Omaa historiaani
+12
Nana
Bulla65
Adele
Lovely
Paloma
Poutapilvi
MRA123
Anette
ritu
Laihduttava
Rovatar
kissus nytkö jo
16 posters
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Omaa historiaani
Tsemppiä! Taida olla jo leikkurissa:)
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Onnea matkaan Kissus nytkö jo! Hyvin kaikki menee, nähdään taas pian täällä foorumilla
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Tänäänkö se palkka päivä oli, hieno homma jospa se diapeettes jää sinne leikkupöydälle ja pääset nauttimään oikeasta elämästä. Onnea.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Kotona taas ihme nopeeta toimintaa tämä uuden masun saanti... Ja Insuliiniä ei tarvi pistää...... Jiihaa!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Tervetuloa takaisin ja isot onnittelut uudesta masusta
Mahtavaa ettet tarvi enää pistoksia!!!!!
Mahtavaa ettet tarvi enää pistoksia!!!!!
Adele- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010
Hyvä, että olet kotona taas(=:
Voimia toipumiseen(=:
Voimia toipumiseen(=:
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Huippua Kissus että olet saanut heittää insuliinit roskiin!
Kovasti voimia ja tsemppiä paranemiseen!
Kovasti voimia ja tsemppiä paranemiseen!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Vautsi! Piikit roskiin ja uudet kujeet taskuun:) Tsemppiä paranteluun ja uuden massun kanssa totutteluun.
Hieno homma Kissus:)
Taitaa olla suuri muutos Sullen toi insuliinittömyys!
Tsemppii<<<<<<<<<<<<
Taitaa olla suuri muutos Sullen toi insuliinittömyys!
Tsemppii<<<<<<<<<<<<
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Hienoa! Upeaa! Ja vallan mahtavaa, että sait piikit pois
huanita- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010
Onnea uudesta pikkumasusta ja toipumisia!
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Tervetuloa uudella masulla takaisin.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Kiitos ilman teitä ei jaksaisikaan te ootta ihania kaikki! Joo itse asiassa en tiedä tarviiko edes tabletteja aloittaa enää??? Ihmeellinen leikkaus...
Upeita uutisia sulla Kissus! Vai sai ne insuliitit lopettaa samantien, mahtaa olla ihanaa! Onnittelut vielä uudesta masusta ja siitä, että olet nyt toipumassa kotona .
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
On se Bulla65 ei vaan meinaa uskoa kun on pisto aika että pistää ei tarvi...
Leikkuu oli sitten 15.11.10 ja hyvin meni 17 pääsin jo kotiin ainoa oikea riesa on tuo kakka joka ei kulje kunnolla ja veden juonti tökkii.... Ongelmia ei ole ollut ja toivotaan ettei tulekkaan,,, Luumu sosetta yritin ottaa kovaan vatsaani, vaan se ei mennyt kurkusta alas...
Laihdun ja kuihdun ihan silmissä, leikkaus aamusta on nyt painoa lähtenyt -6kg, syön kuin "hevonen" koko ajan, tuo pudotus vauhti saisi hidastua.....
Joulu mietityttää kun ei mitään tee mieli miten sen järjestää asiallisesti muulle porukalle.... Hoh hoijaa ei kiinnosta paljoa leipoa ja paistaa, kun ei mitään pysty eikä halua itse syödä... Oulussa kaikki muuten hyvin...
Laihdun ja kuihdun ihan silmissä, leikkaus aamusta on nyt painoa lähtenyt -6kg, syön kuin "hevonen" koko ajan, tuo pudotus vauhti saisi hidastua.....
Joulu mietityttää kun ei mitään tee mieli miten sen järjestää asiallisesti muulle porukalle.... Hoh hoijaa ei kiinnosta paljoa leipoa ja paistaa, kun ei mitään pysty eikä halua itse syödä... Oulussa kaikki muuten hyvin...
Hienoa, että Oulussa asiat sujuu(=:
Otapas sen veden kanssa jotakin mehua tms. että menis alas. Auttais osaltaan tuohon kovaan mahaan.
Hyvää vointia(=:
Otapas sen veden kanssa jotakin mehua tms. että menis alas. Auttais osaltaan tuohon kovaan mahaan.
Hyvää vointia(=:
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Kissus..se siis on totta että ei tee mieli syödä.
Minä nimittääin eläisin pullilla,kakuilla,maidolla,suklaalla...joten joulu on minulle juhla aikaa tuota mässäilyä ajatellen
Voi kun minulle kävisi niin että nuo sokeri,rasva ,jauho pöperöt eivät ikinä enään menisi minulle missään muotoa
Sekö on niin että ei vaan tee mieli mitään...yökättääkö kaikki vai ...tökkii ...tuntuuko maha täydeltä...
Toivotaan että ei yökätä ainakaan ruoan näkeminen ja syöminen.
Sulla alkaa paino olla mukavissa lukemissa muutenkin
Kohta olet mallin mitoissa:)
Itse en osaa ajatella edes millaista on olla hoikka...edes kohtuullinen.Olen aina ollut lihava...9-10 vuotiaasta asti.Alle 100 kiloinen varmaan viimeksi 15-16 vuotiaana.
Minä nimittääin eläisin pullilla,kakuilla,maidolla,suklaalla...joten joulu on minulle juhla aikaa tuota mässäilyä ajatellen
Voi kun minulle kävisi niin että nuo sokeri,rasva ,jauho pöperöt eivät ikinä enään menisi minulle missään muotoa
Sekö on niin että ei vaan tee mieli mitään...yökättääkö kaikki vai ...tökkii ...tuntuuko maha täydeltä...
Toivotaan että ei yökätä ainakaan ruoan näkeminen ja syöminen.
Sulla alkaa paino olla mukavissa lukemissa muutenkin
Kohta olet mallin mitoissa:)
Itse en osaa ajatella edes millaista on olla hoikka...edes kohtuullinen.Olen aina ollut lihava...9-10 vuotiaasta asti.Alle 100 kiloinen varmaan viimeksi 15-16 vuotiaana.
Kissus upea painon pudotus! Onnittelut! Vointisi ilmeisesti erinomainen:)?
Rovatar ja Poutapilvi kiitos! Joo vointi on erinomainen mikään ei yökötä paitsi se luumu sosoe ja kaikkea mitä olen koittanut olen voinut myös syödä, paitsi sitä luumua.
Mitään uusia "herkkuja" ei ole tullut että tyyliin pakko saada, mutta liha hyytelö on maistunut nyt jotenkin erittäin hyvälle ja kauravellin seassa vielä paremmalle...
Lihan syöminen on todella hankalaa, olen elänyt niin vähällä lihalla jo vuosia että nyt sitä pitää oikeasti opetella syömään.
Savukalaa tekisi mieleni saakohan sitä syödä?
Inhotuksetja pahat olot mulla pelotti eniten ei ole inhotuksia ei pahoja oloja ei vaan mikään maistu. Tänään imin naamani puolikkaan joulu piparin ja ei tullu oloa et onpa hyvää mut ei se pahaakaan ollut. Ja puolikas riitti loistavasti.. Huokaus... Saapas nähdä mitä tekee seuraavaksi mieli, leipääkin olen maistanut kerran ja siitä tuli niin epämielyttävän täysi olo että en muuten maistanut toista kertaa... Opetelen täällä elämään ja syömään siis oikein....
Mitään uusia "herkkuja" ei ole tullut että tyyliin pakko saada, mutta liha hyytelö on maistunut nyt jotenkin erittäin hyvälle ja kauravellin seassa vielä paremmalle...
Lihan syöminen on todella hankalaa, olen elänyt niin vähällä lihalla jo vuosia että nyt sitä pitää oikeasti opetella syömään.
Savukalaa tekisi mieleni saakohan sitä syödä?
Inhotuksetja pahat olot mulla pelotti eniten ei ole inhotuksia ei pahoja oloja ei vaan mikään maistu. Tänään imin naamani puolikkaan joulu piparin ja ei tullu oloa et onpa hyvää mut ei se pahaakaan ollut. Ja puolikas riitti loistavasti.. Huokaus... Saapas nähdä mitä tekee seuraavaksi mieli, leipääkin olen maistanut kerran ja siitä tuli niin epämielyttävän täysi olo että en muuten maistanut toista kertaa... Opetelen täällä elämään ja syömään siis oikein....
Minä kävin ostamassa kinkun. Ei ne kuiteskaan ota sinne pitkään aikaan. Voi helekuta jos savukalasta pitää luopua, se kun on Matiaksen herkku no1.
Olen tuossa kokeillu sitä kunnolla pereksimista ja sitten vasta niellä, voi hiivatti jos ei kestä vettä jouda, sitä ku menee pari desiä aina yhellä ryypyllä.
Mitenkä te syötte leipää, se on mustan kahvin kanssa aamulla parasta.
No ensi viikolla Ouluun mahan tähystykseen ja muihinkin tutkimuksiin.
Olen tuossa kokeillu sitä kunnolla pereksimista ja sitten vasta niellä, voi hiivatti jos ei kestä vettä jouda, sitä ku menee pari desiä aina yhellä ryypyllä.
Mitenkä te syötte leipää, se on mustan kahvin kanssa aamulla parasta.
No ensi viikolla Ouluun mahan tähystykseen ja muihinkin tutkimuksiin.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Miksi savukalasta pitäis luopua sehän on herkkua ja meillä ainakin menee paljon melkein päivittäin syön savukalaa ja uppoo hyvin paremmin kuin liha ja terveellisempää.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Jännää opetella sitten leikkauksen jälkeen pureskeleen ruoka kunnolla.
Sitä kun on tottunut hotkimaan kaiken.
Vettäkin menee puoli litraa helposti parilla kulauksella:)
Kinkun haen jouluksi minäkin ja paljon muutakin.
Sitten Tapanin päivän jälkeen alkaa kinkun sulattelu Nutriletin avulla.
ja jatkuu sinne viikko ennen leikkausaikaa asti.
HEH! Tämä on nyt sitten itselle sellainen viimeinen "perinteinen" joulu
ruoan osalta (tai paremmin määrän).
Mutta kyllä lähtisin vaikka heti tästä leikkuulle jos vaan pääsisi.
Siihen on niin jo kypsynyt .
Sitä kun on tottunut hotkimaan kaiken.
Vettäkin menee puoli litraa helposti parilla kulauksella:)
Kinkun haen jouluksi minäkin ja paljon muutakin.
Sitten Tapanin päivän jälkeen alkaa kinkun sulattelu Nutriletin avulla.
ja jatkuu sinne viikko ennen leikkausaikaa asti.
HEH! Tämä on nyt sitten itselle sellainen viimeinen "perinteinen" joulu
ruoan osalta (tai paremmin määrän).
Mutta kyllä lähtisin vaikka heti tästä leikkuulle jos vaan pääsisi.
Siihen on niin jo kypsynyt .
Ritu onpa kiva kuulla että savukalaa voi koittaa työntää tuonne vatsaansa, se vois jopa mennä alas. Leipä juusto on kanssa hyvää...
Kyllä kai sitä perinteikästä jouluruokaa meilläkin on tarjolla määrät voi olla vaan itselläni ihan hurjan pieniä mitä voin syödä.. Onko kellään kokemuksia voiko sappikivien kanssa syödä lanttu-laatikkoa?
Kyllä kai sitä perinteikästä jouluruokaa meilläkin on tarjolla määrät voi olla vaan itselläni ihan hurjan pieniä mitä voin syödä.. Onko kellään kokemuksia voiko sappikivien kanssa syödä lanttu-laatikkoa?
Mä elin kesän graavikalalla. Kalahan on mitä erinomaisin ravinnonlähde, joten antaa mennä vaan:)
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa