Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2,5kk leikkauksesta

3 posters

Siirry alas

2,5kk leikkauksesta Empty 2,5kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Poppamies Su Toukokuu 15, 2011 4:12 pm

Morjens vaan kaikille, lupailin tossa aikojasitten kirjoittaa tänne omista kokemuksistani leikkauksen jälkeen, asia o venahtanut, mutta nyt sain aikaiseksi tulla kirjoittamaan ja toivottavasti siitä on jotain iloa leikkaukseen meneville taikka sitä suunnitteleville.

Elikkäs kuten jo otsikostakin näkee niin leikkauksesta on noin 2,5kk. Leinkaus siis suoritettiin 1.3.11 nyt leikkauksen jälkeen paino on tippunut runsaat 26kg mukaanlukien enedieetti. Vointi ollut hyvä ja kaikki mennyt niin kuin pitää, normaalii ruokaa sain ja pystyin syömään heti kun kotiuduin, aluksi määrät jännitti ettei ylittyisi. Mutta se on ollut kohtuu helppoa, eniten vaikeuksia on tuottanut juominen kun ei millää meinaa oppii juomaa kokoajan sitten ku tulee kova jano niin tulee helposti hörsittuä liikaa. Melkein mitätahansa kykenen syömään ja juomaan, ainoo mitkä tuottavat ongelmia ovat asiat missä on sokeria taikka hiilihappoja, niistä vatsa menee heti sekasi ja tulee jopa huono olo.

Nyt on pariviikkoa paino junnannut paikoillaan, mutta oletan että se on aivan normaalia jo tässävaiheessa että paino välis pysyy paikoillaan, vaikka tietty se on vähän pettymys kun on jonkun verta tullut lenkkeiltyäkin että on toivonut jotain tuloksia, mutta pääasia ettei nouse.

Ei nyt tälläi yhtäkkiä tule muuta sanottavaa mieleen, jos jollakin on kysyttävää, niin kysykää ihmees ei tarvitse ujostella. Mutta tiivistettynä leikkaus ei kaduta pätkääkään vaan olen erittäin tyytyväinen. Onnea kaikille valitsemallenne tielle.

- JV
Poppamies
Poppamies

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 39
Paikkakunta : Pori
Registration date : 13.02.2011

https://www.youtube.com/maahantuoja

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5kk leikkauksesta Empty Vs: 2,5kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja teisku Su Toukokuu 15, 2011 4:28 pm

Hieno pudotus, Poppamies!
Mulla on tuon juomisen kanssa ihan sama juttu. En milään saa juotua sitä määrää, mikä pitäisi. Toisaalta taas voisin elää pelkällä vedellä, mun ei tee oikeestaan mieli mitään muuta.
Olen kanssa aloittanut tavallisen ruuan syömisen, yritän vaan muistaa pureskella ja mussuttaa hyvin. Aina en siinä ole onnistunut, koska en meinaa muistaa aina, että minuthan on leikattu! Se oli helpompi muistaa niiden mössöjen kera.

Paino on ollut nyt pari-kolme päivää tässä samassa, mistä lie johtuu.
Ihmettelen myös, miksi minulle tuli Lahteen kaksi jälkitarkastusaikaa, toinen 1.6. ja toinen 3.8. En ole kuullut, että kenelläkään oisi näin ollut...
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5kk leikkauksesta Empty Vs: 2,5kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Toukokuu 17, 2011 3:12 am

Toi syömisen nopeus on oikeestaan ainut asia mikä mua pelottaa leikkauksen jälkeen...mitä jos en osaa nytkään syödä tarpeeksi hitaasti..miten sitä osaa sitten kun on leikottu Question Embarassed
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5kk leikkauksesta Empty Vs: 2,5kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Poppamies Ti Toukokuu 17, 2011 3:35 am

Mun tarvii sanoo et syömis nopeus ei oo ittelläni ollut vaikeus vaan nimenomaa koen tuon juomisen kaikista vaikeimmaksi.
Poppamies
Poppamies

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 39
Paikkakunta : Pori
Registration date : 13.02.2011

https://www.youtube.com/maahantuoja

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5kk leikkauksesta Empty Vs: 2,5kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja teisku Ke Toukokuu 18, 2011 12:04 am

Minä olin huolissani proteiinin saannista. En varmaan kyllä sitä tarpeeksi ihan oikeasti saakaan.
Niinpä menin ja ostin proteiinipatukan!
Herran isä sentään!
Älkä ikinä ostako tai ainakaan syökö.
Olen oksentaa, olo on ihan hirveä!
Se oli aivan liian äkkimakea ja huono olo tuli yllättäen jonkun ajan kuluttua.
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

2,5kk leikkauksesta Empty Vs: 2,5kk leikkauksesta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa