Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkausta ajatteleva

2 posters

Siirry alas

Leikkausta ajatteleva Empty Leikkausta ajatteleva

Viesti kirjoittaja tytsy71 Ke Joulu 30, 2009 4:22 am

Hei kaikille!!!

Olen pitkään pohtinut tota leikkausta, mikä niistä vaihtoehdoista olisi kaikkein paras. Painoa on reilusti yli oman tarpeen. Laihdutuslääkkeitä en työni puolesta pysty käyttämään mikäli ne lisäävät vessassa käynnin tarvetta. Erilaisia dieettejä olen kokeillut, painonvartioissa ollut, mihinkään ryhmä hommeleihin en myöskään epäsäännöllisen vuorotyön takia pysty sitoutumaan. Halua laitumiseen olisi äärettömän paljon mutta motivaatio puutttuu ja on totaalisesti hukassa. Vielä ei ole vaivoja, mutta en haluaisi niitä tulevankaan. Mistä lähteä liikkeelle, neuvoja hyvät ihmiset... Kiitos ja hyvää uutta vuotta.

Tytsy71
tytsy71
tytsy71

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : turku
Registration date : 30.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkausta ajatteleva Empty Vs: Leikkausta ajatteleva

Viesti kirjoittaja Tirlittan Ke Joulu 30, 2009 5:09 am

Hei vaan Tytsy! Huomasin, että olet Turusta, eli sulla on tosi hyvät mahdollisuusdet päästä leikkaukseen kotipaikkakunnalla. Kunnallinen väylä kai etenee niin, että menet kenen tahansa lääkärin vastaanotolle ja kerrot tilanteestasi ja toiveestasi päästä leikkaukseen. TYKsissä tehdään sekä ohitus-leikkauksia (gbp-leikkaus) sekä sleeve-leikkauksia. Tästä kunnallisesta väylästä voisi joku muu kertoa enemmän...

Minut leikattiin Turun Pulssissa sleeve-menetelmällä, eli siis yksityisesti. Jos aiot edetä tätä väylää, tilaa aika Jari Ovaskalta Pulssista. Henkilökohtaisesti olin enemmän kuin tyytyväinen omaan operaatiooni.

Tirlittan

Viestien lukumäärä : 117
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa