Omaa historiaani
+12
Nana
Bulla65
Adele
Lovely
Paloma
Poutapilvi
MRA123
Anette
ritu
Laihduttava
Rovatar
kissus nytkö jo
16 posters
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Omaa historiaani
Kirurgi soitti mut leikataan siltikin 15.11 ja syynä on tuo vaikeahoitoinen II tyypin diabetes, kehui saavutustani ja oli oikein hyvillään. Sanoi että voivat jopa ryhtyä harkitsemaan sappirakon poistoa samalla, kun olen tehnyt näin lujasti töitä itse ennen leikkausta. Olipa mielyttävä mies. Tää on niin uskomatonta ettei tunnu että on edes totta!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Ompa kiva kuulla noin mukavia uutisia:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Kiitos Lovely piti lisätä vielä että ostin uusia vaatteita puserot kokoa 44 ja housut normi naisten rekistä..... Oli muutoin outo olo kun ne edelliset koon 50-52 oli ihan liian isoja ja sit välistä jäi kokonaan kaks kokoa.... Ja että housut koko xl meni ihan normi mitoituksella päälle ja maha mahtui niiden sisälle??? Miten voikaan tuntua hyvältä näyttää enemmän Naiselta kuin ryhävalaalta... Mä oon niin onnellinen tänään =D
Kissus :)
:D:D Nyt vasta huomasin kun aikani kuluksi selailin uusimpia päivityksiä ...että sinä olet laihtunut noin paljon :)
Tajusin vasta nyt.Noin monta vaate kokoa.
Upea saavutus.
:D:D Nyt vasta huomasin kun aikani kuluksi selailin uusimpia päivityksiä ...että sinä olet laihtunut noin paljon :)
Tajusin vasta nyt.Noin monta vaate kokoa.
Upea saavutus.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Kiitos Rovatar mulla on ollu vähän hankalaa kun ei maha kestä noita ene pusseja ja sit kun saa sen lääkkeillä rauhoittumaan menee ummelle, jos en ota lääkkeitä tulee se ripuli.... Yhtä tuskien taivalta tää laihduttaminen on kyllä...
Hieno homma Kissus nytkö jo! Hyvä, että leikkaavat sut silti, niin saat toivottavasti diabeteksenkin pois kiusaamasta.
Mitäs vaaka nyt näyttää?
Mitäs vaaka nyt näyttää?
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Huomenna vaakalle tiukkaa on nyt on ollu nälkäkin taas vaikka kalorit on alle 800kcal.... Tiukkaa tekee...
92kg nyt voi kun kilo tai kaksi lähtisi vielä olisi vähemmän jäljellä sitten.... 8päivää ja sitten on edessä loppu elämän eka päivä, hiukka rupiaa jännitttämään viimeinkin...
Upea saavutus! Jos et kerkee kiloa tai paria pudottamaan viikossa, niin kyllä sitten leikkauksen jälkeen kerkeät:) Usko pois! Jouluna olet varmasti 85kg tai allekkin!
Kiitos Poutapilvi joulukin on tosiaan kohta. Oma projekti on vienyt kaiken huomioni... Vaaka näytti tälle aamulle 91,2kg painoa.... Vielä olisi omaan ene "tavoitteeseeni" 1,2kg matka... Pe mitattiin vyötärön ympärystä ja se oli toukokuun lopusta pienentynyt 11cm eli kait se rasva on lähtenyt kuitenkin oikeista paikoista.... Olo on kerrassaan hyvä ja odotan leikkaus aamua intoa täynnä!!!!
Huomenia taas kaikille! Josko sitä ensi syksynä olisi normaali painossa.... Mitä veikkaatte?
Toi oli helppo veikkaus:)
Tottakai oot!
Tottakai oot!
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Meikäläisellä järjenvalolla vasta nyt alkaa jakelemaan et mulla on aikaa 4 yötä jouluun, ei kun uuteen masuun.... Nyt rupeaa jo ihan oikiasti jänskättämään tämä homma
Toivottavasti saat helpotusta diabetekseen uudesta massusta. Leikkaus menee varmasti hyvin, noin pieni kun olet
Ja KYLLÄ olet ensi syksynä normaalipainossa, veikkaisin jo 6kk tarkastuksessa!
Ja KYLLÄ olet ensi syksynä normaalipainossa, veikkaisin jo 6kk tarkastuksessa!
APUVAA!!!! Mun typerä napa otti ja tulehtu yön aikana mitä teen onko mitään keinoja kellään?
Oiskohan Basibact jauheesta hyötyä, kannattaa ainakin kokeilla!!
Adele- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010
No voi sun napaasi . Mä ainakin suihkuttaisin sitä ensiksi puhtaalla vedellä ja sitten suihkuttaisin siihen sellaista haavojen puhdistusainetta, kuivaisin sitten hellästi topsilla/vanulla ja antaisin mahd. paljon ilmakylpyjä eli napapaita päälle siellä kotosalla .
Nimim. "Ei omaan napaansa tuijottava"
Nimim. "Ei omaan napaansa tuijottava"
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Desinfiointiaine auttaa kanssa. Kirvelee kyllä, jos iho rikki. Itse olen puhdistanut tulehtuneita (vain pieniä) ihoalueita sillä ja on tehokas bakun tappaja. Ilmakylvyt (eli ei vaatteita eikä ihoa pussina sitä hiostamassa) sekä useamman kerran päivässä kunnon vesimäärällä huutelu ja sitten kunnon kuivaus esim. talouspaperilla. Jos kuivaat pyyhkeellä, niin joka kerta uusi ettei tulehdus palaa.
Jees kiitos neuvoista otin ja soitin hiiva pillerin tutulta lääkäriltä ja kyl rupesi meneen pykälään tuo napa... Vielä huominen aikaa ja sitte on ma mitä otan sairaaalaan mukaan?
Ei siellä paljon mitään tartte, hammaspesuvehkeet ja suihkusaippuaa, lukemista jos jaksaa lukea.... sieltä tullaan niin nopeesti kotiin ettei paljon ehdi omaa kassia avata
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Jep kirjaa vähän tuumailinkin... Ja lääkkeet kai pitää olla itseltä matkassa. Kunhan sitten leikkavat tuon navan takia... =(
No niih nyt se on menoa voi veljet uni ei tule ja silleen... Pitäkää peukkuja et napa kelpaa lääkärille!! Kissus palaa asiaan kun kotoutuu...
Onnea matkaan!
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Onnea ja enkeleitä mukaan leikkaukseen!
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Voimia matkaan, taidat olla jo voiton puolella... sairaalassa jo tähän aikaan!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa