitkä bounce
Mulle sanottiin, että kesällä ei leikata, kun henkilökuntaa on lomilla ja "pakollisetkin" on vaikea toteuttaa.

Hei taas!
Me ollaan näköjään käyty samoihin aikoihin tammikuussa lääkärin vastaanotolla. Smile Tämä epätietoisuus ja odottaminen on kyllä aika ärsyttävää..kumma etteivät sieltä Kysistä voi laittaa tarkempaa tietoa...toukokuun lopulla tulee tietysti lappu, että katsellaanpas sitten syssymmällä uudestaan tätä asiaa.. Shocked Noooh, eipä kai voi muuta kuin odotella..ja eneillä vaihtelevalla menestyksellä siinä odotellessa.. Smile
Selma
Selma

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Savo
Registration date : 18.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja ritu To Huhti 30, 2009 2:51 am

Laughing Varmaan minunkin pitää alkaa soittelemaan sinne KYSiin etteivät kokonaan unohda minua ja saan aktiivisen merkinnän sillä mulle tosi tärkeä ettei leikkaus kovin kauas pitkittyisi kun on tullut noiota lisäsairauksia ja niitäkin pitäisi päästä hoitamaan sitten laihdutusleikkauksen jälkeen.
cheers Hyvää vappua kaikille tämänkin kirjoituksen lukijoliie. cheers

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty selmalle ja muille leikkaukseen menijöille

Viesti kirjoittaja isomummi Pe Toukokuu 01, 2009 9:58 pm

kiitos vaan selmalle onnen toivotuksista. minut leikattiin 22.4 ja kotiuduin lauantaina. kaikki meni tosi hyvin vaikka minulta ei saatukaaan napatyrää leikattua samalla.joten se leikkaus on vielä edessäpäin.syöminen on tosissaan opettelua ja varsinkin nesteiden juominen, että saa sen tarpeellisen määrän nesteitä.kävin tänään ensinmäisen kerran kävelemässä kilometrin ja sekin oli aika raskaan tuntuista.kysin tilanteesta sanoisin etteivät leikkaa kesällä( ainakin hoitajat sanoivat). painoa yhteensä tippunut jo 13 kiloa viidessä viikossa johon olen tosi tyytyväinen.

isomummi

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : rautalampi
Registration date : 21.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Selma La Toukokuu 02, 2009 12:19 am

isomummi kirjoitti:kiitos vaan selmalle onnen toivotuksista. minut leikattiin 22.4 ja kotiuduin lauantaina. kaikki meni tosi hyvin vaikka minulta ei saatukaaan napatyrää leikattua samalla.joten se leikkaus on vielä edessäpäin.syöminen on tosissaan opettelua ja varsinkin nesteiden juominen, että saa sen tarpeellisen määrän nesteitä.kävin tänään ensinmäisen kerran kävelemässä kilometrin ja sekin oli aika raskaan tuntuista.kysin tilanteesta sanoisin etteivät leikkaa kesällä( ainakin hoitajat sanoivat). painoa yhteensä tippunut jo 13 kiloa viidessä viikossa johon olen tosi tyytyväinen.

Hei "isomummi"!!!

Hienoa, että että leikkaus meni hyvin! Very Happy Kiva, kun tulit kertomaan voinnistasi! Hyvää vointia sinulle ja pikaista toipumista!
Kylläpä tuli taas itselle malttamaton olo, kun sai lukea kuulumisiasi.. Very Happy Täytyy tosin alkaa varmaankin asennoitua siihen, että leikkaukseen pääsee vasta syksyllä... vaikka onhan vielä pieni mahdollisuus, että voinkin yllättyä positiivisesti, jos niin ihmeellisesti kävisi, että kutsu tulisi lähipäivinä...sitä siis odotellessa..
Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!! sunny
Selma
Selma

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Savo
Registration date : 18.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja sparkle La Toukokuu 02, 2009 12:55 am

Hyvä isomummi! Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin. Kertoilehan miten toipuminen edistyy. Oma leikkaukseni on n. kuuden viikon päästä ja palan halusta kuulla kuinka muilla menee. Olen ollut reilun viikon lähes pelkällä nutriletillä. Kolme viimeistä päivää mulla on ollut koko ajan nälkä. Olen syönyt vähän tavallistakin ruokaa, mutta nyt tuntuu nutraaminen tosi hankalalta. Haluaisin saada mahdollisimman paljon painoa alas jo ennen leikkausta ja siksi nyt vähän stressaan, kun ei oikein suju. Paino tosin lähti heti ihan hyvin alenemaan - nesteitä tietenkin aluksi. Sulla meni reippaasti painoa jo ennen leikkausta ja nyt sitten taatusti hyvä vauhti jatkuu. Tsemppiä vaan myös liikkumiseen, se varmasti helpottuu päivä päivältä!
sparkle
sparkle

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 24.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi palstalainen ilmoittautuu! Empty Vs: Uusi palstalainen ilmoittautuu!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa