Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkauksesta

3 posters

Siirry alas

Leikkauksesta Empty Leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Vilina Ti Joulu 30, 2008 10:24 pm

Kuinka kauan leikkauksen jälkeen joutuu olemaan sairaalassa? Kuinka pitkä sairasloma on kaiken kaikkiaan?
Vilina
Vilina

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 46
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta Empty Vs: Leikkauksesta

Viesti kirjoittaja janetski To Tammi 01, 2009 11:59 pm

Minä menin sairaalaan maanantaina ja tiistaina leikattiin, perjantaina sitten pääsin jo pois. Sairaslomaa sain vajaa kaks viikkoa, 12 päivää. Toipuminen käy uskomattoman nopeasti. Kolmen viikon kuluttua leikkauksesta voin itse jo syödä melko normaalisti, kokeilemalla. Tuore leipä ja hiilihapolliset juomat tuottvat vielä ongelmia. Mutta päivä päivältä olo on mahtavampi! bounce Tsemppiä!!

janetski

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : yläne
Registration date : 20.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta Empty sairasloma

Viesti kirjoittaja lootus75 Pe Tammi 02, 2009 1:27 am

Vilina kirjoitti:Kuinka kauan leikkauksen jälkeen joutuu olemaan sairaalassa? Kuinka pitkä sairasloma on kaiken kaikkiaan?

Itse menin sairaalaan sunnuntaina . leikkaus tehtiin maanantai aamuna klo 8, leikkauksen jälkeen oli jonkun verran rajua pahoinvointia johon sain lääkettä. Pari päivää oli kipuja mutta sitten alkoi helpottaa ja sain alkaa kokeilla kiinteää ruokaa ensin sosekeitoista aloittaen joita meni alkuun vain 3-4 rkl kerrallaan ja täyttymisen tunne tuli aika nopeasti kun en älynnyt syödä hitaasti.

Minun on pitänyt oppia moni asia ns. kantapään kautta. Paino on lähtenyt hienosti laskuun, leikkauksen jälkeen paino on tippunut jo 20kg parissa kuukaudessa. Varsinaista näläntunnetta ei minulla ainakaan ole ja minua pitää muistuttaa syömisestä sillä välillä saattaa mennä vuorokausikin etten syö yhtään mitään. Tärkeintä onkin juominen joka ainakin itsellä on jäänyt ihan liian vähiin. Verenpainelääkkeen olen jättänyt pois ja kun en juo tarpeeksi niin paineet ovat ihan liian alhaiset johtuen siitä etten juo tarpeeksi. Huimaa kun nousen ylös vaikka sohvalta tai laitan kenkiä jalkaan. Sairaalasta pääsin pois perjantaina ja sain sairaslomaa 5 viikkoa johtuen siitä että joudun työssäni nostelemaan paljon painavia taakkoja.
Hyvin se menee, tsemppiä.
cheers
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta Empty Vs: Leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Vilina Pe Tammi 02, 2009 7:57 pm

Kiitos vastauksista flower !
Kyselen taas lisää kun jotain mieleen tulee. Mukava lukea tältä palstalta muiden tekstejä, omassa elinympäristössä kun ei oikein kukaan osaa asiasta puhua tai kertoa..
Vilina
Vilina

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 46
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta Empty Vs: Leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa