Hei vaan kaikki!
3 posters
Hei vaan kaikki!
Täältä yksi takapiru ilmottautuu joukkoonne iloiseen.
Olen nyt vuoden verran pyöritellyt ja miettinyt tuota leikkaukseen menoa mielessäni ja olen nyt tullut siihen lopputulokseen että ei tähän rankkaan jojoiluun,
jota olen "harrastanut" viimeiset kymmenen vuotta, auta enää mikään muu.
Kävin tänään sitte lääkärillä ja hän oli kyllä aivan mahtavan ymmärtäväinen ja pisti minulle lähetteen TYKSiin.
Nyt vain odottelemaan kutsua sinne juttusille. Siinä voi kuulemma mennä 2 - 4 viikkoa...
Nyt jo hermostuttaa ja jännittää ihan tarpeeksi, niin voipi olla että täällä on yksi joka sekoaa täysin lähiaikoina...
Olen nyt vuoden verran pyöritellyt ja miettinyt tuota leikkaukseen menoa mielessäni ja olen nyt tullut siihen lopputulokseen että ei tähän rankkaan jojoiluun,
jota olen "harrastanut" viimeiset kymmenen vuotta, auta enää mikään muu.
Kävin tänään sitte lääkärillä ja hän oli kyllä aivan mahtavan ymmärtäväinen ja pisti minulle lähetteen TYKSiin.
Nyt vain odottelemaan kutsua sinne juttusille. Siinä voi kuulemma mennä 2 - 4 viikkoa...
Nyt jo hermostuttaa ja jännittää ihan tarpeeksi, niin voipi olla että täällä on yksi joka sekoaa täysin lähiaikoina...
NalleMax- Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 41
Registration date : 09.01.2009
Vs: Hei vaan kaikki!
Tervetuloa!
Rozeanne- Viestien lukumäärä : 75
Registration date : 19.09.2008
Vs: Hei vaan kaikki!
Hieno juttu et oot pistäny homman alkuun ku kumminki aina jonkun aikaa menee ennen ku leikkauspäivä koittaa.
Aika nopeen aikataulun lääkäri on sulle luvannu sinne tyksin juttusille pääsyyn. Mulla ittellä mein lähetteestä ekaan käyntiin tyksissä reilu pari kuukautta eli älähän hermostu jos kutsuu ei ihan parin viikon päästä kuulu.
Taitaa näissä hommissa olla jo aika ruuhkasta kun leikkaukseen kumminki hakeutuu nykyään enemmän ja enemmän ihmisiä.
Ei muuta ku tsemppiä jatkoon.
Aika nopeen aikataulun lääkäri on sulle luvannu sinne tyksin juttusille pääsyyn. Mulla ittellä mein lähetteestä ekaan käyntiin tyksissä reilu pari kuukautta eli älähän hermostu jos kutsuu ei ihan parin viikon päästä kuulu.
Taitaa näissä hommissa olla jo aika ruuhkasta kun leikkaukseen kumminki hakeutuu nykyään enemmän ja enemmän ihmisiä.
Ei muuta ku tsemppiä jatkoon.
möhrötti- Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008
Similar topics
» Alle 30-vuotitaat leikatut ja leikkaukseen hakeutuvat :)
» Polku leikkaukseen alussa, toivottavasti!
» Viimehetken paniikkia!!
» Jurraa paikoillaan :(
» Polku leikkaukseen alussa, toivottavasti!
» Viimehetken paniikkia!!
» Jurraa paikoillaan :(
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa