Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

+17
Heippis
pikku myy
Merja
hansu
Luisfigo
Leppis
Ano
Nanne Napaneera
Pellukka
meevin
pilvipouta
Petronella
Rosmariini
Lyltsy
pilksuke
*Perhonen*
rolli82
21 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Vilttis Ti Loka 29, 2013 10:28 pm

Onnea leikkuuajasta! Mulla kanssa leikkaus tod.näköisesti joulukuun tokalla viikolla, torstaina varmistuu kun tapaan kirurgin :-) tsemppiä sulle ja tietty kaikille muillekkin :-) Ei ole enää pitkää odotusta!! Sitä onkin riittänyt ;-))
*Vilttis*

Vilttis

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 05.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Loka 30, 2013 1:42 am

ilmoittelehan Vilttis sit, millon sulla on, jos vaikka vierus pedillä nähtäis Very Happy
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Vilttis Ke Loka 30, 2013 2:56 am

Mulla operaatio eri paikkakunnalla :-) mut ilmoittelen silti!

Vilttis

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 05.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 La Marras 02, 2013 10:45 pm

rt soittaa 15.11 puolen päivän aikaan, siitä taitaa alkaa eneily sit mulla =)

olen jo suunnitellut et jouluna vaikka imen sitä joulukinkkua et saan maut, jos en saa syödä sitä Very Happy
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja meevin La Marras 02, 2013 11:13 pm

Tervetuloa joukkoon eneilevään:D Toinen päivä menossa ja 29 edessä...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Marras 03, 2013 12:48 am

kiitoksia meevin =) mä täs jo kevennetyllä menen ja olen saanut kaksi kiloa tippumaan.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Marras 13, 2013 6:26 pm

nyt se on sit virallista, ene alkoi. vähän lipsui toi kevyt ruokavalio mulla ja 600g nousi paino, mut ei pahasti.

rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Marras 16, 2013 5:43 pm

tsemppiä ENElle!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 La Marras 16, 2013 10:24 pm

kiitos Very Happy 
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Pellukka La Marras 16, 2013 10:56 pm

Tsemppiä ENEilyyn.. I love you I love you 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja tunis87 Ma Marras 18, 2013 7:17 pm

Tsemppiä leikkaukseen ja sen odotteluun! Smile
tunis87
tunis87

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Kanta-Häme
Registration date : 05.07.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Marras 19, 2013 3:13 am

Kiitoksia kaikille. nyt alkoi kiitos enen, hillitön paleleminen.

isäntä ei tykkää oikein ku mä täällä uunia lämmitän vähän väliä Very Happy nytkin vaikka katto tuulettimet on päällä levittämässä ilmaa koko taloon ni mittarissa lämmintä -29'c
sunny 
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Joulu 20, 2013 2:54 pm

Hellurei ja hellät paikat =)
Täällä taas ja pikkumasuisena =)
.
Tiistaina menin kys:ille, siellä jo mua odottikin huonekaveri, tutustuttiin siis jo viikko sit siel käynnillä ja heti facekavereita oltiin.
Minut leikattiin toisena, joskus kymmenen aikoihin sain esilääkityksen ku halusin, kaikkea tyhmää siitä huolimatta kyselin leikkurissa xD joskus yhentoista aikoihn veivät leikkuriin siis.
Heräämössä oli eka havanto kolmen aikoihin, ku koski yläselkään siitä pelkästä makaamisesta, heti aloin valittamaan et voivatko vaihtaa vähän edes kyljelleen. sit samalla pyysin särkylääkettä ja pahoinvointilääkettä. siitä pahoinvointilääkkeestä mä olinkin tarkka. anestesialääkäriä kävi siel kans ja antoi luvan et sain vähän kääntyä kyljelleen ja samana päivänä sain luvan jo kävellä. mun piti heräämössä jo kysellä et leikattiinko varmasti ku oli nälän tunne, mut tais olla kaasu mikä aiheutti tuntemukset Very Happy saman kysyin seuraavana päivänä lääkäriltäkin xD ison kiitoksen annoin anestesiahoitajille, jotka oli aivan mahtavia, sanoinkin et kolmaskerta se todensanoo ku siel on ja sit saa hyvää hoitoa Very Happy kuuden aikoihin pääsin osastolle. mä sain samana iltana jo vähän hörppiä vettä, minkä kanssa ei ole olltu mitään ongelmaa. taisin jo vessassakin käydä kävellen sinä iltana/yönä. keskiviikkona sain sosemaisia ruokia ku mehukeitto meni hyvin alas. tein vain virheen ja söin perunavelliä, voi helvata mitkä väännöt iski. tulinkin siihen tulokseen et kuumia ruokia en nyt ihan heti syö, kaikkein pahimmat väännöt aiheuttavat. ( oi ihanaa joulupukinkuumalinja mainos tuli telkkarista <3 ) eilen kävi sit ravitsemusterapeutti ja pääsin kotiin. ainut ongelma on tällä hetkellä ettei toi kagi irtoa, eloitin eilen jo pegorionit, jos vaikka sillä irtois. vett' ja mehua olen nyt juonut. äsken söin eilen illallata jääneen viilin lopun. siinä 0,5desin luokilla on meikän ruokailut tällä hetkellä.

huomasin itse sairaalassa jo ollessa et olen alkanut vaatimaan palvelua, ennen vain kärvistelin, mut nyt kyl osasin pyytää ja vaatia Very Happy liittysköhän ammattiin tai jotain Very Happy

muuten mene ihan hyvin.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Joulu 22, 2013 3:03 pm

huh huh, nyt täytyy sanoa et paino tippuu.
Enen aloituksesta on lähtenyt 13kg, joista 3kg sitten tiistai leikkausaamun.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 23, 2013 4:28 am

Hyväiseltä rolli tuo kuulostaa. Very Happy
Sujuuko syömiset hyvin?..toimiiko uusi masu?(miulla tahtoo olla hitaanlaista ja Duphalac käytössä silent )
 
Minullahan tippui myöskin ekan 3-4vrk:n aika sen -3.1kg..sitten tökkäs ja jumi..jumi..nousi..affraid
..mutta nyt - IHANAA, paino hupsahtanut taas ales sen 600g! Razz 

Eli..19vrk--> -3.7kg( 1.23kg&vko)..iha hyväinen tahti, kunpa jatkuis näin.
Tykkään edelleenhin enepi maltilisesta "kutistumisesta" n. 1.-1.5kg/vko..
..tokihan se tasoittuu ja jumiihin sitten välistä mutta nyt alkuun olisi kiva jos noilla luvuilla saisi mentyä. Smile
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Joulu 23, 2013 2:55 pm

moi Nanne =)
vatsa toimii onneksi, kotiin ku pääsin aloitain heti pegorionin, käytin pari päivää ja alkoi toimimaan.
Mulla näköjään on tää kilo per päivä. eilisestä on taas tippunut kilo. jospa se jossain vaiheessa hidastuisin, muutenhan täs on alla 100kiloinen enenn uuttavuotta. tai no ei ole, mut kuitenkin Very Happy
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 23, 2013 6:04 pm

rolli - huljakkaa on siulla painon pudotus! Very Happy 
..varmaanhin tasoittuu matkan varrella.

Miulla tuo Duphalac jää käyttämättä.
Eilen oli huippu päivä ja masua ei turvotellut juuri olleskaan, eikä ollut pahoinvointia - enpä ollut ottanut Duphalacia.
..ja kun illasta otin, alkoi aika pian tehdä huonoa ja turvotti silent (ei johtunutkaan veden lipittelystä)

Nyt koetan muilla keinoin vattaani saada toimimaan: viljatuotteet, lisään vihanneksia koko ajan-Jee!
.. nesteitä lisään myöskin ja liikkumista..pitää ostaa vielä luumuja ja tehdä luumusoppaa vain pikku ripauksella  sokkeria. tongue 

Tänään söin hissuksiin aamupalana jopa 2 leipäsiivua juustolla, salaatilla ja kirsikkatomaateilla eikä tökkinut pallean kohdilla - kivat olot jatkuu I love you 
Pitää puuroja syödä myös enempi, ne nyt vähän jääneet..

..kinkun laittelin juuri uuniin kypsymään ja vielä hieman siivoilen kevyesti(koirankarvat imuroitsen)
Hyvillä mielin nyt toivottelenhin kaikille..ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 550422iuv8tgsqnr

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 1765611lxpejlg12q

..rauhoitutaan ottamaan Joulu vastaanajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 439702yc1s6yyoii
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Joulu 27, 2013 12:12 am

tyhmä, tyhmä, tyhmä!! ahneella on pask...... loppu. voi miksi minä en opi laittamaan suuhuni pienempiä annoksia!???! tulee niin kaamea olo sit, ihan ku iso ilma kupla olis ruokatorvessa ja ei meinaa lähteä pois.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Pe Joulu 27, 2013 4:51 am

rolli - tuolla toisessa pinossa itsekin kirjoittelin ähkystäni, luulenpa että itselläni on oikeat annoskoot vielä piiiiiitkään hakusessa.. Shocked 
Itselläni ei mitään rajua dumpingia vielä ole ollut(onneksi)..mutta liian nopeasta ruokailusta tai suuresta eväspalasta, tuolla rinnan kohdalla todella kova kipu hetken verran..kävely miulla auttaa tuohon ja aivan pikku erissä vesi - siis toooodella pieniä kulauksia.

Onko siun painon pudotus jatjunut edelleen -1kg/vrk?..
..mie menen sitten toisella tapaa - paino putoaa T O S I verkkaisesti ja sykleiseissä..toivonut olisin alkuun toisin Neutral 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Joulu 27, 2013 5:19 pm

nyt on ollut kaksi vuorokautta ettei ole paino tippunut lainkaan, jahka tästä taas pääsee normaaliin ruokailuun ni eiköhän se tipu siitä sit.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 4 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa