Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa

4 posters

Siirry alas

Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa Empty Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Pe Tammi 25, 2013 7:45 pm

Ylen A-talkissa asiaa laihduttamisesta ja leikkauksesta. Mielenkiintoinen keskustelu!
http://areena.yle.fi/tv/1774949
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa Empty Vs: Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 25, 2013 7:57 pm

Itse en juuri tuosta perustanut.

Asiaahan toki oli mutta, olen kyllä katsonut paljon parempiaki keskusteluohjelmia.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa Empty Vs: Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa

Viesti kirjoittaja Kimby La Tammi 26, 2013 8:20 am

Itse en juuri tuosta perustanut.
Pelkkää asiaahan tuo oli. Ja nostettiin useitakin kissoja pöydälle. Hyvä ohjelma meille, mutta myös esim. "tavallisille" ihmisille jotka ei tiedä asiasta mitään.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa Empty Vs: Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Su Tammi 27, 2013 4:47 pm

Samaa mieltä Kimbyn kanssa siitä, että ohjelmassa oli paljon infoa etenkin niille "tavallisille" ihmisille. Minusta ylipainosta ja laihduttamisesta on onneksi viime aikoina ryhdytty puhumaan niin, että asia ei ole ihan yksinkertaista kuin on luultu. Syö vähän ja liiku paljon toimii tiettyyn pisteeseen saakka, mutta painonhallinnassa on kyse usein monista muistakin asioista. Ja niistä minusta puhutaan julkisuudessa yhä enemmän. Ja hyvä jos joku ylipainoinen uskaltaa sanoa ääneen ettei aio laihduttaa. Ylipainoisillakin on oikeus valita oma tiensä, olipa se sitten leikkaus,ylipainoisena pysyminen tai jotain siltä väliltä.
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa Empty Vs: Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa

Viesti kirjoittaja janette Su Tammi 27, 2013 11:49 pm

Mun mielestä oli aika ö-luokan dokumentti. Korkeintaan suhastiin vaan ampiaispesää. Faktat puuttu melkeen kokonaan...kuha arveltiin vaan.
janette
janette

Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 46
Paikkakunta : Turku
Registration date : 05.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa Empty Vs: Laihduttamisesta ja leikkauksesta A-talkissa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa