Kinuskin virallinen matka alkoi..
+26
fat old lady
spn
ritu
Tuikku68
Elämä edessä
dunbar
eräpena
Anna
tigertytto
heiduska72
saimaannorppa
Lovely
Gilraen84
MRA123
Piitu
Megamisu
Poutapilvi
Riski_iita
Rintasir
Wee2be
Laihduttava
joku80
bulleriina
Heluna
Bulla65
kinuski
30 posters
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Kinuskin virallinen matka alkoi..
Gilraen onnittelut upeasta enesaavutuksesta! Joko leikkaus jännittää?
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
No päivisin on muuta puuha niin ei tule jännitettyä, mut yö voi juku sentää, on mulla unet etten sanoisi! Sen vähän mitä saan edes nukuttua. Sain nyt unilääkettä (mulla aiemminkin ollut nukahtamisvaikeuksia) niin viime yö meni tosi mukavasti ja en nähnyt edes kummia unia...eli kyllä se tästä, mutta kysymykseen jännittääkö, niin JOOOOOOOOOOOOOO!!! mut silleen kivalla tavalla ei ahdista vaan odotan leikkausta innolla
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
piti tulla lukemaan taas palstaa koska nyt voisi syödä puolikkaan hevosen..kaupassa käynti oli koettelemus..saldona nutrilettia kaksi pakettia ja yksi nutradiet.
perheelle tietty muuta ruokaa ja ajatuskin et he laittavat kohta pizzat uuniin
on..no,kyllä jokainen arvaa..
perheelle tietty muuta ruokaa ja ajatuskin et he laittavat kohta pizzat uuniin
on..no,kyllä jokainen arvaa..
kinuski- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 22.04.2010
Hyvä Kinuski, olen ihan samassa tilanteessa, miehelle pitää joka päivä tehdä kunnon muonat, ja lisäksi saan katsoa sivusta kun hän mättää suklaata ja karkkia napaansa joka ilta. Eikä liho.Ymmärrän täysin tunteesi...
Parasta olisi kun eneilyyn pääsisi autiolle saarelle yksin...
Parasta olisi kun eneilyyn pääsisi autiolle saarelle yksin...
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Mulla ei onneksi ollut ketään, jolle ruokaa olisi tarvinut laittaa, mutta voi jösses mitä tuoksuja keittiöstä nenääni kantautui, mun äiti on meinaa ihan super keittiössä, sen ruuat on ihan huikeita ja isäkin tekee varsin kelvollista ruokaa. Onneks se on nyt takana päin ja mut on onnellisesti leikattu. Tänään söin perunavelliä, johon äiti lorautti noin 2tl lohenrasvaa, maistui siis kalakeitolta tuo ruoka, ei hullumpaa ja sain omega3sta ja 6sta Muu perhe söi lohimedaljongeja ja perunamuusia+salaattia
viikonlopusta selvitty ja on pakko kertoa et nutriletin hot & gold mocca maistuu suussa todella hyvältä) tomaattikeitto menee alas,kana/kasvis keitot ei. kaikki makean makuiset menee..mutta tuo mocca oli positiivinen yllätys..vaan vielä on matkaa jäljellä.
Hienoa kinuski!
Viimeinen muokkaaja, Megamisu pvm Ke Helmi 09, 2011 1:02 am, muokattu 1 kertaa
Megamisu- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010
Megamisu: Juothan tarpeeksi?
Megamisu, minunkaan paino ei oikein tippunut ene:n aikana.
Leikkaus tehty kuukausi sitten eikä toi paino ole vieläkään paljon laskenut.
Jälkitarkastuksessa lääkäri kylläkin sanoi että hyvin on lähtenyt laskuun.
Tsemppiä jatkoon, se paino putoaa joillakin vaan hitaammin kuin toisilla...
Leikkaus tehty kuukausi sitten eikä toi paino ole vieläkään paljon laskenut.
Jälkitarkastuksessa lääkäri kylläkin sanoi että hyvin on lähtenyt laskuun.
Tsemppiä jatkoon, se paino putoaa joillakin vaan hitaammin kuin toisilla...
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 52
Registration date : 12.11.2010
-
Viimeinen muokkaaja, Megamisu pvm Ke Helmi 09, 2011 1:02 am, muokattu 1 kertaa
no toisilla ne kilot vaan istuu tiukemmassa...
kolmas viikko pörähti eneilyn tahdissa ja vähän harmittaa tuo painon laskusuhdanne.. viime vuonna kun eneilin niin nämä alkuviikot tippui silloin paljon enemmän. Ja kyllä, jopa minä joka juon normaalisti vähän olen juonut nesteitä sen 1,5-2l päivä.taitaa olla kroppa niin tottunut jojoiluun ettei tahdo päästää pois sinne keräämiään varastoja.
Mutta sitkeesti pitää vaan jatkaa..
kuis sulla Megamisu menee?
Mutta sitkeesti pitää vaan jatkaa..
kuis sulla Megamisu menee?
Tsemppiä kinuski. Laitoin yv:tä
tuli tuosta juomisesta mieleeni sellaista,kun kysyin ravintoterapeutilta onko sama juoko nesteen vetenä vai korvaako sen esim teenä niin sanoi asian olevan aivan sama kunhan nestettä menee se 1,5-2l/vrk
monet täällä pystyvät juomaan vettä vaikka kuinka,itsellä se on tökkinyt aina. mitenkähän painonpudotuksen kannalta tuo asia on,? lähteekö yhtäpaljon jos juon esim suurimman osan nesteestä teenä?
monet täällä pystyvät juomaan vettä vaikka kuinka,itsellä se on tökkinyt aina. mitenkähän painonpudotuksen kannalta tuo asia on,? lähteekö yhtäpaljon jos juon esim suurimman osan nesteestä teenä?
Viimeinen muokkaaja, kinuski pvm Ke Tammi 26, 2011 12:25 pm, muokattu 2 kertaa
Mulla kinuski sama juttu..en tajua miksi toi veden juonti on näin vaikeaa,ei millään saisi juotua tota kahta litraa päivässä.litra vettä menee ja muita juomia.Mutta kyllä tää veden juonti on kuin tervaa nielis
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Silloin kun olin itse ENE ryhmässä, ravitsemusterapeutti sanoi, että juomien pitää olla kalorittomia. Ite join aika paljon cocacola zeroa koska välillä teki mieli makeaa ja paljon. Join toki myös runsaasti vettä ja kupin kahvia päivässä.
Anna- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 39
Registration date : 21.01.2011
no niin kolme viikkoa eneilyä takana ja paino junnaa;((((
alkoi kylläkin "se " viikko jolloin siis voisi syödä hevosenn tai ainakin puolikkaan.. niinpä söinkin tänään puolikkaan broilerin, nyrkillisen tytön karkkia ja kaksi palaa ruisleipää juustolla..kunpa huomenna pysyisi jatkaamaa pusseilla
alkoi kylläkin "se " viikko jolloin siis voisi syödä hevosenn tai ainakin puolikkaan.. niinpä söinkin tänään puolikkaan broilerin, nyrkillisen tytön karkkia ja kaksi palaa ruisleipää juustolla..kunpa huomenna pysyisi jatkaamaa pusseilla
Kinuski! Jaksaa, jaksaa!!!
jaahas huomenna olisikin Peijas keikka.. ja sitten enään 10 päivää kun pötkötellään leikkurissa.
Eneily on ottanut jotenkin vaan todella koville ja kun paino tippunut vielä huonommin kuin viimeksi niin on vaatinut todella ajatustyötä pysyä tiukkana. kahtena päivänä repsahtanut;(....juomisen opettelu on ollut toinen mihin on joutunut panostamaan.
Mutta huomenna me päästään Megamisun kanssa syömään
Eneily on ottanut jotenkin vaan todella koville ja kun paino tippunut vielä huonommin kuin viimeksi niin on vaatinut todella ajatustyötä pysyä tiukkana. kahtena päivänä repsahtanut;(....juomisen opettelu on ollut toinen mihin on joutunut panostamaan.
Mutta huomenna me päästään Megamisun kanssa syömään
Kalorittomia voi juoda, mutta vettä pitää kanssa olla joukossa. Itse en ainakaan haluaisi vetää light limpsoja ainoastaan. Useammassa tutkimuksessahan on todettu makeutusaineiden vaarallisuus, jopa niiden lihottavuus ja suositellaan enemmin käyttämään sokeria pienessä määrin kuin valtavasti makeutusaineita. Itse olen lopettanut leikkauksen jälkeen lopettanut liki kokonaan limpsat. Juhlapäivänä saatan juoda lasillisen tai kaksi.
jaahas huomenna on loppuelämän viimeinen "isomaha" päivä..maanantaina suuntana peijas heti kukonlaulun jälkeen..
Hyvää ystävänpäivää kaikille jo etukäteen..peijaksessa tuskin pääsee palstalle ,)
Hyvää ystävänpäivää kaikille jo etukäteen..peijaksessa tuskin pääsee palstalle ,)
Kauniita unia ja Enkeleitä vierellesi. Voithan pyytää jonkun välittämään viestejä palstalle, jos jaksat tekstailla kännykällä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea matkaan! Jännitin itse kovasti leikkausta, mutta kaikki meni hyvin ja jo seuraavana päivänä pääsin kotiin. Hyvät kirurgit siellä on. Varsinkin Juuti on tosi hyvä, tarkka ja ystävällinen.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Kinuski nautihan viimeisistä hetkistä ruokaholistina Se on tunne, jota jotkut meistä jäävät kaipaamaan ja toiset taas eivät. Joka tapauksessa pitkä odotus palkitaan ja pääset totuttelemaan elämään uuden mahan kanssa sopivasti ystävänpäivänä! Sä saat sun uudesta massusta itsellesi upouuden ystävän
Tervemenoa Kinuski!
Uskon, että juuri Ystävänpäivänä tehdyt leikkaukset menevät ihan oppikirjojen mukaan!! Tsemppiä!!!
Uskon, että juuri Ystävänpäivänä tehdyt leikkaukset menevät ihan oppikirjojen mukaan!! Tsemppiä!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa