Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onnellinen :)

+18
pallero
onnellinen
Tepa43
Pulleropallero
mimosa
georgia
sparkle
Tikrustiina75
Milla-Riikka
möhrötti
tigertytto
päivi
Rozeanne
Big mama
Vilina
Tepa
cubix
Pia
22 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Tammi 17, 2010 12:44 am

Ihanaaaa kuulla(lukea)että Pialla on noin hienosti asiat Very Happy
Onnea onnea uudesta elämästä I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja sinizii Su Tammi 17, 2010 5:00 am

Toi minäkuva juttu on muuten totta. Ja tärkeä asia jokaisen pohdittavaksi.. Vaikka olen laihtunut jo 35kg, ni mulla on edelleen paljon paljon ylipainoa, joten yhä edelleen peilistä tuijottaa iso ihminen. Tällä hetkellä kun painoa on enemmän kuin monilla leikkaukseen vasta menevillä.No joo.. Mut jo tää muutos on omituinen. Olen kertonut avoimesti melkein kaikille leikkauksesta ja sitä myöten mun laihtumisesta on tullut "yhteinen" asia. Se on välillä hämmentävää.. Koska asia on mulle tosi kipeä, siis ylipaino, ja jotenkin ei haluaisi siitä alvariinsa keskustella, mut laihtumisen myötä siitä on vähän niinkuin pakko. On oikeastaan aika vaikeaa, et ku on hävennyt jollain tasolla itseään aina, kuulla kehuja.. Ja välillä ku itsestään näyttää että on ihan samanlainen kuin ennenkin ni tuntuu omituiselta välillä huomata et jessus ku mä oon erinäköinen. Ennen ajattelin vaatekaupassa, että miten vaikeaa on ostaa vaatteita ku ei niitä oikein ole. Nyt se vasta vaikeaa onkin ku niitä on ja sit koon etsiminen on hankalaa ku ei enää "tunne" itseään. Sitten siihen päälle vielä toiveet, odotukset, pelot jne.. Siinä sitä pohdittavaa riittää.Smile

Oli vähän sekava vuodatus, mut toivottavasti saitte jotain irti.Wink
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja sinizii Su Tammi 17, 2010 5:01 am

Niin ja ONNEA rakkaudesta!!!! Smile
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja Kimby Su Tammi 17, 2010 6:21 am

On mukava nähdä että joku muukin pohtii näitä "suurempia" asioita liittyen minäkuvaan. Vähän aikaa palstaa seuranneena alkoi tuntumaan normikeksustelu turhan kilopainotteiseksi täällä. Itse olen yhden minäkuvakriisin jo läpikäynnyt (löytyy "Kimbyn tarina" haulla), ja nyt kuukausi leikkausken jälkeen koitan valmistautua toiselle kierrokselle.

Pitäisköhän tästä minäkuvasta aloittaa ihan oma säikeensä minne voisi avautua? Pysyisi keskustelu vähän paremmin kasassa aiheittain.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja sinizii Su Tammi 17, 2010 8:07 pm

Se voisi olla ihan hyvä ja uudet/leikkausta harkitsevatkin ehkä löytäisi sen paremmin.. On helppo ajatella, että kun laihtuu se on pelkästään iloinen ja positiivinen asia ja unohtaa se, että jos on ollut koko elämänsä todella lihava, ei olekaan pelkästään helppoa ja ihanaa laihtua. Ei ole pelkästään ihanaa muuttua toiseksi ihmiseksi, vaikka se olisikin ulkoista. Muiden suhtautuminen muuttuu, oma suhtautuminen itseen muuttuu ja yhtäkkiä huomaa, että on pieni, mutta silti keskellä sitä suurta tyhjää tilaa, jonka ennen vei yksinään.Wink
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja Pia La Helmi 06, 2010 9:25 pm

Nyt on ensimmäinen vuosi takana samoin vuosikontrollit sisätautilääkärillä ja kirurgilla. Kaikki muut arvot kohdallaan, paitsi foolihappo johon sain nyt reseptin ja lisäksi d-vitamiini kuurin, kun se on ihan alarajoilla. Kirurgilta tuli jo lupa alkaa yrittää raskautta, mutta sisätautilääkäri haluaa kontrolloida vielä maalis-huhtikuun vaihteessa foolihapon ja d-vitamiinin niin sitten saa sieltäkin luvan raskauden yrittämiseen. Kaikki siis hyvin ja elämä hymyilee sunny

Kiitos onniteluista.... I love you
Pia
Pia

Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 41
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 12.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Helmi 10, 2010 8:29 am

Tsemppiiiiiiiii vauvan teko puuhiin.........se pitäis olla kivaaaaaaa......
......muistaakseni! Wink

Omat lapset jo 15v ja 20v!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onnellinen  :) - Sivu 3 Empty Vs: Onnellinen :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa