Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sleeve-leikkaus tehty 27.11

+7
Huugibuugi
PyöreäMuoto
Rosmariini
stina66
Sabiinax
liianpaksuperhoseksi
Maria-76
11 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Maria-76 Su Marras 25, 2012 5:49 pm

Kiitos Rosmariini Smile
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja PyöreäMuoto Ma Marras 26, 2012 7:21 pm

flower Onnea huomiselle leikkuripäivälle flower täällä olet ajatuksissa völijyssä flower
PyöreäMuoto
PyöreäMuoto

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : pohjois-pohjanmaa
Registration date : 15.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Maria-76 Ma Marras 26, 2012 8:45 pm

Kiitos PM, onnea myös sulle ylihuomiselle Smile

Tänään olen pakkaillut hiukan tavaroita, joita saattaisin tarvita sairaalassa ollessani. Kaksi suklaapirtelöä on vielä juomatta, sitten on nutriletit loppu, onneksi! Kotivaa'an mukaan eneilyllä lähti n. kahdeksan kiloa, oon ihan tyytyväinen siihen. Huomenna aamulla aikaisin lähden mieheni kanssa kohti tyksiä, läppärin otan mukaan ja päivitän tilannettani heti, kun siihen pystyn geek

Hyvin muistan, kun reilu vuosi sitten kävin vain lukemassa näitä muiden juttuja, olin silloin reippaasti yli 120 kiloinen. Silloin ajattelin, että mahdankohan itse koskaan saada painoani laskemaan, ja uskallanko lähteä leikkausta kohti pyrkimään. Nyt, kun vajaa vuorokausi on enää aikaa isolla massulla, harmittaa ainoastaan se, etten ryhtynyt tähän jo vuosia sitten.

Tsemppiä kaikille ja onnea, olettepa missä vaiheessa prosessianne tahansa sunny
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Maria-76 Ti Marras 27, 2012 11:55 am

Viimeinen yö nukuttu erittäin sikeästi, hetken kesti viiden aikaan tajuta, miks kello soi näin aikaisin, ja sitten se tuli mieleen: tänään alkaa uusi elämä! Very Happy
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja PyöreäMuoto Ke Marras 28, 2012 12:48 am

sunny Hyvää uutta elämää Maria-76 sunny toivottavasti siellä kaikki sujui hyvin?
Ja kiitos...huomenna minäkin sinne uuteen elämään astun!!
PyöreäMuoto
PyöreäMuoto

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : pohjois-pohjanmaa
Registration date : 15.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Pellukka Ke Marras 28, 2012 1:08 am

Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin... sunny
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Maria-76 Ke Marras 28, 2012 5:26 pm

Kiitos kaikille myötäelämisestä, kaikki on mennyt oikein hyvin cheers

Eilen klo 10 menin heräämöön, sieltä sitten pääsin leikkuriin n 11 aikoihin. En päässytkään aamun ensimmäisenä leikattavaksi, toki ne aamun odottelutunnit olisi voinut olla kotonakin. Eilinen päivä meni aikalailla tokkurassa, yöllä alkoi leikkauksessa käytetyt kaasut vaivaamaan ja sain pyytämällä lisää kipulääkettä. Kipupumppua minulla ei ollut. Yöllä kävin useasti vessassa ja tämän aamun olen suhannut pitkin osaston käytäviä Very Happy rt kävi pikaisesti kertomassa leikkauksen jälkeisestä ruokavaliosta, juomista ja proteiinien tärkeyttä painotti. Ehti myös mainita, että koska tahansa voi lihottaa itsensä takaisin, vaikka onkin leikattu. Ei järin kannustava, uskoisin että kaikki ylipainoiset tietävät, miten lihotaan lol!
Aamulla sain luvan juoda vettä ja mehua, ne menee alas ihan helposti.
Tänään tulee lounaaksi kiisseliä, jota saan pikkulusikalla ottaa. Huomenna pääsen kotiin, kunhan kaikki on kunnossa Smile Ihanaa, omien rakkaiden luo ja omaan sänkyyn <3 Ei tarvi kuunnella täällä vieressä kuorsaavia mummeleita Wink

Palailen taas, kun pääsen kotiin tietokoneelle. Ei kuulunut avoin wlan tyksin palveluihin, vaan kännyllä näpyttelen.

Olen onnellinen flower
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Milja Ke Marras 28, 2012 11:00 pm

Hienoa Maria-76, ihanaa kuulla että kaikki on menny niin hyvin sunny ! Täällä kans kaikki hyvin Smile .

Milja

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 02.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja PyöreäMuoto Su Joulu 02, 2012 1:13 am

Hienoa maria-76,että kaikki ok flower
PyöreäMuoto
PyöreäMuoto

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : pohjois-pohjanmaa
Registration date : 15.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja pilvipouta Su Joulu 02, 2012 11:37 pm

On ollut mielenkiintoista seurata leikkaustasi Maria-76! Basketball Toivottavasti jatkokin sujuu hyvin! Itsellä kaikki vasta haaveissa joskus helmikuulla, mikäli saan edes leikkausluvan, kun on paljon asioita, jotka voivat olla tiellä, kuten särkylääkkeiden jatkuva käyttö.

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Maria-76 Ma Joulu 03, 2012 2:49 am

Kiitos, kaikki on todellakin ihan hyvin Smile Toivottavasti pilvipouta saat luvan ja pääset leikkuriin sunny

Onhan tämä kaiken kaikkiaan ollut mielenkiintoinen matka, ja nythän se uusi elämä on vasta alussa, pikkumasun kanssa Smile Kaks ja puol kiloa on nyt lähtenyt leikkuriaamusta, olen syönyt sitä mikä maistuu. Edelleen juuressosekeitto porsaanfileellä on parasta, aamut olen aloittanut kaurapuurolla. Mitään dumpingeja en ole kokenut, jotenkin oma mutu-tuntuma on, ettei sleevatulle sitä niin helposti tulekaan, mitä ohitetulle. Voin toki olla väärässäkin, itse olen siltä ainakin vielä välttynyt.

Tänään olin sukulaislapsen synttäreillä, maistoin yhden pienen suklaakeksin ja minipalan täytekakkua. Ei ollut niissäkään käynyt sitä, mitä rt pelotteli, eli ei ole ainakaan vielä makuaisti niin muuttunut, että olisi kakku ollut pahaa Wink Kaipa se oli enempi sellaista "pelottelua", ettei tulisi edes herkkuja maistettua cyclops Mutta oon jo aiemmin ajatellut asian niin, etten ole totaalikieltäytyjä leikattunakaan. Kohtuus kaikessa ja kalorimäärät tiedossa, niitä aion seurata Smile

Oikein hyvää ensimmäistä adventtia kaikille, ja tsemppiä matkallenne santa
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Maria-76 Ti Joulu 11, 2012 8:39 pm

Pikkumasu tasan kaksi viikkoinen, nopeesti on aika mennyt Smile Painoa leikkuriaamusta pudonnut hiukan alle kolme kiloa, flunssa ja kuume on rajoittanut liikkumista ja olen kyllä muutenkin tähän vauhtiin ihan tyytyväinen. Josko sitä ehtis nahka hieman palautumaan, kun paino ei putoa ihan hurjaa vauhtia.

Vielä ei ole tullut vastaan mitään sellaista, mitä en pystyisi syömään. Taidan kuulua niihin rt:n mainitsemiin harvoihin, joilla leikkaus vaikuttaa ainoastaan annoskokoihin. Tietty näin lyhyessä ajassa ei ole tullut kokeiltua hirmu monipuolista syömistä, mutta esim. kokoliha menee täysin ongelmitta.
Mulle rt sanoi, että sosemaista ruokaa pitää syödä viikon ajan, sen jälkeen saa pikku hiljaa palailla normiruokaan. Olenkin nyt muutaman päivän aikana syönyt esim. lasagnea, kanaa riisillä, ja makaroonilaatikkoa. Määrät ovat entiseen verrattuna ihanan naurettavan pieniä, vaikka otan lautaselle yhteensä n. desin ruokaa, niin siitäkin jää n. puolet syömättä. Alan röyhimään ja tulee täysi tunne. Kun siinä tilanteessa lopettaa syömisen ja pitää vähintään vartin tauon, niin sen jälkeen voin pikku hiljaa siemailla lasillisen maitoa. Jäätelöllä olen herkutellut, litran paketista riittää mainiosti n. sentin siivu, ja senkin syömiseen menee aikaa Very Happy

Tikit poistettiin viidestä tähystysreiästä 10 pv:n kuluttua leikkurista, kolme haavoista oli mennyt hyvin umpeen, kaksi repsahti saman tien auki. Niihin laitettiin haavateipit, joita piti pitää muutama päivä, mutta eihän niitä repsottavia reikiä enää mikään sulkenut. Olivat jo ehtineet parantumaan "väärin" ja aikast kamalilta nyt näyttävät. Eihän niillä sinällään ole väliä, kun ei sitä oman perheen ulkopuolella järin useesti tuu massua näytelty. Ois toki ollut kiva, kun kaikki reiät ois olleet nätisti kiinni.

Joulupöydän antimia olen jo ehtinyt miettimään, taitaa mun lautaselle tulla tänä vuonna pelkästään kinkkua, kalaa ja itse tehtyä piimäjuustoa. Laatikoita 1tl/ maku, jos protskujen jälkeen vielä mahtuu ja maistuu. Muu perhe ja vieraat toki saavat herkutella ihan täysiä, en koe itse jääväni mistään paitsi vaikken pystykään enää niin paljoa syömään. Itse leikkuriin halusin, ja olen siihen päätökseen täysin tyytyväinen flower

Kärsivällisyyttä odotteluun ja tsemppiä kaikille Smile Oikein hyvää joulun odotusta santa
Maria-76
Maria-76

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Sleeve-leikkaus tehty 27.11 - Sivu 2 Empty Vs: Sleeve-leikkaus tehty 27.11

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa