Omaa historiaani
+12
Nana
Bulla65
Adele
Lovely
Paloma
Poutapilvi
MRA123
Anette
ritu
Laihduttava
Rovatar
kissus nytkö jo
16 posters
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Omaa historiaani
Kiesus nytkö jo: minä elin viimme joulun pääasiassa lanttulaatikolla ja ei tehnyt mulle ainakaan sappikohtausta vaikka kivet olivatkin, kunnon kohtaus tuli vasta tammikuussa ja helmikuussa jolloin oli niin paha että teki haimatulehduksen ja maaliskuussa sitten leikattiin tuo sappi pois.
Tässa laihdutusleikkauksen komplikaatioina on noi sappikivet kun joutuisa laihtuminen lisää ja pahentaa jo olevia sappikiviä, sullakin saattaa olla vielä sappileikkaus edessä.
Tässa laihdutusleikkauksen komplikaatioina on noi sappikivet kun joutuisa laihtuminen lisää ja pahentaa jo olevia sappikiviä, sullakin saattaa olla vielä sappileikkaus edessä.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Vs: Omaa historiaani
Ritu poisto on 4kk sisällä tästä leikkuusta on nimittäin ollut pari aika kamalaa sappi- kohtausta ennen gbptä ja sitten ne ei voinu poistaa rakkoa samalla. Aika on tulossa kotio oon menossa nyt tikin poistoon kun ne ei ole sulanu ja ainoat reijät mahassa on enää nämä tikin reijät.
Kunhan pääsee siihen eka kontrolli käyntiin saakka niin saa lisää ohjeita syömiselle.. Onko maksa hyvää ruokaa meille leikatuille?
Kunhan pääsee siihen eka kontrolli käyntiin saakka niin saa lisää ohjeita syömiselle.. Onko maksa hyvää ruokaa meille leikatuille?
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa