Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

+3
sateenkaarenpäässä
eräpena
Elli
7 posters

Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja Elli Pe Toukokuu 27, 2011 9:38 pm

Iloinen hei kaikille. Laughing Leikkaus vihdoinkin ohitse.Maanantaina menin oyssiin yhdeksi iltapäivällä. Ei muuta ku boxereita jalkaan ja leikkauskaapua niskaan. Niin ja tukisukat tietty. Esilääkket nieluun (eipä kyllä tuntuneet missään.). Kolmelta kohti leikkuria ja viimeiset muistikuvat ennen sammumista oli kun nukkumatti kertoi aloittelevansa nukutusta.... Leikkaus kesti 1,5 tuntia. Heräämössä olin kyllä sitte aina kello 23.00 asti kun ei meinannut unet loppua millään. Sleep Ei voi kyllä ku ihailla, kiitellä ja kumartaa kaikkia oyssin henkilökuntaa jotka minulle tämän uuden elämän ja mahdollisuuden antoivat. Ihan huippu porukkaa. Erityisesti kiitokset Meriläisen Sannalle joka minut sitten ilmeisesti operoi. cheers I love you Kipuja on ollut jonkin verran.... lähinnä pahimmat johtuivat olkapää- pistoksesta mutta muuten ok. Kipupiikkiä antoivat aina kun pyysin. Keskiviikkona kotiin. Hieman hutera oli olo ja lämpöilyäkin mutta nyt alkaa palailla kokonaisvaltainen tajunta ja tuntuu että kaikki...ne kelluvatkin inkkarit on saanut kerättyä kanoottiin taas mukaan... Olo on ku ois puusta pudonnu. confused Tässä sitä on sitten desin mitalla puuroa keitelty ja jauhelihaperusasoselaatikkoa mussutettu. Kun vaan oppisi tämän jotta koko ajan syödään. study study study No oppia ikä kaikki. Elli ONNELLINEN.

Elli

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Oulun seutu
Registration date : 26.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Toukokuu 27, 2011 10:43 pm

cheers sunny
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä La Toukokuu 28, 2011 3:50 am

Hienoa Elli - siitä se lähti kohti kevyempää kesää. Very Happy
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 26.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Toukokuu 28, 2011 2:58 pm

Onnittelut Elli!
Minulla on 5 päivää vanhempi masu kuin sinulla ja myös minä olen voinut erinomaisesti koko ajan!! Upeeta mahtavaa!!! Hyvää vointia jatkossakin!!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja Elli Ti Toukokuu 31, 2011 5:04 am

Kiitos onnitteluista. Tää on todellakin opettelua. Hyvää vointia sinullekkin. sunny

Elli

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Oulun seutu
Registration date : 26.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja millaida Ti Toukokuu 31, 2011 8:44 pm

Oittelut leikkauksen johdosta

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ke Kesä 01, 2011 1:01 am

Mistä se olkakipu johtui? Onko se maksaperäistä, tällaisen käsityksen olen saanut? Elli: kerrottiinko sulle mistä johtui`?

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Kesä 01, 2011 1:49 am

Olkakipu(solisluukipu) johtuu ilmasta jota laitetaan mahaan jotta leikkaaja saa tilaa leikata, vatsakalvon venytys saa sen aikaan, ja "säteilykipu" tai peilauskipu ilmenee sitten olkakipuna.

Näin mulle se avattiin.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen! Empty Vs: Elli leikattu, kotiutettu ja onnellinen!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa