Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Laihdutusleikkaus ja raskaus

+38
janette
sasa
HyeeNa!
Kimby
2Shy
Johanna
Nana
Tahiba
Lovely
pirskatti
eräpena
Tuikku68
Ann
Elämä edessä
heiduska72
joku80
BigMama
Wee2be
laihis
MRA123
muuminmamman4
Laihduttava
Bulla65
Pirre
NalleMax
simri
Pia
Poutapilvi
Lyltsy
haaho
bulleriina
sinizii
V.Hepo
Admin
tonnikeijukainen
lootus75
dunbar
Tikrustiina75
42 posters

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Pirre Ti Elo 09, 2011 4:25 am

Oi, miten ihanaa!!! Onnittelut Nanalle ja muillekkin odottaville I love you
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja lootus75 Ti Elo 09, 2011 11:32 am

Itsekin olen odotellut menkkoja jo jonkun aikaa, olen ihmetellyt aikamoisia alavatsakipuja (ei uskalla liikahtaakaan kun tuntuu että puukko tungetaan sisuksiin) jotka tulivat autoa työntäessä, satunnaista ällötystä/kuvotusta, huimausta ja maan keinumisen tunnetta jne..... Tein piruuttani Clearblue raskaustestin ja näytti että olin plussannut jo 5 vko:a sitten tai aiemmin. Piti eilen tehdä testi uudelleen kun ei meinannut uskoa todeksi mutta plussaa edelleen.

Eilen oli samanlaisia kipuja kuin menkkojen ekoina päivina ja pelkäsin että menee kesken mutta ne sitten rauhoittuivat lepäämällä. Nyt olen netistä innolla lukenut mitä kohdussa tapahtuu milloinkin. Lääkärin kanssa pitää käydä lääkelista läpi ja selvittää mitä vitamiineja tarvitsee ostaa / muuttaa nykyisestä.

Pikkuhiljaa alan sisäistämään että minusta tulee äiti maalis-huhtikuussa ja olemme muuttamassa mieheni kanssa pian yhteiseen kotiin + minut vakinaistettiin töissä. Elämä siis mallillaan. sunny
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Johanna Ti Elo 09, 2011 12:28 pm

onnea lootus. Me mennäänkin sit suurin piirtein samoilla viikoilla. Tänään pyörähti rv 5 käyntiin. La olis 10.4, toivottavasti tämä raskaus menee loppuun asti.

Johanna

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Oulunseutu
Registration date : 06.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Tahiba Ti Elo 09, 2011 5:23 pm

Onnittelut kaikille uusille plussaneille! Very Happy

Mulla nyt menossa rv 24 + 5 ja kaikki periaattessa hyvin. Mielihaluja on aika paljon ja karkkia tulee mässytettyä liikaa Evil or Very Mad Aika helposti mulle tulee syömisen jälkeen paha olo, mutta uskon sen liittyvän enemmänkin tohon leikkaukseen, kuin raskauteen. Ja hemoglobiini on vain 100 ja ainakaan sitä yhtä Obsidan rautatbalettia en voi syödä, tuli niin kovat pahoinvoinnit siitä
Sad

Paino ei ole enää oikein liikkunut alaspäin, mutta ihan tyytyväinen olen, jos ei kamalsti ala nousemaan.

Edelleen odotan sitä vauvamahaa Crying or Very sad mulla menee samat farkut tai pienemmätkin kuin ennen raskautta (kun se paino on raskauden aikana tippunut sen n. 12 kg) ja kuitenkin olen jo 6:lla kuulla raskaana! Shocked
Työkaveri juuri sanoi, että musta ei näy YHTÄÄN, että olen raskaana. Jotenkin se vaan harmittaa ja paljon Crying or Very sad
Kauheesti on tota löysää nahkaa on mahassa ja aina ultrassakin pitää nostaa "rinkkasäkki" ylös ja pitää tiukalla, jotta näkyvyys olis parempi Laughing

Sitten epäilen että sf mitta ei kyllä mun kohdalla pidä paikkaansa ja et sitä olis kyllä aika turha mittailla rv 22 se oli jo 25 cm Shocked miten se muka voisi olla oikea, kun on läskiä ja löysää mahaa vielä niin paljon siinä päällä?!? Neuvolatäti ei sanonut mitään, merkkasi vain korttiin.

Minä kans kieltäydyn seuraavasta sokerirasituskokeesta Mad Se oli jotain KAUHEETA!!! ja kun jo sen aloitin, kokeen siis, niin sanoin labranhoitajalle, että musta tuntuu, että mä en saisi edes tällaista tehdä, kun tulee se dumping syndrooma ja niinhän sitä sit loppupäivä oltiinkin saikulla töistä! Mad Makasin vapisten ja horkassa ja oksennuttaen sen kokeen 2 tunnin ajan ja sen jälkeen nukuin kotona loppupäivän...

Tahiba

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Elo 09, 2011 6:21 pm

Valtavasti onnea Nana, Lootus75 ja Johanna!

Tahibaa olen varmaan jo onnittelutkin(?), mikäli en niin onnea:) Osta ihmeessä apteekista Iron Vital F nestemäisenä tai tabuna. Se imeytyy ihan toisella tapaa kuin Obsidan, joka toimii perinteisen raudan tavoin ja nämä muut ovat uusia, helposti imeytyviä muotoja eivätkä ainakaan mulla käy mahan päälle.

Vitamiineista muistuttaisin siirtymään heti Raskaus Multitabsiin. Tavallisessa on A-vitamiinia mitä ei raskaus aikana saisi saada liikaa.

Lootus mulla kanssa menkkamaisia kipuja ekojen raskauksien aikana ja saivat ravaamaan hermoheikkona lääkärissä. Olivat kuitenkin vain kohdun kasvukipuja ja etenkin, kun maha-alueen leikkaus on takana on paljon mahdollista, että on tullut kiinnikkeitä kohtuun ja ne tuntuu ikävältä sitten kohdun kasvaessa.

Onpa ihana, että meitä on näin monta raskaana olevaa leikattua Smile Hieno juttu! Nauttikaahan olotilastanne vaikka aina se vointi ei ehkä ole maanmainion. Itse herään edelleen öisinkin syömään ja max. ruokailuväli on 6 tuntia. Paljoa ei tarvitse syödä, mutta jotain pientä kylläkin. Neuvolassa, kun aikanaan patistelevat sokerirasitukseen kannattaa sanoa ettei sitä saa tehdä leikattuna. Itse en tätä tiennyt ja seurauksena oli aivan karmea pahoinvointi ja oksentelu sekä hirveä taistelu oli saada 3dl sokerilitkua 5min. alas.

Poutis rv 30+6

Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Nana Ke Elo 10, 2011 5:00 pm

Poutapilvi, Mitä vitamiineja nyt syöt raskauden aikana?

Olisi kiva tietää kun en oikeen lääkäristä saanu selvää kun se vaan jänkkäsi että ruuasta ne vitamiinit pitäisi saada... mutta se kun ei oo vaan mahdollista niin jätin asian sitten siihen.

Smile kiitos jos jaksat vastata
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Tku
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Elo 12, 2011 1:21 am

2 tablettia Raskaus Multi-Vitaa + 1-2 Ideosta (Ideosta eli kalkkia en aina, kun syön paljon maitotuotteita esim. raejuustoa menee 200-300gr./ vrk + lasi maitoa ja paljon juustoa).

Sen lisäksi mun B12- vitamiinit romahti tammikuun ja toukokuun välissä ja nyt syön B12 1000mg/vrk annostuksella. Sitä suosittelisin lisäämään jo nyt.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja 2Shy Pe Elo 12, 2011 2:49 am

Onnea kaikille odottaville, nauttikaa olostanne! Ehkä vielä jonain päivänä liityn joukkoonne.. Wink
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Nana Su Elo 14, 2011 4:44 pm

Kiitos vastauksestasi Poutapilvi! Smile

Perjantaina olin ultrassa ekan kerran ja voi sitä tunnevyöryä mitä siitä tuli Smile I love you . Nyt sen tosiaan tajuaa että siellä masussa tosiaan on joku Smile
Siellä hänellä oli kova meno päällä ettei meinattu saada otettua mittoja Very Happy Ei meinaa saada silmiään irti ultra kuvista Very Happy
Nyt odottamaan rv 20 rakenneultra aikaa Smile
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Tku
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Tahiba Ma Elo 15, 2011 5:24 pm

Onkohan mitään haittaa ja mikäköhän on syy, että olen koko raskauden ajan syönyt Multivita Plussaa, eikä lääkäri nähnyt tarvetta muuttaa sitä Multi-Vita raskaus tableteiksi? Siis sen tiedän, että Multivita Plussassa on A-vitamiinia, jota raskaus valmisteessa ei ole.

Eli minun vitamiinit jne. päivittäin:

Multivita Plus 2 tablettia
B-6vitamiini 200 2 tablettia yht. 400
Follihappo 400 3 tablettia yht. 1200
Ideos kalkki 2 tablettia (meenaa usein unohtua! Embarassed )
Omega 3 omavalintainen lisä, syön 1 kapselin pv.

MUN HIUSTENLÄHTÖ ON LOPPUNUT! JIPPII! Kesti 6 kk!!!

Tahiba

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Elo 15, 2011 6:26 pm

Naistenklinikalla ja neuvolanlääkärit olivat ehdottomasti sitä mieltä ettei missään tapauksessa saa syödä tavallista Multi-Vitaa juuri A-vitamiinin takia. Suomessahan A-vitamiinit ja Omega3 ovat totaallisessa pannassa A-vitamiinin takia. Itse en missään tapauksessa söisi kumpaakaan ja lopetin juuri siksi Omega 3 raskaaksi tultuani. Nyt syöt liikaa A-vitamiinia, kun Omega 3 sisältää suuria määriä A-vitamiinia. Jos vielä syöt kalaa päälle, niin aikamoisen paukun syöt ja liiallisesta A-vitamiinista on haittaa.

Kuka ihmeen lääkäri oli sitä mieltä, että voisit syödä A-vitamiinia? Mulla jopa Meilahdesta otettiin puolestani yhteyttä Naikkariin ja kyseltiin sieltä neuvoja asian suhteen.

Foolihappoa syöt myös aika paljon. Sitähän on noissa multvita raskaustabuissakin jo omasta takaa. Sen mukaan mitä itse olen neuvoja saanut ottaisin sinuna enemmin raskaus Multi-Vitat käyttöön (ne tavalliset säästyy kyllä Smile ) + Ideosta sen 2 tabl. + halutessasi B-6 ja foolihappoa, mutta maltillisesti niitäkin. Foolihappo annostuksesi on nyt jo pelkästään noista lisäfooleista 4 x enemmän kuin vuorokausi tarve on. Jättäisin ne siis suosiolla pois. B12 vitamiinia tarvitaan foolihapon imeytymiseen ja se myös muutenkin yleensä vähenee leikatuilla, joten ottaisin sitä enemmin lisäksi kuin B-6. Ja Omegat ehdottomasti tauolle kanssa.

Liiallisista määristä ainoa joka hyötyy on valmisteiden myyjät. Sinä ja vauva ette.

Kiinnitä huomiota syömiseen eli ota päivittäiseen ruokavalioon kourallinen pähkinöitä (Lidlistä saa karvan alle 4€ suolaamattomia ja paahtamattomia macademian pähkinöitä, parapähkinöitä yms.) 200gr. pussista riittää useammaksi päiväksi ja antaa hyviä öljyjä, paljon proteiinia ja kivasti lisäkaloreita laihtumisen tueksi. Raejuusto (Velbon iso prk) ja vaaleaa tonnikalaa (öljyssä, mutta öljy valutettuna pois) sekoitat 1:1 ja saat todellisen proteiinipaukun halvalla.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Tahiba Ma Elo 15, 2011 7:26 pm

Hyvinkään sairaalan Endokrinologian lääkäri (nainen) näin on ohjeistanut minua. Neuvola ja naistenpoliklinikka (jossa käyn lääkäriultrissa) eivät ota näihin vitamiini ja ravintoasioihin mitään kantaa. Myöskin ravitsemusterapeutti tietää, että syön Omega 3:sta eikä ole sanonut mitään Rolling Eyes

Minulla on tämän viikon torstaina soittoaika tälle endokrinologille, kysympä uudelleen asiasta sitten. Koska aikoinaa kysyin, että eikö multivitaa vaihdeta raskaus multivitaksi ja sanoi, että ei.

Toisaalta ystäväni on ravintoterapeutti ja kertoi, että nykyään uudet suositukset ovat jopa että A-vitamiinia pitäisikin syödä eikä olisi enää pannassa raskauden aikana.

Mihin tässä enää luottaa? Jos lääkärikin määrää väärin vitamiinit? Rolling Eyes
Mad

Tahiba

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Elo 16, 2011 1:45 am

A-vitamiinia tarvitaan myös raskauden aikana, mutta ylisuuret annokset voivat aiheuttaa sikiövaurioina mm. hermoston, luuston ja sydämen epämuodostumia. Alla hyvä linkki Husin sivuille. Siellä kerrotaan paljonko raskaana oleva saa vrk saada A-vitamiinia jne. Me laskettiin neuvolalekurin kanssa, että jos syön Jenkeistä ostamiani raskausvitamiineja, joissa A-vitamiinia(siellä kaikissa on) silloin tällöin ja muuten Raskaus M-V niin olisi ok. Sen sijaan tavallinen M-V ylitti suositukset. Omega 3 taas ei edes kerrota A-v määrää.

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437,26264,28379

Sinuna soittaisin synnytyssairaalasi ravitsemusterapeutille tai naistentautienpolilla pyytäisin selvittämään asian. Naikkarillakaan ei ole kuin 1 ravitsemusterapeutti ja siltä asia vielä tarkastettiin yhdessä muiden suositusten kanssa eli kalorimäärät, joka pitäisi olla 1700-2000 kcal välissä /vrk. Mulla oli kulutus 1700 ilman raskautta, kun BMI 26 luokkaa enkä hirveästi liikkunut.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Loka 02, 2011 2:25 am

Miten muilla raskaana olijoilla on mennyt?

Minulla edelleen proteiiniarvot tosi matalat ja sain lähetteen ravitsemusterapeutille. Tosin juttelin jo puhelimessa hänen kanssaan enkä tiedä mitä hyötyä tapaamisesta on, kun syön 100-110gr. proteiinia päivässä, joista n. puolet maitoproteiineja. Eli ei voi olla liian vähäisestä proteiinin määrästä kyse vaan joko imeytymisestä tai sitten raskaudesta.

Muuten raskaus sujunut tosi hyvin ja enää 2 yötä jäljellä. Maanantaina on sektio. Saattaa tosin olla, ettei tämä viimeiseksi raskaudeksi jää, kun ollaan miehen kanssa mietitty joskos pitäisi vielä viides tehdä. No aika näyttää miten tämän kanssa menee, mutta montaa vuotta ei tässä iässä enää voida eikä halutakkaan odotella.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja lootus75 Su Loka 02, 2011 10:08 pm

Jättäydyn tästä aihepiiristä toistaiseksi pois sillä en ole enää raskaana vaan sain keskenmenon viikoilla 11+5, vauvani oli kuollut kohtuun. Harmi vaan että ehdin pari päivää aikaisemmin nähdä yksityisellä ultrassa sydämmen sykkeen. Se kait tästä niin vaikeaa tekeekin kestää. Toista viikkoa jo sairaslomalla ja tuntuu ettei henkinen kipu vaan hellitä. En varmaan koskaan ole niin hartaasti odottanut menkkoja kuin nyt että pääsisimme pian yrittämään uudelleen. Tsemppiä kaikille muille.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Kimby Su Loka 02, 2011 10:17 pm

Todella ikävää. Minä koitan ajatella tällaisia tapahtumia niin että tapahtuneella oli kenties joku tarkoitus ja että asiat ei ehkä ollut ihan OK siellä sisällä. Surra saa ja pitääkin aikansa. Sitä ei pidä kiirehtiä tai hävetä. Aika parantaa. Tsemppiä!
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Loka 02, 2011 10:18 pm

Otan osaa Lootus, toi on tosi raskasta kun siinä vaiheessa uskoo jo olevansa voiton puolella. Noin käy 20% raskauksista.

Noi viikot on just ne kriittisimmät, nimimerkki 2 keskenmenoa viikolla 11 ennen kuin sain 2 ihanaa tervettä lasta. Juuri eilen, samalla viikolla, kun 12 viikon ultra olisi ollut tiistaina sai veljeni vaimo keskenmenon, heillä tosin jo 1 ja 2 vuotiaat lapsoset ennestään.

Tsemppiä!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Loka 03, 2011 3:26 am

Lootukselle voimia!!!!! sunny
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Loka 03, 2011 2:33 pm

Otan osaa suruusi Lootus Sad , todella surullinen uutinen. Lohduttava hali sinulle ja onnea uuteen yritykseen!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja 2Shy Ma Loka 03, 2011 3:15 pm

Onnea ja voimia uudelle yritykselle Lootus.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Nana Ke Loka 05, 2011 7:25 pm

Heissan!


Ensiksi Lootukselle paljon voimia ja jaksamista!!


Täälläpäin on kaikki hyvin! Smile olen nyt rv 22+3. Ultrassa näkyi että tyttö tulossa <3 nyt ei malta enää oottaa että saa pikku käärön syliin LA 5.2.2012 Smile pikkunen on tosi liikkuvainen (oon tuntenut potkut jo rv 15 vaikka onkin ensimmäinen raskaus).

Ainut ongelma mitä nyt raskaudessa on alhainen verenpaine pyöryttää kokoajan Sad että saa kyllä olla silmätarkkana koko ajan että missä on penkki mihin voisi istahtaa mutta muuten oon kyllä päässyt todella helpollla Smile

Onnea poutapilvelle sektioon ja onnittelut myös pikku kääröstä! Smile


Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Tku
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Loka 06, 2011 9:45 pm

Lootukselle pahoittelut keskenmenosta! Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan paremmalla lopputuloksella.

Sektio meni hyvin ja kotiuduimme eilen. Neidin syntymäpaino oli 2,9 kg, joten aika pieni nyytti on. Neiti syö ja nukkuu ja nukkuu ja syö. Oma olo on hyvä vaikka ainahan sektio veroittaa osansa ja kipujakin alussa pari päivää on.

Laitokselle jäi 5,5kg, joten "ekstra"pudotettavaksi jäi 9,5 kg. Ajan kanssa tässä sitten pudotellaan paino takaisin lähtölukemiin ja tarkoituksena olisi päästä pari kiloa senkin alle vielä.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Loka 06, 2011 10:48 pm

No on sun vauva ollut pieni mulla jäi laitokselle aikanaan 10 ja 12 kiloa, tosin lapsetkin oli miltei viisikiloisia. Onnea pikkuprinsessasta Poutis!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Nana Pe Loka 07, 2011 1:22 pm

Voi pientä prinsessaa! Smile onnea vielä tuhannesti pikku kääröstä! Smile
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Tku
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Wee2be Ti Loka 25, 2011 2:09 pm

Myöhäiset onnittelut Poutis pikku prinsessasta Smile
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus ja raskaus - Sivu 6 Empty Vs: Laihdutusleikkaus ja raskaus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa