Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hei kaikki

5 posters

Siirry alas

Hei kaikki  Empty Hei kaikki

Viesti kirjoittaja Meku71 Pe Syys 16, 2011 8:41 pm

Etsiskelin paikkoja missä vois jakaa kokemuksia muiden leikkauksessa olleiden tai menevien kanssa ja löytyi Smile
Olen 40-v kotiäiti Kanta-Hämeestä. Paino max 176kg, Pituus 176cm eli yhtä pitkä ku paksukin rabbit Tosin hiukan laskenut tuosta ja leikkaukseen mentäessä oli 160kg. Kävin kotona vaa alla lähtiessä ja sairaalassa vasta leikkauksen jälkeen.... silti paino noussu ainaki 3kg?????? Onko ihan normaalia??? Sad
Minut leikattiin Lahdessa 13.9.11 elikkä 3päivää sitten Smile, eilen kotiuduin sairaalasta ja olo on edelleen aika "hakattu" mikä on varmaan aika normaali olo tässä vaiheessa... Samalla poistivat sappikivet ja iso tyrä myös korjattiin joten "remppaa oli hiukan enemmänkin Smile
Ruoka ja juoma on mennyt ongelmitta mutta kyllä täytyy sanoa et hiukan mieli teki kun mies teki tänään itse lihapiirakoita silent
Olis kiva vaihdella kokemuksia täällä olevien kanssa kaikista mahdollisista ja mahdottomista.
Yhteyttä saa ottaa privana tai kuinka vaan.
Kaikille mukavaa syksyn odotusta
Terkuin Meku

Meku71

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 53
Registration date : 16.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hei kaikki  Empty Vs: Hei kaikki

Viesti kirjoittaja Leppis Pe Syys 16, 2011 8:53 pm

Tervetuloa Meku71. Kauheeta kyllä, että joku tekee vielä kotitekoisia lihapiirakoita. Silkkaa kidutusta sulle. Shocked

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Meku71 Pe Syys 16, 2011 9:34 pm

Kyllä se onneks ohi nopeesti meni Smile

Meku71

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Syys 16, 2011 10:08 pm

Joo, paino nousee leikkausturvotuksista helposti, mutta tod. näk. jo viikossa on kuitenkin turvotukset lähteneet.

Tervetuloa ja onnea uudesta elämästä.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Syys 16, 2011 11:12 pm

Mulla paino nousi 5 kiloa..eli leikkuu aamuna 113 ja kotiin lähdössä 118 affraid Nyt reilu 3 viikkoa leikkauskesta painoa lähtenyt jo 10 kiloa...aivan uskomatonta albino
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Meku71 La Syys 17, 2011 12:01 am

Ok,
hyvä tietää mä jo ajattelin et mitä hemmettiä.....
Ihan mielettömän upeesti sul on tippunu Smile

Meku71

Viesti kirjoittaja Soile La Syys 17, 2011 2:51 am

Hei!Minulla myös suuntana Lahti...Minkäverran aikaa sulla kului lähetteestä leikkaukseen pääsyyn?
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja Meku71 La Syys 17, 2011 2:57 am

Kyllä mulla meni reilu 1.5v kaiken kaikkiaan.
Koska sulla on leikkaus?

Meku71

Viesti kirjoittaja Soile La Syys 17, 2011 4:14 am

Hei!En ole saanut leikkausaikaa vielä...lähetet tehtiin keväälä työterveyshuollossa...kirurgilla käynti ollut, rav.terapetilla ollut, ensiviikolla labroja ja dexametatsonkoe sekä vatsan ultra, seuraavalla sisätautilääkäri...Että tässä vaiheessa vasta...Millaset kokemukset sulle jäi Lahdesta?
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Meku71 La Syys 17, 2011 10:18 am

ok, kyllä se aika menee yllättävän nopeesti Smile Mun mielestä tosi ihana paikka, en ole kyseisessä sairaalassa aikaani koskaan ennen viettänyt mut henkilökunta osastolla tosi mukavia (ainahan mukaan mahtuu joku nirppa)
Leikkurissa myös porukka ihania. Kipua ei tarvinnu kärsiä kunhan rohkeasti aukasi suunsa.Olisin päässyt pois jo ke ku leikkaus tehtiin ti mutta en itse ollut ns. valmis..... matkaa kuitenki lähes 200km niin parempi näin.

Meku71

Viesti kirjoittaja Soile La Syys 17, 2011 1:33 pm

Kiitos kun kerroit kokemuksista:) Olen muuten itse hoitaja, mutta en ole minäkään aiemmin PÄIKS:ssa ollut. Täältä Kymenlaaksosta nykyisin lähetetään sinne...Odottelen seuraavaksi sitä kirurgin haastatteluaikaa, käy kuulemma täällä viikottain, ettei tarvitse sen takia vielä Lahteen mennä. Tuliko muuten pitkä s-loma? Ja miten sulla toipuminen etenee?
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Meku71 La Syys 17, 2011 2:33 pm

Mä en tiedä olisko se ollu 3vkoa sairasloma mut olen itse sairaseläkkeellä niin en sitä sit tarvinnu Like a Star @ heaven
Olen ollu tosi hyvässä kunnossa, ihmettelen itsekkin.
Leikkauksen jälkeen tietenki kivut oli piikin sain 2h välein et ei tarvi kyl yhtään kärvistellä mut ti päivällä olin jo elämäni kunnossa bounce
Nyt on 4päivää kulunu ja kipuja on enemmän ku alussa (tai sit oli tosiaan niin voimakas lääkitys) ja kannattaa muistaa et mulle tehtiin tavallista isompi "remppa"et kivut varmaan senkin takia voimakkaampia...
Kerro ihmeessä missä vaihees aina oletmenossa olis kiva kuulla.

Meku71

Viesti kirjoittaja Soile Su Syys 18, 2011 3:05 am

Hei!Kiva kun olet ennättänyt taas kirjoitella:) Kyllähän sitä on tietenkin leikkauksen jälkeen kipeä, mutta kestäähän sen jos kaikki muuten sujuu ilman murheita. Mitenkä sulla juominen ja syöminen sujuu? On sekin varmaan työlästä opettelua alkuun...
Oikeen paljon tsemppiä sulle edelleen! Mä täs odottelen noita mun labroi, ultraa ja sisätautilääkärin tapaamista...Hyvä kun mennään askel kerrallaan...mut kyl mä toivoisin että ennen ensikesää olisin jo leikkaukseen päässyt mut katsoo nyt kuinka menee...
Aurinkoista syksyäSmile
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Meku71 Su Syys 18, 2011 2:54 pm

Mul on syöminen ja juominen aikast vaivatonta, tuntuu vaan vaikka 2lusikkaa syö ni olis liikaa Smile on opettelua tosiaanki. Närästäny on jonku verran mut varmaan hellittää sekin sit ku oppii syömään Smile))
Tsemppiä Laughing

Meku71

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics