Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus pelottaa..

3 posters

Siirry alas

Leikkaus pelottaa.. Empty Leikkaus pelottaa..

Viesti kirjoittaja tupu La Joulu 17, 2011 3:06 am

Hei vaan!
Olen uusi tällä palstalla. Olen juuri saanut ajat sairaalaan leikkausharkintaan, ravitsemusterapeutin, laboratoriolähetteet ja sisätautilääkärin. Mielialani vaihtelee edelleen, välillä olen empiväinen leikkauksen suhteen edelleen. BMI mulla 44 ja kaikki mahdolliset muut laihdutusyritykset on moneen kertaan käyty läpi, osin onnistuneesti. Iän puolesta ei kovin kauan leikkausta kannata siirtää. Pelkään vain leikkauksen jälkeistä tilannnetta, vaikka varmaan kivut ja pahoinvointi helpottavat ajan myötä. Haluaisin kuulla kokemuksista muilta. Smile

tupu

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : turku
Registration date : 30.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus pelottaa.. Empty Vs: Leikkaus pelottaa..

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Joulu 17, 2011 3:39 am

Mä olin vähemmän kipeä kuin sappikivi- ja umpisuolileikkauksesta. Tietysti me ollaan yksilöitä, mutta kunnon kipulääkityksellä pärjäilee kyllä ja pikkuhiljaa syöminen normalisoituu.

Voit kieltäytyä missä vaiheessa vaan jos et ole varma että haluat, leikkausharkinnasta leikkaukseen voi mennä tosi pitkä aika, joten ehdit pohtia asiaa monelta kantilta.

Tsemppiä matkallesi!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus pelottaa.. Empty Vs: Leikkaus pelottaa..

Viesti kirjoittaja ritu La Joulu 17, 2011 1:06 pm

Eiköhän meistä useimpia tuo leikkaus pelota ja kannattaa harkita tarkkaan meneekö vai ei ja pystyykö muuten saavuttamaan tulokset ja pysymään siinä, toivon viisautta päätöksessäsi.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus pelottaa.. Empty Vs: Leikkaus pelottaa..

Viesti kirjoittaja tupu Ma Joulu 19, 2011 1:06 am

Kiitos vastauksista. Ajattelin myös, että kypsyn päätökseen sairaalakäyntien aikana. Lähipiiriltäni olen kyllä saanut paljon kannustusta leikkauspäätöksen suuntaan. Toivon,että saan kunnolla ohjausta syömiseen leikakuksen jälkeen jne.
terv tupu

tupu

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : turku
Registration date : 30.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus pelottaa.. Empty Vs: Leikkaus pelottaa..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa