Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

5 posters

Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja 26pistepirkko Su Toukokuu 27, 2012 5:39 am

apua...nyt soitettiin ja annettiin aika leikkaukseen..lisäkilpirauhaset poistettiin just 9.5 ja kohta uuteen operaatioon...kertokaa hyvät kanssasisaret miten ootte selvinnee tuosta korjausleikkauksesta ja mitä on odotettavissa...miten pystyy nukkumaan ja millasessa asennossa...kuinka paljo tikkejä,miten puhistus ym ym...kertokaa kaikki mahollinen..ja klexane,pistetäänkö sitä ja jos pistetään niin kuinka kauan..
26pistepirkko
26pistepirkko

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Ii
Registration date : 30.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja alati roculis Ma Toukokuu 28, 2012 2:26 pm

Kyllä pelko on luonnollinen reaktio. Aikaa odotellessa jännitys sen kuin kasvaa. Iso leikkaus edessä, pitkä haava ja kesäkelit, hyvässä lykyssä helteetkin riesana tukiliivin lisäksi. Huolellinen täytyy olla ja noudattaa tarkoin hoito-ohjeita. Kokemuksia löytyy tältäkin palstalta niin hyviä kuin hiukan huonompia. Toivottavasti lopputulos olisi sitä, mitä lähdetään hakemaan. Välttämättä ne leikkauksen jälkeen mahdollisesti jäävät koirankorvat eivät ole varmaankaan esteettisesti kiva näky, vaikka se parisuhteessa antaakin uusia ulottuvuuksia; on mistä rapsuttaa ja pitää kiinni jenkkakahvojen lisäksi.
Mutta onnittelut sinulle jo etukäteen. Olet pudottanut painostasi niin paljon, että nuorena ihmisenä ansaitset "loppusilauksen".

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Toukokuu 29, 2012 8:37 pm

Tä? Mistä koirankorvista puhut? Entä se tukiliivi?Pitääkö se hankkia itse? Mulle ei siitä ole puhuttu mitään?! Helmikuun toisella puoliskolla olin arvioinnissa Töölön plastiikkakirralla, ehdoton leikkaus. Puhuivat jostain yli 40cm poistosta. Mitähän sekin taroittaa ja samalla haavasta lonkasta lonkkaa. Onnex oon sen verran yksinkertanen, etten tajunnut kysyä lekurilta tarkemmin. Kuulema jokin 3 jono, leikkaus tulee kait sit joskus. Eli ei kait tää kiireellistä sitten ole lainkaan. Pelottaa kovasti, niin näkyy muitakin pelottavan. Olisin kiitollinen, kun kaikki jotka vat sen kokeneet, jkaksaisivat kerta toisensa jälkeen kirjoittaa näille sivuille, miten meni ja mitä on odotettavissa ja ennen kaikea, mikä tilanne sitten kärsimysten jälkeen. Olikos sen väärrti???

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja alati roculis To Toukokuu 31, 2012 2:44 pm

Luisfigo: tuo koirankorvat-kuvaus tuli lääkärin suusta. Voi siis sellaiset jäädä ja niitäkin on jouduttu myöhemmin korjausleikkaamaan. En kuitenkaan kysynyt, miksi tulee. Omat lääkärinvastaanotolla käyntini kestivät n. 10 min, joten ei siellä paljon valaisua tullut ja kun on niin kipsissä jännityksestä, en osannut oikein kyselläkään.
Totuus edelleen, että olen jonossa ja hoitotakuu mennyt jo ajat sitten umpeen, kun leikkaus oli suunniteltu maaliskuulle. Pari ajanvaraustakin on tullut ja molemmat peruttu puhelimitse viikkoa ennen suunniteltua päivää. Uutta aikaa ei ole nyt lakkarissa. Mietin tässä alkaako jo pihlajalinna häämöttää vai muuttuuko sekin pilvilinnaksi.
Ihoa (hautumia) joutuu koko ajan hoitelemaan, vaikka kunnon kesäkelit lienee vasta edessäpäin.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja Luisfigo To Toukokuu 31, 2012 8:43 pm

Kiitos "selvennyksestä". Sama juttu, hautumat häiritsevät elämää rankalla kädellä. Paras kotikonsti on mulla ne lasten tetraharsot, joita taittelen sinne roikon sisään pitämään ihoa kuivana. Roikko on niin iso, että "rätti" pysyy hyvin paikallaan! Joskus joutuu sienivoidettakin kyttämään. Pääosin kuitenkin ihan vauvanpepputalkkia. Missä olet jonossa? Itse Töölööseen ja siis tarjosivat vaihtoehtoisena mahdollisesti peruutuspaikkaa ja paikkaa Tammisaaressa, missä samat kirrat leikkaavat mutta Hesassa tilat on liian buukattuja. Olen lupautunut menemään ihan mihin vaan, kunhan pääsisi kiusallisista vaivoista eroon, mutta toisaalta näitä komplikaatioita tuntuu olevan paljon,joten pelottaa ihan sairaasti samaan aikaan! Tsemppiä sulle ja kaikille muilekin jonoissa oleville, ittelleni kans!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja 26pistepirkko Su Kesä 10, 2012 2:42 pm

no niin,leikkaus oli eilen ja toistaiseksi kaikki hyvin..ihmetyttää varmaan pitkään kun roikkoa ei enää oo jaselvät näkymät alakertaan Smile sekin paikka korjattiin samalla ja nyt on sileä pimpsa Very Happy nahkaa lähti kolme kiloa ja kyllä sitä oli ootettukki...kipuja on ihmeen vähä ainaki vielä tässä vaiheessa ja kipulääkkeet on tosi hyvät.istumaan oon noussu pariin kertaan ja pari askelta ottanu heti aamusta..pää on vielä ihan omilla taajuuksilla,mutta pikkuhiljaa parannellaan Smile
26pistepirkko
26pistepirkko

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Ii
Registration date : 30.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja Pallokala Su Kesä 10, 2012 7:14 pm

Onnea 26pistepirkko Smile ja toipumisia! Tarvii udella kun sun allekirjoituksessa ei näy kun viime vuoden tilanne, paljon sulla on paino nyt?
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja 26pistepirkko Su Kesä 10, 2012 10:48 pm

nyt on alle 90kg,tarkkaa painoa en tällähetkellä tiedä kun oon ihan turvoksissa vielä..kolme kiloa kuitenki nahkaa lähti Smile ja kävelemään oon noussu jo monta kertaa,pissalla käyny ja kipupumppuakaan en enää tarvi ja eilen tosiaan leikattiin..toivottavasti jatkokin sujuu yhtä hyvin Smile
26pistepirkko
26pistepirkko

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Ii
Registration date : 30.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Kesä 12, 2012 1:12 am

Onneksi olkoon 26pistepirkko ja hyvää vointia sinulle edelleen!!!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Heinä 31, 2012 3:21 am

Pistepirkko, haluaisin tietää, miten sun vatsanahojen korjausleikkaus menija miten olet toipunut? Minä odottelen aikaa Tammisaareen syksyksi. Painoin ennen leikkausta 1643kg nyt 83kg, joten roikkoa on vaikka muille jakaa. Pelottaa vaan niin hirveästi, miten kaikki tulee menemään! Miten on toipuminen sujunut? Onko ne tukiliivit hankalat? Leikattiinko rinnat samalla?? Mulla ainakin roikkuu suunnilleen vyötäröllä- sanottiin muistaakseni helmikuussa, että rouva pitää vaan urheilijan liivejä, niin hyvä tulee??? Eiköhän ne näin sitten leikkaa rintojani lainkaan?

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt... Empty Vs: mahanahkojen poistoleikkaus 9.6 la oys...pelottaa jo nyt...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa