Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

18 kk leikkauksesta

3 posters

Siirry alas

18 kk leikkauksesta Empty 18 kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Cissi45 La Huhti 06, 2013 11:49 pm

Eipä ole tullut pitkään aikaan käytyä täällä keskustelupalstalla. Mutta ajattelin nyt vähän heittää kuulumisia, kun leikkauksesta on kulunut 18 kuukautta.
Kaikki on mennyt aivan loistavasti, painoa on karissut lähes 50 kiloa. Askel ja mieli on keventynyt sanoinkuvaamattoman paljon. En voi muuta kuin suositella tätä leikkausta kaikille sitä vähänkin harkitseville.
Vaikka torstaina tehdyssä kehonkoostumus punnituksessa ei painoa ollut tippunut kuin kilo edellisestä punnituksesta niin sain todella potkua perseeseen, kun rasvaa oli kuitenkin lähtenyt 4 kiloa ja lihasta oli tullut tilalle 3 kiloa.
Tämä johtuu ainoastaan siitä, että olen löytänyt liikunnanilon taas uudelleen elämääni. Kahteenkymmeneen vuoteen, en ollut hiihtänyt ollenkaan ja nyt tänä talvena vajaaseen kahteen kuukauteen olen hiihtänyt lähes 160 km. Tänäänkin tuli 22 km vetäistyä järven jäällä ihanassa kevät säässä. Käyn myös kuntosalilla ja vesijumpassa viikottain.

Elämä on siis kaikinpuolin ihanaa ja aurinkoista! :cheers:

Ainoa huonopuoli jonka voisin mainita on hiusten harveneminen. Onko kenellä mitään neuvoa siihen? Ravintoterapeutilta sain ainoastaan neuvon lisätä öljypohjaisia rasvoja ruokavaliooni. Olen värjännyt vuosia hiukset tummiksi ja nyt hiuspohja paistaa läpi. Ajattelinkin tehdä itsestäni blondin välttääkseni tätä ongelmaa :lol:

Cissi45

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Joensuu
Registration date : 16.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

18 kk leikkauksesta Empty Vs: 18 kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja pilvipouta Su Huhti 07, 2013 7:53 pm

Kiva kuulla teitä jo konkareita!

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

18 kk leikkauksesta Empty Vs: 18 kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Toukokuu 13, 2013 6:53 am

Hienoa Smile !!

Oletko kokeillut hiuksiin mitään hoitoja? Olen itse vuokratuolilla parturi-kampaamossa kosmetologina ja olen sivusta kuunnellut kun meille on tullut myyntiin semmoinen kuin Nioxin. Aloituspakkaus on alle 40e, ja siinä on semmoinen takuu että jos ei ole tyytyväinen niin saa rahansa takaisin. Ja siinä pakkauksessa on shampoo, hoitoaine ja jätettävä hoitoaine. Asiakkaat on ollut tyytyväisiä ja tuloksia on. Sehän ei lisää niitä karvatuppeja, vaan paksuntaa hiusta. Ja siinä on syväpuhdistavaa eli jos se karvatupessa on talia tai muotoilutuotejäämiä niin puhdistaa ne. Ja jätettävä hoitoaine kymmenkertaistaa pintaverenkierron päänahassa Smile

Mulla itelläni on melko paksu tukka mut hiuksia lähtee hirveesti ja oon ite alkanu miettimään että jos kokeilisin tuota. On kuitenkin melko edullinen ja on kuullut että noi apteekin kalliit Priorin tuotteet olis kuulemma ihan huuhaata... Ne sisältää vitamiineja ja jotain semmosta eli jos ei oo vitamiinin puutosta niin ei niistä oo mitään apua. Ja vitamiineja saa kuitenkin edullisesti napsittua suoraan purkista.

Itelläni on ollut nimittäin 18v ongelmana pälvikalju eli tukka lähti päästä ja oon kokeillut siihen vaikka mitä, vaikka siihen ei sinällään lääkettä ole. Mutta käytin kovasti semmosia mitkä lisäis pintaverenkiertoo päänahassa.

Ja tosiaan, oliiviöljyä lisää ruokavalioon Smile


Mä liitän sulle esittelytekstin näistä tuotteista:

Nioxin

OHENEVAT HIUKSET OVAT YLEINEN ONGELMA, JOSTA KÄRSIVÄT 50% KAMPAAMON NAIS- JA MIESASIAKKAISTA.

Tiesitkö, että oheneviin hiuksiin on nyt ratkaisu, jonka ansiosta voit nauttia paksumman ja tuuheamman näköisistä hiuksista?
Monet markkinoiden tuotteista ovat joko lääkepohjaisia tai ongelmia peittäviä. Nioxin lähestyy ohenevien hiusten ongelmaa kokonaisvaltaisesti eikä yritä kasvattaa hiuksia uudelleen tai peittää ongelmaa. Nioxinin innovatiivinen ihonhoitoon perustuva teknologia saa aikaan paksumman ja tuuheamman näköiset hiukset ilman sivuvaikutuksia.

3 OHENEVIEN HIUSTEN MERKKIÄ
Hiusten luonnollinen kasvusykli voi häiriintyä monista eri syistä. Hiusten ohentumisen syyt:
1. Hiussäikeidenväheneminen
2. Entistä ohuemmat hiussäikeet
3. Hiuspohjan terveysongelmat hiustenkasvun esteenä

Olipa hiusten ohentumisen syy mikä tahansa, Nioxinilta löytyy ammattitaito, jolla ongelmaa voidaan hoitaa räätälöidyllä hoidolla.

NIOXININ IHONHOIDOLLINEN LÄHESTYMISTAPA HIUKSIIN
Nioxin on hakenut inspiraatiota ihonhoidosta kehittyneeseen ohenevien hiusten hoitoon. Kasvojen ihon jatkeena oleva hiuspohja vaatii samaa huolenpitoa ja hoitoa kuin kasvojen iho. Tuotevalikoimamme on kehitetty vahvistamaan, ravitsemaan ja korjaamaan hiuksia perin juurin. Koska hiuspohjan hoito edistää myös hiusten terveyttä, tästä on seurauksena paksumman ja tuuheamman näköiset hiukset. 75% amerikkalaisista kampaajista arvioi Nioxinin tehokkaimmaksi oheneviin hiuksiin erikoistuneista brändeistä.

3-osaiset järjestelmät auttavat puhdistamaan, tasapainottamaan ja hoitamaan hiuksia ja hiuspohjaa.
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

18 kk leikkauksesta Empty Vs: 18 kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa