Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

+17
Heippis
pikku myy
Merja
hansu
Luisfigo
Leppis
Ano
Nanne Napaneera
Pellukka
meevin
pilvipouta
Petronella
Rosmariini
Lyltsy
pilksuke
*Perhonen*
rolli82
21 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja pilvipouta Ke Helmi 06, 2013 5:34 pm

Tsemppiä rolli82 taisteluissasi painon kanssa. Razz Leikkaus tasapainoittaisi jojoiluasi, kuten meidän muidenkin. Tärkeintähän se on sitten juuri ennen leikkuuta pudottaa painoa, jotta maksa olisi pieni, eikä turhaan tiellä kun tähystyksellä leikkellään.

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 To Helmi 07, 2013 2:58 pm

no voi skönde sanon minä!!!!!!
Soitin just työterveyteen ihan muun asian tiimoilta ja kysyin samalla sitä et onko lääkäri laittanut lähetteen menemään.

Rt olikin kirjoittanut tekstiinsä et asiakas ottaa itse yhteyttä työterveyslääkäriinsä ja pyytää tältä lähetettä.

vaikka sovittiin silloin et se laittaa lääkärille viestiä asiasta ja mä viel neuvoin miten se viesti laitetaan menemään. Evil or Very Mad

no huomenna soittaa lääkäri mulle ja juttelen sit sen kans lähetteestä. onneksi on mukava lääkäri vaikka onkin erilääkäri joka alunperin lähetteen teki ja toivon et laittaa sen lähetteen menemään.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja pilvipouta To Helmi 07, 2013 4:04 pm

Sellaista se toisten lääkärien kanssa on. Itse aikoinaan sain ruinata kipupolin lähetteen kanssa, vaikka kaksi lääkäriä aikoi laittaa sen, niin kumpikaan ei ollut tehnyt sitä. Onko työterveyslääkäri sama, joka kieltäytyi laittamasta eteen päin laihdutusleikkaus lähetettä? Tseppiä jaksamiseen cheers

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 To Helmi 07, 2013 5:24 pm

aikaisempi lääkäri laittoi mulle lähetteen kun kävin ekan kerran. mut meillä tämä kolmen kunnan organisaatio kun purkautui niin mun entinen työterveyslääkäri jäi tänne mun koti kuntaan ja mä itse oon toiselle kunnalle töissä niin, toivon et tää "uusi" lääkäri laittaisi uuden lähetteen mulle.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja meevin To Helmi 07, 2013 8:52 pm

voi itku, just tuollainen turha odottelu ja asioiden venyminen harmittaa eniten. Toivottavasti asiat alkaa etenemään.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 To Helmi 07, 2013 9:25 pm

minä vaikka huomenna itken siinä puhelimessa et lääkäri laittaa lähetteen. onneksi on sellanen lääkräi joka on nähnyt mut potilaana, joten tietää minkä kokoinen olen.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja pilvipouta To Helmi 07, 2013 11:32 pm

Onnea Rolli huomiselle cheers Sinä tarvitsen tämän leikkauksen!

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Helmi 10, 2013 11:40 pm

no täytyy sanoa et oli helppo puhelu tai sit hiivatin hyvät tekstit edelliseltä lääkäriltä ja sit rav.terapeutilta.

lääkäri kysyi et "haluatko sinä vielä tähän laihdustusleikkaukseen" ja minä vastatin et, "kyllä, mitään muuta en haluakkaan"
lääkäri: "no minä teen lähetteen sulle menemään"



siinäpä se. eli nyt taasen odotellaan aikaa Kys:ille.

rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja meevin Ma Helmi 11, 2013 2:03 pm

Onnea. Nyt vaan odottelua, sitä se taitaa meillä kaikilla olla.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Helmi 12, 2013 11:18 am

Onnea odottelulle Very Happy
Se on sitä samaa mitä täälläkin tehdään sunny
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja pilvipouta Ti Helmi 12, 2013 10:05 pm

Onnea Rolli! Hienoa, että asiat notkahti eteenpäin. clown Itsellä jäi eilen käymättä ravintoterapeutilla ja netti tökki, etten saanut puhelinnumeroa millä olisin ilmoittanut perumisen. Kuumetta yli 39 astetta ja uni veti sänkyyn. Onneksi mies oli vastannut puhelimeeni, kun terapeutti oli soittanut, missä kuppaan. Onneksi sain ensi maanantaille uuden ajan. Olen lihonut kiloon, kun söin pussillisen yskäntapletteja. Mad

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 To Helmi 14, 2013 2:26 pm

mä oon täs miettinyt et alkaako om akeho nyt antamaan vastalausetta painosta.

Ihan sama mitä syön nykyään niin närästää mielettömästi ja aamuisin ja iltaisin on syöminen yhtä pakko pullaa ja huono-olo tulee syödessä =/ mä haluun kuitenkin pitää täs ateria rytmin itselläni, ettei tarvii uudestaan opetella kaikkea sit.

tänäkin aamun oli tosi huono-olo kun söin omatekoisen sämpylän puolikasta.
vichyä ja vettä lipitän hurjanaan pitkin päivää.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 To Helmi 28, 2013 1:11 am

JEII!!!!!!!!!!!

tuli kutsu kys:iin tänään postissa Smile))) 25.3 olis aamulla ilmottautuminen kliiniselle ravitsemuksen yksikkööm =)
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Helmi 28, 2013 3:25 am

Jeeeee, miunhin puolestani - hieno homma, asiat etenee! cheers
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Maalis 26, 2013 3:05 am

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers cheers cheers

kävin tänään uudelleen leikkausarviossa, ja tää lääkäri ainakin puolti nyt leikkausta. eli gastro ja spiro on nyt edessä, uä:ssä olen käynyt jo lokakuussa.

kesän jälkeen menee leikkausajat Kys:llä nyt.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Ano Ti Maalis 26, 2013 1:45 pm

Hieno juttu rolli82!
Harmi kun menee syksylle, nyt tulee itsellekin jännät housuun kun on niin viulunkielellä että meneekö itselläkin syksylle vasta leikkuu... Kesä on niin berberistä syömisten ja olemisen suhteen, mieluiten olisi vaikka pimeässä kopissa korjaillut leikkaushaavoja ja opetellut syömään siten että kun kaikki palaavat kesän riennoistaan niin minäkin "osaisin" jo syödä :O

Ano

Ano

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja pilvipouta Ke Maalis 27, 2013 5:04 pm

Hienoa rolli ja Ano! Toisaalta kesällä on lämmintä ja sen puolesta helppo laihduttaa, kun ei palelle. Minustakin tuntui tammikuussa, ettei mikään etene, kun piti odottaa tutkimuksia. Kaikki kilot mitä lähtee ennen leikkausta on hyväksi ja lääkärit arvostavat sitä.

Hyvää Pääsiäistä! sunny

pilvipouta

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Leppis Su Maalis 31, 2013 3:47 am

Mahtavaa, että asiat etenevät! sunny

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Huhti 12, 2013 11:47 pm

ja tänään tuli postissa gastroon ja spiroon kutsu. 26.4 menen kys:lle tekemään ne. aika nopeaa!!!
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Huhti 18, 2013 8:13 am

Hieno juttu rolli82 - sait ajat nopsaan! cheers

Mie käväsin myös(niin kuin Ano:kin) letkun kitusiini nielemässä 4.4 Wink
..ei ollunna kauhia juttu olleskaan, turhaan jännäsin. :)lääkärin mielestä oikein siistiltä sisuksissani näytti, koepala vastaukset sitten tietenhin vielä.

Spiro&vatsan ultra sitten 15.5..oli jo ajat 9.4 mutta "täti-Moonika" esti menoni, olen aina tosi huonovointinen vuodon eka päivänä silent

Elikkäs kesä menee herku..ei ei ei ei kun laihdutellessa! tongue ja syksyllä sitten puukon alle.

..miulle on tullut painoa takaisin 1.5kg(-16 jo oli)..en tykkää yhtään No
Kovasti tuonne 120kg korville haluisin ennen leikkausta(nyt 131.3kg)..saahan sitä h a l u t a tietenhin..
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Ano To Huhti 18, 2013 12:49 pm

Joo, taisi Nanne pärjätä paremmin putken nielennässä, meikällä tuli kyllä yökkiä joka kerta kun mentiin jostain portista läpi :E vaan eipä siinä, antaa tulla vaan jos on tullakseen, kunhan muistaa vaan hengitellä Smile.

Miullakin olisi tavoitteena että juhannuksen maissa olisi paino noin 120 kiloa (eli raskauskilot olisi pois). Saahan sitä tosiaan haluta vaikka kuuta taivaalta Smile. Ei olisi enää kuin 4-5 kiloa ja siinä se sitten olisi.


Ano

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Rosmariini Su Huhti 21, 2013 12:24 am

Hienoa Rolli82!! Very Happy
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Huhti 28, 2013 8:32 pm

Ano - mutta tosi hienostihan siulla mennyt jos enää muutama kiloinen pois poikeen tarvitsee pudotella - Tsemppiä kovasti, kyllä ne lähtee!!! sunny
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Huhti 29, 2013 9:26 pm

kyl täytyy sanoa et uudestaan en mene jos ei ole ihan pakko.

otin gastroon puudutuksen, mut oikea puoli puutui ja posket. ja sit piti kuitenkin vasemmalla kyljellä maata ni ihan kaiken tuntin, yök!!! kun oli ihan hiljaa liikkumatta ja mieluiten hengittämättä ni ei tuntunut pahalta. siitä se kehuikin mua Very Happy ajattelin vain et ei varmaan ole kukaan lääkäri rakastunut potilaaseensa. kuola ja lima vaan valuivat ja röyhtäyksiä tuli ihan tahattomasti Laughing mut nyt se on ohi!!!!!!!!!! ei kai täs tarvitse kuin lääkäri piilo soitto odottaa ja sit vain sitä leikkaus kutsua.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Ano Ti Huhti 30, 2013 1:58 am

Very Happy Harvinaisen hyvin sanottu tuo ettei varmaan kukaan gastro-lääkäri ole potilaaseen tulisesti rakastunut Very Happy!!

Oli nimittäin itsellä kyllä juurikin sellaista YökYöKÄrrPörr - laulantaa se tutkimus että oksat pois, vaan omaksi hyväkseen jne.

Eli ei ole kaukana teikälläkään operaatio kun on esitutkimukset saatu jo kasaan. Eihän niistä nyt voi mitään ihmeellistä löytyä labrakokeissa, eihän...

Ano

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  - Sivu 2 Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa