Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

+17
Heippis
pikku myy
Merja
hansu
Luisfigo
Leppis
Ano
Nanne Napaneera
Pellukka
meevin
pilvipouta
Petronella
Rosmariini
Lyltsy
pilksuke
*Perhonen*
rolli82
21 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Heinä 09, 2012 7:35 pm

Minä oon tässä miettinyt kun kaikki sanovat että se minä kuva ei meinaa muuttua millään leikkauksen jälkeen, tai siis se että kuvitellaan koko ajan että ollaan edelleen lihavia, vaikkaolisi jo normi painoinen. Minun kohdalla on se että minä tiedän ainakin millaisa on olla laiha, ja minun päässä on koko ajan kuvitelma että olen laiha, sit tulee järkytys aina kun katsoo peiliin et kuka toi lihava tuolla on oikein

nyt olen huomannut että vähälle aikaa on paino noussut ja paljon, tai no vähälle aikaa, eli puoleen vuoteen. Mittailin aikaisemmin töissä painon ja pituuden valmiiksi sitä ravitsemusterapeuttia varten. 121kg ilmankos koko ajan ahistaa vaatteet, puuskututtaa ja nyt on vielä tullut et ihan sama mitä syönniin turvottaa ihan taatisesti. Nytkin tuntuu et tissien alapuolella olis ilmapallo painamassa palleaa. påäh, läskihän se on joka painaa. mut mä en ymmärrä et miten se paino nousee koko ajan. koko ajan tarkastelen syömisiäni, toki päästän namipäivinä repsahtamaan itseni mutta sit kuitenkin käyn koiran kanssa pyörelenkeillä. viikonloppuna meillä oli suvun naisten kanssa naisten ilta tai no vuorokausi oikeastaan. jotankin tuntui etten kuulu joukkoon ku kehtasivat valitella omia makkaroitaan ja kuitenkin normaali painoisia olivat. minä olis se joka näytti ettei kuulu joukkoon. meinasin mainita napakasti että minun kuullen ei tollasia tarvitsea puhua, mut oimpa taasen hiljaa.

tänään meinas itku päästä ku mittasin sen painon tää on taas niitä hetkiä ku pitää potkia itseään persuuksiin ja stempata. minä käännän tämän kaiken itselleni voitoksi, enkä ainakaan masennu ja alan pitämään ruokapäiväkirjaa, jotta varmasti näen mitä syön, ompahan siinä samalla jotain mitä näyttää Kys:llä.

kiitoskia että sain purnata


Viimeinen muokkaaja, rolli82 pvm Ma Heinä 09, 2012 7:39 pm, muokattu 1 kertaa
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Heinä 09, 2012 7:36 pm

eihän tosta saa mitään selvää. sama teksti mustana:

Minä oon tässä miettinyt kun kaikki sanovat että se minä kuva ei meinaa muuttua millään leikkauksen jälkeen, tai siis se että kuvitellaan koko ajan että ollaan edelleen lihavia, vaikkaolisi jo normi painoinen. Minun kohdalla on se että minä tiedän ainakin millaisa on olla laiha, ja minun päässä on koko ajan kuvitelma että olen laiha, sit tulee järkytys aina kun katsoo peiliin et kuka toi lihava tuolla on oikein

nyt olen huomannut että vähälle aikaa on paino noussut ja paljon, tai no vähälle aikaa, eli puoleen vuoteen. Mittailin aikaisemmin töissä painon ja pituuden valmiiksi sitä ravitsemusterapeuttia varten. 121kg ilmankos koko ajan ahistaa vaatteet, puuskututtaa ja nyt on vielä tullut et ihan sama mitä syönniin turvottaa ihan taatisesti. Nytkin tuntuu et tissien alapuolella olis ilmapallo painamassa palleaa. påäh, läskihän se on joka painaa. mut mä en ymmärrä et miten se paino nousee koko ajan. koko ajan tarkastelen syömisiäni, toki päästän namipäivinä repsahtamaan itseni mutta sit kuitenkin käyn koiran kanssa pyörelenkeillä. viikonloppuna meillä oli suvun naisten kanssa naisten ilta tai no vuorokausi oikeastaan. jotankin tuntui etten kuulu joukkoon ku kehtasivat valitella omia makkaroitaan ja kuitenkin normaali painoisia olivat. minä olis se joka näytti ettei kuulu joukkoon. meinasin mainita napakasti että minun kuullen ei tollasia tarvitsea puhua, mut oimpa taasen hiljaa.

tänään meinas itku päästä ku mittasin sen painon tää on taas niitä hetkiä ku pitää potkia itseään persuuksiin ja stempata. minä käännän tämän kaiken itselleni voitoksi, enkä ainakaan masennu ja alan pitämään ruokapäiväkirjaa, jotta varmasti näen mitä syön, ompahan siinä samalla jotain mitä näyttää Kys:llä.

kiitoskia että sain purnata
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Heinä 09, 2012 7:40 pm

enhän mä osaa näitä sivujakaan käyttää, kuten jo yläpuolelta huomaa :DDD
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja *Perhonen* Ma Heinä 09, 2012 8:44 pm

Hei!

Älä masennu, vastoinkäymiset ja huonommat päivät kuuluvat elämään. Käännä paha mieli taistelutahdoksi, älä anna periksi Smile Itsekin repsahdan välillä esim. jäätelöön, mutta jatkan taas seuraavana aamuna kevyemmällä linjalla, vaikkei se aina helppoa olekaan. Kyllä tuloksia näkyy ajan kanssa sinullakin Smile
*Perhonen*
*Perhonen*

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Etelä-Karjala
Registration date : 13.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja pilksuke Ti Heinä 10, 2012 4:34 am

Mulla on sama ongelma, että paino nouse vaan, nyt on pakko katso kolmen viikkon ruoka paperille valmiiksi että ei laita lisää suuhun. Ravitsemuus terapeutti sanoi että syön liian vähän ja siksi paino nouse affraid pitäis lisätä maito ja rasva albino en juo maito enkä syö jugurtteja. En tia miten saan nyt 7 kg pois ennen ku kolmen viikkon päästä aloitan Ene'n scratch Meillä täällä pienessä kylässä sama juttu, että kaikki muut ovat tosi pienet eli laihat ja mina sit se iso ja oikeasti rupe väsyttämä heidän laihdutus juttu ku heillä on paino 55kg ja pitäis sit olla 52 ja ne ovat siis niin paksuja Shocked ja joka päivä sama juttu laihdutus ja laihdutus. Minä olen iso, nyt on paino noussut taas 114 pitäis jo olla 107 ja alle Sad ihan itku tulee Sad Sad Mut voimia meille ja toivotaan, että minäki saan sen painon alas ja he eivät potki minut leikkaus aammulla takaisin kotiin Embarassed
pilksuke
pilksuke

Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 46
Paikkakunta : kiikala
Registration date : 22.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Heinä 10, 2012 2:05 pm

syönköhän minäkin sitten liian vähän, hmmm Shocked

joo, siis toi on niin ärsyttävää ku vaikka hyviä ystäviä olisivatkin niin eivät yhtään ajattele et jos on oikeasti lihava ihminen niin hänen kuulleen ei ehkä siitä kahdesta kilosta kannata valittaa, varsinkin ku on kakkos nelonen kooltaan muutenkin. Very Happy

kyl tää tästä lähtee, pitää vain laittaa paperille tietoja ylös.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Heinä 11, 2012 11:04 pm

Pidä huoli juomisesta, juo riittävästi vettä. Jano tuntuu usein nälkänä ja saa syömään ja napostelemaan. Kannattaa jo ennen leikkausta opetella syömään tasaisesti pitkin päivää, parin kolmen tunnin välein, useamminkin. Valita jokaisella aterialla jotain proteiinipitoista ja vähemmän hiilareita. Määrä ratkaisee, eli annoskoot riittävän pieneksi.

Ei tarvitse totaalikieltäytyä mistään, jos vaan määrä on sopiva. Ja mullakin menee ja on mennyt laihtuessa pulla tai pikkusuklaapatukka päivässä, jälkiruoka lounasruokalasta välipalana iltapäivällä, kahvin kanssa välipalapatukka/proteiiinipatukka, vielä viimeiseksi ruisleipä runsailla päällysillä ennen nukkumaan menoa tms. Esim. Valion Profeel-rahkat ja jugurtit on hyviä, vähähiiilarisia ja pitävät nälkää pitkään.

Tsemppiä!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 To Heinä 12, 2012 2:32 pm

kyllä mun mielestä alkaa olla hyvä tää päivä rytmi jo.

6.00 aamupala

730-0800 aamukahvi töissä

11-1200 lounas

1330-1400 päiväkahvi

1600-1630 päivällinen

1900-2030 iltapala.


vesi pullo on koko ajan mukana, tuossa se vieressä on nytkin.

eilen illalla kyllä otin sit suklaata ku isäntä oli houkutuksen tuonut kotiin. en vain voinut vastustaa kiusausta Very Happy no se tietää kyl mihin minä olen ryhtymässä, et osaa olla tuomatta kotiin sit herkkuja
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Heinä 15, 2012 3:09 am

Jos sun kahvi on vaan kahvi, niin sit on kyllä tosi pitkät ruokailujen välit. 2 tuntia on parempi kuin neljä ja sulla on 6 tuntiakin pahimmillaan. Leikkauksen jälkeen mielummin 8 ateriaa kuin 6 päivässä.

Mitä sun aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala pitää sisällään, onko proteiinipainotteista? Jos aamupala on vaikka pari ruisleipää päällysillä, siirrä se toinen kahvin kanssa nautittavaksi. Tai ota kahvin kanssa jugurtti tai rahka tms. Jätski tai pullasiivuukin on parempi vaihtoehto kuin pelkkä kahvi.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Heinä 16, 2012 2:02 pm

no voihan hiisi, mitähän olen ajatellu ku olen kirjoittanut ton. siis minähän en edes juo kahvia Shocked

yleensä juon vettä ja sit otan jugurttia tai leipäviipaleen. millon nyt sattuu mitäkin olemaan eväänä.

normaalisti otan aamupalaksi 2 viipaletta leipää, jossa kinkkua päällä. sit "aamukahvin" aikaan otan 1dl jugurttia ja 1 leipäviip. lounaaksi normaalisti salaattia, missä on sit jotain lihaa mukana. no ylhäällä näkyy mitä otan normaalisti "päiväkahvilla". kotona syön sit lämpimän ruoan. ja iltapalaksi, mitä sattuu olemaan.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Heinä 24, 2012 6:55 pm

no niin, nyt olis sit käyty labroissa ja ekg:ssä, hirmu kiireellä aamulla.

sanoisinko et aika pahasti ihmiset katsoivat ku työ vaatteissa kävin, mut minäpä osasinkin varata islab:n sivujen kautta itselleni ajan, ni eihän mun tarvinnu jonotelle.

eihän tässä olis ku vajaa kuukausi sinne ravitsemusterapeutin luo menoon.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Elo 14, 2012 2:15 pm

jaiks!!! nyt alkoi jännittämään.
maanantaina menen Kys:lle ravitsemusterapeutin luo. no mä tässä toissapäivänä luin vähän tarkemmin niitä papareita niin niissähän oli et rvt:n jälkeen on lääkärin vastaanotto affraid en mä siihen vielä ole henkisesti valmistautunut. no josko se menis ihan hyvin.

rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Elo 14, 2012 10:58 pm

Miulla kans maanataina ravitsemusterapia. Taitaa alkaa viiminen ene. Very Happy

Tsemppiä!
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Elo 22, 2012 6:18 pm

no niin nyt on rt:llä ja lääkärillä käyty.

pitää kokeillä yksi ene ennen kuin tekevät uuden arvion. olen kuulema niin nuori että minulla on toivoa laihtua muullakin tapaa No näin siis lääkäri sanoi, rt oli sitä mieltä että hänen puolestaan sovellun hyvin leikattavaksi.

eli ensi kuun alussa aloitan enelyn sit. 3kk-6kk päästä uusi arvio sit.

jotenkin on vain niiin hiivatin väsynyt tähän laihduttamiseen. Crying or Very sad ja miten minulla enellä pysyisi kilot niin etteivät tule takaisin sen jälkeen, jos eräs ryhmässä ollut sanoi laihduttaneensa enellä 15kg, mutta kaikki tulleet takaisin.

voi blääh sanon minä!!!!!!!!
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Petronella To Elo 23, 2012 2:41 am

Tsemppiä rolli82!

Olisihan se hienoa, jos Enellä paino laskisi. Joka tapauksessa nyt vaan tsempit eneilyyn ja naytät lääkärille kovan motivaatiosi. Vaikka sitten leikkaisikin, niin kaiken minkä vaan saat pois ennen operaatiota on suurta plussaa! Ainakin mulle sanoivat, että leikkaavat vaikka paino laskisi reilusti, eli sitä ei tarvitse pelätä ettei sitten leikkaisikaan kun painon sai reilummin laskemaan. Ja leikkaus on aina turvallisempi, mitä vähemmän leikkuuhetkellä painoa on! Jo sen vuoksi laihduttaminen on hyvinkin tärkeätä!

Minäkin olen sikalan verran elämäni aikana laihduttanut ja kypsää hommaa se on. Pitää vain oikeasti löytää se draivi elämäntapojen muutokseen (sehän pitää tapahtua vaikka kuinka sleevattaisiin, kun muutoin se paino hiipii takaisin silloinkin). Itsekin vaan yksinkertaisesti syön enempi mitä kulutan ja siksi näissä painoissa on pyöritty. Paino kyllä hienosti putoaa, kun oikeasti pienentää annoskoot ja jättää herkut pois. Jotenki niitä keksejä ja pullasiivuja helposti ottaa ja nehän ei ainakaan meikäläiselle käy...ja ihan normi ruoalla lihoaa, jos syö enempi mitä kuluttaa. Itselläkin ruokavalio on ollut ihan terveellinen...annoskoot vaan liian isoja. Mä itse toivon, että oon nyt löytänyt sen jolla olen vihdoin saanut pään kuriin (pään sisällähän nämä syömiset ovat) ja toivon, että sleeven kanssa olisin vihdoinkin normipainossa, mitä en ole koskaan vielä ollut. Katsotaan miten käy! Työkaveri kävi sleevessa 2 vuotta sitten ja nyt 10 kg on tullut takaisin, että eipä sekään mikään taikapöly ole. Homma on kiinni kuitenkin itsestä, vaikka helvetin vaikeata se on, mutta kuitenkin mahdollista.

Petronella

Viestien lukumäärä : 58
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 13.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Elo 24, 2012 1:21 pm

mulla ihan sama juttu kuin sinulla Petronella. syön säännöllisesti ja ns terveellisesti tavan ruokaa, mutta annokset liian isoja.

mietin vain tässä ku se lääkräi sanoi että jos laihdun 102 kg minut vielä leikataan, mut meneekö se sit niin et jos laihdun enemmän mä en sit pääsekään leikkaukseen??

pitää vain alkaa sisäistämään tämä kaikki, nyt olen jo keventänyt aterioitani, ja ainoastaan juon jos juon niin light limuja. ku sais edes jotenkin maistumaan ne jauheet vähän paremmilta ni sais ne edes alas =S

ja etsit jonkin luontaistuote kaupan, missä niitä pusseja kuulema myydään yksittäis kappaleina niin pääsis maistelemaan. ettei ihan huti ostos tuli ja mitään ei alas saa.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Petronella Pe Elo 24, 2012 1:44 pm

Ainakin mulle painotettiin Tyksissä ettei laihtumisen vuoksi jätä leikkaamatta. Toki on heitä, jotka ovat oikeasti sitten odotusaikana laihtuneet niin hurjasti, että itse ovat katsoneet jo siinä vaiheessa leikkauksen olevan tarpeeton. Mut leikattiin maanantaina ja BMI tuolloin 35. Eli missään nimessä ei kannatta jännittää että ns. laihtusi liikaa! Se taitaa olla se turhin murhe...sillä jos oikasti laihtuisi paljon, niin eikö se paino-ongelma ratkea sillä? Wink

Tosissaan syömisen hallinta on oltava hanskassa Sleeven jälkeenkin. Mun työkaveri sleevattiin 2 vuotta sitten, eikä koskaan saanut laihduttua normipainoon ja nyt kiloja tullut jo 10 takaisin niistä pudotetuista...että sen puolen itse olen tajunut ettei tämä lihavuuskirurgiakaan mikään autuaaksi tekevä homma ole, vaan mun itse täytyy hoitaa tämä syömisasia "kuntoon".

Stemppiä kovasti ja koeta löytää itselle mieluisia makuja noista ENE-tuotteista! Mä oikeastaan eneilin Nutrilettin kana- ja kasviskeitoilla, kun en noista makeista niin välitä. Lisäksi söin salaattia, kurkkua, tomaattia, raakaa porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia ja join 2 litraa vettä. En juurikaan light-limujakaan juonut (ehkä lasillisen illalla). Kahvia hörpin tavalliseen tapaan. Ei oikeastaan kärsinyt nälästä ENEN aikana, vaikka teen melko fyysistä työtäkin.

Petronella

Viestien lukumäärä : 58
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 13.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Syys 04, 2012 1:17 pm

nyt on sit aloitettu ene eilen. täytyy sanoa et koko ajan on nälkä. ja eilen oli tahdon voima koetuksella ku poika halusi iltapalaksi hodarin ja tyttö lihapiirakan. voi ku olisivat syöneet ne viikonloppuna pois ku ostettiin viikonlopuksi. piti jo isännälle soittaa että missä on ku alkaa murtumisia tapahtua, mutta olin kovana ja en lipsunut!! cheers

just mittasin painoni niin se on 119kg. en usko että niin paljon olisi eilisen päivän aikana hävinnyt ku viimeksi pari viikkoa sitten mittasin oli paino 121kg.

onneksi on ihana ystävä joka eilen tuli lasten kanssa käymään meillä niin hieroi ohimoilta ja kasvoilta eilen että päänsärky hävisi sekä teki kasvokuorinnan. sit se illalla vielä ihmetteli etten ole äkäinen vaikka nälkä onkin, mutta miten siinä nauttiessa ja rentoutuessa voi olla äkäinen??!! Very Happy
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Syys 04, 2012 10:35 pm

Tsemppiä Rolli82!

Miulla menossa 17. päivä pussiruualla... Suurimmaksi osaksi eneily on sujunut hyvin, mut sit välil on tosi vaikeeta pysyä ruuasta erossa.

Millä tuotteilla eneilet? Mie oon pussitellu pääasiassa Modifastin avulla. Lisäks on Nutriletin suklaata ja kanakeittoo. Kuinka monta viikkoo siun pitää eneillä? Tää eneily vedetään täysillä loppuun asti. Wink
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 To Syys 06, 2012 2:16 pm

minä en edes tiedä minkä aikaa mun pitää eneillä, mut 600-800kcal väliin olen saanut kalorit pysymään. mä en meinaa saada alas niitä pusseja, vaikka kuinka yritän. niimpä ruoalla olen pitänyt ton kalori määrän, välillä otan pussin aina. en tiiä teenkö oikein, mut kolmen viikon päästä on vasta seuraavan kerran rt:lle meno niin menen näillä siihen saakka.

kaveri aloitti kans saman kuurin ihan vain tsempatakseen mua, ja toinen lopetti tupakan polton :DD
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Syys 07, 2012 2:52 pm

mitä tekee tyhmä ihminen, no menee ja punnitsee itsensä periaatteessa neljän päivän jälkeen. ei ollu paino tippunut, mut ei ollu noussutkaan Very Happy
¨
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Syys 10, 2012 5:47 pm

no niin. seitsemän päivää takana ja -2kg tuli, mut vyötäröltä on ainakin senttejä lähtenyt kunnolla. mut niin kaamea mielihalu olis tohon työpaikan kahvion korvapuustiin et voi luoja!!! mitään muuta en himoitse, sitä ainoastaa.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Syys 17, 2012 5:00 pm

voi että, miten voi tehdä mieli vaikka mitä!! korvapuusti, suklaa, meetwursti yms yms.

mut -1 kg oli tänä aamuna, hitaasti hyvä tulee. Ainut et paleltaa ihan sikana koko ajan, ja ei yhtään auta se et mun työhuoneessa ei patteri toimi. huoltoon laitoin jo viestiä ja he lupasivat katsoa koneelta tilanteen. paleltaa, väsyttää ja välillä päähän koskee. tahtois jo syörä "normaalisti".
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Pe Joulu 28, 2012 1:26 pm

jep jep.
sain eneiltyä 7kg pois ja nyt on yllättäin kaikki tullut takaisin. pakko ottaa taas jälleen itseään niskasta kiinni ja aloittaa uudelleen kaiken kirjaaminen ylös ja kaloreiden laskut. ihan paska fiilis nyt. ensi kuussa olis ravter. käynti, joka laittaa sit lääkärille viestiä et edelleen todellakin haluan sen leikkauksen ja kertoo kaiken mitä olen tehnyt.

se ene kariutui oikeastaan siihen et mulla alkoi tulla sappikivikohtauksia todella paljon, viikonlopun aikana jouduin litalginia ottamaan 5-6kertaa. =(

mullahan on siis sapikivet leikattu jo, mut kohtauksia voi tulla vieläkin. mut toden näköisesti lääkräin kertman mukaan, mulla oli vatsalaukku niin tyhjä et se kramppas sit niin voimakkaasti et tuntui et olis sappikivikohtaus. nyt olen sit vatsan suoja lääkkeitä syönyt ja enen kun lopetin niin muutaman kerran ollut vain se kohtaus. ja useimmiten se tulee yöllä, jos en ole syönyt iltapalaa, tai vaikka olisinkin syönyt kevyen sellaisen.

josko uusi vuosi toisi uudet tuulet minullekin =9 ainut täs on et täytin 30 vuotta ja nyt olen koko ajan flunssassa tai sit korvatulehdus on, verottaa sekin sit vielä tätä urakkaa.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Tammi 30, 2013 4:57 pm

juups.
eilen kävin rt:n luona ja hän sanoi että laittaa työtervesylääkärille viestiä et laittais uudestaan lähetteen menemään Kys:lle. pitää tänään saada työterveyshoitaja kiinni vielä ja kysyä et onko lähete laitettu jo tai sit vauhdittaisi edes asiaa.

kaikki mikä lähti enellä on tullut takaisin + 1kg. =(

käytiin läpi rt:n kanssa jo miten leikkauksen jälkeen syödään yms. tai se kysyi minnulta et tiedänkö et mitensyödään ja mähän latelin ummet ja lammet. huomasi et olen ottanut selvää asioista selkeästi. ja puhuttiin pälli puolen juttujakin tai no mä puhuin et miten olen käynyt läpi tätä juttua ja miten se pitää ajatella sit. ei se leikkaus mikään taika ole et pysyis loppu iän laihana. tiedän et itsestä se on kiinni, alkaako syömään sit itsensä takaisin lihavaksi.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.  Empty Vs: ajatulsia nyt ja sit tulevaisuudessa.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa