Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Laihdutusleikkaus ja raskaus

+38
janette
sasa
HyeeNa!
Kimby
2Shy
Johanna
Nana
Tahiba
Lovely
pirskatti
eräpena
Tuikku68
Ann
Elämä edessä
heiduska72
joku80
BigMama
Wee2be
laihis
MRA123
muuminmamman4
Laihduttava
Bulla65
Pirre
NalleMax
simri
Pia
Poutapilvi
Lyltsy
haaho
bulleriina
sinizii
V.Hepo
Admin
tonnikeijukainen
lootus75
dunbar
Tikrustiina75
42 posters

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Pia La Elo 28, 2010 7:17 pm

Ilmoittautuu plussakerholaisten joukkoon =)
Pia
Pia

Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 41
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 12.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Pirre La Elo 28, 2010 8:13 pm

Oi, miten ihanaa!!! Onnittelut Pia ja muutkin odottavat :) . Toivottavasti itsekkin pääsee viel joskus laittamaan tänne oman ilmoituksensa. Kunhan nyt sais noita kiloja roimasti veke..
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Bulla65 La Elo 28, 2010 11:33 pm

Ihanaa Pia, ihanaa!! Mahtavat onnittelut sinulle ja miehellesi, tuo oli kyllä todella kiva kuulla! Uusi kotikaupunki näyttää tuovan sinulle paljon hyvää, kannatti varmasti muuttaa :). Hyvää vointia sulle ja onnellista odotusta!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Laihduttava Su Elo 29, 2010 4:26 am

Onnea Pia ihanista uutisista =)

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Elo 29, 2010 5:49 am

Onnittelut Pia plussasta. Itsekkin vielä haaveilen siitä neljännestä vaavista=) Nyt jo saattaisi olla jotain mahdollisuuksiakin joku päivä, kun painoa pudonnut.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja NalleMax To Syys 09, 2010 11:18 pm

Heissan "plussalaiset" :)

Tuli juuri todettua, että vaikka raskautta pidetään normaalina niin kannattaa kuunnella itseään!
Olen ollut tosi väsynyt jo pitkään ja kaikkien opusten mukaan ois väsymys pitänyt jo hellittää, niin pyysin neuvolassa et otettais se B12-vitamiini arvo, ku sehän on se vitamiini mikä vaikeimmin imeytyy leikkauksen jälkeen ja onneksi pyysin, koska se oli romahtanu aikas nopeeta! (folaatit oli viel ihan ookoon rajoilla...)

Kun sanotaan että kropassa on noin vuoden varasto sitä vitamiinia, niin mun kohdalla ainaki tuo kasvava murunen on imenyt sitä itseensä kyllä oikeen urakalla ja nopeeta. Tänään sainkin sitte ensimmäisen B12 vitamiinipistoksen ja oli arvot niin alhaiset jo että vielä pistetään kaksi annosta lisää ja katsotaan sitten jatkoa...
NalleMax
NalleMax

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 41
Paikkakunta : Länsi Turunmaa
Registration date : 09.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ma Syys 13, 2010 12:52 am

Moikka!
Itselläni oli BM 49-55 välillä kun olin raskaana, tytön kanssa se oli sen 49 ja poikien kanssa 55, mulla on takana 4 raskautta , Minulla on siis 4 lasta Tyttö joka synty 2003, vaavi joka menehty 2003 , poika 2004 ja kaksoset 2006... Minullekin lääkäri toitotti että ei ole hyvä olla raskaana kun on niin lihava mutta hyvin mulla meni... Paitsi se yksi :(
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja sinizii Ma Syys 13, 2010 10:23 pm

No kysytääs nyt tästä ikuisuus aiheesta, että miten on käynyt teidän painon kanssa? Mä olen ihan mielettömän ahdistunut siitä, ku olen apauttiarallaa puolessa välissä ja painoa on tullut lisää noin 7kg. :O Ärsyttää ihan tosissaan kun leikkauksesta on nyt reipas vuosi ja sen vuoden paino on kiltisti mennyt alaspäin ja nyt tuntuu että se väkisin hipsii ylös. Vaikka miten kyttään mitä suuhuni laitan ja käyn vesijuoksussa ni ei vaan kroppa tajua et ihan on ennestää tarpeeks "varastoja". Mietin että jotainhan mä kai väärin tässä teen, ku ei ne kilot nyt tyhjästä tule. Enkä usko että 7kg se lapsikaan tässä vaiheeessa painaa edes kaikkine tilpehööreineen. :D Toivon mukaan ainakaan..;) Neuvolan tätsy sano että ei tartte sit yhtää tulla lisää painoa et saan nyt sit ahdistua sitäkin ku meen sinne. Aaargh! Luulin että tätä ei enää tarttis läpi käydä.:( Ja tuntuu että kaikki muut ylipainoiset odottajat senkun laihtuu tai saa koko raskausaikana sen 2kg lisää ja 15 jää laitokselle ja mä oon kohta samoissa lukemissa ku ennen leikkausta.

Sori vuodatus. :( Mietityttää koko ajan paino ja hirveen huono omatunto kaikesta mitä syön. En yhtään nauti koko raskaudesta, toivon vain että se on ohitse ja saan kääryleen syliin.:) Huono omatunto tostaki ajattelusta ku muistaa millaista oli turhaan odottaa ihmettä tapahtuvaksi ja miten monet sitä yhä odottaa ja olisivat valmiit vaikka mummonsa myymään tullakseen raskaaksi. Mutta mulla vaan ei ole hyvä olo. :(

Mutta mites muiden raskaudet ovat edenneet? :) Ihanaa, että meitä on jo näin monta!!
[b]NalleMax[/b], kuinka pitkällä olet raskaudessasi?
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja dunbar Ke Syys 15, 2010 5:18 pm

Älä ressaa painonnoususta vaan keskity nauttimaan raskaudesta. Paino nousee normaalipainoisilla enemmän kuin lihavilla. Olet tehnyt kovan työn laihtuaksesi, joten armahda välillä itseäsi. Mulla nousi paino ei-leikattuna keskimmäiseltä lapselta 13kg ja viikko synnytyksen jälkeen se oli pois... Aina se painonnousu ei ole läskiä...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja NalleMax Pe Syys 17, 2010 3:43 am

Hei sinizii!
Nii älä ressaa tota painon nousua! Luulenpa et et ois päässy leikkaukseen jos sulla ois ollu vaan 7 kiloa ylimääräsitä tai kymmenenkään... :)
Imetät sitte ne kilot viimeistään pois! :)

Vuodata ihmeessä! Se helpottaa kummasti!
Ja voin kertoa et oon oikeesti luullu et oon yksinäni tän ajatuksen kanssa, et en kyl sit yhtään tykkää olla raskaana.
Mullakin oli ensin huono omatunto siitä etten tykkää tästä ollenkaan kun yks kaveripari on yrittäny pari vuotta eikä heillä vaan nappaa.
Sitte kaveri lohdutti, ettei hän tule siitä sen nopeempaa raskaaksi vaikka mulla ois kuinka paha mieli ja huono omatunto, joten on nyt vähän helpompi olla!
Jotenki on alkanu tuntua, et toi huono omatunto alkaa nostaa päätään vähän joka asiasta... Ei oo käyny kävelyllä tänää, syöny namia vaiks ei tarvis, unohdin ottaa vitamiinit yhtenä päivänä, mies ei oo saanu huomiota juur ollenkaan viime aikoina... Listaa vois jatkaa vaiks kuin pitkään... :D

Ollaan me sinizii rauhassa tykkäämättä tästä "tilasta" ja muut saa tykätä mitä tahtoo! Välillä on oikeen kiva järkyttää ihmisiä ja sanoa et tä ei kyl sit oo ollenkaan kivaa ja oikeesti tarkottaa sitä... :P :D

Raskausviikkoja on 17+4 et puoliväli häämöttää jo kohta! Sormet ja varpaat ristissä eteenpäin et kaikki menis loppuun asti hyvin... :)

Kuinka pitkällä sinizii itse olet?
NalleMax
NalleMax

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 41
Paikkakunta : Länsi Turunmaa
Registration date : 09.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja sinizii Pe Syys 17, 2010 11:54 am

Nyt on menossa viikot 19+2.:)

Eilen kävin neuvolassa ja sanomistahan tosta painosta tuli. :D Päätin, että kuitenkaan en voi alkaa pelkkiä porkkanoita syömään joten jatkan perusterveellisellä ruokavaliolla ja jos paino nousee siitä ja liikunnasta huolimatta ni sitten nousee. Nyt onneks viikon ollu kiltisti.:D
Sykkeet löyty hyvin mikä aiheutti sitten itkun, koska olen koko ajan jotenkin epäuskoinen tän asian suhteen. Niin kauan olen odottanut, että vauveli saataisiin ja nyt ku se on totta ni jotenkin ilmeisesti alitajuisesti odotan että jonain päivänä joku vaan sanoo että sä mitään raskaana olet. Toisaalta yökkisolo muistuttaa totuudesta joka päivä mut silti ei aivot halua ymmärtää että SIELLÄ SE ON! :D Sit joka kerta ultrassa (kävin tossa välissäki tarkastuksessa ku oli vuotoa muutaman päivän) ja sydänääniä kuunnellessa tulee kauhee tunteenpurkaus. Niinku olis hengitystä pidättänyt edellisestä kerrasta.:)

Ihanaa että on joku muukin joka ei nauti tästä upeasta tilasta.. Ärsyttää kaikki ku hokee että no nauti nyt. Ai mistä? Siitä että oksennus tulee yks kaks yllättäen ihme syistä, väsyttää ja kroppa on sekasin ku seinäkello. Ei kiitti! Mun työkaverilla oli omana raskaus aikanaan upein olo ikinä eikä se tajua mua yhtään. Sitä on kiva kiusata valittamalla.:D Tulis helmikuu pian!
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Syys 17, 2010 1:18 pm

Painosta napisemiseen voit kyllä sanoa musta, että syöt terveellisesti ja se riittää. On kovasti ilm. kiinni neuvolatädistä. Itse painoin ekan kanssa 108kg alussa ja kolmannen kanssa 118kg alussa. Paljoa ei painoa kyllä tullut, kun pahoinvointi oli niin kovaa, mutta missään vaiheessa kukaan ei voivotellut tai valitellut painosta.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja MRA123 Pe Syys 17, 2010 7:26 pm

Tsemppiä teille odottaville!

Mulla on kaks lasta ja kummallakaan kerralla en tykänny olla raskaana, jotenkin se syyllisyys syömisestä ja sit kuitenkin ajattelin et kerrankin sais syödä ja painoa tuli molemmista enemmän kuin tarpeeks... tais olla ekasta 20kg ja toisesta liki 30kg. HUH.
Olin niin masentunut itse kiloista ettei neuvolan tädit enää sitten kyllä kiusannu yhtään, päinvastoin. (eri tädit, eri paikkakunnilla) Onneksi pääsen nyt tähän leikkaukseen, olen sitä mieltä että kun syömiskurimus pääsee minussa irti niin voisin varmaan syödä itseni hengiltä----
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja sinizii Pe Syys 17, 2010 9:30 pm

Sepäs se, että nythän ei (luojan kiitos!) voi ahtaa napaansa prinssinakkia ja puolta valtakuntaa. Se vielä puuttuis.. Olen kanssa ajatellut, että en voi kuin parhaani tehdä ja siinähän voivottelee tädit sitten oikein porukalla jos siltä tuntuu.:D En ehkä ihan parastani kuitenkaan kai ole tehnyt kun huono omatunto piinaa niin kovin. Tänään tulin tulokseen tähän.. Ehkä jos enemmän tsemppaisi ja olisi itsellä oikeasti tunne että olen tehnyt voitavani niin ei tarttis ruoskia itseään joka aamu vaa'alla. En uskalla olla käymättä koska sitten se painon nousu on edes vähän siedettävämpää ku tietää missä mennään eikä sillai "humps" oho, 4kiloo sitten viimekerrasta! Ja se, että ennen raskautta en esim iltaisin potenut mitään nälkää, mut nyt sitten on ihan nälkä noin 2tuntia syömisestä. Yritän syödä jotain pientä about 3h välein ja ensimmäinen tunti syömisen jälkeen on ällö olo, sit on yks tunti ihan jees ja kolmas tunti menee siihen et on nälkä ja ällö olo. Et nautitaan nyt oikeen! :D

Välillä pelottaa sekin, että tää ei ikinä muutu, vaan loppuelämäni olen joko ällönä syömisestä tai nälästä.. Jestas mitä juttuja.
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja haaho La Syys 18, 2010 1:38 am

Moi plussalaiset! Mulla on nyt 16. viikko meneillään. Paino on vielä toistaiseksi ollut hitaassa laskussa. Raskaustestistä tähän päivään on -8kg. Pahoinvointi ei koko aikana mitään pahaa ollutkaan, mutta nyt se on jo pari viikkoo ollut kokonaan pois. Yritän kovasti syödä terveellisesti, mutta tosiasiassa syön töissä päivällä terveellisesti ja illat elän lähinnä karkilla ja hedelmillä. Siitä mies muistuttaa aina säännöllisin väliajoin, mutta ei se ole mulle ruokaakaan ruvennut tekemään..

Tänään kuulin ne sydänäännet neuvolassa ensimmäistä kertaa. Ultraääni oli kuin olisi katsonut jonkun muun vauvaa, mutta ne sydänäänet oikeesti kuului mun vattasta. Todella koskettava hetki. On ollut hiukan epätodellinen olo koko raskaudesta, mutta uskottavahan se on. Voin hyvin ja nautin olostani, vaikka tissit on hehtosuuret ja kipeet ja maha näyttää tosi läskiltä. Ei siis miltään kauniilta pikkupömpöltä, vaan siltä kuin olisin vaan lihonu 10 kg ja kaikki olis mahassa.

Kohta se paino alkaa minullakin nousta ja toivon, että sitä ei paljon tulisi, mutta jos tulee, niin murehdin siitä sitten kun vauva on syntynyt. Tee sinäkin niin sinizii. Kunhan tuo pahoinvointi loppuu, alat ehkä sinäkin nauttia raskaudestasi, tai sitten et. Hyvä puoli tässä on, ettei se kestä loputtomiin, vaan ennen kuin huomaatkaan, niin se jo valvottaa teidän perhettä.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja haaho To Loka 28, 2010 1:08 am

Mitäs plussalaisille kuuluu? Vieläkö raskaus on raskasta? Mulla ja vauvalla on kaikki hyvin (22. vko menossa), paino ei nouse eikä laske, eli on jo kuukauden ollut samassa. Hyvä niin, koska viimeisellä kolmanneksellä se sitten nousee väkisinkin. Edelleen syön töissä aina terveellisesti, mutta iltaisin lähinnä herkuttelen karkilla ja usein pullalla. Eli ei voi kun itseään katsoa peiliin, jos paino ei ole enää laskenut. Pääasia, että mä voin hyvin ja vauva kehittyy normaalisti.


haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Pia To Loka 28, 2010 6:29 pm

Heissan plussalaiset, mulla on viikkoja nyt 14 ja väsymys on suuri. Nukkuisin ja nukkuisin vaan, jos se olisi mahdollista mitenkään. Syöminen on vähäistä edelleen ja paino on laskusuuntainen. Neuvolassa, kun käytiin niin kaikki oli hyvin. Kolmen viikon päästä mennään toisen kerran jo ultraan ja otetaan enemmän verikokeita, et saadaan kaikista arvoista varmuus. Odotan et väsymys väistyy ja pystyis alkaa nauttimaan raskaudesta, koska olo on kaukana hehkeestä ;) Masu on pyöristynyt söpösti ja omat housut eivät jalkaan enää mahdu, et äitiysvaatteita on ostettu jo.

Mukaavaa odotusta kanssa odottajat!
Pia
Pia

Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 41
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 12.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja haaho La Loka 30, 2010 1:09 am

Älä huoli Pia mulla putos paino myös ihan tuonne 16. viikolle asti ja sen jälkkeen se ei ole noussut eikä laskenut. Yhteensä siis raskauden aikana ehti tippumaan 9.5 kg ja kaipa se periaatteessa nytkin laskee kun vatsa on jo aika möhkö. Ultrassa vauva oli ihan just oikean pituinen ja painoinen, joten kyllä se vauva vaan on tarpeeksi ravintoa saanut. Muutaman viikon on nyt ollu niin, että on useammin nälkä ja tulee illallakin syötyä vielä leipää ja hedelmiä. Eli jotenkin se kroppa osaa huomioida pienen tarpeet. Asia, mikä harmittaa on, että en tunne potkuja, joita tässä vaiheessa kuvaillaan lähinnä ilmakuplan tuntuiseksi tai pulputukseksi. Heh, leikkauksen jälkeen vatta aina vähän pulputtelee, enkä tosiaan osaa erottaa niitä vauvan aikaan saamia pulputuksia. Tarvinnee odottaa kunnon monotusta. Pikku hiljaa toi väsymys väistyy niin, että päivisin on ihan normaali vireystaso. Töitten jälkeen tulee mulla ainakin väkisinkin päiväunen tarve, mutta mikäs siinä, kun ei ole mitään syytä olla nukkumatta jos väsyttää. Mä kyllä nautin tästä raskausajasta tosi paljon.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 La Loka 30, 2010 5:54 am

Miten te plussalaiset olette saaneet luvan noin nopeasti leikkauksen jälkeen? Itse en ole vielä saanut lupaa raskauteen vaan täytyy vielä ainakin vajaa vuosi odottaa ja olen leikattu 1.9.09.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja laihis La Loka 30, 2010 9:25 pm

Täällä myös yksi, joka haluaisi raskautua.
Yksi lapsi on, joka syntynyt 2004, keoinohedelmöityksellä.
Mutta toinen lapsi olisi toiveissa. 10v ilman ehkäisyä, mutta lasta ei luomuna kuulu eikä näy.
Josko vielä joskus meillekin tulisi vauva... Ikää 35, joten jotain saisi tapahtua.
Tarkoitus nyt laihtua (leikkaus oli 13.10) ja keväällä yrittää taas hoidoilla. Mutta painon pitäisi silloin olla huomattavasti vähemmän. Nyt 116,9kg...

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Wee2be La Loka 30, 2010 10:53 pm

Kuinka nopeaan yleensä annetaan lupa raskautua.. ? Itsekin olen ollut siinä käsityksessä, että kaksi vuotta olisi hyvä odottaa, mutta kuulemma hyvin menee raskaus, vaikka piankin raskautuisi..

Itsekin haaveilen perheestä.. En ole ehkäisyä käyttänyt 10 vuoteen, mutten ole tullut raskaaksikaan.. tutkimuksia tehtiin ex.miehen aikaan ja mitään ei löytynyt.. muuta kun paino ilmeisesti.. =(

Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja haaho Ma Marras 01, 2010 4:27 pm

Mulle tehtiin keinohedelmöitys 4 kk GBP leikkauksesta ja heti onnistui. Olen voinut hyvin koko raskauden ajan ja vauva on kehittynyt normaalisti. Kaiken lisäksi olen tietysti onneni kukkuloilla. Leikkauksesta ja turvallisesta raskaudesta ei ole mitään tutkimustietoa. Minulle kirurgi sanoi, että raskautta voi yrittää kun 3 kk leikkaukseta on mennyt ja/tai vointi tasaantunut. Tietysti jos olisin parikymppinen olisin voinut odottaakin, mutta olen jo 37, eli en todellakaan ajatellut odottaa mitään vuosia enää. Monet raskautuvat spontaanisti kun paino tippuu aika piankin leikkauksen jälkeen, eikä kuulemma tiedossa ole mitään leikkaukseen liittyvää poikkeamaa syntyvillä lapsilla. Kaikki on mennyt myös minulla todella hienosti ja vauva kehittyy juuri niinkuin pitääkin. Raskaus ei ole edes kovin raskasta kun paino on mukavasti tippunut ja BMI on enää jossain 30 tienoilla.


Viimeinen muokkaaja, haaho pvm Ma Marras 01, 2010 8:54 pm, muokattu 2 kertaa

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja laihis Ma Marras 01, 2010 4:42 pm

Onnea haaho!!!

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja haaho Ma Marras 01, 2010 8:55 pm

Kiitos!

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Ma Marras 01, 2010 10:58 pm

Mulla on nyt ikää 35 v ja joudun odottamaan sen vuoden ainakin eli leikkauksesta tulee sitten se 2 vuotta. Aikaisemmin sitä ei mielellään Tyksissä ei anneta. Tosin lupaa saan taas kysellä lupaa muutaman kuukauden päästä.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 2 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa