Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

+17
Heippis
pikku myy
Merja
hansu
Luisfigo
Leppis
Ano
Nanne Napaneera
Pellukka
meevin
pilvipouta
Petronella
Rosmariini
Lyltsy
pilksuke
*Perhonen*
rolli82
21 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Toukokuu 20, 2013 9:23 pm

mulle soitti lekuri tänään, se on varmaan koko päivän soitellut kaikille Very Happy
se oli se surullisen kuuluisa piilosoitto Very Happy

minultakin kysyi haluanko leikkaukseen, no daa, totta kai!!!!!!

kaikki oli ihan ok, ja paperit lähtee kirurgille.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Toukokuu 21, 2013 12:14 am

Paljon onnea, nyt se tien pää on oikeasti sinulle auki. Täältä kanavalta saa paljon vimia ja tsemppiä. Sen olen moneen kertaan saanut itse kokea omissa "down"- kohtauksissa. Kun on tänne kirjoitellut ja pelokkaana kysellyt, niin aina on tullut myös hyvin tsemppaavia vastauksia ja henkisiä tukia- kiitos siitä kaikille. Mut leikattiin 12/2009- pois on mennyt 87 kg, olen ihan ns. normipainoinen (siellä yläpäässä), ei kaikkien tarvitse twiggi.tyttöjä olla. Tässä painossa 78-80 tunnen olevani ok. Roikkoleikattu 8/2012- vaatteet päällä saa piiloon kaiken mahdollisen. Itse en ole lopputulokseen ihan tyytyväinen, mutta en tiedä edes miten voisi eteenpäin valittaa. 4 viikkoa leikauksesta oli 1 tarkastus, katsoivat, onko haava siisi ja siinä se sitten olikin. Olen ns. toispuoleinen, toinen puoli vatsastani on ok ja toinen mielestäni pömpöttää hölmösti. En ole kehdannut uimaankaan enää mennä tuon roikkoleikkauksen jälkeen, ennen sitä kaikkine roikkoineni kyllä...- siispä vika varmaan mussa. Mutta olen vakaasti sitä mieltä nyt näin pitkällä aikavälillä, että leikkaus on ehdottoman suositeltavaa kaikille vaikeasti ylipainoisille, parantaa elämänlaatua paljon! Itse en osaa sanoa imissuhteista sen enempää, muttapääsee liikkumaan eri tavalla ja saa itse ähkimättä sukat jalkaan! Kaikkea hyvää sinulle toivotan ja saatpas sitten nähdä itsessäsi pikku hiljaa suuria muutoksia. Se henkinen puoli on edelleenkin rakenteilla omakuvani kanssa. Itse edelleenkin olen se lihava, vaikka lääkärinkin mielestä ei enää saa laihduttaa. 5 viikkoa sitten olis tekonivelleikkauksessa, ylipaino oli tuhonnut niveleni, toinen menee uusiksi mahdollisesti muuaman vuoden kuluttua, mutta kun nyt leikkauspöydällä sanoivat, että nyt minut siirretään ns. omaan sänkyyn, niin sain karjaistua, et teitä on liian vähän nostelemaan, hakekaa lisäapua, kun oon niin lihava! Koko leikkuusalin väki hörähti kamalaan nauruun ja sanoivat, et usko nt vaan pikku hiljaa, sä oot aika kevyt, kyl me pärjätään! Eli edelleenkin en näe itseäni normikokoisena.... leikkauksesta alkaa uusi elämän pituinen auvoinen tie! Tsemppiä kaikille!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja hansu Ti Toukokuu 21, 2013 12:24 am

Se on muuten mielenkiintoista, miten tuo suhtautuminen itseensä muuttuu. Ylipainoisena en jaksanut nyyhkiä ulkonäköäni ja uimahallissakin viiletettiin menemään makkaroineen kaikkineen. Nyt huomaa, että pienemmätkin "kauneusvirheet" ärsyttää itseä suunnattomasti ja vartalon ongelmakohdat yrittää peittää vaatteilla viimoseen asti. Minä en ainakaan mielellään pue päälleni vaatteita, joista ylijäämänahkat pullottaa vekkeinä ulos...

Minusta ainakin on tulossa/tullut jossain määrin turhamainen. En kuitenkaan suunnittele edes mitään "leikkaussarjaa" tilanteen korjaamiseksi. Ei minusta vanhentuvasta rusinasta enää missiä saa.. Onneksi Laughing Mahanahkat/roikot leikataan syksyllä, mutta sille leikkaukselle oikeasti tarvetta. Vekit kutiavat ja hautuvat inhottavasti.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Toukokuu 22, 2013 12:48 am

kyl tänään ahisti ku lähettiin esikoisen kevätjuhlaan joka oli järven rannassa ulkoilu alueella. tuntui et mikään ei ole hyvä päälle =((

ties kuinka omonta paitaa ja mekkoa kokeilin ennen kuin suostuin ihmisten ilmoille lähtemään.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja hansu Ke Toukokuu 22, 2013 1:39 am

Mulla seuraava vaatekriisi siitä, mitä pukea päälle Mikkelin perjantaiseen tapaamiseen. Nyt kun paino pysynyt samana vaatteetkaan eivät ole vaihtuneet. Ei viitsisi mennä aina samoissa housuissa ja puseroissa.

Nyt pitäis metsästää hyvin istuvat vaatteet, jos vaikka hamosen helmat sais heilahtamaan. Mistähän syystä päädyn useimiten housuihin? Uusia vaatteita en juurikaan viitsisi nyt ostella, kun tuo syksyn roikkoleikkaus muokkaa taas kehoa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Toukokuu 27, 2013 1:31 am

löysitkö hansu mitään päälle laitettavaa??? =)

täytyy sanoa et tänä viikonloppuna on kaloreita kulunut. olen purkanut meidän pihalla olevaa vanhaa saunaa, joka oli jo muutenkin laho kakka ja katto tullut osittain alas.

mies ei voi tehdä juurikaan ku kyynärpää on murtunut, mut kyl se onneksi pystyy katsomaan lasten perään. eilen oli mulla kaveri auttamassa, se oli kattoa purkamassa ja mä purin seiniä. purin myös tänään seiniä ja kakkahuussin, näin nätisti sanottuna. purku rauta on heilunut ku hullulla ja se varmaan painaa useamman kilon, ku pari tuntia riehuin sen kanssa ni ei jaksanut enää nostaa sitä ylös Very Happy
ja urakka jatkuu edelleen, vielä ku sain ne purkujätteet pois tuolta takapihalta.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja hansu Ma Toukokuu 27, 2013 1:52 am

No olihan mulla jotain päällä. Ensin puin pienemmät suorat housut, mutta aikani kierreltyäni vaihdoin sitten ne isommat vanhat huosut jalkaan ja kiristin ylös vyöllä Laughing ... Pusero oli tosin A-linjainen ja tyköistuva samoin kirppikseltä löytämäni Farkkutakki. Puseron koko on jo 36...

Hieman hilpeyttä herätti nuo minun paikalle viemäni "Ennen" kuvat... Löysin sellaisen otoksen jossa takapuoli oli hyvinkin leveä. Ei minua oikein ilmeisesti meinannut vanhoista kuvista tunnistaa. Itse katselin niitä kauhulla. Nyt korjataan taas syömisiä parempaan kuosiin.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Toukokuu 28, 2013 1:02 am

onnex sentään vaatteet päälle löysit lol!

mä niin haaveilen noista vaate numeroista( hirveän vaikea sanoa/kirjoittaa vaate koista xD)
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja hansu Ti Toukokuu 28, 2013 9:53 pm

Minunkin haavekoko oli aikanaan 42... Pitkälti on menty sen alle, mutta ei passaa valittaa. Kyllä ne pienemmät koot pesiytyy sinunkin vaatekaappiin tulevien vuosien aikana Laughing
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera La Kesä 01, 2013 4:52 am

rolli - mie siun kuvasesta aina ihastelen tuota musta/valkoista pallo mekkoa - sopii siulle tosi hyvin. I love you sunny
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Kesä 02, 2013 4:37 pm

eilen kyseistä mekkoa kokeilin ja voi blääh, liekkö turvotusta nyt vai mikä, mut ihan järkyn näköinen oli. tokikin et jalka pöydät on ainakin turvoksissa melkein koko ajan.

millonkahan se kirje tulis meille Nanne?? täs eletään jännittäviä aikoja kosta 14.6 tulee nettiin tulokset ketkä pääsee sh:ksi lukemaan syksyllä ja sit odotan sitä kirjettä Kys:ltä ja ja ja.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Kesä 14, 2013 8:30 pm

no leikkaukseen ei ole kirjettä kuulunut, mut tänään tuli pääsykokeista tiedot ja pääsin iisalmeen sisälle ja kuopioon olen varalla =)))) mi sou häpi. nyt jos maltas hetken odotella et jos kuopiosta tippuis porukkaa pois et pääsis sinne.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja meevin Pe Kesä 14, 2013 9:02 pm

onnea opiskelupaikasta, sh on hyvä ja monipuolinen ammatti, ja töitä ainakin löytyy:D Itse olen lastensh, mutta nykyään teen keikkatöitä päivystyksessä (eipä täällä maaseudulla juuri lastenpuolen töitä ole), kesät pidän pääosin vapaata.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Kesä 14, 2013 11:27 pm

kiitoksia =)

johan mä oon lähäri, mut paremmin sais niitä töitä mitä haluan tehdä niin sh:na.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Merja La Kesä 15, 2013 1:46 am

Onnea opiskelupaikasta ja Tsemppiä leikkausajan odotteluun Laughing
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja pikku myy Ma Kesä 17, 2013 10:32 pm

har gjort blodprover, gastroskopi och spirometri. varit på vårdcentralen och vägt mig 6 månader. på torsdag ska jag göra bukultraljud:bounce:tonguetongueBasketball

pikku myy

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Kronoby
Registration date : 17.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Kesä 17, 2013 11:30 pm

tänään tuli Kys:ltä kirje: Suuniteltu tavoiteaika on syksy 2013.


tarkan toimenpiteeseen tuloajan osasto ilmoittaa teille myöhemmin kirjeitse.





voisko vielä ympäri pyöreemmin olla toikin????  Mad:x

nyt täytyy pikku myy sanoa et ehkä tajusin suurimman osan mut toi bukultraljud menee ohi mulla, anteeksi Embarassed
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Kesä 17, 2013 11:36 pm

Käääk ja sinähin rolli82 sait kirjeen Kys:iltä..mie en..Crying or Very sad
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Kesä 17, 2013 11:59 pm

no ei tosta kirjeestä mitään iloa kyl ollut =/ eli nou hätä.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Kesä 18, 2013 3:49 am

Kyllä mie jo toiveikkaammalla mielellä täällä..välistä iskee se hätähoppunen vaan päällensä..Laughing
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Heippis Ti Kesä 18, 2013 3:06 pm

Teille sentään KYS ees tuommosia kirjeitä laittelee...Päijät-Hämeen keskussairaalasta eivät ole vaivautuneet tuotakaan vähää. Hirveän poikkeavia käytäntöjä joka paikassa Rolling Eyes

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Elo 04, 2013 11:15 pm

on niin odottavalla tuulella.
ensi viikolla jos soittais ensin koulutoimistoon et pääsinkö kuopioon opiskelemaan vai joudunko kuitenkin iisalmeen.

sit vois soittaa kys:lle jos löydän jostain paperit missä oli puhelin numero ylhäällä.

ja 3 viikon kesälomakin alkoi =)
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Loka 21, 2013 9:24 pm

nyt se odotettu kirje tuli cheers cheers cheers cheers 
leikkaus olisi 17.12
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ma Loka 21, 2013 10:24 pm

Bravo! Paljon onnea!
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Ano Ti Loka 22, 2013 11:22 am

Wautsi, siihenhän ei ole enää kuin hetki!

Ano

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 3 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa