Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!!
+17
tigertytto
joku80
Sarsura
Elämä edessä
tuijani
Lovely
malluska
MRA123
Tuikku68
Megamisu
eräpena
Poutapilvi
silkkiuikku
Gilraen84
simri
Adele
dunbar
21 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!!
Juu, mutta kinkkukiusaus maistui minulle tänään. Ja juusto on namia! Kakut, pullat, suklaat tuoksuu hyvälle, mutta en koe halua maistaa niitä ollenkaan
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
No, te juuri leikatut, odottakaa ihan rauhassa kuinka maha/makuaisti/mieltymykset sopeutuu, siihenkin menee aikaa ja nekin muuttuu matkalla.
Nyt puol vuotta leikkauksesta ja paljon enemmän erilaisia ruokia pystyn syömään mutta vieläkin pasta ja vaalea leipä on kovia juttuja vatsalle.
Kannattaa kokeilla sellaisiakin ruokia mistä ei ole aiemmin edes pitänyt, itselle on on tullut mieltymys nakkikeittoon ja lihaperunalaatikkoon
Nyt puol vuotta leikkauksesta ja paljon enemmän erilaisia ruokia pystyn syömään mutta vieläkin pasta ja vaalea leipä on kovia juttuja vatsalle.
Kannattaa kokeilla sellaisiakin ruokia mistä ei ole aiemmin edes pitänyt, itselle on on tullut mieltymys nakkikeittoon ja lihaperunalaatikkoon
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Lepoa ja toipumisia Dunbar
Ja onnittelut uuden elämän alulle!!!
Ja onnittelut uuden elämän alulle!!!
Sarsura- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 57
Registration date : 27.06.2010
Kiitos kaikille myötäeläneille. Olin aamulla melkoisessa lamaannuksessa ja mietin, et mitenkähän mun käy. Kaikki oksetti ja kaikki hajut kävi nokkaan. Iltapäivällä sain syötyä desin verran ohutta puuroa ja sen jälkeen elämä valostui hiukan. Jaksoin käydä vähän kävelemässäkin ulkona.
Kyllähän tää syömisen ympärillä tää elämä taitaa pyöriä, kunnes totun tuohon mahaani. Pelottaa välillä nielaista, ku ei tiedä mikä mahan reagointi on... Jospa se tästä.
Kyllähän tää syömisen ympärillä tää elämä taitaa pyöriä, kunnes totun tuohon mahaani. Pelottaa välillä nielaista, ku ei tiedä mikä mahan reagointi on... Jospa se tästä.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Heips kaikki jo leikatut
Onko se niin että sitten kun on leikattu niin pitää vaan kokeilla mitä maha kestää ja siinä samalla sitten kestää niitä dumping oireita..eli tuleeko se oireilu tosi useasti alkuun??
Onko se niin että sitten kun on leikattu niin pitää vaan kokeilla mitä maha kestää ja siinä samalla sitten kestää niitä dumping oireita..eli tuleeko se oireilu tosi useasti alkuun??
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tiger: Mulla oireilua tullut vain kahdesti ja molemmilla kerroilla samasta ruoka-aineesta, eli en mä sanoisi, että usein. Aluksi ottaa vain varovaisesti ja reilusti taukoja syömisessä, vaikka että 1rkl ruokaa ja ainakin 5min taukoa...tälleen välttää dumpingin tehokkaasti, koska ehtii ajoissa huomata, et jos ruoka ei maistukaan...syöminen siis tosi hidasta. Ja ei siihen dumpingiin kuole, eli jos se tulee niin sit vaan makuulle ja etsii sen itselleen kaikista mukavimman asennon. Mulla se on oikealla kyljellä, jalat hieman koukussa ja tyyny masua vasten
Kiitti Gil vastauksestasi
Se mikä ei tapa,se vahvista
Se mikä ei tapa,se vahvista
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Eniten mua hirvittää, et mitä jos koulussa tulee dumping, siks siel syön oikein extravarovaisesti ja vielä pienempiä annoksia kuin kotosalla...
Kyllä tuosta julkisella paikalla tulevasta dumbingista selviää, ottaa vaan rauhallisesti ja ettii sopivan paikan levätä vartti, puol tuntia. Itselle tuli toi eteen aika pian, kun meillä oli noin 2-3 vk päästä leikkauksesta häät, niin siellä iski tuo kunnolla, ei siinä mitään, aperitiivien jälkeen poistuin autolle lepäileen hetkeks ja siinä se meni vartissa ohi kun sai rauhassa olla hiljaa. Sit jatku yli puolen yön ilman ongelmia juhliminen
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa