Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pelottaa ja vaan pelottaa

+16
Lovely
silkkiuikku
Sokerihiiri
toukka79
lisbet
Bulla65
Mama XXL
Elämä edessä
Piitu
bulleriina
hansu
Lyltsy
Piuku
Leppis
ritu
tigertytto
20 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 21, 2011 9:41 am

Leikkuri lähestyy lähestymistään,ja jännitys senkun kasvaa Embarassed Eikä tätä yhtään helpota se että kaikki mun läheiset on tätä vastaan..äiti pelottelee/sekottaa mun päätäni höyryämällä ennustajistaan..kuinka hänelle on nyt kerrottu miten eka leikkaus onnistuu mutta siitä seuraa komplikaatioita ja niiden takia joudun uuteen leikkuuseen johon mä sitten kuolla kupsahdan affraid pale
No enhän mä noihin hömppä juttuihin usko mutta kuitenkin ne saa mut vaan jotenkin enempi "pelkäämään" siskoni on ainut ihminen joka kannustaa mua koko ajan ja käskee mun olla kuuntelematta meidän äitiä..Mä en muuta osannut enää sanoa hänelle niin sanoa töksäytin että...mä lähden sitten tästä arkku ostoksille,ei kai tässä muu auta. Olen niin sata miljoona kertaa sanonut hänelle että lukee tästä leikkuusta ensin ennen kuin kertoo omia mielipiteitään..No *huokaus* koitan taas josko saisin nukkumatin kiinni...ajatukset vaan pyörii päässä kun kallistan pääni tyynyyn..hyvää yötä Rolling Eyes I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja ritu Su Elo 21, 2011 1:13 pm

Meille jokaiselle joskus kuolema tulee se jos mikä on ainut varma asia tässä elämässa ja jos se on tarkoitettu tulemaan tään mahaleikkun yhdeydessä niin se tulee muta sitä on turha ajatella etukäteen tai varmaan jokainen sitä varmaan ajattelee. Se kuolema voi tulla jo huomenna vaikka olisit kuinka terve, voit jäädä vaikka omassa pihassa auton alle ja se on sillä selvä.

Mutta jos nyt pelkojen takia perut tään leikon niin varmaan et tule enää saamaan kolmatta mahdollisuutta.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Leppis Su Elo 21, 2011 2:41 pm

Aika normaalia, että leikkaus pelottaa., mutta mitä vaihtoehtoja sulla on laihtumisen suhteen?

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Piuku Su Elo 21, 2011 5:09 pm

En kertonut kuin miehelleni ja parhaalle ystävälle joidenka tiesin varmasti tukevan leikkaukseen menoani. Vähän ennen leikkausta kerroin aikuisille pojilleni.
Mieleni teki höslistä leikkaukseen menosta "monelle" mutta mieheni jarrutteli, perustellen sillä että saisin valmistautua henkisesti rauhassa ulkoisilta paineilta. Tämä olikin hyvä neuvo. Pelotteluja olisi tullut ihan varmasti omaltakin lähipiiriltäni. Sisarelleni kerroin leikkauksen jälkeen ja hänen kommenttinsa olikin että "hullu". Eikä meinannut uskoa. Mutta nyt on tukenut mahtavasti matkaani terveemmäksi minäksi. Voimia sinulle, äläkä kuuntele kuin sitä siskoasi joka on tukijasi. Tämä on sun elämä. Toki äitiäsi varmaan pelottaa myös, mutta kyllä hän siitä toipuu. Mulla ei ainakaan tullut leikkauksesta mitään komplikaatioita ja kaikki sujuu hyvin. leikaus oli 15.6.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 21, 2011 5:56 pm

Ritu:Näin on,olen samaa mieltä ja sanoin sen myöskin kaikille näille jotka maalaavat piruja seinille..eli voin kuolla ihan vaikka kun astun ovestani ulos ja jäädä auton alle yms..Ja tiedän sen että kolmatta mahista en enää ole saamassa ja siksi en olekkaan perumassa tätä leikkuuta enää.

Leppis:Ei mulla ole mitään muita mahdollisuuksia!,tääkin on sellanen asia mikä mua ärsyttää kun kaikki läheiset hokee * kyllä sä itse saat sen painon pois kun otat itseäsi niskasta kiinni,olethan nytkin saanut* voi helvetti kun tää juttu on katottu jo niin moneen kertaan että se paino voi lähteä mutta AINA se on tullut reippaasti takaisin Sad

Kiitos teille kaikille,TE täällä olette tukeneet minua I love you ja antaneet voimia tässä prosessissa.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Elo 21, 2011 6:22 pm

Jos sulla olis vaikka sappikivet tai umpisuolen tulehdus, tuskin kukaan sanoisi että älä anna leikata. Riskit on kai samaa luokkaa näissä leikkauksissa ylipainoisilla.

Tsemppiä!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja hansu Su Elo 21, 2011 11:52 pm

Hei otahan releesti tiger... Ennustajahan ei puhunut aikataulusta komplikaatioiden suhteen. Leikkaus onnistuu Smile , komplikaatiot voi tulla sit vasta 40 vuoden kuluttua... Mistä hitosta sitä ikinä mitään tietää. Älä ota noita höpinöitä todesta!!! Evil or Very Mad

Nyt annat mennä asioiden omalla painollaan. Huokaiset kerran tai pari ja annat asioiden edetä. Se on kuules ihan normaalia jännittää näitä asioita. Hyvä etten minäkin testamenttia tehnyt ennen leikkausta.

hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 1:42 am

Kiitos teille kanssa sisaret ja veljet olemassaolostanne I love you
Mihin olisinkaan joutunut ilman teitä ja teidän tukeanne Smile
Nyt kun ajatukset jyllää jylläämistään sitä kiivaammin mitä lähemmäs tuo tiistai tulee niin olen ajatellut sitäkin että onkohan mulla huono omatunto tästä mahdollisuudesta leikkaukseen.ja pelkäänkö siitä syystä että mulle sattuu jotain....Mulla ei ole vielä mitään sairauksia,onko oikein että mut leikataan?olisko mun pitänyt antaa tää tilaisuus jollekkin muulle joka sitä kipeemmin tarvitsee?.olenko "pintaliitäjä"kun haluan näyttää paremmalta?voida ostaa vaatteeni normaali kokoisten osastolta?ym ym mitä kaikkea siihen hoikempaan uuteen elämään sitten kuuluukin...
*huokaus* Nyt oloni on vielä suht rauhallinen mutta jos huomenna alan panikoimaan uskallanko ottaa rauhoittavan?pyysin ystävältäni sellaisen etukäteen varmuuden vuoksi??

Sitten olen miettinyt voiko leikkaus mennä pilalle sen takia että olen eneillyt miten sattuu?ekan viikon söin(join)nutridiet valmistetta,seuraavalla viikolla eneilin ruualla,ja nämä kaksi viikkoa sekaisin pusseilla ja ruualla..tämä siksi että mulla ei ole ollut yksin kertaisesti varaa ostaa näitä pusseja Embarassed
Itseksieni olen pähkäillyt tämän asian niin että eihän yksityisellä puolella eneillä ollenkaan ja ei sitä kautta leikatutkaan kai ole sen huonommin onnistuneet?? Ja jostain täältä luin että jollekkin oli sanottu että ei sillä väliä ole miten eneilee pää asia on että laihtuu..onko näin?
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja bulleriina Ma Elo 22, 2011 2:44 am

Moi!

Minä en enelillessäni syönyt yhtä ainoaa pussia. Noudatin tiukkaa 500-700 kcal diettiä ihan ruuilla. Pino putosi viidessä viikossa reilut 12 kg ja leikkaus onnistui hyvin. Olet ihan oikeassa siinä, että pääasia on painon putoaminen, kaikki keinot ovat sallittuja Razz

Se laihtuminen ennen leikkausta on tärkeää tuon sisäelinten ympärillä olevan rasvan vähentämiseksi ja maksan "kutistamiseksi", on kirurgilla enemmän työtilaa ja komplikaatioriski pienenee.

Jätä nuo pirujen piirtelijät omaan arvoonsa ja ota oma elämäsi omiin käsiisi, olet sen ansainnut.

Rohkeutta eteenpäin!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Piitu Ma Elo 22, 2011 2:58 am

TSEMPPIÄ! Tosi mahtavaa, että sulle annetaan mahdollisuus parempaan tulevaisuuteen. Lääkärit ovat katsoneet, että tarvitset leikkauksen; suotta siis "antelet leikkauspaikkaasi muille". Toi on paskamaista, että vaikka asenne näitä leikkauksia kohtaan on parantunut, niin silti pitää jonohoitajien yms. puhua niistä muista tärkeämmistä/tarpeellisimmista leikkauksista.

Pidä vaan pää kylmänä!

Niin ja viimeisen enen tarjoitushan on maksan näkyvyyden parantaminen eli ei väliä miten laihtuu!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 14.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 4:15 am

*pelkkää hymyä * Very Happy Smile Laughing rabbit cheers lol! Kiitos teille I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 1:09 pm

Hu hu *huokaaa täällä*jännitys senkun tiivistyy...kuuluukohan asiaan kaikki tyhmät ajatukset..esim ..olenkohan nyt viimistä päivää täällä maan pinnalla Embarassed Crying or Very sad apua miten mun lasten käy jos kaikki ei menekkään niinkuin pitää Crying or Very sad

Kuinka kauan teillä muilla leikatuilla on kestänyt herääminen?siis niinkuin silleen että pysyy jo hereillä ja pystyy soittamaan?Tämä on tietty ihan ihmis kohtainen juttu,mutta haluis tietää suunnilleen pystynkö soittamaan lapsilleni vielä tiistaina(huomenna)kun mut leikataan aamullla.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja hansu Ma Elo 22, 2011 1:22 pm

Eipä minullakaan ollut näitä kuuluisia liitännäissairauksia-VIELÄ....
Ongelma on kuitenkin siinä, että ajan kanssa ne vain tulla tupsahtavat ylipainon kanssa taisteleville halusipa sitä tai ei. Okei leikkaus on "kallis" yhteiskunnalle leikkaushetkellä, kun vielä ns. tervettä leikataan. Leikkaus kuitenkin maksaa itsensä takaisin säästyneinä lääkäri, leikkaus ja lääkekuluina ihan muutamissa vuosissa. Jokainen diagnoosimmehan alkaa, sairaaloisen lihava/obeesi henkilö saapuu vastaanotolle... Kaikki sairastaminenhan johtuu meillä ylipainosta olipa se sitten vaikka tulehtunut poskiontelo.

Lääkefirmat osaavat rahastaa... Monikaan ei usko, mitä insuliini maksaa. Se saadaan ilmaiseksi+tarvikkeet kaupan päälle. Moni ei kuitenkaan katso paljonko hinta on ennen korvauksia. Ei ole halpaa ei.

Älä missään tapauksessa tunne syyllisyyttä leikkauksestasi tigertyttö. Sä oot ansainnut sen. Äläkä ota ylimääräisiä rauhoittavia/lääkkeitä ennen toimenpidettä. Ne ylimääräiset napit saattavat aiheuttaa anestesialääkärille harmaita hiuksia ongelmien muodossa. Kyllä ne lääkitsee sut perillä, eikä tule ikäviä yllätyksiä kenellekään. Häntä pystyyn ja palaile palstalle kun vointi sallii.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 1:24 pm

Kiitos hansu I love you takuuvarmasti palaan heti kun vointi sen sallii.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja hansu Ma Elo 22, 2011 1:31 pm

Ja kyllä sä pystyt soittamaan lapsille tiistain aikana. Haastelet tosin luultavasti puolipehmeitä, mutta se ei liene haitanne. Heräilyyn menee muutamia tunteja hieman henkilöstä riippuen. Minä onnellisesti torkuin pitkin päivää ja havahduin siihen kun hoitajat muistutteli hengittämisestä.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 1:36 pm

Mitä hansu tarkoittaa toi että herätteli hengittämään affraid
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Elo 22, 2011 1:42 pm

Hei Tigertyttö!
Mene vaan "häntä pystyssä" leikkaukseen! Myös sinä olet sen ansainnut, niinkuin me muutkin!! Sinä itse olet rohkea ja tulet tekemään vielä paljon työtä painonhallinnan suhteen, niinkuin me muutkin! Siihen ei nimittäin kaikista suinkaan ole, MUISTA SE! Pian olet aloittamassa uutta, mielenkiintoista elämää, ONNEA MATKAAN! Leikkauksesi tulee menemään mainiosti! Very Happy I love you lol!
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 1:57 pm

Kiitos Elämä edessä flower I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja hansu Ma Elo 22, 2011 2:04 pm

Mua olis nukuttanut niin vietävästi. Hengittelin liian pinnallisesti ja hapetus hieman kärsi. Ei sen isompaa ongelmaa. Ja sitä varten heräämössä on tarkkailu. Kyllä ne neuvoo ja ohjeistaa. Ei paniikkia.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ma Elo 22, 2011 7:45 pm

Hei Tigertyttö!
Onnea leikkuuseen flower ,hyvissä käsissä Tyksissä olet.Itsellä leikkuusta(sleeve)jo 1vuosi ja 8 kuukautta,elämänlaatu parantunut huomattavasti samoin paino pudonnut mukavasti.Rohkeasti vaan huomiseen,täällä hengessä mukana ollaan flower lol!
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 7:59 pm

Kiitos Mama"xxl" ja kaikille teille muillekkin ihanille ihmisille jotka jaksatte kannustaa I love you Kyllä mä sinne menen vaikka en niin häntä pystyssä ehkä pystykkään..kun pelottaa vaan väkisin Crying or Very sad
Tarvii luottaa siihen että ei mulle voi nyt käydä hullusti koska on niin paljon vielä tehtävääkin täällä puolen I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Elo 22, 2011 9:10 pm

OOooh jokos se suuri päivä on jo huomenna!!? Kääk en ole tajunnutkaan, että sun leikkauspäivä on tosiaan jo huomenna Smile Smile Smile. Ihanaa Tigertyttö, nyt loppuu sitten soutaaminen ja huopaaminen ja sun unelmastasi tulee vihdoinkin totta ja pääset taas pikkuhiljaa elämässäsi eteenpäin. Ihan kamalan paljon halirutistuksia sulle, ollaan kaikki täällä hengessä mukana ja toivotaan sulle parasta. Tulethan sitten kun jaksat kertomaan kuulumisiasi, me odotamme niitä innolla! Tsemppiä ja kaikkea hyvää, hyvissä käsissä olet TYKSissä (mulla vain pelkkää hyvää sanottavaa saamastani hoidosta Smile ).
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 9:13 pm

Kiitos Bulla 65 ihan tässä tuli tippa linssiin vaikkei laseja olekkaan Crying or Very sad on niin ihanaa kun täällä on ihmisiä jotka ovat hengessä mukana vaikka en ole teitä koskaan nähnytkään Smile Ja tulen aivan varmasti kertomaan kuulumiseni heti kun kynnelle kykenen I love you

PS.Samalta minustakin tuntuu että taaasko tämä suuri päivä on jo huomenna Smile se tulikin yllättäen äkkiä Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja lisbet Ma Elo 22, 2011 11:00 pm

Isosti tsemppiä sinulle leikkuriin, Tigertyttö! Olemme kaikki hengessä mukana ja olet ajatuksissamme kunnes taas sinusta kuulemme, toivottavasti pian! Smile Voimia, tsemppiä ja enkeleitä!

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 22, 2011 11:25 pm

Kiitos paljon Smile Eihän tässä kerkeä muuta kuin herkistyä koko päivän..kiitos siitä kuuluu teille I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa