Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)
+49
kilomies
Tötterö
Hupelo
Käivelö
Heippis
Helmiäinen
punatukka
Tuhatkeiju
Ekavekara
snafu
TiiviReddy
Merja
apila
t.si
stina66
Eija-Stiina
Viipe
hansu
Sayura
annukka1955
Rohmu
Tuplanainen
Hemasa35
Palleroinen
Tuulikki35
rolli82
Pellukka
meevin
trintilla
pilvipouta
HyeeNa!
piipa2012
2FatToFly
Elämä edessä
Ruustinna
Mii
kamro
Gilraen84
Poutapilvi
MRA123
Rullukka
ritu
anne.heide
mariella
BLOCCO
Laihduttava
Nana
Aloittelija
Ano
53 posters
Sivu 15 / 29
Sivu 15 / 29 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29
Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)
Kiitos Nanne Tuota asentohuimaustakin pohdittiin, mutta koska huimausta tapahtuu vain noustessa sängystä/sohvalta/koneelta, epäili hoitsu et verenpaine hetkellisesti heittää. Sen tarkemmin ei kuitenkaan ole tutkittu.
Itseäni harmittaa ihan sikana tämmöinen masennuksen kaltainen fiilis, yleensä tykkään syksystä tosi paljon ja tämmöinen sää on aivan ihanteellinen liikkumisen kannalta (ei liian kylmä tai liian kuuma), mutta ei nappaa sitten mikään.
Itseäni harmittaa ihan sikana tämmöinen masennuksen kaltainen fiilis, yleensä tykkään syksystä tosi paljon ja tämmöinen sää on aivan ihanteellinen liikkumisen kannalta (ei liian kylmä tai liian kuuma), mutta ei nappaa sitten mikään.
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
Hei flikat, laittelenpa tämän ilmon tänne myöskin - olisiko tarvetta!?
Hei!
Minulle tarpeettomia VLCD tuotteita.
Itse menen nyt melkeinpä ruualla eneillen, joten tästä jollekin tarvitsevalle VAIN postikulujen hinnalla!
Naturdiet VLCD drinkmix Ananas, käytetty 1pss
https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/79-naturdiet/tuote/1668-naturdiet-vlcd-drinkmix-ananas-kaksi-yhden-hinnalla/
Näitä siis tämä tarjouspaketti 2x12pss josta 1 pss käytetty.
Päiväys 1/2014 saakka.
Sitten UUTTA Fet+Feelgood, makuna: Marjajogurtti. Tästä käytetty max. 4 annosta.
http://www.fitplusfeelgood.fi/
Päiväys 11/2014
Kaupantekijäiseksi: Nutriletin pirtelöä, makuna Vaniljax15pss
http://www.nutrilett.fi/fi/products/Vanilla%20shake.aspx
Tämä avaamaton paketti. Huom! Päiväys 19.9/2013 mutta uskon olevan aivan käyttökelpoista tavaraa, tuotteet säilytetty keittiön kaapissa.
Smart postina tulisi huokeaan 6.40e hintaan.
http://www.posti.fi/smartpost/lahettaminen/hinnat.html
Tässä tapauksessa Naturdietin ja Nutriletin pahvikuoret täytyisi taitella ja pussit postittaa irrallaan(pahvikuoret tietenkin mukaan)
Tuon purkissa olevan Fet+Feelgood dieettipirtelön laittaisin puhtaaseen pakastepussiin/matalaan rasiaan mittalusikan kera.(käyttöohje mukaan)
Kaikki tuotteet olen tilaillut vajaa 1kk sitten.
Laitteleppa vaikka yksityisviestiä niin sovitaan tarkemmin postituksesta.
Yst.terkuin. Nanne Napaneera
Hei!
Minulle tarpeettomia VLCD tuotteita.
Itse menen nyt melkeinpä ruualla eneillen, joten tästä jollekin tarvitsevalle VAIN postikulujen hinnalla!
Naturdiet VLCD drinkmix Ananas, käytetty 1pss
https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/79-naturdiet/tuote/1668-naturdiet-vlcd-drinkmix-ananas-kaksi-yhden-hinnalla/
Näitä siis tämä tarjouspaketti 2x12pss josta 1 pss käytetty.
Päiväys 1/2014 saakka.
Sitten UUTTA Fet+Feelgood, makuna: Marjajogurtti. Tästä käytetty max. 4 annosta.
http://www.fitplusfeelgood.fi/
Päiväys 11/2014
Kaupantekijäiseksi: Nutriletin pirtelöä, makuna Vaniljax15pss
Tämä avaamaton paketti. Huom! Päiväys 19.9/2013 mutta uskon olevan aivan käyttökelpoista tavaraa, tuotteet säilytetty keittiön kaapissa.
Smart postina tulisi huokeaan 6.40e hintaan.
http://www.posti.fi/smartpost/lahettaminen/hinnat.html
Tässä tapauksessa Naturdietin ja Nutriletin pahvikuoret täytyisi taitella ja pussit postittaa irrallaan(pahvikuoret tietenkin mukaan)
Tuon purkissa olevan Fet+Feelgood dieettipirtelön laittaisin puhtaaseen pakastepussiin/matalaan rasiaan mittalusikan kera.(käyttöohje mukaan)
Kaikki tuotteet olen tilaillut vajaa 1kk sitten.
Laitteleppa vaikka yksityisviestiä niin sovitaan tarkemmin postituksesta.
Yst.terkuin. Nanne Napaneera
Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ke Marras 13, 2013 5:10 am, muokattu 5 kertaa
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Palleroinen - kannattaa heräämisen jälkeen nousta hitaasti istumaan sängyn laidalle ja hetki antaa verenkierron tasaantua, ennen kuin nousee ylös..jos vaikka auttaisi.
Jospa siun alavireys menisi pikaiseen ohi..toivon niin
Miun vaaka alkoi kummittelemaan, saattoi olla jopa yli 1kg heittoja kun kallistuin esim. hieman eteenpäin(pakko näin katsoa vaakan tulos kun iso masu&rinnat )
..olen kyllä epäillythin vaakan toimivuutta..JOTEN..
..tilasin Net Anttilasta tällaisen:
http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/beurer-lasivaaka-gs51xxl-8971871
Löytyy tuota punnitsemiskapasiteettia aina 200kg asti.
..ja vaakassa 5v takuukin.
Voin nousta vaakalle koirankin kera kun hänkin on dieetillä ja painon kehittymista seuraillaan..(tämä on kuin meitin Sally)
..eläinlääkärin mielestä EI ylipainoa, on vain roteva tyttö..olen kyllä h i e m a n toista mieltä.
Nyt paino pikkasta vajaa 15kg..vielä kun tuon 500g-1kg saisi pois poikkeen olisi neiti aikas sopivissa mitoissa.
Ai niin!..onhan miulla kutenhin sitä painoa toisellahin viikolla sentäis pikkasen tippunut= 800g..ja jos vaaka näyttää väärin, on painoa tippunut ainahin 1.3kg..ihan hywäinen juttu!
Jospa siun alavireys menisi pikaiseen ohi..toivon niin
Miun vaaka alkoi kummittelemaan, saattoi olla jopa yli 1kg heittoja kun kallistuin esim. hieman eteenpäin(pakko näin katsoa vaakan tulos kun iso masu&rinnat )
..olen kyllä epäillythin vaakan toimivuutta..JOTEN..
..tilasin Net Anttilasta tällaisen:
http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/beurer-lasivaaka-gs51xxl-8971871
Löytyy tuota punnitsemiskapasiteettia aina 200kg asti.
..ja vaakassa 5v takuukin.
Voin nousta vaakalle koirankin kera kun hänkin on dieetillä ja painon kehittymista seuraillaan..(tämä on kuin meitin Sally)
..eläinlääkärin mielestä EI ylipainoa, on vain roteva tyttö..olen kyllä h i e m a n toista mieltä.
Nyt paino pikkasta vajaa 15kg..vielä kun tuon 500g-1kg saisi pois poikkeen olisi neiti aikas sopivissa mitoissa.
Ai niin!..onhan miulla kutenhin sitä painoa toisellahin viikolla sentäis pikkasen tippunut= 800g..ja jos vaaka näyttää väärin, on painoa tippunut ainahin 1.3kg..ihan hywäinen juttu!
mulla olisi myydä jos joku haluaa ostaa Nutrilett:n metsamarja pusseja, kaksi puuttuu pakkauksesta. ei vaan uponnut.
äsken muuten soitti rt kys:ltä, nyt se sit alkaa, Ene meinaan.
äsken muuten soitti rt kys:ltä, nyt se sit alkaa, Ene meinaan.
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Hienoa rolli, kovat Tsemit nyt täältä laitan tulemaan!!!
Aamun punnitus toisen ene viikon lopulla ja saldona: -1.1kg..enemmän odotin tippuvan mutta parempi että jotahin lähti.
..ja vaakan toimivuudesta nyt en todellakaan enää varma, siksipä sen uuden hankinkin.
Juuh, nyt sitten eneä 3vko jäljellä ja pikaisella laskutoimituksella pudoteltavaa: 2.66kg/vko..saas nähdä miten akan käy?..
Ostelin Blå Bandin keittoja kolmea erillaista ja Rainbowin kanakeittoa jemmaan kahdeksi viikoksi.
Lisään nyt SUURIA salaattiannoksia eväs repertuaariin. Leipää, perunaa,(tätä kahdesti pikkasen)makaroonia ja riisiä en ole syönyt olleskaan, pieniä hapankorppuja(20kcal/korppu)n. 2-4korppua/vrk.
Raejuusto vihanneksilla, sekä rasvaton rahka-kiisseli on namia välistä kanamunaa keiteltynä/paisteltuna...eiköhän se paino ala siitä..toivon mukaan
Mukavaista päivää itse kullekin!
Aamun punnitus toisen ene viikon lopulla ja saldona: -1.1kg..enemmän odotin tippuvan mutta parempi että jotahin lähti.
..ja vaakan toimivuudesta nyt en todellakaan enää varma, siksipä sen uuden hankinkin.
Juuh, nyt sitten eneä 3vko jäljellä ja pikaisella laskutoimituksella pudoteltavaa: 2.66kg/vko..saas nähdä miten akan käy?..
Ostelin Blå Bandin keittoja kolmea erillaista ja Rainbowin kanakeittoa jemmaan kahdeksi viikoksi.
Lisään nyt SUURIA salaattiannoksia eväs repertuaariin. Leipää, perunaa,(tätä kahdesti pikkasen)makaroonia ja riisiä en ole syönyt olleskaan, pieniä hapankorppuja(20kcal/korppu)n. 2-4korppua/vrk.
Raejuusto vihanneksilla, sekä rasvaton rahka-kiisseli on namia välistä kanamunaa keiteltynä/paisteltuna...eiköhän se paino ala siitä..toivon mukaan
Mukavaista päivää itse kullekin!
Miun tarjoamat Ene pussit meni jo!
miulla oliskin tarjota noita, jos joku haluaa =)
itse kävin tokmannilta ostamas itselleni niitä smootheita.
itse kävin tokmannilta ostamas itselleni niitä smootheita.
Arvatkaas..mie rohkaistuin ostamaan itselleni 3 sellaista "kannustin" puseroa alesta
..yksi kokoa XXL ja toiset 2 kokoa 52..miun kokohan on ollut jo pitkään 56..
Ellokseltahin tilaisin yhden tavan käyttämääni kokoa 56..m u t t a sitten toisen kun oli nätti&alessa kokoa 52..
Malttamattomana jo odotan noiden kaikkien saapumista että miten kikkanat ovat, vai ovatkokaan kovin? ..noh ovathan ne, ainahin rintavarustuksen kohdilta
..yksi kokoa XXL ja toiset 2 kokoa 52..miun kokohan on ollut jo pitkään 56..
Ellokseltahin tilaisin yhden tavan käyttämääni kokoa 56..m u t t a sitten toisen kun oli nätti&alessa kokoa 52..
Malttamattomana jo odotan noiden kaikkien saapumista että miten kikkanat ovat, vai ovatkokaan kovin? ..noh ovathan ne, ainahin rintavarustuksen kohdilta
rolli - kannattaisiko vaikka laitella tuonne etusivulle ilmoa noista pussiloista, joita kauppaat?!..huomattaisko niin helpommin..
rolli - ostitko Tokmannilta sen tarjouksen: 3kpl Smoothieta/3e?
..muistthan että niissä on kaloreita jonkin verran enempi: 330ml/220kcal..pirtelöissähän on 2-3dl/n. 110kcal..
RT:n ohjeistus ollut yleensä: 2pss= 1 Smoothie..ohjeistiko hän sinua millä tavoin?
Mikäli olet kaffe ihmisiä, kannattaa kokeilla: laita n. 1/2dl TOSI vahvaa kahvia siihen Smoothien joukkoon, sheikkaa kunnolla ja laita pakkaseen reiluksi 30-40min, sitten vielä sheikkaa kunnolla ja nam - tulee aikas kivan makuista paksua, jäähileistä Moccacino juomaa
rolli - ostitko Tokmannilta sen tarjouksen: 3kpl Smoothieta/3e?
..muistthan että niissä on kaloreita jonkin verran enempi: 330ml/220kcal..pirtelöissähän on 2-3dl/n. 110kcal..
RT:n ohjeistus ollut yleensä: 2pss= 1 Smoothie..ohjeistiko hän sinua millä tavoin?
Mikäli olet kaffe ihmisiä, kannattaa kokeilla: laita n. 1/2dl TOSI vahvaa kahvia siihen Smoothien joukkoon, sheikkaa kunnolla ja laita pakkaseen reiluksi 30-40min, sitten vielä sheikkaa kunnolla ja nam - tulee aikas kivan makuista paksua, jäähileistä Moccacino juomaa
Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm To Marras 14, 2013 8:53 pm, muokattu 1 kertaa
Täällä repsahdettu viime yönä IHAN kunnolla..300kcal verran..
..että ottaa pattiin ja k u n n o l l a! ..olo ihan
Eihän tästä voi kuin jatkaa, en anna tämän kyllä masentaa kuin hetkisen..en perrrrrskeles!
Juu ja tänään saapuu uusi vaakakin..
..että ottaa pattiin ja k u n n o l l a! ..olo ihan
Eihän tästä voi kuin jatkaa, en anna tämän kyllä masentaa kuin hetkisen..en perrrrrskeles!
Juu ja tänään saapuu uusi vaakakin..
Jaahas, uusi vaaka kaiveltu paketista..näyttää miulle juuri samaa, kuin aamulla ilkosillaan(nytkin punnihin nakuna)
..m u t t a..miehelleni näytti 500g enemmän kuin entinen vaaka?..höh, mitäs tästä pitäis ajatella..
Sekin oli kumma..kun kävin tällä enstisellä vaalla nyt nakuna, se näytti 600g vähemmän, kuin aamulla..
Olisiko tuohon luottamista?..voiko paino tippua päivän aikana tuon 600g verran?..t o s i n olen syönyt aika vähän, hyyyyvin kevyesti.
No, taidan nyt kumminhin tuon uuden vaan lukemia uskoa ja sillä mennä porskutellaan!
Herkemmin näkyy punnitsevan kyllä..kun astuu vaalle, menee 2-3sek. ja tulos pläjähtää näyttöön.
Seison mahdollisimman suorassa ja liikkumati, sitten nousen vaalta ja luen tuloksen..entisellä vaalla ei näin voinut tehdä - se etsi ja etsi ja e t s i ..siten monasti näytti Erroria..
..m u t t a..miehelleni näytti 500g enemmän kuin entinen vaaka?..höh, mitäs tästä pitäis ajatella..
Sekin oli kumma..kun kävin tällä enstisellä vaalla nyt nakuna, se näytti 600g vähemmän, kuin aamulla..
Olisiko tuohon luottamista?..voiko paino tippua päivän aikana tuon 600g verran?..t o s i n olen syönyt aika vähän, hyyyyvin kevyesti.
No, taidan nyt kumminhin tuon uuden vaan lukemia uskoa ja sillä mennä porskutellaan!
Herkemmin näkyy punnitsevan kyllä..kun astuu vaalle, menee 2-3sek. ja tulos pläjähtää näyttöön.
Seison mahdollisimman suorassa ja liikkumati, sitten nousen vaalta ja luen tuloksen..entisellä vaalla ei näin voinut tehdä - se etsi ja etsi ja e t s i ..siten monasti näytti Erroria..
NÄLKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rolli - meinaa miullehin aina illan tullen tulla nälkä..olisko ihan psyykkistähin?
Vaan..kylläpä tekee miun siululle mannaa: kuuntelen täällä ile Kallion&Kaija Kärkisen "Kuka saa kyyneleet" levyä ..huutiksesta ostelin 3e
Voi että mie tykkevän!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilestä ja Kaijasta tykännyt satasella AINA!
Vaan..kylläpä tekee miun siululle mannaa: kuuntelen täällä ile Kallion&Kaija Kärkisen "Kuka saa kyyneleet" levyä ..huutiksesta ostelin 3e
Voi että mie tykkevän!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilestä ja Kaijasta tykännyt satasella AINA!
rolli - ne ekat 1-4pvä ovat ne pahimmat..jaksuja kovasti!
Täällä noussu paino viikossa pari kiloa. Vähän tuppaa tuleen itkuinen olo
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
Palleroinen..voi miten ymmärränkään tuntemuksesi nyt!
Kunhan saat sen leikkausajankohdan tietää, uskon että tsemppaat itseäsi silloin ihan toisella tavoin!
Kunhan saat sen leikkausajankohdan tietää, uskon että tsemppaat itseäsi silloin ihan toisella tavoin!
Kävin tänään hammaslääkärillä..ja olipa kiva kun mukavainen naapurin rouva minun hampahia hoisi ja laitteli vielä kaksi paikkaa yhden asemesta, oli väliaikset lohjenneet.
Voin kertoa että olen kärsinyt hammaslääkäripelosta vuosia..vasta viime vuosina päässyt siitä pahimasta eroon.
Vieläkin sinne hieman kurja mennä mutta mukavan ja kivuttoman käynnin perästä, aina mukavempi mennä sitten uudestaan.
Aamun punitus näytti: 2vrk/-300g..vielä olis pitkä matka edessä, aikaa pudotella: 18vrk ja 7.9kg..huh..
Voin kertoa että olen kärsinyt hammaslääkäripelosta vuosia..vasta viime vuosina päässyt siitä pahimasta eroon.
Vieläkin sinne hieman kurja mennä mutta mukavan ja kivuttoman käynnin perästä, aina mukavempi mennä sitten uudestaan.
Aamun punitus näytti: 2vrk/-300g..vielä olis pitkä matka edessä, aikaa pudotella: 18vrk ja 7.9kg..huh..
Painon muutos välillä: ke-la= -800g..
..eilen oli PAKKO saada pähkinöitä&rusinoita hieman, vaikka kalorit sille päivää oli jo melkein kuluteltu
Kaatelin pähkinäpussista kippoon vajaan 1dl ja rusinoita 1rkl..tiedän kyllä että pähkinät vasitenhin ovat sika rasvaisia..mutta onneksi sitä hyvempilaatuista rasvaa..
(..olipa (hyvä puolustus mässyhetkelle..)
..eilen oli PAKKO saada pähkinöitä&rusinoita hieman, vaikka kalorit sille päivää oli jo melkein kuluteltu
Kaatelin pähkinäpussista kippoon vajaan 1dl ja rusinoita 1rkl..tiedän kyllä että pähkinät vasitenhin ovat sika rasvaisia..mutta onneksi sitä hyvempilaatuista rasvaa..
(..olipa (hyvä puolustus mässyhetkelle..)
sitähän ei saisi ku viikon välein käydä puntarilla, eikös niin?
no pakkohan se oli aamulla käydä puntarilla, aamu tyhjennyksen jälkeen
-2,1kg keskiviikosta. eli 10,1kg pitää saada leikkaukseen mennessä pois.
tiiän et se hiljenee vielä loppua kohti, mut nyt näyttää hyvältä.
Siis mä olen käyttänyt 52-54 housuja nyt. Jumankekka, nää menee jalkaan ja vielä vetskarikin menee kiinni tokikin et housuissa on eroja. ostin yhdet housut nettikirpparilta ja ne on kokoa 50. just testasin niitä, jumankekka, mun pohje lihas ei mahdu edes niihin mies piti pyytää avuksi, et vetää lahkeen mun jalasta , no niissä housuissa ei tunnu kovinkaan olevan joustoa.
no pakkohan se oli aamulla käydä puntarilla, aamu tyhjennyksen jälkeen
-2,1kg keskiviikosta. eli 10,1kg pitää saada leikkaukseen mennessä pois.
tiiän et se hiljenee vielä loppua kohti, mut nyt näyttää hyvältä.
Siis mä olen käyttänyt 52-54 housuja nyt. Jumankekka, nää menee jalkaan ja vielä vetskarikin menee kiinni tokikin et housuissa on eroja. ostin yhdet housut nettikirpparilta ja ne on kokoa 50. just testasin niitä, jumankekka, mun pohje lihas ei mahdu edes niihin mies piti pyytää avuksi, et vetää lahkeen mun jalasta , no niissä housuissa ei tunnu kovinkaan olevan joustoa.
ni ja tänään oli tätin murun 1 v synttärit ja mä tyhymä unohin omat eväät ottaa mukaan ku tuli aika kiire lähtö. join kolme kupillista teetä ja yhden 2cm x 5cm kokoisen palasen pizzaa, koti matkalla piti isännältä kysyä et saanko nukkua et unohtuis nälkä, joka jo vatsaa kurni.
Mä ainakin käyn vaakalla ihan joka aamu, ja joskus illallakin:D
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
rolli - hienosti olit kuitenhin "hillinnyt" halusi syödä kiellettyjä herkkuja!
..itselleni olisi tehnyt t i u k k a a.. ..ihan nyt välttelen tuollaisia kekkereitä.
Hieno painonpudotus, tsemit edelleen!
Mikäli laihdutus olisi hitaampaa/maltillisempaa, viikon välein punnitus Ok..
..mutta kun kyse eneilystä, katson itse tarpelliseksi seurata painon kehittymista päivittäin.
..olisi kauheaa huomata viikon päästä edellisestä punnituksesta että paino onhin yllättäin noussut, vaikka laskevan luulit.
..päivittäin kun vaalle nousee voi asiaan puuttua jo ajoissa, mikäli paino meinaa karata ylöspäin..eikös vaan?
..itselleni olisi tehnyt t i u k k a a.. ..ihan nyt välttelen tuollaisia kekkereitä.
Hieno painonpudotus, tsemit edelleen!
Mikäli laihdutus olisi hitaampaa/maltillisempaa, viikon välein punnitus Ok..
..mutta kun kyse eneilystä, katson itse tarpelliseksi seurata painon kehittymista päivittäin.
..olisi kauheaa huomata viikon päästä edellisestä punnituksesta että paino onhin yllättäin noussut, vaikka laskevan luulit.
..päivittäin kun vaalle nousee voi asiaan puuttua jo ajoissa, mikäli paino meinaa karata ylöspäin..eikös vaan?
no jos mä joka toinen päivä kävisin mikäli muistan
nyt olen viikonlopun aikana, ruoka eneillyt. ei yhtään nappaa noi helvatan pussit. mut töissä syön sit niitä, ku jaksa väkertää sinne mitään erityistä mukaan.
nyt olen viikonlopun aikana, ruoka eneillyt. ei yhtään nappaa noi helvatan pussit. mut töissä syön sit niitä, ku jaksa väkertää sinne mitään erityistä mukaan.
Juu rolli - ei napannu miullekaan nuo pussit!
..niitä Nutriletin Moccacino Smootheja on ja niitä juon väliillä - tykkäsitkö muuten itse niiden mausta?
Tein juuri iltakaffen kera ittelleni namia:
1dl rasvaton rahka
1/3 banaania
1/2 omena
1/2 mandariini
1dl light mansikkakeittoa
..ja tl kärjen verran vaniljasokeria..
Tämä annos n. 120kcal..yleensä jätän hedelmät pois kun niissä kuitenkin hedelmäsokeria.
.. niin on kalorittomampaa,(89kcal) joskus lisään 1/3 banaania.
Mies&poikanen söi tällaista herkkuva..
1dl rahkaa
3 kukkurallista tl kaakaojauhetta
1/2 banskua
ja n. 1/2dl mantsikkakiisseliä..
Meni kuulemma imeläntuska ohi, oli aikas tuhtia kun pikkasen maistoin
..ei immellöstä vaan "tuhtia" nimen omaan.
Myöhemmäksi iltapalaksi sitten n. klo. 23.00 aikaan teen salaattia raejuustolla+n. 20ml salaattikastiketta.(tässä sikana kaloreita: 380kcal/100g) ..tämä siis Felixin Chili-tomaattikastiketta..
..mutta usein teen rasvattomaan kermaviiliin:
1dl rasvaton(0.2%)kermaviili
n. 20ml Felix sal.kastike
Purkki suolakurkun lientä 1 tl tai saman verran ketshuppia.
..ja mausteita maun mukaan ja esim. sitruunaa
Tätä kärsii laitella sitten enämpi n. 1/dl..
Olen kuulkas nyt tosi, tosi tyytyväinen-->painoa tippunut ke-su välillä jopa -2.3kg
..niitä Nutriletin Moccacino Smootheja on ja niitä juon väliillä - tykkäsitkö muuten itse niiden mausta?
Tein juuri iltakaffen kera ittelleni namia:
1dl rasvaton rahka
1/3 banaania
1/2 omena
1/2 mandariini
1dl light mansikkakeittoa
..ja tl kärjen verran vaniljasokeria..
Tämä annos n. 120kcal..yleensä jätän hedelmät pois kun niissä kuitenkin hedelmäsokeria.
.. niin on kalorittomampaa,(89kcal) joskus lisään 1/3 banaania.
Mies&poikanen söi tällaista herkkuva..
1dl rahkaa
3 kukkurallista tl kaakaojauhetta
1/2 banskua
ja n. 1/2dl mantsikkakiisseliä..
Meni kuulemma imeläntuska ohi, oli aikas tuhtia kun pikkasen maistoin
..ei immellöstä vaan "tuhtia" nimen omaan.
Myöhemmäksi iltapalaksi sitten n. klo. 23.00 aikaan teen salaattia raejuustolla+n. 20ml salaattikastiketta.(tässä sikana kaloreita: 380kcal/100g) ..tämä siis Felixin Chili-tomaattikastiketta..
..mutta usein teen rasvattomaan kermaviiliin:
1dl rasvaton(0.2%)kermaviili
n. 20ml Felix sal.kastike
Purkki suolakurkun lientä 1 tl tai saman verran ketshuppia.
..ja mausteita maun mukaan ja esim. sitruunaa
Tätä kärsii laitella sitten enämpi n. 1/dl..
Olen kuulkas nyt tosi, tosi tyytyväinen-->painoa tippunut ke-su välillä jopa -2.3kg
Huh huh minkälaisia painonpudottajia tässä viestiketjussa onkaan Hienoa tekemisen meininkiä. Ja Palleroinen, totisesti voisivat antaa edes jonkin ajan, koska ihan mahdotonta oli itsellänikin se epätietoisuuden aika. Silloin oli kaikkein tuskaisinta ajatellakaan mitään laihdutusta ja jatkuvasti oli sellaisessa "kohta alkaa ENE/kohta on leikkaus --> syömpä nyt niitä "viimeisiä" kertoja sitä ja tätä". Ja kun ei tiennyt sitä päivää niin herkkuja tuli kyllä nautittuakin :/. En tiedä että olisiko se nyt keltään oikeasti pois jos vaikka useamman kuukauden etukäteen tietäisi niitä aikoja vs. soitto KYSsiltä ja 4viikon päästä leikkaus. Vähän siinä tuntuu kuin jäisi sitten housut kintuissa pahan teosta kiinni :E.
Mitä se elämä sitten itselläni on noin 7 viikkoa leikkauksen jälkeen? No helppoa. Ainoa mikä ei meikäläiseen uppoa on tosiaan täyslihatuotteet (tarkoittaen pihvit jne). Kaikki muu menee, jopa suklaa . Kuten moni muukin on jo sanonut, niin onneksi määrät ovat niin pieniä, että paino tippuu ja kalorit eivät hirmuisesti nouse, mutta kuitenkin. Itseäni ahdistaa tämä että jos lipsunkin sitten niille väärille tavoille kun nyt on ELÄMÄNI tilaisuus opetella uudet asiat kunnolla. Toki, siihen uuteenkin elämään tulee sisällyttää ne herkkuhetket, mutta pelko kuitenkin aina hieman takaraivossa koputtelee.
Ja ps. vielä 3.4 kiloa ja sitten olen laihduttanut 50 kiloa o_O!!!!. Herra ja Jumala. Jouluksihan tuota voisi koittaa toivoa tapahtuvan, niin sitten saisin ostaa itselleni jotain kivaa . Vaikkapa koiranpennun ensi kevääksi?
Mitä se elämä sitten itselläni on noin 7 viikkoa leikkauksen jälkeen? No helppoa. Ainoa mikä ei meikäläiseen uppoa on tosiaan täyslihatuotteet (tarkoittaen pihvit jne). Kaikki muu menee, jopa suklaa . Kuten moni muukin on jo sanonut, niin onneksi määrät ovat niin pieniä, että paino tippuu ja kalorit eivät hirmuisesti nouse, mutta kuitenkin. Itseäni ahdistaa tämä että jos lipsunkin sitten niille väärille tavoille kun nyt on ELÄMÄNI tilaisuus opetella uudet asiat kunnolla. Toki, siihen uuteenkin elämään tulee sisällyttää ne herkkuhetket, mutta pelko kuitenkin aina hieman takaraivossa koputtelee.
Ja ps. vielä 3.4 kiloa ja sitten olen laihduttanut 50 kiloa o_O!!!!. Herra ja Jumala. Jouluksihan tuota voisi koittaa toivoa tapahtuvan, niin sitten saisin ostaa itselleni jotain kivaa . Vaikkapa koiranpennun ensi kevääksi?
Ano- Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010
Sivu 15 / 29 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29
Sivu 15 / 29
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa